20-05-2017, 16:53
Oyunların tam anlamıyla e-spor olabilmesi için rekabetçi bir doğa barındırması ve her şeyden önce oyuncu yeteneğinin ön planda olması gerekiyor. Örneğin Hearthstone'u e-sport haline getirmeye çalışıyorlar turnuvalarla diğer şeylerle ancak oyuncular tamamen şans eseri kazanıyorlar veya kaybediyorlar. Hearthstone'un e-sport olduğunu iddia etmek pek mümkün değil.
Öte yandan özellikle strateji oyunlarında e-spor olabilmek namına yapılan değişiklikler genellikle negatif sonuçlanıyor ve oyunun stratejik yönünün büyük oranda zayıflamasına sebebiyet veriyor.
Öte yandan özellikle strateji oyunlarında e-spor olabilmek namına yapılan değişiklikler genellikle negatif sonuçlanıyor ve oyunun stratejik yönünün büyük oranda zayıflamasına sebebiyet veriyor.