Günlük: Humankind - Dia de Los Muertos Etkinliği #2 ve Bitiş Koşulları Yaması
#1
humankinddevdiary.jpg

Humankind geliştirici günlüklerinde bu yazıda Dia de los Muertos etkinliğinin ikinci bölümüne ve Fabius Maximus güncellemesi için bitiş koşulları yamasına yer veriliyor.

https://www.games2gether.com/amplitude-s...ions-patch :Bazı dikkatli oyuncularımızın fark etmiş olabileceği gibi bu haftanın başlarında Día de los Muertos etkinliğinin 2. bölümünün kilidi açıldı ve Fabius Maximus güncellemesi için bitiş koşulları yaması yayınlandı. Çoğunuzun yeni meydan okumaları ve değişiklikleri zaten incelemiş olduğundan eminiz ancak henüz oyuna bakmaya zamanı olmayanlar için bir özet hazırladık.

Dia de los Muertos Etkinliği İkinci Bölüm
Salı günü Día de los Muertos etkinliğinin ikinci bölümünü başlattık! Bu bölümdeki üç görevi de tamamlarsanız, iki sembol ve başka bir çerçeve daha kazanacaksınız ve Bölüm 1'i de tamamladıysanız, oyunda kullanmak için Catrina avatarını kazanacaksınız! Ay sonuna kadar tamamlayabileceğiniz görevler şunlardır:
  • Necropolis: Maya veya Aztekler olarak, bir inşaatı tamamlamak için 30'dan fazla nüfusu feda edin.
  • Army of Darkness: Askeri bir kültürle ''Iron Reserves'' yeteneğini aynı çağda dört kez kullanın.
  • Civil Evolution: Birden fazla oyunda 50 civic yasalaştırın.
Bitiş Koşulları Ayarları
Bugün yayınlanan yama ile oyunu bitirme koşullarını dilediğiniz gibi değiştirebilir ve oyun deneyiminizi kendi isteğinize göre özelleştirebilirsiniz. Exosuit gibi oyunsonu teknolojilerini deneyimlemeye daha fazla zaman ayırmak ister misiniz? Oyununuzu erkenden bitirmeden Mars'a gitmek ister misiniz? Tek yapmanız gereken bu bitiş koşullarını kapatmak. Yalnızca bir imparatorluk kaldığında sona eren agresif bir oyun mu arıyorsunuz? Sorun değil, "Tüm İmparatorluklar Ortadan Kaldırıldı" dışındaki her şeyi kapatın. Hatta tur limiti ve kirlilik seviyesini de kapatabilirsiniz, böylece siz istemediğiniz sürece oyununuzun bitmesi gerekmez.

EndConditions.png?width=824&height=418

Askeri Denge Değişiklikleri
Bu yama aynı zamanda askeri birlikler üzerinde denge değişiklikleri de içeriyor. Bu değişikliklerin çoğu maliyetler, bakım ve kaynak gereksinimlerine odaklanırken, savaş gücü ve yeteneklerinde de bazı değişiklikler yapıldı. Genel olarak çağlar geçtikçe sıradan ve özel birimler arasında daha pürüzsüz bir ilerlemeye ve bu ilerleme esnasında yaşanan, oyuncularımızın rapor ettiği bazı tuhaflıkları gidermeye odaklandık. İşte bazı dikkate değer değişiklikler:
  • Swordsman (ve Shotelai), tüm oyuncular klasik çağda güncel birimlere sahip olabilsin diye artık demire ihtiyaç duymuyor
  • Roma Praetorian Guards artık ''Standing Army'' teknolojisi ile üretilecek ve Swordsmen'in yerini alacak (demiriniz yoksa yine de Swordsmen üretebilirsiniz)
  • Javelin Throwers ve Noble Javelineers birimlerinin savaş gücü ve yetenekleri iyileştirildi.
  • Mortar artık Siege Artillery birimine yükseltilebilinecek ve doğrusal olmayan saldırılarda saldırı yeteneğini kaybetmeyecek.
  • Howitzer savaş gücü iyileştirildi, artık helicopter gunship birimine yükseltilebilinecek.
  • Cossack artık Dragoon biriminden daha güçlü.
  • Mongol Horde artık Pikemen birimine karşı çok daha güçlü.
  • Siege Elephant, Gajnal ve Varangian Guard birimlerinin savaş gücü düşürüldü.
Değişikliklerin tam listesini yama notları başlığında bulabilirsiniz. Bu değişikliklerin çağlar boyunca daha pürüzsüz ve tatmin edici bir savaş deneyimi yaşatmasını umuyoruz.

Küçük Bir (Dijital) Ekstra
Bu etkinliği tanıtmak için kullandığımız Humankind görsellerinin Día de los Muertos versiyonu çok övgü aldı ve duvar kağıdı versiyonu epeyce talep edildi. Bu nedenle önümüzdeki haftadan itibaren ödüller sayfanızda, farklı cihazlarda ve profillerde kullanabileceğiniz bu görselin çeşitli biçimlerini bulabilirsiniz.

Yeni meydan okumalar, bitiş koşulları ve birim dengelemeleri ile daha çok eğleneceğinizi umuyoruz!

- The Amplitude Team
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.