Yama Notları: HoI4 - 1.3.2 Yaması
#1
C2XE33dW8AADVij.jpg:large

Geçtiğimiz hafta BETA sürüme dahil edilen 1.3.2 yaması bugün itibariyle herkeste etkili.
1.3.2 yamasında BETA sürümden sonra çeşitli eklemeler yapılmış.

Paradoxplaza, https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...3a.994901/ :
  • Fabrika üretim hattındaki ilk fabrikaya çift tıklama vesilesiyle oluşan çökme problemi giderildi.
  • Yapayzeka artık hava üssü limitlerini daha iyi kavrıyor.
  • Yapayzekanın hava görevlerini yönetiminde geliştirmelerde bulunuldu.
  • Ana eyalet kontrol altınızda olmasa bile artık her zaman olması gereken yerlerde de mevzilenme yapabiliyorsunuz.
  • Barış konferansları esnasında yaşanan yavaşlama ve kimi zaman donma problemleri giderildi.
  • Hava muharebesi gecikme değeri azaltıldı.
  • Crusader Kings 2 başarımını gerçekleştirebilmek için artık doğru eyaletler gerekiyor.
  • Hava muharebelerinde denge değişiklikleri yapıldı, artık hava birimleriniz daha çok hasar görüyor.
  • Havacılık kazaları artık barış süresince gerçekleşemiyor.
  • Oyuncunun ses sürücülerinde bir problem olması durumunda güvenlik sebebiyle çökme eklendi.
  • İç savaş başlangıcı esnasında ülkenin kaynaklarında değişim olması durumunda meydana gelen çökme problemi giderildi.
  • Anschluss gibi barışçıl ilhaklarda insangücü transferi esnasında bazı birimlerin ortadan kaybolmasına sebep olan problem giderildi.
  • Avustralya'nın Yeni Zelanda'yı talep etmesi durumunda Avustralya'nın bulunduğu pakttan atılmasına sebep olan hata giderildi.
  • Hindistan odak ağacındaki 2 yazım hatası giderildi.
  • Teknoloji ağacı artık tag değişimi sonrası yenileniyor, böylelikle bazı aşarımlar daha zor elde ediliyor.
  • Gemi transfer etkisi (örneğin Yeni Zelanda odak ağacında bulunan) artık kimi zaman yanlış gemileri -bazen tüm donanmayı- transfer etmiyor.
  • Oyunun Fransızca versiyonunda geliştirmelerde bulunuldu.
  • Crusader Kings 2 başarımında tekrardan hata giderimleri. 
  • Askeri fabrikaları sivil fabrikalara dönüştürmek artık olması gerektiği gibi askeri fabrikaları siliyor.
  • Yeni Zelanda Japonya ile dost olmak isterse Japonya kendi paktını oluşturup Yeni Zelanda'yı bu pakta dahil edebiliyor.
  • Yeni Zelanda'nın Japonya ile dost olabilmesi için artık aynı ideolojide olmaları gerekiyor.
  • AST'den savaş sebebi artık sadece farklı ideolojilere sahipse elde edilebiliyor.
  • has_government_trigger'ın yapması gereken işin tam tersini yapması durumu düzeltildi.
  • JAP artık hali hazırda bir paktın üyesiyse, o pakttan çıkıp kendi paktını kurmuyor.
  • AST, JAP bir paktın lideriyse onun paktına katılıyor, JAP eğer başka bir pakttaysa AST onla dost olup paktına katılmaya çalışmıyor.
  • İç savaşlarda dinamik taga sahip olan tarafın 0 manpowera sahip olma problemi giderildi.
Cevapla
#2
Çoğu özellik oyunla beraber çıkabilirdi.

Bizi mi kopartıyolar anlamadımki?
images?q=tbn:ANd9GcQuq5fjz6DK8e8bu2WRjxD...Y20Wd6lXY4
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.