19-06-2020, 16:24
(Son Düzenleme: 10-12-2020, 23:12, Düzenleyen: Attila the Hun.)
Command & Conquer: Red Alert 3 - Soviet Birim Rehberi
War Bear
Rol: Çarpışma keşif birimi
Maliyet: $225
Üretim Binası: Barracks
Amplified Roar: War Bear ses teknolojisiyle güçlendirilen bir kükremeye sahiptir. Bu yetenek ayının etrafındaki piyadeleri kısa süreliğine sersemletir.
Conscript
Rol: Hafif Piyade
Maliyet: $100
Üretim Binası: Barracks
Assault Rifle: Conscript ADK-45'ini uzun atışlarla kullanır. Zırha karşı zayıf olduğu ve tek başına oyundaki en güçsüz ana piyade silahı olduğu için, en iyi piyadelere karşı toplu ateş için kullanılır.
Molotov Cocktail: Düşman garnizonlarına, sabit birimlerine ve binalarına yıkıcı etki yapan molotof kokteyllerine geçer.
Flak Trooper
Rol: Uçaksavar/anti-zırhlı piyade
Maliyet: $400
Üretim Binası: Barracks
Magnetic Mine: Araçların ve binaların üzerine yerleştirilebilen araç mayınlarına geçer. Bu moddayken Flak Trooper'ın üzerinden geçilirse mayınlar patlayıp araca zarar verir.
Combat Engineer
Rol: Saha desteği
Maliyet: $500
Üretim Binası: Barracks
Construct Bunker: Combat Engineer dost piyadeler tarafından garnizon kurulabilen sığınaklar inşa edebilir.
Tesla Trooper
Rol: Gelişmiş anti-piyade/anti-zırhlı piyadesi
Maliyet: $750
Üretim Binası: Barracks
Tesla Weapon: Düşman kara kuvvetleriyle çarpışmak için güdümlü Tesla atışları kullanır.
Electro-Magnetic Disruptors: Yakınındaki tüm düşman araçlarını devre dışı bırakan elektro-manyetik bozucuları aktive eder.
Desolator Trooper
(Sadece Uprising)
Rol: Gelişmiş anti-piyade
Maliyet: $1500
Üretim Binası: Barracks
Deathspray Mode: Desolator piyadeleri doğrudan öldüren bir karışım püskürtür. Bu karışım garnizonları da temizleyebilir ama araçlara etki etmez.
Splattershot Mode: Desolator toplar hâlinde ateşlenen ve zırhlıları aşındıran yepyeni bir formül kullanır.
Natasha Volkova
Rol: Komando/keskin nişancı
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Barracks
Snipe Pilot: Natasha bir düşman aracının pilotunu öldürerek piyadelerin aracı ele geçirmesine izin verir.
Ore Collector
Rol: Kaynak toplayıcı
Maliyet: $1400
Üretim Binası: Ore Refinery/War Factory/Naval Yard
Reactive Armor: Hızı düşüren ve yük ambarını koruyan özel bir seramik zırh kuşanır.
Cargo Bay: Anti-tank zırhını kaldırarak hareketini ve kaynak toplama yeteneğini yeniden kazanır.
Sputnik
Rol: Üs genişlemesi
Maliyet: $1200
Üretim Binası: War Factory/Naval Yard
Unpack: Sputnik bir Outpost'a dönüşerek üssün orijinal üs çapından öteye genişlemesine izin verir.
Terror Drone
Rol: Anti-zırhlı/anti-piyade kaşif
Maliyet: $600
Üretim Binası: War Factıry
Disassembler: Terror Drone ana silahına geçer.
Statis Ray: Terror Drone düşman araçlarını devre dışı bırakmak için bir statiz ışını kullanabilir.
Sickle
Rol: Anti-piyade aracı
Maliyet: $900
Üretim Binası: War Factory
Jump: Sickle hidrolik sistemleri bir "pire sıçrayışı"na izin vermek için aşırı yüklenebilir. Bu sıçrayış engellerin üzerinden atlamayı; kayalıkların, tepelerin ve hatta doğrudan bir insanlar kalabalığının üzerine atlayarak ağır hasar vermeyi sağlar. Bu yetenek zamanla tekrar dolar.
Bullfrog
Rol: Uçaksavar amfibik birlik taşıma aracı
Maliyet: $900
Üretim Binası: War Factory
Man Cannon: Bullfrog'un insan topu piyadeleri ve Terror Drone'ları engellerin ve geniş alanların üzerinden fırlatabilir. Ancak paraşütle aşağı inen piyadeler uçaksavar ateşine karşı korumasızdır.
Hammer Tank
Rol: Ana muharebe tankı
Maliyet: $1000
Üretim Binası: War Factory
Main Cannon: Hammer Tank ana silahını kullanmaya devam eder.
Leech Beam: Hammer Tank'in emme ışını düşman araçlarının/binalarının metal zırhlarını çekerek Hammer Tank'e ekstra sağlık vermesi için kullanılabilir.
V4 Rocket Launcher
Rol: Ağır silah aracı
Maliyet: $1200
Üretim Binası: War Factory
Precision Warhead: V4 Rocket Launcher tek bir hedefe konsantre hasar/yıkım için savaş başlığı uçlu bir füze fırlatır. Tekli hedefleri anında yok etmek için harikadır.
Multi-Warheads: V4 Rocket Launcher havada parçalanan parçacıklı füzelere geçer. Bu füzeler düşman tugaylarına, tank sürülerine ve yoğun olarak dolu garnizonlarına geniş çapta hasar verir.
Apocalypse Tank
Rol: Gelişmiş anti-zırhlı tank
Maliyet: $2000
Üretim Binası: War Factory
Main Cannons: Apocalypse Tank düşman birimleriyle çarpışmak için 125mm'lik iki topunu kullanır.
Magnetic Harpoons: Apocalypse Tank manyetik bir zıpkınla silahlanmıştır. Bu silah bir düşman aracına kitlenir ve onu Apocalypse Tank'in öğütücülerine doğru çeker. Bu yetenek binalara karşı da kullanılabilir ancak araç binayı kendine çekmek yerine kendini binaya doğru itip onu tuğla tuğla öğütür. Gemilere karşı kullanılırsa, eğer amfibik değillerse manyetik silah onları karaya çekip anında yok eder.
Mobile Construction Vehicle
Rol: Mobil üs inşası
Maliyet: $5000
Üretim Binası: War Factory/Naval Yard
Unpack: Başka askeri binalar inşa edebilen bir Construction Yard'a dönüşür.
Mortar Cycle
(Sadece Uprising)
Rol: Hafif bombardıman aracı
Maliyet: $600
Üretim Binası: Barracks
Porta Mortar: Mortar Cycle düşmanlarla çarpışmak için uzun menzilli katlanabilir havanını kullanır.
Molotov Cocktail: Düşman garnizonlarına, sabit birimlerine ve binalarına yıkıcı etki yapan molotof kokteyllerine geçer.
Reaper
(Sadece Uprising)
Rol: Anti-yüzey/uçaksavar aracı
Maliyet: $1200
Üretim Binası: War Factory
Jump: Sickle'dan daha güçlü olan Reaper zıplama yeteneğini korur. Ancak sıçradıktan sonra yere düştüğü zaman ağırlığından dolayı oluşan büyük etki bacaklarını kırarak aracı hareketsiz bırakır. Neyse ki, silahlarının çoğu çalışmaya devam ettiği için 360 derecelik bir taret olarak kullanılmaya devam edilebilir.
Grinder
(Sadece Uprising)
Rol: Gelişmiş anti-yüzey aracı
Maliyet: $1600
Üretim Binası: War Factory
Turbo Charge: Düşman kuvvetlerine geçici bir hız patlamasıyla atılır.
Tesla Tank
(Sadece Red Alert 3 kampanyası)
Rol: Gelişmiş anti-piyade/anti-zırhlı tankı
Maliyet: $2200
Üretim Binası: War Factory
Twin Tesla Coil: Tesla Tank küçük boyuttaki gelişmiş Tesla bobinlerini kullanır.
Electro-Magnetic Disruptors: Yakınındaki tüm düşman araçlarını devre dışı bırakan elektro-manyetik bozucuları aktive eder. Ancak bu süre boyunca Tesla Tank de hareketsiz kalır.
Twinblade
Rol: Silahlı helikopter/taşıma helikopteri
Maliyet: $1200
Üretim Binası: Airfield
Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder.
MiG Fighter
Rol: Hava üstünlüğü savaş uçağı
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Airfield
Return to Base: Silah ve yakıt yenilemek için üsse döner, %25 hız bonusu kazanır.
Kirov Airship
Rol: Ağır bombardıman uçağı
Maliyet: $2500
Üretim Binası: Airfield
Propellers: Taşımacılığın en temel şekli olan pervaneler yavaş ama güvenilirdir ve gövde bütünlüğünü riske atmazlar.
Gastroburners: Saniye başına 200 hasar alarak Kirov Airship'in hızını yaklaşık olarak iki kat arttırır.
Stingray
Rol: Amfibik anti-yüzey gemisi
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Naval Yard
Tesla Surge: Etraftaki suları yoğun elektrik akımıyla şoklar, Stingray kısa süreliğine devre dışı kalır.
Akula Submarine
Rol: Anti-gemi denizaltı
Maliyet: $1800
Üretim Binası: Naval Yard
Ultra-Torpedoes: Akula Submarine, ultra-torpidolarla silahlanmış 2 destek fırlatma tüpüne sahiptir. Bu sessiz torpidolar kuvvetli patlayıcı savaş başlıklarıyla silahlanmışlardır. Böylece normal torpidolardan çok daha yüksek hasar verirler. Ultra-torpidoları yeniden doldurmak biraz zaman alır.
Dreadnought
Rol: Ağır bombardıman gemisi
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Naval Yard
Safe Mode: Sacrifice Launchers'ı deaktive ederek normal atış sayısına döner ve hasar almayı keser.
Sacrifice Launchers: Drednot fırlatma mekanizmalarını aşırı yükleyerek atış sayısını %300 arttırır ve saniyede 50 hasar alır.