17-04-2017, 23:57
Pekala beyler bugün sizlere 1 deck/ battlegroup göstereceğim. 12th SS tümeninden devşirme bir decktir.
KOD: GRx6EnhRe6F6MXhheMJ7IXixe3F7QXdheaF5YnlTeYF6IXqhePF5AXrBeRF4Mnrxd5F3onfBeoJ7gQ==
1.LSSAH tümeni olarak isimlendirdiğim deck ile başlayalım. Yukarıda ki kodu kopyalarak sizde kullanabilirsiniz.
-Keşif birimleri yönünden zengin bir deck, açılışta birçok recon birimini haritaya yayarak alan hakimiyetinizi ve insiyatifinizi güçlendirebilirsiniz. Zira size doğru gelen bir düşmanı 200 metre bile erken görmek muhteşem bir avantaj. Ben Aufklarer birimini çok seviyorum, kendisi tam bir tarla sıçanı! A fazında çağırılabiliyor oluşu ve ön zırhının 3 olması onu hayli korunaklı yapıyor. Araç hasar görse de içinde ki iki kişilik recon birimi hayatta kalmak ve gizlenmek konusunda hayli marifetli. Diğer taraftan SPW231 de hayli iyi bir birim, tek yıldız tecrübe, 20mm top ve 4 ön zırha sahip. Onu muhteşem kılan detay ise arazide 30!, yolda 88 km hızla yol alabilmesi. Böylece hızlı bir mızrak başı yaparken düşmanı sadece gözetlemek değil, baskı kurmak konusunda da hayli iyi. 20mm topu da idare eder bir güce sahip.
-Ne yalan söyliyeyim Pz.Führer birimlerini nadir kullanıyorum. Henüz alışamadım zira, fakat piyadenin yanında kullanınca işler çok farkediyor. Haritaların yapısı gereği Pz.Führer hedef olmaya çok müsait olsa da meskun mahallelerde 300 metre çapında ki dost birimlere hayli kolaylıklar kazandırabilir.Pz.Grenadier ler ise benim favori birimim. Onlar tam bir cengaver ve savunma uzmanı, manga dizilimi, 2*mg42/1*mp40/*7kar98k/ve 3 de panzerfaust ama aynı anda bir kişi ateşliyor sadece. Bu birimler tente kamyonda 35, sdkfz251 ile gelirse 55'e çaığırılıyor. Eh biraz pahalı! Ama hayatta kalmak , sonuna kadar savaşmak, ve savunma yapmak konusunda bire birler. Saldırı tarafı ise o kadar iyi değil, ben genelde topçu desteği olmadan meskun mahallelerde hücuma kaldırmıyorum. Yada zırhlı desteği yoksa yine hücuma çayılar da, çalılarda kaldırmıyorum. Meskun mahalle de hücuma kalkmanın en iyi yolu Pioneer kullanmak, el bombası hücumları ile binaları ele geçirmek konusunda hayli başarılılar. Onun bir tık yukarısı ise Sturmpioneer, bunlarda işin dozunu kaçırıp alev tabancları ile hızla binaları teslim alıyorlar. Daha da piskopatı ise pioneerführer grubu, ağır tecrübeli ve komuta vazifesinde ki bu birim ile meskun mahalleler kaçılması gereken yerler değil, güven veren yuvalara dönüyor.
-Gelelim tanklara, ilk faz için elde yanlızca Beuty Firefly var, 17 punder topu efsane olsada sonuçta o bir sherman. O 12thSS tümeninin gururu! Erken oyunda kaybederseniz büyük oranda taktik avantaj yitirirsiniz. Şahsen late game de bile kaybedince üzüldüğüm bir birim kendisi. Pz4H ise 2 yıldız komutası ile civar tanklara güç veriyor. Pantherleri ise konuşmaya bile gerek yok. Pahalılar ama dayanıklılar. Uzak mesafeler de isabetlilikleri kötü olsa da komuta tankının yanında iyi iş yapıyorlar.
-Support kısmında SPW223 çok başvurduğum bir birim olmasa da , bir recon ile birlikte kullanıldığında arka planda kalan araziler de ki düşmanları arama ve bulmada iyi sonuç çıkartıyor. Fakat bu ucuz yol. Biraz daha paraya kıyarsanız sdkfz250/9 gibi çılgın bir birim ile bu işi yapmak daha mantıklı. 20mm topu ile katliam yapan bir makina. Early game de de bundan 2-3 tane ortama salarsanız harita da iyi bir mevziye kadar ilerleyebilirsiniz. Mühimmat kamyonları ise sayı ve vakitleri itibari ile yeterliler. Son olarak Flam 251/16 ise 2 yönlü alev makinaları ile efsane bir meskun mahalle performansı ortaya koyuyor. Kasabalar da güzel işler ortaya koysa da C fazında gelmesi onun şok ve gücünü kırıyor. Şahsen 20 dk içinde genelde meskun mahalle çatışmaları sonuçlanıyor, hala daha ele geçirememiş yada kaybetmek üzereysem bu birimi acil cephe hattına sokuyorum.
-Anti tank tarafı ise heyli mütevazı, olur da A fazında Firefly tankını kaybederseniz elinizin boşta kalmaması için 50mm anti tank toplarımız var, C fazında ise 2 yıldızlı 2 adet jdpz4 sahibiyiz. Bunlar kamufle olmada başarılılar, ayrıca acayip yüksek bir atış isabetliliğine ve dayanıklılığına sahipler. Açık arazide panther den daha iyi sonuçlar ortaya koyuyorlar.
-Anti Air da ise A fazı için mobil bir 20mm uçaksavarımız var. Özellikle ingilizlerin A fazında ki katil Typhoon uçağına karşı caydırıcılık sağlıyor. B fazında 37mm sabit ama çok etkili uçaksavarlar var. 37mm oyunda ki almanlar için en etkili uçaksavar birimi, Wiberwild ise C fazında yine iyi bir mobil uçaksavar olsa da meskun mahallelerde ortamın anasını ağlatan bir ateş üstünlüğü var. Flak88 ise C fazında özellikle ağır bir yenilgi ile yüzleşiyorsak seçilebilir bir birim. 88mm topu uçak katletmez pek ama 16 piercing ile neredeyse bir panther kadar iş yapar tanklara karşı.
-Artylerry kısmıda yine hayli mütevazi, 2 adet sdkfz250/7 oyun başında güzel bir üstünlük sağlıyor. Meskun mahallelerde düşman unsurları hızla baskı altına alınıyor bu mobil havan topları ile. Wespe ise aslında pek iyi bir birim değil, fakat Hummel'e kıyasla bol cephane almakta, nispeten zırhlı ve korunaklı. Ayrıca 2400m menzil ile kafanızı rahatlatıyor. İsabetliliğide pek iyi olmasa da hızlı reload/ateş özelliğine sahip.
-Uçak kısmında ise hiçbir şey yok, bu deck de hava yok!
Özetle bu deck Meskun mahalle çatışmalara odaklanmıştır. Bu deck ile oynuyorsanız oyun başında haritada ki önemli bir şehir bölgesini seçin. Başlangıç için Sherman Frfly+250/9+250/9 + 2 adet pzgrenadier opel+ recon iyidir. Kalanı yeteneklerinize kalmış. Sadece meskun mahal değil, açık arazide de çevirme, menevra ve mızrakbaşı yaptıracak yeteneklere de sahip bir deck bu. Fakat bu deck ekonomik değildir! Hava üstünlüğüne zerre katkısı yoktur. Ayrıca birçok birimi sınırlıdır, kötü yönetirseniz alternatifsiz kalma olasılığınız yüksektir. Bu yüzden B ve C fazları için durumu biraz olsun kurtarmaya odaklı birimlere sahip olsanız da piaydenizin bile sayısı bellidir. Ona göre oynamakta yarar vardır.
KOD: GRx6EnhRe6F6MXhheMJ7IXixe3F7QXdheaF5YnlTeYF6IXqhePF5AXrBeRF4Mnrxd5F3onfBeoJ7gQ==
1.LSSAH tümeni olarak isimlendirdiğim deck ile başlayalım. Yukarıda ki kodu kopyalarak sizde kullanabilirsiniz.
-Keşif birimleri yönünden zengin bir deck, açılışta birçok recon birimini haritaya yayarak alan hakimiyetinizi ve insiyatifinizi güçlendirebilirsiniz. Zira size doğru gelen bir düşmanı 200 metre bile erken görmek muhteşem bir avantaj. Ben Aufklarer birimini çok seviyorum, kendisi tam bir tarla sıçanı! A fazında çağırılabiliyor oluşu ve ön zırhının 3 olması onu hayli korunaklı yapıyor. Araç hasar görse de içinde ki iki kişilik recon birimi hayatta kalmak ve gizlenmek konusunda hayli marifetli. Diğer taraftan SPW231 de hayli iyi bir birim, tek yıldız tecrübe, 20mm top ve 4 ön zırha sahip. Onu muhteşem kılan detay ise arazide 30!, yolda 88 km hızla yol alabilmesi. Böylece hızlı bir mızrak başı yaparken düşmanı sadece gözetlemek değil, baskı kurmak konusunda da hayli iyi. 20mm topu da idare eder bir güce sahip.
-Ne yalan söyliyeyim Pz.Führer birimlerini nadir kullanıyorum. Henüz alışamadım zira, fakat piyadenin yanında kullanınca işler çok farkediyor. Haritaların yapısı gereği Pz.Führer hedef olmaya çok müsait olsa da meskun mahallelerde 300 metre çapında ki dost birimlere hayli kolaylıklar kazandırabilir.Pz.Grenadier ler ise benim favori birimim. Onlar tam bir cengaver ve savunma uzmanı, manga dizilimi, 2*mg42/1*mp40/*7kar98k/ve 3 de panzerfaust ama aynı anda bir kişi ateşliyor sadece. Bu birimler tente kamyonda 35, sdkfz251 ile gelirse 55'e çaığırılıyor. Eh biraz pahalı! Ama hayatta kalmak , sonuna kadar savaşmak, ve savunma yapmak konusunda bire birler. Saldırı tarafı ise o kadar iyi değil, ben genelde topçu desteği olmadan meskun mahallelerde hücuma kaldırmıyorum. Yada zırhlı desteği yoksa yine hücuma çayılar da, çalılarda kaldırmıyorum. Meskun mahalle de hücuma kalkmanın en iyi yolu Pioneer kullanmak, el bombası hücumları ile binaları ele geçirmek konusunda hayli başarılılar. Onun bir tık yukarısı ise Sturmpioneer, bunlarda işin dozunu kaçırıp alev tabancları ile hızla binaları teslim alıyorlar. Daha da piskopatı ise pioneerführer grubu, ağır tecrübeli ve komuta vazifesinde ki bu birim ile meskun mahalleler kaçılması gereken yerler değil, güven veren yuvalara dönüyor.
-Gelelim tanklara, ilk faz için elde yanlızca Beuty Firefly var, 17 punder topu efsane olsada sonuçta o bir sherman. O 12thSS tümeninin gururu! Erken oyunda kaybederseniz büyük oranda taktik avantaj yitirirsiniz. Şahsen late game de bile kaybedince üzüldüğüm bir birim kendisi. Pz4H ise 2 yıldız komutası ile civar tanklara güç veriyor. Pantherleri ise konuşmaya bile gerek yok. Pahalılar ama dayanıklılar. Uzak mesafeler de isabetlilikleri kötü olsa da komuta tankının yanında iyi iş yapıyorlar.
-Support kısmında SPW223 çok başvurduğum bir birim olmasa da , bir recon ile birlikte kullanıldığında arka planda kalan araziler de ki düşmanları arama ve bulmada iyi sonuç çıkartıyor. Fakat bu ucuz yol. Biraz daha paraya kıyarsanız sdkfz250/9 gibi çılgın bir birim ile bu işi yapmak daha mantıklı. 20mm topu ile katliam yapan bir makina. Early game de de bundan 2-3 tane ortama salarsanız harita da iyi bir mevziye kadar ilerleyebilirsiniz. Mühimmat kamyonları ise sayı ve vakitleri itibari ile yeterliler. Son olarak Flam 251/16 ise 2 yönlü alev makinaları ile efsane bir meskun mahalle performansı ortaya koyuyor. Kasabalar da güzel işler ortaya koysa da C fazında gelmesi onun şok ve gücünü kırıyor. Şahsen 20 dk içinde genelde meskun mahalle çatışmaları sonuçlanıyor, hala daha ele geçirememiş yada kaybetmek üzereysem bu birimi acil cephe hattına sokuyorum.
-Anti tank tarafı ise heyli mütevazı, olur da A fazında Firefly tankını kaybederseniz elinizin boşta kalmaması için 50mm anti tank toplarımız var, C fazında ise 2 yıldızlı 2 adet jdpz4 sahibiyiz. Bunlar kamufle olmada başarılılar, ayrıca acayip yüksek bir atış isabetliliğine ve dayanıklılığına sahipler. Açık arazide panther den daha iyi sonuçlar ortaya koyuyorlar.
-Anti Air da ise A fazı için mobil bir 20mm uçaksavarımız var. Özellikle ingilizlerin A fazında ki katil Typhoon uçağına karşı caydırıcılık sağlıyor. B fazında 37mm sabit ama çok etkili uçaksavarlar var. 37mm oyunda ki almanlar için en etkili uçaksavar birimi, Wiberwild ise C fazında yine iyi bir mobil uçaksavar olsa da meskun mahallelerde ortamın anasını ağlatan bir ateş üstünlüğü var. Flak88 ise C fazında özellikle ağır bir yenilgi ile yüzleşiyorsak seçilebilir bir birim. 88mm topu uçak katletmez pek ama 16 piercing ile neredeyse bir panther kadar iş yapar tanklara karşı.
-Artylerry kısmıda yine hayli mütevazi, 2 adet sdkfz250/7 oyun başında güzel bir üstünlük sağlıyor. Meskun mahallelerde düşman unsurları hızla baskı altına alınıyor bu mobil havan topları ile. Wespe ise aslında pek iyi bir birim değil, fakat Hummel'e kıyasla bol cephane almakta, nispeten zırhlı ve korunaklı. Ayrıca 2400m menzil ile kafanızı rahatlatıyor. İsabetliliğide pek iyi olmasa da hızlı reload/ateş özelliğine sahip.
-Uçak kısmında ise hiçbir şey yok, bu deck de hava yok!
Özetle bu deck Meskun mahalle çatışmalara odaklanmıştır. Bu deck ile oynuyorsanız oyun başında haritada ki önemli bir şehir bölgesini seçin. Başlangıç için Sherman Frfly+250/9+250/9 + 2 adet pzgrenadier opel+ recon iyidir. Kalanı yeteneklerinize kalmış. Sadece meskun mahal değil, açık arazide de çevirme, menevra ve mızrakbaşı yaptıracak yeteneklere de sahip bir deck bu. Fakat bu deck ekonomik değildir! Hava üstünlüğüne zerre katkısı yoktur. Ayrıca birçok birimi sınırlıdır, kötü yönetirseniz alternatifsiz kalma olasılığınız yüksektir. Bu yüzden B ve C fazları için durumu biraz olsun kurtarmaya odaklı birimlere sahip olsanız da piaydenizin bile sayısı bellidir. Ona göre oynamakta yarar vardır.