HoI4 - Man the Guns - İlk İzlenimleriniz
#21
Bende Japonya ile bir oyun deneyeyim dedim fakat kanser etti beni yeni sistem gemi olayına alışmam zor olacak gibi dizaynda filan sıkıntı yok ama gemileri filolara ayırma ve benzeri işlemler sıkıntı oldu biraz.Bunun yanı sıra oyunda fps droplar oluyor ara ara herhalde bunları da düzeltirler diye düşünüyorum.Yeni yama da yakıt sıkıntısını bende fazla hissetmedim nedense Donanmayı etkili kullanmakta sıkıntı yaşadım dediğim gibi.Bunun yanı sıra Londra Sözleşmesi sağolsun Japonya ile adam akıllı gemi üretimine çok geç başlıyoruz bana göre ve bu da ABD karşısın da yetersiz kalmamıza neden oluyor ABD harbiden baya OP olmuş.
tumblr_mjxogyPp2u1qgwg37o1_500.gif
трагедия
Cevapla
#22
Yeni deniz arayüzüne alışmak uzun sürecek. Filolarda neyden ne kadar bulunması lazım tarzı şeyleri benden daha iyi oyunculara bırakıyorum, o zamana kadar Amerikan amirali Marc Mitscher'ın sözleri güzel duruyor gibi: "Fast Carrier Task Force (hızlı uçak gemisi görev gücü) ideal olarak 4 uçak gemisinden, 6-8 destek gemisinden ve en az 18, tercihen 24 destroyer gemisinden oluşmalıdır. 4'ten fazla uçak gemisi kısıtlı hava alanı nedeniyle avantajlı olarak kullanılamaz. 4'ten az uçak gemisi ise destek ve refakatçi gemilerinin ekonomik olmayan bir kullanımıdır.".

Burada destek gemisine hızlı savaş gemileri ve ağır kruvazörler de giriyor. Sanırım oyunda hafif kruvazör sayısını arttırıp destroyerleri azaltmak daha iyi olabilir.
Ara
Cevapla
#23
(02-03-2019, 15:26)Ragnvaldr : Yeni deniz arayüzüne alışmak uzun sürecek. Filolarda neyden ne kadar bulunması lazım tarzı şeyleri benden daha iyi oyunculara bırakıyorum, o zamana kadar Amerikan amirali Marc Mitscher'ın sözleri güzel duruyor gibi: "Fast Carrier Task Force (hızlı uçak gemisi görev gücü) ideal olarak 4 uçak gemisinden, 6-8 destek gemisinden ve en az 18, tercihen 24 destroyer gemisinden oluşmalıdır. 4'ten fazla uçak gemisi kısıtlı hava alanı nedeniyle avantajlı olarak kullanılamaz. 4'ten az uçak gemisi ise destek ve refakatçi gemilerinin ekonomik olmayan bir kullanımıdır.".

Burada destek gemisine hızlı savaş gemileri ve ağır kruvazörler de giriyor. Sanırım oyunda hafif kruvazör sayısını arttırıp destroyerleri azaltmak daha iyi olabilir.

Bu yazdığın, oyunun ilk çıktığı zamanlarda Paradox'un, güya "bakın gerçek hayattaki donanma doktrinlerini oyuna uyarladık" diye ortaya attığı bir kompozisyondu. Oyunu oynayanların eski versiyonlarda bunun böyle olmadığını testlerle gösterdiler. Paradox deniz savaşlarını düzgün simüle edemiyor. HOİ3'te de böyleydi. Ben oynamadım ama daha eskiden de bozuktur büyük ihtimalle.

Bir kaç aya yine bir meta oluşur. Donanma sistemi, Stellarise çok benzediği için tek bir silahla donatılmış gemilerin metaya gireceğini tahmin ediyorum. Deniz tipleri donanma komplarını çok etkileyecek diye düşünüyorum. Açık denizlerde destroyerler çok penaltı yiyorlar. Uçak gemisine destroyer koymak bana mantıksız gelmeye başladı mesela.
Ara
Cevapla
#24
Gerçek gemi planlarına baktım, oyunda gemileri tam doldursanız bile görüntü bayağı eksik kalıyor.Aynısı olmuyor.

Mesela yamatoyu gerçeğiyle aynı yapmaya çalışıyorum olmuyor ana bataryaları koysam uçaksavar yan silahlar vs eksik kalıyor.

Çok büyük sıkıntı değil fakat biraz garip hissettiriyor.
Ara
Cevapla
#25
Hoi 3 te deniz savaslari güzeldi aslında eğer filonuzda sadece muhrip ve ucak gemisi tutarsaniz muhrip ve ucak gemileri surekli düşman dan uzak duruyor ve sadece uçaklarla savaşıyor cok büyük filolar bile acik drnizde doğru donanmayi yakalayamaya biliyordu.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.