Klanların arasında seçim yapmak için daha iyi nedenler...
Yıllar sonra bile Shogun 2'ye hala detaylı ve kaliteli modlar çıkarıldığını görmek güzel bir şey. Bu mod klanların kendine özgü bonuslarının daha da özgün olmasını ve klanların daha fazla bonuslara sahip olmasını sağlıyor. Her klanın kendine özgü bonuslarını arttırdığı için denge konusunda da bir sorun oluşturmuyor, aksine oyuna birçok dengeleme getiriyor. Ayrıca artık birçok birimi kullanmak için özel nedenleriniz olacak, ordularınız klasik birimlerden oluşmayacak ve stratejiye çok fazla derinlik katacak, şahsen epey beğendiğim bir mod oldu.
MOD ÖZELLİKLERİ
Tüm Klanlara Verilen Yeni Bonuslar
- Kisho Ninjaları artık daha iyi gizlenebilir ve "Rapid Advance" yeteneğini kullanabilir.
- Firebomb Throwers ve Kisho Ninjas %50 daha fazla menzile sahip (ninjaların kör edici bombaları da dahil).
- Tüm hero olmayan Yari Infantryler (Yari Ashigaru, Yari Samurai vs.) "Spear Wall" yeteneğini kullanabilir.
- Matchlock menzili biraz arttırıldı.
- Tüm Katana/Bow Heroları yeni yetenekler kazandı.
- Saints and Heroes birim paketindeki bazı birimler bazı keskin bonuslar ve yetenekler kazandı.,
- Ikko ve Uesugi keşişleri artık yorgunluğa dayanıklı ve kış yıpranmasına karşı dirençli (dayanıklık eğitimi aldıkları için), ancak yine de "Second Wind" yeteneğine sahip değiller, çünkü Marathon Monkları kullanışsız hale gelecektir.
- Wako Raiders ve Hattori Bandits şimdi daha hızlı kale tırmanabilir, daha iyi gizlenebilir ve kampanya haritasında bir orduda görünmez durumda (Kisho Ninjaları ve Hanzo's Shadows ile aynı yetenekler).
- Tüm No-dachi Samurayları artık daha gelişmiş savaş istatistiklerine sahipler.
- Hanzo's Shadows artık en ölümcül piyadeler ve savaş alanında doğru kullanıldığında mükemmel bir general suikastçisi olabilirler. Ayrıca, yıpranmaya karşı da bağışıklık kazandılar (çünkü onlar elit ninjalar, hayatta kalmada ustalardır).
- Tüm Naginata Cavalry Monkları yıpranmaya karşı dayanıklıdır ve her türlü yorgunluğa neden olan etkilere (ısı ve soğuk) dirençlidir.
- Ikko Matchlock Monkları arttırılmış morale ve +2 yakın dövüş savunmasına sahip.
Klanlara Özgü Verilen Yeni Bonuslar
Oda Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Oda Ashigarular gelişmiş istatistiklere sahipler (artık Oda Ashigarular kullanışlı hale gelecek).
Ikko-Ikkı Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Roninler, Samuray meslektaşlarından daha üstün (asker sayısı değişmedi) fakat yine de hala Shimazu Samuraylardan daha güçsüz.
- Tüm Ikko-Ikki Ashigarularda büyük moral artışı.
- Tüm Ikko-Ikkı Monklarında büyük moral artışı.
Hattori Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Hattori piyadeleri artık daha hızlı kale tırmanabilir ve artık biraz arttırılmış yakın dövüş savunmasına sahip.
- Hattori Kisho Ninjaları artık kendi diğer tüm meslektaşlarından daha güçlü ve neredeyse her yerde gizlenebilirler.
Otomo Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Otomo Tüfekli Piyadeleri çok büyük avantajlara sahip.
Takeda Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Takeda Atlıları daha fazla dövüş kabiliyetine sahip.
Shimazu Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Shimazu Samurayları artık Roninlere karşı çok güçlü.
- Shimazu Katana Hero bazı savaş istatistiği bonuslarına sahip (dövüş kabiliyeti).
Hojo Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Hojo kuşatma birimleri birçok bonus kazandı (accuracy, reload, melee defence).
- Hojo Hand Mortars artık ölümcül.
Uesugi Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Uesugi Monkları daha iyi dövüş kabiliyetlerine sahip fakat moralleri arttırılmadı, Ikko-Ikkı Monkları hala daha fazla morale sahip.
Date Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Date No-dachi Samurayları çok büyük hücum hızı bonusu ve biraz zırh bonusu aldı.
Mori Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Mori markalı Mori gemileri daha fazla mürettebata sahip.
- Tüm Mori markalı Mori gemileri daha hızlı ve daha çabuk hızlanıyor (top speed/acceleration).
Chosokabe Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Chosokabe okçuları daha iyi doğruluk ve yeniden doldurma kabiliyetine sahip.
- Tüm Chosokabe okçuları diğer meslektaşlarına göre biraz daha morale ve yakın dövüş kabiliyetine sahip.
Tokugawa Klanı Değişiklikleri:
- Tokugawa Kisho Ninjaları diğer meslektaşlarına göre artık daha güçlü fakat Hattori Kisho Ninjalarına göre hala daha güçlü değil.
Tüm Klanlara Verilen Yeni Bonuslar
- Kisho Ninjaları artık daha iyi gizlenebilir ve "Rapid Advance" yeteneğini kullanabilir.
- Firebomb Throwers ve Kisho Ninjas %50 daha fazla menzile sahip (ninjaların kör edici bombaları da dahil).
- Tüm hero olmayan Yari Infantryler (Yari Ashigaru, Yari Samurai vs.) "Spear Wall" yeteneğini kullanabilir.
- Matchlock menzili biraz arttırıldı.
- Tüm Katana/Bow Heroları yeni yetenekler kazandı.
- Saints and Heroes birim paketindeki bazı birimler bazı keskin bonuslar ve yetenekler kazandı.,
- Ikko ve Uesugi keşişleri artık yorgunluğa dayanıklı ve kış yıpranmasına karşı dirençli (dayanıklık eğitimi aldıkları için), ancak yine de "Second Wind" yeteneğine sahip değiller, çünkü Marathon Monkları kullanışsız hale gelecektir.
- Wako Raiders ve Hattori Bandits şimdi daha hızlı kale tırmanabilir, daha iyi gizlenebilir ve kampanya haritasında bir orduda görünmez durumda (Kisho Ninjaları ve Hanzo's Shadows ile aynı yetenekler).
- Tüm No-dachi Samurayları artık daha gelişmiş savaş istatistiklerine sahipler.
- Hanzo's Shadows artık en ölümcül piyadeler ve savaş alanında doğru kullanıldığında mükemmel bir general suikastçisi olabilirler. Ayrıca, yıpranmaya karşı da bağışıklık kazandılar (çünkü onlar elit ninjalar, hayatta kalmada ustalardır).
- Tüm Naginata Cavalry Monkları yıpranmaya karşı dayanıklıdır ve her türlü yorgunluğa neden olan etkilere (ısı ve soğuk) dirençlidir.
- Ikko Matchlock Monkları arttırılmış morale ve +2 yakın dövüş savunmasına sahip.
Klanlara Özgü Verilen Yeni Bonuslar
Oda Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Oda Ashigarular gelişmiş istatistiklere sahipler (artık Oda Ashigarular kullanışlı hale gelecek).
Ikko-Ikkı Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Roninler, Samuray meslektaşlarından daha üstün (asker sayısı değişmedi) fakat yine de hala Shimazu Samuraylardan daha güçsüz.
- Tüm Ikko-Ikki Ashigarularda büyük moral artışı.
- Tüm Ikko-Ikkı Monklarında büyük moral artışı.
Hattori Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Hattori piyadeleri artık daha hızlı kale tırmanabilir ve artık biraz arttırılmış yakın dövüş savunmasına sahip.
- Hattori Kisho Ninjaları artık kendi diğer tüm meslektaşlarından daha güçlü ve neredeyse her yerde gizlenebilirler.
Otomo Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Otomo Tüfekli Piyadeleri çok büyük avantajlara sahip.
Takeda Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Takeda Atlıları daha fazla dövüş kabiliyetine sahip.
Shimazu Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Shimazu Samurayları artık Roninlere karşı çok güçlü.
- Shimazu Katana Hero bazı savaş istatistiği bonuslarına sahip (dövüş kabiliyeti).
Hojo Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Hojo kuşatma birimleri birçok bonus kazandı (accuracy, reload, melee defence).
- Hojo Hand Mortars artık ölümcül.
Uesugi Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Uesugi Monkları daha iyi dövüş kabiliyetlerine sahip fakat moralleri arttırılmadı, Ikko-Ikkı Monkları hala daha fazla morale sahip.
Date Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Date No-dachi Samurayları çok büyük hücum hızı bonusu ve biraz zırh bonusu aldı.
Mori Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Mori markalı Mori gemileri daha fazla mürettebata sahip.
- Tüm Mori markalı Mori gemileri daha hızlı ve daha çabuk hızlanıyor (top speed/acceleration).
Chosokabe Klanı Değişiklikleri:
- Tüm Chosokabe okçuları daha iyi doğruluk ve yeniden doldurma kabiliyetine sahip.
- Tüm Chosokabe okçuları diğer meslektaşlarına göre biraz daha morale ve yakın dövüş kabiliyetine sahip.
Tokugawa Klanı Değişiklikleri:
- Tokugawa Kisho Ninjaları diğer meslektaşlarına göre artık daha güçlü fakat Hattori Kisho Ninjalarına göre hala daha güçlü değil.
Alıntı:İNDİRME LİNKLERİ
STEAM
ABONE OL
DİREKT LİNK
.pack dosyasını indirdikten sonra dosyayı C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Total War Shogun 2\data klasörüne atın ve oyuna giriş yapın
UYUMLULUK
-Devam eden save ile uyumlu
-Birim istatistiklerini değiştiren modlarla uyumlu değil
MOD YAPIMCISI
BlueShift09