Günlük: Stellaris - 3.0.3 Beta Güncellemeleri
#1
diarystl.png

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta, 3.0.3 güncellemesinede yapılan değişikliklere dair bilgiler veriliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/thr...s.1472418/ :Herkese merhaba!

3.0.3 betasına katılımınız ve dönütleriniz için teşekkürler.

Betayı kullanmak isteyenlerin manuel olarak devreye sokması gerekiyor. Bunun için Steam kütüphanesinde Stellaris'e sağ tıklayıp özellikleri seçmek orada Betalara geçip oradan da "stellaris_test"i seçmeniz gerekiyor.

Bu hafta 3.0.3 beta yamasına yakın gelecekte yapacağımız değişiklikler hakkında konuşacağız. Bu değişiklikler denge, yapay zeka ve fazlasını içeriyor. Bunlar sadece yamada olacaklar arasında öne çıkanlar ve tam bir liste olmayı amaçlamıyorlar .

Hata Düzeltmeleri ve Denge Güncellemeleri
Cybrex olay zincirinin sonuna düzeltmelerden genelge kapatma maliyetini düzeltmeye kadar beta sırasında bulup raporladığınız birçok hatayı düzelttik. Hata Rapor forumunda yaptığınız raporlar için teşekkürler.

Ekonomik değişikliklerle ilgili olarak aldığımız dönütler arasında sık görülen bir şey oyundaki iş sayısının çok fazla olmasıydı ve buna biz de katılıyoruz. Kâtipler bu konuda ayrı bir üne sahip çünkü çoğu durumda işsiz olmalarını ve imparatorluk içerisindeki daha değerli bir konumda yer almalarını istersiniz.. İş sayısını azaltmak ve verimi arttırmaya yönelik adımlar alıyoruz.

Yakında göreceğiniz bazı değişiklikler:
  • [Denge] Binalar ve bölgelerden gelen gelen kâtip sayısı %40 azaltıldı.
  • [Denge] Kâtiplerin ticaret değeri 4'e çıkarıldı.

1620222575947.png
  • [Denge] Temel kaynak üretimini arttırıp temel kaynak üretimi binaları ve bölgelerine iş ekleyen binalar artık eski bonusları yerine ilgili işin temel üretimini 1 veya 2 arttırıyor. Makine imparatorlukları hâlâ eskisi gibi fazladan kaynak bölgesi bölmesi alıyor.

1620221727568.png
Evet "besi hayvanı" yemek üretim işi olarak sayılıyor. (Lithoidler içinse mineral)
  • [Denge] Üretim odağı binaları (dökümhaneler ve fabrikalar) artık diğerinin inşasını önlemiyor ve endüstri bölgelerine iş eklemiyorlar. Alaşım veya tüketim malı üreten işlerin temel üretimini 1 veya 2 arttırıyor ve maliyeti de doğru oranda arttırıyor.

1620222368228.png
Alaşım gibi ikincil kaynaklar daha fazla üretmek için daha fazla girdiye ihtiyaç duyuyor.

İş sayısı ve üretimlerini dengelemek devam eden bir iş olacak. Gelecek güncellemelerde başka değişiklikler bekleyin.

Yapay Zeka Güncellemeleri
Yapay zeka davranışına büyük etkisi olacak değişiklikler yapıyoruz. Bu yapay zeka rakiplerin efektifliğini arttıracak ve çok oyunculuda yapay zeka imparatorluğunuz kontrolünü kısa süreliğine aldığında olumsuz etkisini azaltacak.

Bu değişiklikler yapay zekaya ekonomik istikrar için daha büyük bir odak sağlıyor ve araştırmayla ilgili davranışlarını iyileştiriyor. Ama bunuz üzerinde hâlâ çalışıyoruz ve ilerleyen yamalarda güncellemeye devam edeceğiz.

Bu değişiklikler hakkındaki görüşlerinizi iletebilmeniz için çıktığı zaman 3.0.3 yapay zeka dönüt konusu açacağız.

Nüfus Artışı
Nüfus artışı sistemine değişiklikler yapmaya devam ediyoruz ve fazladan değişiklikleri inceliyoruz. Bunların bir kısmı uzun vadeli planlar ama şimdilik birçok kişinin istediği bir yaşam kalitesi özelliği ekliyoruz.

1620222442422.png
Galaksi ayarlarındaki lojistik artış ve gereken artış ayarları.

Bu ayarlar gezegenin sağladığı lojistik artış bonusunu ve imparatorluktaki her nüfus başına artan nüfus artışıyla ilgili değişkenleri oyun dosyalarına girmeden veya bir mod kullanmadan galaksi ayarları üzerinden değiştirmenizi sağlıyor. Lütfen bu ayarların hem performans hem de denge üzerinde büyük etkisi olacağını unutmayın. Var olan kayıtlar ön tanımlı değerleri kullanacak.

Bu değişiklikler için İngilizce dışı yerelleştirmeler beta ilk çıktığında olmayacak ama sonradan eklenecek. Gecikme için özür dileriz.

Bu haftalık bu kadar. Şu anda çıkış sonrası arada olduğumuzdan ve nümüzdeki perşembe İsveç'te tatil olduğundan dolayı bir sonraki günlük iki hafta sonra 20 Mayıs'ta olacak.

Sonra görüşürüz!
[+] 1 üye Selene nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Clerk'lerin en tercih edilmeyen iş olması durumunu kırmaya çalışmışlar, acaba işe yarayacak mı?
IbnE9P2.gif
Ara
Cevapla
#3
Yeni nüfus ayarları artık herkesi memnun eder umarım.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#4
Clerk trade geliri artmis olsa da full trade build enerji gelirinin yerini tutamaz kolay kolay. Enerji geliri fazla iyi. O kadar ki oyunun ilk 20-30 yili enerjiden başka temel kaynak toplamaga gerek bile kalmayabiliyor
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.