Yama Notları: Stellaris - 2.8.1 'Butler' Yaması
#1
2.8.1 'Butler' yamasının yama notları

Denge
  • Bir gezegendeki pop artışının durması için ne kadar aşırı kalabalıklık olması gerektiğini belirleyen OVERCROWDING_ABSOLUTE_THRESHOLD_FOR_NO_GROWTH eklendi ve 5'e ayarlandı.
  • Aşağıdaki hedefleri gerçekleştirmek için sektör otomasyonu kodu yenilendi:
    • Sektörlerin normal dışı gezegen (habitatlar gibi) bölgeleri ve bürokrasi binaları hakkındaki bilgisizliğini giderildi.
    • Artık tüm sektörler tüm binaları biliyor. Örnek olarak eğer bir bilim sektörüne alloys foundry kurarsanız onu nasıl geliştireceğini bilecek ama gene de araştırma binalarına öncelik verecek.
    • Belli bir binayı inşa etmenin kaynak kıtlığına yol açığ açmayacağının ve o binada çalışmaya hazır poplar olup olmadığının kontrolü daha güvenilir yapıldı.
    • Otomasyon artık bölgeleri engellemeye başlamadan engelleyicileri temizlemeyecekler.

İstikrar ve Performans
  • Saldırı alanı hesaplamaları serial yerine threadla yapılacak.
  • Ticaret yolları artık her gün değil 7 günde bir güncellenecek.
  • Çok sayıda gezegene sahipken gezegen ara yüzünü açınca olan yavaşlama düzeltildi.
  • Çok sayıda modla açmaya çalışırken yüklemenin takılma sorunu giderildi.
  • Filolarla ilgili bir senkronizasyon hatası giderildi.
  • Necroids'i yükledikten sonra 2.7.2'de 2.7.2 kayıtlarını açamama sorunu giderildi.

Ara Yüz
  • Filo başlığı ve yeniden adlandırma butonuna debug kutucukları eklendi.
  • Deneysel DX11 desteği artık Çince, Lehçe ve Rusça'yı destekliyor

Yapay Zeka
  • Yapay zeka artık bir megastructure yapmaya veya geliştirmeye çalışırken başka megastructure yapmaya çalışmayacak.
  • Yapay zekanın devre dışı yıldız üslerine saldırmaya çalışarak döngüye girme sorunu giderildi.
  • Ekonomi yapay zekası artık bölge inşa etmeden önce üreteceği kaynakları daha iyi dikkate alıyor.
  • Yapay zeka artık gezegende işi yapabilecek ve yapmayı isteyen pop olup olmadığını kontrol ediyor iş sağlayan bina inşa etmeden önce.
  • Contingency constructor artık daha iyi sistemler seçecek ve bir süre sonra takılmalarına sebep olan hata giderildi.
  • Tüm purge türleri oldukça hızlandırıldı. Krizler artık ayda 2 pop öldürüyor.
  • Krizlerin askeri yapay zekasına çeşitli iyileştirmeler yapıldı.
  • Askeri yapay zekanın filoları git gel yapma problemi çözüldü.
  • Yapay zekanın filo bombardıman tarzını değiştirmeme problemi giderildi.
  • Kriz ülkeleri artık Armageddon bombalamayı kullanacak.
  • Büyük haritalarda yapay zekanın hedef seçme menzili arttırıldı.
  • Unbidden artık başlangıç sistemlerinden çıkmalarına izin verilmesini sabırlıca beklemeyecek.
  • Yapay zeka artık bir gezegendeki son popu satmayacak.
  • Krizlerin gemi sağlını daha az galaksiyi fethetmeyi daha çok önemsemesi sağlandı.
  • Necrophage yapay zeka artık necrophytes'ı bitmesin diye Houses of Apotheosis inşa etmeyecek.
  • Yapay zeka artık uygun olduğu zaman "Take Point" filolarını hedef olarak görecek.
  • Yapay zeka artık tersaneleri ve titan/colossus fabrikalarını inşa etmeyi daha da iyi bilecek.


"Take Point" Sisteminin Açıklaması
  • İki ülkede de "müttefiği takip et" bayrağı olmalı veya önder ülke insan olmalı
  • Eğer birlikte savaştalarsa:
    • Yapay zeka eğer savunma savaşındaysa savaş liderini takip edecek.
    • Yapay zeka ayrıca eğer yeterince yakınsa daha güçlü müttefiği takip edecek.
    • Yapay zeka insanı takip edecek.
  • Eğer yapay zeka krizle savaşıyorsa:
    • Eğer federasyondaysa federasyon liderini veya insan oyuncuyu takip edecek.
    • Eğer kriz yapay zekaya saldırmıyorsa yapay zeka krizin saldırdığı birini takip edecek.
    • Yapay zeka krizle savaşan insanı takip edecek.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.