05-02-2022, 01:50
Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında, bina yıkımlarının perde arkası anlatılıyor.
https://community.companyofheroes.com/co...ng-impacts :JohnT_RE :Yıkıma Genel Bakış #1'in ardından sanat ekibimiz, FX ve bina etkilerine bir bakış atacağımız yeni bir yazı ile geri döndü! Michael'ın bugünkü gönderisinin tadını çıkarın.
Herkese merhabalar, ben Michael ve CoH3'teki Baş FX Sanatçısıyım ve CoH2'deki FX'in çoğunu da ben oluşturdum. Patrick'in CoH3'teki bina yıkımı hakkında yazdığı harika yazının devamını getirmem istendi.
Bugün, binalarımızın davranışlarına yakın zamanda eklediğimiz bazı yeni "silah etkileri" teknolojisinden bahsetmek istiyorum. Bir sürü gerçek hayattan ve film referansından esinlenerek (özellikle Fury'deki tankın binayı patlattığı sahne) bina çatışmalarımızı gerçekten geliştirmek için bir fırsat arıyordum. CoH3'ün yeni bina hücresi teknolojisi sonunda buna izin verdi.
Company of Heroes 1 & 2
Geçmişte silah mermileri, simülasyon tarafından etkilerimizi tespit etmek için kullanılan bir kutu olan, adından da anlaşılacağı gibi, binanın "sınırlayıcı kutusuna" çarpıyordu. Bu, bir bina bir silahla vurulduğunda ve FX her şeyi kapsayacak kadar büyük olmadığında, bazı bariz patlamalara yol açabiliyor.
Company of Heroes 3
Yeni hücre teknolojisini kullandığımızda, bir top mermisi binaya temas ettiğinde, çarpma etkisini eski sınırlayıcı kutudan normal olarak tetikliyoruz ancak artık ayrıca simülasyon hangi bina hücrelerinin hasar gördüğünü hesaplıyor (silahın etki alanına göre) ve bundan etkilenen her kapı ve/veya pencere için oluşacak etkileri tetikliyor.
Bu sayede daha gösterişli patlamalar ile garip geometrik çıkıntılarla karşılaşmadan, savaşın içinde kaybolabiliyorsunuz.
Artık bu teknoloji hayata geçirildiğine göre, FX çeşitliliğini diğer mühimmat türlerini de kapsayacak şekilde genişletmeyi planlıyorum: alev makineleri, topçular, vb. Bunları da işin içine ekledikten sonra cilalıyoruz, cilalıyoruz ve cilalıyoruz!
Tüm geri bildirimleriniz için teşekkürler, gerçekten minnettarım! Bu markayı sizin kadar seviyoruz ve size elimizden gelen en iyi oyunu vermek için çok çalışıyoruz. FX'leri CoH3'te nasıl uyguladığımızla ilgili sorularınız varsa, bunları duymayı çok isterim!