Stellaris geliştirici günlüklerinde bu haftanın konusu 2.0 Cherryh yamasındaki çeşitli küçük değişiklikler.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...p.1068825/ :Merhabalar, bir başka Stellaris geliştirici günlüğüne daha hoş geldiniz. Bu günlükte sizlere 2.0 Cherryh yamasıyla birlikte oyuna eklenecek olan bazı ufak değişikliklerden sözedeceğiz.
Arayüz Değişiklikleri
Sağdaki menüye artık gezegenlerde geliştirilebilir bina olup olmadığını gösteren bir ikon ekledik, aynı zamanda bu kısımda çalıştığı herhangi bir bina bulunmayan nüfuslar için de ikon beliriyor. Gezegenlerin dışında bu kısımda yıldızüslerinde boş slot olup olmadığını görüntüleyebiliyorsunuz.
Bu yenilik gezegen ve yıldızüssü yönetiminizi kolaylaştıracaktır.
Filo arayüzünde hangi gemilerin bir üst seviyeye çıkarılabilir olduğunu benzer bir ikonla görebiliyorsunuz:
Kutsal Gezegenler
Spiritualist imparatorluklar kendi sınırlarında bulunan kolonileştirilmemiş Gaia dünyaları kendileri için kutsal dünya olarak belirleyebilecek. Bu kutsal dünya o imparatorluğun sınırlarında kolonileştirilmemiş bir şekilde kaldığı müddetçe Unity sağlayacak.
Bu özellik kolonileştirilmemiş Gaia dünyalardan yararlanabilmenizin yanı sıra, aynı zamanda ülkenizdeki spiritualist guruhları mutlu eden bir faktör olarak oyunda yer alıyor.
Savaş Doktrinleri
Traditionlara yapılan diğer değişikliklerin yanı sıra Supremacy traditionunu tamamladığınızda artık imparatorluğunuz için bir savaş doktrini belirleyebileceksiniz. Savaş doktrinleri donanmanızın tarzına yönelik daha üst seviye bir kontrol sahibi olmanızı sağlayacak.
Oyunda çeşitli avantajlara ve dezavantajlara sahip 4 farklı doktrin mevcut.
- Defense in Depth: Defansif imparatorluklar kendi sınırları içerisindeki gemilerin atış hızına bonus elde edebilirler.
- Hit and Run: Bu doktrin gemilerinizin savaş esnasında geri çekilme olasılığını arttırırken, acil FTL girişi esnasında gemilerinizin alacağı hasarı da düşürüyor.
- Rapid Deployment: Karşılaştıkları tehdite hızlı bir şekilde yanıt vermeyi seven imparatorluklar bu doktrinle birlikte sublight hızlarını ve gemilerinin menzillerini arttırabilir.
- No Retreat: Militarist ve Gestalt Consciousness tarzındaki imparatorluklar geri çekilmeyi yasaklayan bu doktrini seçebilir, bu doktrinde gemilerinizin atış hızı yükselirken, savaşlardan sadece ve sadece yokolarak çıkabilirler.
Psionik Uyanış (Utopia)
Artık oyuna Utopia ile birlikte eklenen Psionik bir imparatorlukla oynadığınızda daha alt seviyedeki türlerin psionik potansiyeline ulaşmalarını sağlayabiliyorsunuz. Bu oyundaki Asimilasyon mekaniğiyle benzer bir şekilde işliyor ve bir başka türe sizin yükseliş tercihlerinizin bonuslarını sağlıyor.
Bu haftalık bu kadar, önümüzdeki hafta 2.0 Cherryh yamasının yama notlarını paylaşacağız!