18-04-2022, 15:20
Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında, birim animasyonlarında bahsediliyor.
https://community.companyofheroes.com/co...tion-roles :JohnT_RE :Bugün sizlere Animasyon ekibimizin üzerinde çalıştığı şeylerin bir özetini paylaşacağız! Bu yazıyı CoH3'teki Animasyon Liderimiz Chris hazırladı. Onlar için sorunuz varsa gönderin gelsin!
Herkese merhaba, ben Chris ve CoH3'te Animasyon Lideriyim. Animasyon ekibinin odak noktası, karakterlerden araçlara ve binalara kadar, hareketlerle ilgili her şeydir. Amacımız, CoH3'teki animasyonların oyuncular için okunabilirliğini korurken orijinal görünmesini ve hissetirmesini sağlamaktır.
Birimlere hayat ve bireysellik kazandırmak bizim için büyük bir odak noktası. Bunu yapmanın bir yolu, piyade mangaları içinde farklı kimlikler veya "animasyon rolleri" kullanmaktır.
Tüfekçi mangasını örnek alırsak, aynı mangadaki askerler kendi benzersiz animasyonlarını oynatacaklar. Her asker silahını kendine özgü bir biçinde tutar. Tüfeğini göğüs hizasında veya tek elle tutabilir. Her biri diğer ekip arkadaşlarından farklı poz ve animasyonlara sahip olabilir. Bu, her birine kendi "kişiliğini" verir ve her bir ekibin daha doğal hissettirmesini sağlar.
Early Pre-Alpha'dan eşsiz piyade animasyonları görüntüleri.
Early Pre-Alpha'dan eşsiz piyade animasyonları görüntüleri.
Artık özellikle savaş sırasında kullanılmak üzere daha fazla animasyon oluşturuyoruz. Bu animasyonlar, etraflarındaki savaşa tepki gösteren piyadeleri gösterecek ve piyadelerimizin daha organik ve gerçekçi hissettirmesine yardımcı olmak için çatışma sekansını görsel olarak tamamlayacak.
Geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz, animasyon içeriğimizi son haline getirmek için çok çalışıyoruz ve gerçekten yeni eklemeleri beğeneceğinizi umuyoruz!
- Chris