18-05-2017, 15:25
Yapımı 2 yıl süren oyunların evet, ciddi bir maliyeti var ve bunun için ön sipariş bonuslarını vs gayet doğal görüyorum orada senin bu dediğin geçerli. Çünkü bu esnada bir nebze 'sıfırdan oluşturulan' sistemler, kodlar var. Ancak eklentiler için aynısını söylemek o kadar da mümkün değil. Eklentilerde görev alan kişi sayısı bir elin parmağını geçiyorsa o eklentiye büyük eklenti, müthiş şeyler ekliyor diyoruz. Yine PDXCON'da CO'nun yöneticisi konuştu, 1 saat boyunca evet ne zorluklarla Cities: Skylines'ı 5 kişiyle çıkarttıklarından bahsetti. Ancak burada zorluk 0'dan bir şey üretmek üzerine, dikkat edilmesi gereken şey ise bu işin 5 kişiyle yapıldığı ve nihayetinde sunumun sonunda kadının aldığı Jaguar arabayı göstermesi.
EU4 ve CK2 başarılı oyunlar, Stellaris ve HoI4 de birçok yönünü beğenmememe rağmen finansal açıdan başarılı oyunlar. Evet işin maliyeti var ama o maliyetin çok daha fazlasını kazanıyor bu adamlar ve dediğim şekilde oyunun genelini etkileyen şeyleri yamayla ekleyebilecek kapasiteye sahipler. Yapmamalarının sebebi yapmamaları durumunda 'oyunu destekleyemeyecek hale gelmeleri' değil, 'daha az para kazanacak olmaları'.
EU4 ve CK2 başarılı oyunlar, Stellaris ve HoI4 de birçok yönünü beğenmememe rağmen finansal açıdan başarılı oyunlar. Evet işin maliyeti var ama o maliyetin çok daha fazlasını kazanıyor bu adamlar ve dediğim şekilde oyunun genelini etkileyen şeyleri yamayla ekleyebilecek kapasiteye sahipler. Yapmamalarının sebebi yapmamaları durumunda 'oyunu destekleyemeyecek hale gelmeleri' değil, 'daha az para kazanacak olmaları'.