Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta yeni eklentide gelecek civic ve kökenler tanıtılıyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/thr...m.1433614/ :Zaztl'ın vakti geldi. Yükselme Ayini başlamak üzere. Her geçen saniye nihai kaderine yaklaşırken "Belki de bu yeni bir hayatın başlangıcıdır" diye düşünmeden edemedi. Çaresizlik içerisinde umuda tutunmaya çalışsa da, aklındaki sorunun anlamsızlığının farkındaydı.
Sadece o değil, hiçbir Jeferian o sorunun yanıtını öğrenemeyecekti.
Böylelikle Pasharti türünün yeni üyesi Shumon ins-Beth doğdu.
---------------
Taralon gezegeninin eski sahipleri olan Jeferianların gerçekleştirdiği birtakım karanlık deneyler en üst seviye bir parazit türü olan Pashartianların ortaya çıkmasını sağladı. Daha önceleri Taralon dağlarında görülen yarı-akıllı bir tür oolan Pashartianlar Jeferianlar tarafından köle ırk haline getirildiler. Pashartianların köle ırka dönüştürülme süreci Jeferianların beklediğinden çok daha etkili olmuştu. Yarattıkları bu canavarın diğer türleri emerek onları Pashartian'a dönüştürme yeteneğini gördüğünde dehşete kapılan Jeferianlar bu deneye son vermek istese de, küçük bir Pashartian grubu kaçmayı başardı.
Yıllar boyunca zamanlarının gelmesini beklediler. Sadece yakalanmamakla kalmadılar, aynı zamanda sayılarını arttırıp Jeferianlara rakip olabilecek bir teknolojik üs kurdular. Bir süre sonra bir şeylerin ters gittiğini fark eden Jeferianlar, bu gelişmeler karşısında çaresizdi.
Kısa sürede gezegenin kontrolü Pashartianların eline geçti. İlk iş olarak bir zamanlar onları köleleştirmeye kalkışan Jeferianlardan intikam aldılar. Şimdi gözünü yıldızlara diken Pashartianların tek bir amacı var, kendilerinden aşağıda olan tüm yaşam formlarını emerek onları Pashartian'a dönüştürmek.
---------------
Herkese merhaba!
İki hafta önce Necroids Species Pack'ini duyurmuştuk ve bugün de eklentinin oynanış unsurları hakkında daha fazla bilgi vereceğiz. Ama önce eğer kaçırdıysanız diye fragmana link ekleyelim.
Necroids eklentisinde birçok imparatorluk ve tür çeşitleri için yeni oynanışlar ekledik. Lithoids'in aksine bu yeni civic ve kökenleri kullanabilmek için Necroids portresi kullanmak zorunda değilsiniz. Lithoids için mantıklı olduğunu düşünmüştük ama bu defa yaratıcılığınız ve hayallerinize limitler koymak istemedik.
Necroids oynanışı şunları içerir:
- Necrophage (Köken)
- Memorialist (Civic)
- Death Cult (Civic)
- Reanimated Armies (Civic)
Necrophage yeni köken. Bu köken şu anlama geliyor birincil türünüz kendi kendine çoğalmakta sıkıntı çekiyor ve başka türleri kendisine çevirerek çoğalmayı seçiyor.
Necrophage özelliği - Uzun yaşa ve tüket
Chamber of Elevation - Uplifting yetersiz kaldığı vakit.
Necrophytes - Umm, iş unvanımın necro kısmı ne anlama geliyor ki?
---
Bunun yanı sıra 185. günlükte tanıttığımız Reanimated Armies civic'i var. Bu civic Military Academy binasını Dread Encampment ve moralden etkilenmeyen Undead Army kurabilmeyi sağlıyor.
Reanimated Armies - Geri dönüşümde son nokta.
Dread Encampment binası - Burada ölü bulunmak istemezsin.
Undead Army - Bunları ölümüne çalıştırmaları doğru değil ama itiraz etmiyorlar.
Necromancer işi - Kimileri cansız bir sektör olduğunu söylüyor, ancak ölümcül bir hata yaptıklarının farkında değiller.
(Not: Üstteki resim Ground Defense Planning'den gelen artıyı da içeriyor.)
Bu civic'in bazı kısıtlamarı var, pasifist olamazsınız ve Military Academy binasını değiştirdiği için Citizen Service'i de kullanamazsınız. Military Academy'den gelen askerler ve Dread Encampment'dan gelen Necromancerlar arasında bazı ufak farklar vardır. Necromancerlar specialisttir, daha fazla savunma ordusu sağlarlar, bazı araştırma artıları sağlarlar ve Martial Law altında istikrarı arttırmak yerine daha fazla savunma ordusu yaratırlar.
---
Bu haftalık bu kadar! Haftaya Necroid portlerini tasarlama sürecine ve harcanan emeğe göz atacağız.
Tepkilerinizi hevesle bekliyoruz ve unutmayın...
Jeff her şeyi görür