İleti Sayısı: 1,168
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
2
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce garantiye gönderdiğim işlemçim anakartım ve ram bugün vatanın'garanti takip sitesinden bakınca Servis Dönüşü test de yazıyor bu nedemek bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim iyi günler..
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
•
İleti Sayısı: 2,694
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
15
Yeni taktıkları parçanın sorunsuz çalışıp çalışmadığına bakıyorlar.
İleti Sayısı: 4,026
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
54
Sanırım servise gitmiş gelmiş, tamiri onaylamak için test ediyorlar, sıkıntı çıkmaz ise sana gel al diyecekler.
Aşağıdaki 1 üye Elefsar nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Elefsar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• gLo1NN
İleti Sayısı: 1,168
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
2
Anakart için değişim talep etmiştim önceden mi bildiriyorlar yoksa burada değişim olmuş'mudur.
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
04-04-2020, 13:01
(Son Düzenleme: 04-04-2020, 13:02, Düzenleyen: altnkurt.)
Sitede bunun hakkında detay vermedilerse bunu ancak teslim aldığında öğrenebilirsin. Parçalar için ek bir para talep edilecek olsa bunu bildirirlerdi. Yoksa ne gerekiyorsa yapıp verirler. O notları veya talepleri çok sallamıyorlar açıkçası.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 1,168
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
2
180 günü geçmediği için yasal olarak değişim talebim var bunun uygulanmasını istedim umarım olmuştur.
Hail the Omnissiah! He is the God in the Machine, the Source of All Knowledge
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
04-04-2020, 13:10
(Son Düzenleme: 04-04-2020, 13:12, Düzenleyen: altnkurt.)
O durumları bilmiyorum. Ben garantiye gönderdiğimde harddiske format atılmamasını, iş ile ilgili önemli evraklarımın olduğunu beyan etmiştim. Onu bile sallamadılar. En son kendim İzmir'den kalkıp İstanbul'a garantiye ellerimle götürdüm. Laptopu kendim açarsam garanti bozulacağı için adamlar açtı ve harddiski elime teslim ettiler. Onlar arızayla ilgilenirken ben de harddiski başka bir makinede yedekleyip gerisin geri servise teslip ettim. Daha sonra İzmir'e döndüm. İşlemler tamamlandığında elden teslim ettiğim için elden almam gerektiğini söylediler. İzmir'e göndermediler vs vs. Arkadaş aracılığıyla kargolattım kendime en son. Bu sefer de ekranı bağlamayı unutmuşlar. Kendi hataları olduğu için bir kargo numarası verip oraya kargolamamı istediler. Tekrar gönderdim. Düzeltip geri kargoladılar falan. Şuan gayet iyi ama pek hoş bir süreçten geçmedim yani. Bu da buraya gereksiz bir anı olarak eklensin.
Edit: Bu bahsettiğim Asus'tu. Onun dışında Vatan'a verdiğim bir mikrofon için yenisiyle değişim kararı çıkmıştı. Mediamarkt'ta da faremin arızasını çözemeyip ona da değişim kararı çıkartmışlardı fakat o fareden artık satılmadığı için üstüne biraz fark koyup daha iyi bir fare almıştım.
Sic Parvis Magna
•