Dota 2 - Anti-Mage
#1
Anti-Mage Türkçe Bilgi:

7.02'ye uygundur.

Anti-Mage.png?version=f54c52a16bb943313762bc47251a2595
40px-Strength_attribute_symbol.png?versi...55b0e6b483: 22+1,2
40px-Agility_primary_attribute_symbol.pn...dcf8153a1a: 22+2,8
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 15+1,8
VPbG6B.jpg
Hareket hızı                       315
Dönme oranı                     0,5
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    150 (Yakın)
Atkı hızı                                Anında
Saldırı animasyonu         0,3+0,6
Temel saldırı süresi         1,45
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24

Hikâye:
Turstarkuri keşişleri, dağın tepesindeki tapınaklarından, aşağı vadide yaşayan insanların istilacılar tarafından dalga dalga katledilişini izlediler. Diğer insanların fani meseleleri ile uğraşmak istemeyen ve pragmatik düşünceyi savunan keşişler; içerisinde herhangi bir tanrının ya da dünyevi elementin bulunmadığı zihinsel köşelerinde meditasyon yaparak inzivaya çekilmeyi tercih ettiler. Ancak bir gün tapınağın kapılarına; tüm bölge dinlerini, kendi korkunç ve sinsi dinleri ile değiştirmek isteyen "Ölü Tanrının Lejyonu" tarikatı dayandı. Karanlık büyü sanatları ile kandan başka hiçbir şey bilmeyen ve bu toprakların altında yatan ölmüş savaşçıların cansız bedenlerini geri dirilttiler ve ruhlarını ölüler diyarından geri çağırarak bu bedenlere tıktılar. Üzerlerine akın akın gelen ölüler ordusuna karşı manastır ancak iki hafta kadar direnebildi. Tüm bu saldırılar sırasında meditasyonlarını bırakıp da kafalarını kaldırma zahmetini gösteren birkaç rahip ise istilacıların aslında meditasyonlarını bozmak için kendilerine görünen bir hayal olduğunu düşünerek daha da fazla konsantre oldular ve meditasyonlarına geri döndüler. Kapılar yıkılıp ölüler ordusu içeri doluştuğunda keşişlerin bir çoğu meditasyon yaptıkları rahat ipek minderlerinin üzerinde katledildi. Koca tapınaktan geriye yalnızca genç bir rahip sağ kurtulabildi. Manastıra bilgelik arayışı ile yeni gelmiş ve keşiş olarak daha kabul edilmemiş genç bir çıraktı bu. Bir zamanlar yeşil çay ve kuşburnu servis ettiği keşişlerin, önce vahşice öldürülüp, sonra Ölü Tanrı'nın rahibi olmak için canlandırılmalarını dehşet içerisinde izleyen genç çırak; bulabildiği birkaç Turstarkuri kutsal yazıtından başka bir şeyi olmadan tapınaktan kaçmayı başardı ve güvenli topraklara varana kadar koşmaya devam etti. Zamanla kendini Turstarkuri yolunda geliştiren bu çırak, ölen keşişlerin intikamını almak için yalnızca Ölü Tanrı'nın büyülerini değil; iyi ya da kötü olsun, kullanılan tüm büyüleri ve büyü kullanıcılarını ortadan kaldırmaya yemin etti.

Yetenekler:

Mana Break (Q/R):
Mana_Break_icon.png?version=0f9ecc20cc31...719f249396
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel

Her saldırıda rakibin manasını yakar. Mana Break yakılan mananın %60'ı kadar hedefe hasar verir. Mana Break bir Eşsiz Saldırı Eklentisidir ve diğer Eşsiz Saldırı Eklentileri ile birleştirilemez.

Vuruş başına mana yakma: 28/40/52/64
Yakılan mananın hasarı: %60

20px-Uam_symbol.png?version=1c30a694a0f6...2fb63a7753 Eşsiz saldırı eklentisidir, diğer eşsiz saldırı eklentileriyle birleştirilemez.
20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 İllüzyonlar tarafından kullanılabilir.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Büyü bağışıklığından geçmez.
Büyüsel enerjileri sahiplerine yöneltmek, Turstarkuri keşişlerinin barışçıl yöntemlerinden geliştirilmiş bir tekniktir.

Notlar:
  • Hasar doğrudan Anti-Mage'in saldırı hasarına eklenir.
  • Vuruş başına en fazla 16,8/24/31,2/38,4 hasar (hasar azaltması yoksa) verir.
  • Anti-Mage, Mana Break ile yaptığı hasardan, kaynağı eşsiz saldırı eklentisi olmayan can çalmalar ile can çalabilir (Vampiric Aura, Vladmir's Offering gibi).
  • Mana Break ile verilen hasar kritik hasar veya saçma hasarı vuramaz ve saldırı hasarı artıran Empower veya Çifte Hasar rünü gibi etkilerle artırılamaz. Mamafih, hasarı saldırı hasarını azaltan Enfeeble veya Static Link gibi etkilerden etkilenir.
  • Önce mana yakımını, sonra hasarı uygular.
  • Diğer mana yakma yetenekleriyle istiflenmez.

Blink (W/B):
Blink_%28Anti-Mage%29_icon.png?version=7...49b885e6e4
Yetenek: Nokta hedefli
Etkileme: Kendisi

Anti-Mage'in mücadeleye girip çıkmasını sağlayan kısa mesafeli ışınlanma.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Kullanma menzili: Global
Maksimum ışınlanma mesafesi: 925/1000/1075/1150

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 12/9/7/5 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 11/8/6/4)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 60
Ölü Tanrılarla olan karşılaşmasında Anti-Mage, yakalanması zor olmanın değerini öğrendi.

Notlar:
  • Blink kullanıldığında atkılardan kaçındırır.
  • Yere bağlanmışken kullanılamaz.
  • Maksimum mesafeden daha yakın bir yere hedeflendiğinde maksimum mesafeye ışınlanmaz.
  • Maksimum ışınlanma mesafesinden öteye hedeflendiğinde Anti-Mage o noktaya doğru maksimum mesafede ışınlanır.
Spell Shield (E/D):
Spell_Shield_icon.png?version=2479009df0...9fa3e66e68
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi

Anti-Mage'in büyü hasarına karşı direncini arttırır.

Direnç: %26/%34/%42/%50

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 0 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32 12)
20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 İllüzyonlar tarafından kullanılabilir.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32 Spell Shield yeteneği pasif olarak 12 saniyede bir, hedeflenen bir büyüyü engeller ve yansıtır.
Yıllar süren meditasyon ve intikam takıntısı Anti-Mage'in cildini büyülü rakiplere karşı sağlamlaştırmıştır.

Notlar:
  • Diğer büyü direnci kaynaklarıyla çarpımsal olarak istiflenir.
  • Anti-Mage'in toplam temel büyü direncini %44,5/%50,5/%56,5/%62,5'a çıkarır.
  • 16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32Aghanim's Scepter ile gelen büyü engelleme ve yansıtma Linken's Sphere'daki Büyü Engelleme ve Lotus Orb'daki Yansıtma Kabuğu ile aynı kuralları takip eder. Anti-Mage'de Linken's Sphere varsa veya Büyü engelleme yeteneği bir dost tarafından verilmişse bunlar sadece Spell Shield dolumdayken yetenek engeller. Anti-Mage'de Lotus Orb'dan Yansıtma Kabuğu verilmişse Yansıtma Kabuğu sadece Spell Shield dolumdayken yetenek engeller. Spell Shield Yansıtma Kabuğu'ndan gelen büyüleri yansıtmaz (Yansıtılan büyü bir daha yansıtılmaz.). Etki normal dolum süresi kullandığından dolum sürelerini etkileyen bütün yetenekler tarafından etkilenir. Lotus Orb'un aksine Phantom Strike ve Blink Strike engellenir ancak yansıtılmaz.

Mana Void (R/V):
Mana_Void_icon.png?version=74210e75d8c84...23d2f3a621
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel

Hedef birimin eksik olan her manası için ona ve çevresindeki düşmanlara hasar verilir. Ana hedef ayrıca kısa bir süreliğine sersemletilir.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,63
Kullanma menzili: 600
Yarıçap: 500
Eksik manaya göre hasar: 0,6/0,85/1,1
Sersemletme süresi: 0,3

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 70 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 20)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 125/200/275
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Alan etkisi birincil hedef büyü bağışıklı da olsa uygulanır. Büyü bağışıklı düşmanlara hasar vermeye çalışmaz.
20px-Spell_block_partial_symbol.png?vers...d942cb1f16 Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Stunned: Güçlü arındırmalarla arındırılabilir.
Anti-Mage, düşmanlarına diz çöktürdükten sonra onları büyülü sanatları kullandıkları için cezalandırır.

Notlar:
  • Hedeflenen alanın merkezi bir düşman birim olmalıdır.
  • Hasar birincil hedefin manasına göre hesaplanır; ama alandaki bütün hedeflere uygulanır.
  • Sadece birincil hedef sersemler.
  • Manasız birimlerde, sadece mini-sersemletmeyi uygulayacak şekilde kullanılabilir.
  • Kullanma esnasında herkes tarafından duyulur bir ses efekti çıkarır.

Hünerler:
  • Seviye 10: +150 can YA DA +20 hasar
  • Seviye 15: +20 saldırı hızı YA DA -1 Blink dolum süresi
  • Seviye 20: %15 savuşturma YA DA bütün özelliklere +10
  • Seviye 25: -50 Mana Void dolum süresi YA DA +25 çeviklik
Hüner notları:
  • Saldırı hasarı fazladan saldırı hasarı olarak eklendiği için illüzyonlar bunlardan yararlanamaz.
  • Can hünerini almak maksimum can kapasitesini artırır ve o anki can yüzdesini aynı tutar.
  • Savuşturma, diğer savuşturma kaynaklarıyla çarpımsal olarak istiflenir.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.