Günlük: Anno 1800 - Geçit
#1
thePassage.png

Anno 1800 geliştirici günlüklerinde bu yazıda çıkmış olan The Passage (Geçit) eklentisi hakkında bilgiler veriliyor.

https://www.anno-union.com/en/devblog-the-passage/ :
Sevgili Elaine,
Geriye çok fazla zamanım kalmadı. Sanırım asla bir geçit bulamadan ölebilirim, ama sonrasında Sir John'un hiçbir hizmetkarı ihtişamı tadamayacak. Sir John İlkbaharda buzun etrafımızda kalınlaşmayacağından emin görünüyordu. Ancak şimdi Keşfin kaderi Terrier Adası'nın kısa ve tehlikeli batı kıyısı veya uzun ve açık doğu kanalı yollarından birinin dolaşımında bulunuyor – Korkarım ki Sir John'un hangisini tercih edeceğini biliyor gibiyim.
Hoşçakal Elaine’im.

Donmuş kuzey, son bir sınır, birçokları bilim adına ya da şöhret ve zenginlik için Arktik'i fethetmenin, kendi kaderi olduğunu düşündü. “Kuzeybatı Geçidi”, Kuzey Yarıkürenin karşıt taraflarını birbirine bağlamayı vaat eden ve buzun derinliklerine bir keşif gezisi yapacak kadar cesur olan herkese büyük zenginlik kazandıracak Arktik'ten geçen muhteşem bir deniz rotasıydı.

Yemyeşil ormanlardan donmuş çorak topraklara - Manzarayı ürpertici bir şekilde değiştirme

Üçüncü ve en büyük Sezon Paketi eklentimiz “Geçit”, ilerleme adına hayatlarını riske atan cesur ruhlardan esinlenen, Kuzey Kutup Dairesi'nde bir karakol kurmak için görev yapanların cesaret ve sıkıntı dolu hikayesini anlatıyor. Ürkütücü ve bir o kadar da güzel manzara, herkesi 19. yüzyılın Arktik kaşiflerinin ayak izlerini takip etmeye davet ederken, tecrübeli Anno oyuncuları sonunda değerli bir kazanç için heyecan verici bir meydan okumayla yüzleşebilirler.

A7_Passage_DLC_Arctic_3rd_Party.jpg
Kuzey Kutbu biyomu, Eski Dünya'nın ılıman iklimine ve Yeni Dünya'nın sıcak ve nemli adalarına hoş bir farklılıktır. Karanlık bir gökyüzünün altında donmuş kıyılar ve bu çorak araziler Anno 1800'de alışık olabileceğinizden farklı bir hikaye anlatmamıza izin veriyor. Ayrıca sert hava koşulları, ilginç yeni oyun öğeleri sunuyor. Amacımız, Arktik ortamını fethetmenin heyecan verici bir çaba olması gerektiğinden, büyük şehirler kurmaktan ziyade, görünüşte düşmanca ve çetin bir ortamda ileri karakolunuzu dikkatlice inşa edip sürdürebilmek için stratejilerinizi yeniden düşünmenizi gerektirecekti.

Passagewill'in yeni kampanya bölümü sizi bir Arktik keşif gezisinin kurtarma görevine gönderiyor. “Franklin'in Kayıp Seferi” olaylarından esinlenerek, Sir John ve ekibini aramak, sonuçları net olmayan dramatik bir dizi olayı ortaya çıkaracaktır.

Halkımızı sıcak tutmalıyız - bir Arktik karakolunu yönetmek

Çarpıcı görselleri, ilginç oynanış eklentileri ve potansiyeli ile Arktik biyomunun, yeni oynanış mekanikleri için mükemmel bir fırsat olacağını biliyorduk. Yeni bölge herkes için heyecan verici bir macera olmalı, ancak önemli ödüller almak ve çorak araziyi fethetmek isteyen mücadeleye aç kişiler için gerçek bir meydan okuma olmalı.

Sert hava koşulları kuzeydeki korkunç düşmanınızdır ve yeni ısıtma mekanikleri, sakinlerinizi sıcak ve sağlıklı tutmak için şehir planı oluşturma yönteminizi yeniden düşünmenize neden olacaktır. İki yeni konut katmanı, kaşif ve teknisyen, ilerleme adına modern şehirdeki rahat yaşamlarının olanaklarına ve konforlarına emin bir şekilde sırtını çeviren cesur maceracılar.

A7_Passage_DLC_Arctic_City_01.jpg
Nüfus ihtiyaçları oldukça pragmatik ihtiyaçları yansıtırken, savurgan lüks malların yerini çok daha acil ısı ihtiyacı aldı. Konutların yanı sıra üretim tesislerinin düzgün çalışması için bir ısı kaynağına bağlanması gerekir, yeni mal kategorisi sakinlerinizi sıcak ve sağlıklı tutmak için ek yollar sağlar.

Yeni ısıtıcılar burada temel olarak hizmet ediyor, radyatörler etraftaki her bina için temel bir ısı seviyesi sağlamanıza izin verir. Elektrik santrali gibi, ısı borularını otomatik olarak sokak ağı boyunca yerleştirir ve böylece menzili bir yarıçaptan ziyade sokaklardaki "yol karesinin" mesafesine dayanılarak ölçülür. Ancak faaliyet alanı sınırlı olduğundan karakolunuzu korumak ve genişletmek, uygun alan ve ısı yönetiminin bir yapbozu haline gelir.

Kuzey Yarımküre buzlu bir arazidir ve temel kaynakların yanı sıra inşaat alanı seyrektir. Isıtıcılar, gelmesi zor olan ve güneyde bulunan adalarda seyrek nüfuslu ormanda kömür fırınları inşa etmenizi veya Arktik karakolunuza kadar Eski Dünya'dan kömür ithal etmenizi gerektiren kömürü yakarak çalışır.

Uyku tulumları veya parkalar gibi yeni ürünler ek bir konfor kaynağı sağlayacak ve böylece ısıölçerin yükselmesini sağlayacktır. Binaları bir ısıtıcıya bağlayamazsanız veya yakıt desteğiniz kesilirse, bahsi geçen yeni ürünleri Arktik sakinlerine ne kadar iyi sağlayabildiğinize göre yeterli bir ısı seviyesi sağlayabilir.

Ancak azalan sıcaklıklarda korkunç bir hastalık riski artar: Arktik Gribi.

İlk bakışta Eski Dünya'daki hastalığa benzer, ancak Arktik Gribi Kuzey'deki sert yaşam koşulları nedeniyle sakinleriniz için çok daha korkunç bir düşmandır. Daha hızlı yayılır, daha dayanıklıdır ve sadece kararsız kuzey altyapınızı felç etmekle kalmaz, aynı zamanda Arktik nüfusunuza da zarar verir. Bu yüzden sabahları kötü bir sürprizden kaçınmak için ayaklarınızı sıcak tutun.

Sürekli donmuş topraklara uyarlandı - yeni binalar ve üretim zincirleri

Isıtıcılar inşa etmenin yanı sıra, karakolunuz kuzeydeki hayata uyarlanmış birkaç yeni bina ve üretim zincirine erişmenizi sağlayacaktır.

Korucu İstasyonu sadece karakolunuzdaki yangınlara dikkat etmekle kalmaz, aynı zamanda hasta kaşifleriniz için tıbbi destek sağlarken, Kantin sosyal bir toplanma merkezi olarak hizmet eder, aynı zamanda yiyecek ve diğer ürünler çıkararak Eski Dünya’daki Pazar’ın yerini alır. Postane, araştırmacılarınızın vatanlarındaki arkadaşlarıyla ve aileleriyle iletişim halinde olmalarına olanak tanıyan yeni bir kültürel ihtiyaçtır.

Nüfus ihtiyaçları, donma sıcaklıklarına karşı mücadele kadar pragmatiktir. Avcılık Kabinleri, Ren Geyikleri avlamak için korucu gönderir, balina yağı ile gaz lambalarınızı, ayı ve fok postu ile parka ve uyku tulumlarınızı üreterek araştırmacılarınızı sürekli sabit bir tedarik ile destekleyebilirsiniz. Ancak, Eski Dünya'dan yardım almadan orada hayatta kalmak zor, bu yüzden konserve yiyecekleri ithal etmeniz gerekecek ve tahmin edebileceğiniz gibi, Arktik kaşifleri schnapps şişelerinin dibini görmeyi sevmiyorlar.

A7_Passage_DLC_Arctic_City_03.jpg

İşleri sürdürmek için teknisyenleriniz karla kaplı sokaklarınızda yeni bir ulaşım yolu buldular: husky kızağı. Güvenilir dört ayaklı yoldaşlarınız sadece teknisyenlerinize hizmet etmezler, aynı zamanda karakolunuzda tatmin edici görsellik sağlarlar.

Zamanla karakolumuz genişlerken bizim için bir zamanlar çorak bir araziye benzeyen yer başkaları tarafından çoktan “ev” olarak adlandırılıyor olacak. Yeni bir üçüncü taraf olan tüccar İnuitler, depodaki stoklarınız azaldığında alışveriş yapmaya ve Kuzey Yarımküre'de özellikle yararlı olan çeşitli yeni ürünler sunmaya hazır.

Mücadelenin üstesinden gelince ve buz üzerindeki günlük yaşam normallik haline gelince, Kuzey Kutbu'nun da sunacağı çok şey olduğunu göreceksiniz. Kuzey, kıymetli kürkler için kazançlı bir av alanı olabilir. Nadir bulunan metallerin Yeni Dünya'daki madenlerinizden daha verimli bir şekilde tedarik edilmesini vaat eden özellikle zengin bazı altın yatakları vardır. Ayrıca, müze ve hayvanat bahçeniz için yeni setler toplayabileceksiniz, böylece yurdunuzdaki sakinlerinizin bu garip ve vahşi yeri kavramalarını sağlayabileceksiniz.

Ancak yalnız değilsiniz, doğal kaynaklarla ilgili haberler hızla yayılıyor ve bu nedenle, ikinci taraf karakterler kendi yerleşimlerini başlatmak için Geçit yolunda sizi takip edecek.

Gökyüzü fethetmek - Zeplin Hangarı

Düşman çevrenin zorluklarının üstesinden gelenleri büyük bir kazanç bekliyor: Zeplin!
Küstah buzdan kaçınmak için Kuzey Kutbu'nda zeplinler inşa etmek için gerçek tarihsel çabalardan esinlenen Zeplin Hangarı, Geçit ile gelen yeni bir anıttır.
Anıtın dört inşaat aşamasını bitirmek için güneydeki büyük şehirlerinizden çok sayıda inşaat malzemesi almanızı gerektirdiğinden, bu teknik harikayı inşa etmek büyük bir girişim olacaktır. Her Arktik yerleşiminde bir tane inşa edebileceğiniz Zeplin Hangarını bitirdiğinizde, ilk zeplinizi inşa etmeye başlayabilirsiniz.

A7_Passage_DLC_Arctic_Hangar.jpg

Hava gemileri, ticaret rotalarınız için nihai oyun sonu gemisidir, ancak inşa edilmesi pahalıdır. Sadece bir tane inşa etmek uzun zaman almaz, aynı zamanda inşaat sırasında balonlarını doldurmak için yeni bir kaynağa ihtiyacınız vardır: Gaz. Eski arkadaşınız Nate, ilk prototipinizi Gaz sevkiyatıyla mutlu bir şekilde desteklese de, Gaz kaynağının kendisi sadece Arktik’in kuzey bölgesinde var: kesin olarak, çorak buz kayalıklarında.

Gemilerin karaya çıkabilmesi için gerçek bir kıyı olmadan, bir yerleşim yeri kurabilmek için ihtiyacımız olan temel kaynakları eksiksiz bir şekilde bu adaya çıkarabilmenin geleneksel bir yolu yoktur. Kendi hava filonuzu hayal ediyorsanız, buzlu uçurumları talep etmeli ve bir hava köprüsü yardımıyla madencilik karakollarınızı kurmalısınız.

Hava gemileri korsanlardan güvenli bir şekilde kaçınabilir ve etraflarında yavaşça manevra yapmak yerine adaların hemen üzerinden doğrudan uçacak şekilde rotalar alabilirler. Ayrıca toplam 4 kargo ve 2 eşya yuvası var. Bununla birlikte, rüzgardan da daha güçlü bir şekilde etkilenirler ve boşaltma ve yükleme işlemleri doğal olarak geleneksel bir gemiden daha fazla zaman alır.

Ancak hava gemileri, oyun sonu lojistiğinizi optimize etmek için tek yeni eklenti değildir. Gaz, Eski Dünya'ya taşındıktan sonra, yeni ilerici Gaz Santrallerinden birini inşa ederseniz Gaz'ın bir kullanım alanı daha olur. Petrolle çalışan kuzenlerinden daha etkili olan Gaz Santrali, brülörlerini sürekli beslemek için trenlere güvenmeden çalışabilir. Düzenli bir gaz tedariki sağlayan bir ticaret yolu kurabilirseniz, yeni santral metropolünüzde önemli miktarda alan açabilir. Ancak dikkat: Gaz nadir bir kaynak olduğundan, muhtemelen eski petrol tesislerinizi değiştirmenin en mantıklı olduğu yerlerde zor kararlar almalısınız.

Ve teknik ilerlemeden bahsederken, bilimsel çabalarınız eski arkadaşımız Nate'e Arktik oturumunda kullanmakla sınırlı olmadığınız öğeler için işçilik listesini genişletecek yeni icatlarda çalışmasına ilham verdi.

Destansı bir orantı macerası bekliyor

“Geçit” sadece en büyük eklentimiz değil, aynı zamanda ekibimizin gerçekten tutku dolu bir projesidir. Atmosferden, ayrıntılara, son Sezon Paketi içeriğiyle gelen içerik miktarına, maceramızı donmuş vahşi doğalara kadar nasıl sevdiğinizi görmek için can atıyoruz. Yüzlerce Birlik üyesi içeriği test ederken, aynı zamanda gerçek bir topluluk projesidir ve Anno 1800 ve onun genişletilmiş içeriği üzerinde ne kadar etkili olmaya devam ettiğinizi gösterir.

Üçüncü Sezon Paketi eklentimiz “Geçit”, “Oyun Güncellemesi 6” ile birlikte 10 Aralık’ta yayınlayacak. “Geçit”, Anno 1800'ün içeriğini şu şekilde genişletiyor:
- Yeni bir Arktik oyun oturumu
- “Sir John ve ekibini kurtarma” Anno 1800 için yeni hikaye
- 2 yeni Konut Katmanı: Kaşifler ve Teknisyenler
- 32 yeni Bina, 7 yeni üretim zinciri ve 13 yeni üretim ürünü
- 60'tan fazla yeni görev
- Yeni ısıtma sistemleri ile soğukla savaş
- Yeni Zeplin Hangarı anıtında zeplin ticaret filonuzu inşa edin
76561198034761601.png
[+] 3 üye Craetus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.