İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
22-06-2017, 02:08
(Son Düzenleme: 22-06-2017, 02:14, Düzenleyen: Raider41.)
aslında benimde eleştirdiğim kısımları var direk burda bahsediğiniz gemi ve multi camping olayı çok doğru ayrıca aslında genel olarak insanların oyuna bişey eklenmemiş demesi sanırım ya gördüklerinin hoşuna gitmemesi yada
oyun yenilikleri üzerine adam gibi türkçe kaynak fazla olmaması çünkü yapılan geliştirmeler ya camping mapı üzerinde yada rpg kısımlarında şavşa kısmında çok fazla bir yenilik yok genel mb oyuncusuna göre çünkü geneli sadece şavşamak istiyo ancak total war oyuncusu iseniz sergant sistemi ve taburlara ayrılması ordunun çok iyi oldu ve bu sistemler zaman gelişecekdir ve gelişdiklerine total war gibi şavaşı yönetme üzerine şavaşlar görebilirzki aslında ilk mb oyununda sırf bazı birimlerin taktiklerini kullanamazdığımız için değerleri düşüyodu mesela atlı okcular kendi kendine düşman kaçamıyodu ve hemen yakalanıb öldürülüyodu sonra rodak mızrakçılar falakns tarzı bir formasyon oluşturmadığı iiçin tek sıra haşlinde onları dizesenizbile atlılara karşı etkili olamıyodu bu ve bunun gibi sebeblerden ötürü en iyi birimler ağır suvari oluyodu ve size saranid ve swadya suvarisini full ordu dizib herkezi yenmek kalıyodu umarım o mantık kırılır sonunda çünkü en iyi birim ağır suvari olduktan sonra diğer birimleri basmak tamamen gereksiz oluyodu
•
İleti Sayısı: 1,465
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
19
En çok oynadığım ve favorim olan M2TW'den örnek vermek gerekirse orda da ağır süvariden farklı birşey basmıyorum zaten lüzum yok :D Ama formasyon oluşturma kısmı güzel olur dediğin gibi. Oyunu tek düzelikten bir nebze kurtarır ancak izlediğim videolarda süvarilerin daha da bir güçlendiğini gördüm açıkçası. Eski oyunlarda ezmiyordu atlar, bunda eziyor durmuyor düşmana çarpınca ve warband'a nazaran daha fazla zarar veriyor.
•
İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
aslında o olması gerken bişeyde çünkü o olmadan suvarilerin charge bonusu olmuyodu kargısı olmadan kargısı olsada her zaman kullanmıyodu ama dediğim gibi eğer mızraklılara gerkli düzenlemeleri yaparlarsa suvari tekel olamaz bide suvari kuşatmada iyi dğeil zaten mtw2de
•
İleti Sayısı: 1,154
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
Haha sen öyle san :D 1 atlı okçu birliği ile kaç tane asi yerleşim yerini ele geçirdim ve hiç kayıp vermedim. Tabi bu oyunda düzgün bir kalkan duvarı oluşturulursa eğer güçlü ve tehçizatlı adamlarla, üstüne mızrakları dizerlerse atlılar gg wp olur benden söylemesi.
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Oyun içi kısımda çok bariz değişiklikler yok sanki de campaign haritasında baya değişiklik olmasını umuyorum.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
22-06-2017, 15:32
(Son Düzenleme: 22-06-2017, 15:34, Düzenleyen: Awake.)
Bannerlord'un yapımının 5 yılda son rötuşlara gelmesi Warband gibi başarılı bir oyundan sonra akıl alır gibi değil ki mekaniksel ve grafiksel anlamda "oha" diyebileceğimiz değişiklikler yok. Oyun yapımında çalışan biri olarak, kesin olmamakla beraber Bannerlord'un grafiksel anlamda Warband'e çok benzemesinin sebebini modellerin, textureların ve shaderların direk önceki oyundan alınıp cilalanması şeklinde açıklayabilirim.
Oyun yapımı kaynaktan daha çok ekiple şekillenen bir süreç, Warband'den kazandıkları parayla ancak bu kadar değişim gösterebiliyorlarsa demek o para başka yere gitmiş, ekip genişlememiş.
Umarım haksız çıkarım, en sevdiğim oyunlardandır.
Aşağıdaki 1 üye Awake nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Awake nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Emirhan
İleti Sayısı: 762
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
22-06-2017, 17:14
(Son Düzenleme: 22-06-2017, 17:15, Düzenleyen: Emirhan.)
Yapımcılar E3'te birbirinin aynı iki video yayınlıyorsa, bakın savaş alanı dışında şöyle yeniliklerimiz de var demiyorsa oyundan endişelenmek çok normal. Demek ki E3'te gösterebileceklerinin en iyisi o videolarmış.
Vir sapit qui pauca loquitur
•
İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
22-06-2017, 18:48
(Son Düzenleme: 22-06-2017, 19:57, Düzenleyen: Raider41.)
(22-06-2017, 12:27)zencefil : Haha sen öyle san :D 1 atlı okçu birliği ile kaç tane asi yerleşim yerini ele geçirdim ve hiç kayıp vermedim. Tabi bu oyunda düzgün bir kalkan duvarı oluşturulursa eğer güçlü ve tehçizatlı adamlarla, üstüne mızrakları dizerlerse atlılar gg wp olur benden söylemesi.
bana diyosan dediğin sadece oyunun zayıflığını gösteriyo çünkü yaptığın taktik sırf okçularla kaleyi oklayıb girmeden kaledikleri öldürme o taktik oyunun ne kadar şaçma bir sratejiye sahip olduğunun bir göstergesi sırf okçularla kaleyi temizliyon hiç düşünmedne olay basitçe bitiyor ama yinede ağır süvari daha iyi çünkü oda kayıb vermiyo artıdan meydan şavaşlarında daha iyi bide atlı okcuların kuşatmada iyi olmasıda aslında şaçma bişey
(22-06-2017, 17:14)Emirhan : Yapımcılar E3'te birbirinin aynı iki video yayınlıyorsa, bakın savaş alanı dışında şöyle yeniliklerimiz de var demiyorsa oyundan endişelenmek çok normal. Demek ki E3'te gösterebileceklerinin en iyisi o videolarmış.
şavaş alanı dışındakaki yenilikler sayalım yeni ticaret sistemi artık ticaret oyunda cidden olan bişey mounth and blade warband gibi oluyomuş gibi gösterilen bişey değil hammade köylerde üretilecek ve şehirlere götürülecek eğer hammade başarılı bir şekilde şehre görtürülürse ve köyüler ondan sonra köylerine dönebilirse köy zenginleşecek ve hammade otomatikman asla var olmucak eğer üretilib getiriliyorsa ancak var olacak yani bildiğin gerçek dünya piyasası gibi tamamen simule edilmiş artıdan diğer ihtiyaclar için tüccarlar görev alacak ve oyunda bazı ticaret yolları çok önemli olacak ve sizin ticaret için ondan geçmeniz gerekecek yani bildiğin gerçek hayataki ipek yolu tarzında yollar olacak sonra hammade üretimine geri dönelim köyler hammedleri yakındaki şehirlere göre üretecek veya köyün sahipi sizinseniz ne üretilecğeini siz şeçeçeksiniz üretim yerini yaptrıcaksınızki artık köylerde yaptığınız şeylerde gözükecek yaptrıdığınız malı gidip daha pahalıya başka bir yerde satacaksını veya siz köylüleri istediğiniz yere götüreceksiniz ama uzağa veya gereksiz yere gönderirseniz zarar edersiniz bu arada artık köylere surda dikebiliyonuz bunlarında dışında artık zaman daha hızlı geçeçek lordlar cidden ölebilecekler oyunda mevsim mekanikleri var craft sistemi var ve akrakter oluşturma sistemi var ve modcular için çok önemli harita yaratma oyuna bişey ekleme içinbir program var ve oyun için video kayıt programı var ayrıca artık oyuda küçük guild tarzı oluşumlar var ve bunları üsü filanda var ve bu oluşum ilgili biraz daha detay vardı ama oraya ben pek dikkat etmemiştim bu arada müjdeli haber yakında şehir köyler hakkında detaylı bilgi gelcekmiş yani çok uuzn yazdığımın kısası tek gösterebilecekleri şey o değildi
ha bu arada yeni bir kaç bilgi daha geldi ama o yukardaki mesaj ile şehir köyle ile alakalı değil yeni bir duruş sistemi yani şavaşda şavaşırken kullandığınız vuruş yönleri silahı el değiştirme ve bir elde daha defeansivmi bir eldede daha agresifmi ne oynanıyormuş ayrıca artık at ata çarpınca robotgibi durmuyo o işe bir animasyon eklemişler birde at daha hızlı toparlanıyo
(22-06-2017, 15:32)Awake : Bannerlord'un yapımının 5 yılda son rötuşlara gelmesi Warband gibi başarılı bir oyundan sonra akıl alır gibi değil ki mekaniksel ve grafiksel anlamda "oha" diyebileceğimiz değişiklikler yok. Oyun yapımında çalışan biri olarak, kesin olmamakla beraber Bannerlord'un grafiksel anlamda Warband'e çok benzemesinin sebebini modellerin, textureların ve shaderların direk önceki oyundan alınıp cilalanması şeklinde açıklayabilirim.
Oyun yapımı kaynaktan daha çok ekiple şekillenen bir süreç, Warband'den kazandıkları parayla ancak bu kadar değişim gösterebiliyorlarsa demek o para başka yere gitmiş, ekip genişlememiş.
Umarım haksız çıkarım, en sevdiğim oyunlardandır.
5 yılda neden son rütuşlara geldiğini açıkladım önceki mesajımda eğer onada katılmıyosan sen bilirsin bu arada ekip genişledi ilk ekip 2 kişilikdi şimdiki 150 :D
bu arada anlaşılmayan bişeyde adamların feedback (geribildirim yani oyuncuların fikrini alıp oyuna uyguluyolar) alıyo olması sürekli geçen e3 videosunda herkez animasyondan şikayet etmişti onu düzeltiler bu e3de herkez at ata çarpınca robot gibi olmasından şikayet etmişdi onu düzeltiler ve adamlar iki gün önce yazdıkları blogdada açık açık feedbackinizi alıyoruz demişlerdi adamlar oyuncular ne zaman memnun olursa oyunu o zaman çıkartçak büyük ihtimale ve zamanla sorunları çözerek kimsenin şikayet etmemesini sağlıcaklar
İleti Sayısı: 1,154
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
(22-06-2017, 18:48)Raider41 : bana diyosan dediğin sadece oyunun zayıflığını gösteriyo çünkü yaptığın taktik sırf okcularla kaleyi oklayıb girmeden kaledikleri öldürme o taktik oyunun ne kadar şaçma sratejiye sahip oldğunun bir göstergesi sırf okcularla kaleyi temizliyon gidiyon am yine ağır suvari daha iyi çünkü oda kayıb vermiyo artıdan meydan şavaşlarında daha iyi bide atlı okcuların kuşatmada iyi olmasıda aslında şaçma bişey
Kuşatmada bekliyorum, huruç yapıyorlar, etraflarından dolanıp içeri girip önce kapıyı alıyorum içeri giremiyorlar sonra merkezi alıyorum savaş bitiyor.
•
İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
(22-06-2017, 19:54)zencefil : (22-06-2017, 18:48)Raider41 : bana diyosan dediğin sadece oyunun zayıflığını gösteriyo çünkü yaptığın taktik sırf okcularla kaleyi oklayıb girmeden kaledikleri öldürme o taktik oyunun ne kadar şaçma sratejiye sahip oldğunun bir göstergesi sırf okcularla kaleyi temizliyon gidiyon am yine ağır suvari daha iyi çünkü oda kayıb vermiyo artıdan meydan şavaşlarında daha iyi bide atlı okcuların kuşatmada iyi olmasıda aslında şaçma bişey
Kuşatmada bekliyorum, huruç yapıyorlar, etraflarından dolanıp içeri girip önce kapıyı alıyorum içeri giremiyorlar sonra merkezi alıyorum savaş bitiyor.
bu dediğin hangi oyundan
•
İleti Sayısı: 1,154
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
3
(22-06-2017, 20:06)Raider41 : (22-06-2017, 19:54)zencefil : (22-06-2017, 18:48)Raider41 : bana diyosan dediğin sadece oyunun zayıflığını gösteriyo çünkü yaptığın taktik sırf okcularla kaleyi oklayıb girmeden kaledikleri öldürme o taktik oyunun ne kadar şaçma sratejiye sahip oldğunun bir göstergesi sırf okcularla kaleyi temizliyon gidiyon am yine ağır suvari daha iyi çünkü oda kayıb vermiyo artıdan meydan şavaşlarında daha iyi bide atlı okcuların kuşatmada iyi olmasıda aslında şaçma bişey
Kuşatmada bekliyorum, huruç yapıyorlar, etraflarından dolanıp içeri girip önce kapıyı alıyorum içeri giremiyorlar sonra merkezi alıyorum savaş bitiyor.
bu dediğin hangi oyundan
mtw2
•
İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
22-06-2017, 20:30
(Son Düzenleme: 22-06-2017, 20:32, Düzenleyen: Raider41.)
(22-06-2017, 20:19)zencefil : (22-06-2017, 20:06)Raider41 : (22-06-2017, 19:54)zencefil : (22-06-2017, 18:48)Raider41 : bana diyosan dediğin sadece oyunun zayıflığını gösteriyo çünkü yaptığın taktik sırf okcularla kaleyi oklayıb girmeden kaledikleri öldürme o taktik oyunun ne kadar şaçma sratejiye sahip oldğunun bir göstergesi sırf okcularla kaleyi temizliyon gidiyon am yine ağır suvari daha iyi çünkü oda kayıb vermiyo artıdan meydan şavaşlarında daha iyi bide atlı okcuların kuşatmada iyi olmasıda aslında şaçma bişey
Kuşatmada bekliyorum, huruç yapıyorlar, etraflarından dolanıp içeri girip önce kapıyı alıyorum içeri giremiyorlar sonra merkezi alıyorum savaş bitiyor.
bu dediğin hangi oyundan
mtw2
bende bir an mounth and blade sandım korktum mtw2de onuda bende yapıyorum ama aslında o glitch tarzında bişey yani gerçekte öyle bişey olmaz :D bide düşmanda suvarisi varsada olmaz çünkü seni yakalar sen şehri alana kadar birde taktiğin tam olarak yapılabilmesi için adamları haritanın sonuna kadar götürmen gerek yoksa yakalarlar içerde ve böyle bir glitchi mbde kullanamıcağın için sıkıntı yok :D
•
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
@ Raider41
Seriyi çok sevdiğin için biraz objektif bakamıyorsun gibi geldi bana. Firmada çalışan 102 kişinin kaçının oyuna katkıda bulunduğu, kaçının akraba olduğu, kaçının yetiştirilmek üzere alındığı vesaire bilmediğimiz şeyler, bildiğimiz şey ise Bannerlord'un Warband'den çokta farklı olmaması.
•
İleti Sayısı: 5,324
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
35
Buglı olmasın,eski seriler gibi mod yapımına uygun olsun ,grafikler güncel olsun,harita üzerinde multiplayer olsun yeter zaten bundan daha iyisini yapabileceklerini sanmıyorum
俺たち 自由 に なれる の か ?
•
İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
24-06-2017, 15:06
(Son Düzenleme: 24-06-2017, 15:25, Düzenleyen: Raider41.)
(24-06-2017, 14:53)Awake : @Raider41
Seriyi çok sevdiğin için biraz objektif bakamıyorsun gibi geldi bana. Firmada çalışan 102 kişinin kaçının oyuna katkıda bulunduğu, kaçının akraba olduğu, kaçının yetiştirilmek üzere alındığı vesaire bilmediğimiz şeyler, bildiğimiz şey ise Bannerlord'un Warband'den çokta farklı olmaması.
102 değil 150 armağan yavuz kendisi röpörtajda bu numarayı vermişdi ve sen o 150 kişinin akraba olduğunu nerden çıkartın şimdi bu oyuna iftira değilde nedir kusura bakma olayı ciddileştirmek filan istemiyorum ama adama öyle bir ithamda bulunuyorsunki yani adam resmen çalışmıyorda akrabasına yemek yediriyor ve objektif olamayan ne demişim bahsediğim herşey oyunda olan şeyler ve yukarda yazdığım yorumları okusan oyunu çok eleştirdiğimi görürsünki bu mounth and blade ne en sevdiğim oyun ne en çok sevdiğim seri en sevdiğim oyun ck2 en sevdiğim seride total war bu konu üzerine bu kadar gitmemin sebebide oyun ile ilgili haberleri çok iyi takip etmeyen insanların oyunu takip etmediği halde oyun hakkında sağda solda boş boş laflar etmesi mesela şu yukarda oyun hakkında yapılan yorumların çoğu oyun hakkındaki blogları okumadan bilgileri takip etmeden yapılmış ve ben hepsine uzun uzun cevabını verdim tabiki normal olarak oyunun avukatlığını yaptığımdan objektifliğim sorgulanacaktır birde umarım insanlar benim yorumlarımın tamamını okuyorlardır
(24-06-2017, 14:56)cemal : Buglı olmasın,eski seriler gibi mod yapımına uygun olsun ,grafikler güncel olsun,harita üzerinde multiplayer olsun yeter zaten bundan daha iyisini yapabileceklerini sanmıyorum
harita üzerinde multi gelmicek ve grafiklerde aslında pek iyi değil ama mod yapımı için daha uygun bugıda çıkınca görüceğez
İleti Sayısı: 3,113
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
22
Almaya değecek bir oyun olacağını katiyyen zannetmiyorum. 10 sene oldu mu üzerinde çalışılalı ?
Aşağıdaki 1 üye PashaZade nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye PashaZade nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• cemal
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
@ Raider41
"Bunlar bilmediğimiz şeyler." demek ne demek? Bunları bilmiyoruz demek, sayıyı firmanın wikipedia sayfasından aldım, 2016'da çalışan sayısının bu olduğunu gösteriyordu, yanlış olabilir çok önemli değil. Asıl önemli olan sözde "150" çalışanla yaptıkları oyunun CoD serisi gibi birbirinden farksız, aynı mekaniklerin üstüne küçük cilalar olarak ortaya çıkması, bu bir iftira değil videolarda gördüklerimiz bu.
Kimsenin burada bu firmaya iftira atmak gibi bir amacı yok, olmamalı. Bize 5 yılda sundukları materyal buysa dalga geçmediğime dua etsinler, zira bilinçli bir tüketici olarak her yeni Bannerlord içeriği sunulduğunda aklımla dalga geçiyorlarmış gibi hissediyorum, bunun aksini hissetmek için adamların bloglarını, facebook sayfalarını takip etmem gerekmiyor, bana E3'te dişe dokunur bir şeyler sunmaları gerekiyor, adamların blogunu okumuyorum diye E3'te gördüğüm şeyi eleştirmemi yanlış bulmanın ne kadar anlamsızca bir hareket olduğunu anlarsın umarım.
•
İleti Sayısı: 740
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
22
Yorumlarınızda yaptığınız ağır eleştirilere katılmıyorum. Bu firma bir Ubisoft veya CD Projekt RED değil arkadaşlar. Sanki öyleymiş gibi yorum yapmış bir çoğunuz. Elimizde bulunan firma Taleworlds. Yapılan bir sürü yenilik ve güzel içerikler var onlara çoğu kişi değinmemiş. 5 senedir geliştirildiği doğrudur lakin beklentiniz Witcher 3 gibi bir oyun muydu ? Bence burda oluşan tutum beklentilerin çok yüksek tutulması ve E3'ü görünce yaşanan hayalkırıklığı. Bu serinin hitap ettiği yer belli grafik demişsiniz grafiklerde az da olsa bir gelişme var ki grafiğin bu oyun serisi için hiçbir önemi yok onu açıkça söylemeliyim. Warband çıktığı yıl da Assassin's Creed: Brotherhood gibi serinin en iyi oyunu olan bir oyun çıktı ki o zamanın grafikleriyle en iyi oyunlardan biriydi. Lakin bu Warband'ı Steamın gelmiş geçmiş en çok oynanan 5 oyunu arasında bulunmaktan alıkoymadı. Şahsen benim beklentim zaten çoğu yönden eski oyunlara benzeyeceği yönündeydi. Her ne olursa olsun bu oyun yine deli gibi oynanacak büyük ihtimalle bir 4-5 ay boyunca da Steam'ın en çok oynanan oyunu olacak. Oyun çıkınca eleştiri yapmak daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
İleti Sayısı: 357
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
1
(24-06-2017, 17:11)Awake : @Raider41
"Bunlar bilmediğimiz şeyler." demek ne demek? Bunları bilmiyoruz demek, sayıyı firmanın wikipedia sayfasından aldım, 2016'da çalışan sayısının bu olduğunu gösteriyordu, yanlış olabilir çok önemli değil. Asıl önemli olan sözde "150" çalışanla yaptıkları oyunun CoD serisi gibi birbirinden farksız, aynı mekaniklerin üstüne küçük cilalar olarak ortaya çıkması, bu bir iftira değil videolarda gördüklerimiz bu.
Kimsenin burada bu firmaya iftira atmak gibi bir amacı yok, olmamalı. Bize 5 yılda sundukları materyal buysa dalga geçmediğime dua etsinler, zira bilinçli bir tüketici olarak her yeni Bannerlord içeriği sunulduğunda aklımla dalga geçiyorlarmış gibi hissediyorum, bunun aksini hissetmek için adamların bloglarını, facebook sayfalarını takip etmem gerekmiyor, bana E3'te dişe dokunur bir şeyler sunmaları gerekiyor, adamların blogunu okumuyorum diye E3'te gördüğüm şeyi eleştirmemi yanlış bulmanın ne kadar anlamsızca bir hareket olduğunu anlarsın umarım.
öncelikle oyun hakkında bunlar bilmediğim şeyler diyerekde böyle diyemezsin bunlar oyun hakkında olmayan fitne fesat çıkartır normal hayatada böyle şeyler demeyiz hatta gereksiz dedikodu oluşub farklı ithamlar çıkmasın diye mesela onun kızı böyle olbilirmiş onun karısı söyledir demeyiz hayata bilmesek bile değilmi bir önerme yapılırken ilk önce onu desteklicek bişey söylenir yoksa tüm skeptik yaklaşımlar her zaman geçerlidir belirtilmeleri gereksizdir sonra cod serisi ile karşılaştırsan bu oyun ona göre kat kat daha fazla inovasyon yapmıştır ve cod sersinin aslında genel olarak oyuna pek bişey ekleyemesinin sebebi oyunun bir fps olmasıdır tıpkı coda olduğu gibi mbdede oyundaki şavaş mekaniklerini fazla değiştirmezsin çünkü değiştirmek için bir şeçenek yokki adamlar o videoda bile animasyonları AI ı ve Şavaşa tıpkı gerçekteki gibi tümen komutanları eklemeyi yapmışlar bunları geliştirmek ve yeni foramsyon eklemek dışındada zaten yapabilecekleri pek bişeyde yok tabi kuşatma dışında ona eklenecek daha çok şey var artıdan direk şavaşın içinde pek bir değişiklik yapmasada ordunun içinde farklı görevlere sahip farklı rütbeli askerler olmalı ve oyuna ordugah sistemi eklenmeli bunlar ordu ile alakalı olsada aşvaş ile bir alakaları yok yani eğer aynı mekaniklerin üstüne küçük bir cila olsaydı bileki oyunda bir sürü yenilik var ama biz o videoyo göre alalaım o videoyoya görede alırsak aşvaş içini değerlendirelim bu zaten yapabileckeleirin zaten yüzde 70 80 i olurdu çünkü şavaş mekanikleri çok değişemez zaten iyi olmaları bir ayna eklenecek bişeyde yok ha bu arada hazır yeri gelmişken oraya gelen küçük eklemeleride söyliyim artık sağ sol el ile silahı kullanbiliyoruz bir elde silah daha defansiv birinde daha agresif oluyo birde bir güçlü ama yavaş birde uzun masafeli ancak fazla zarar vermeyen vuruş eklenmiş
•
İleti Sayısı: 4,728
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
52
Görünen köy kılavuz istemez. Görseller ve bilgiler ortada iken oyunu daha çıkmadan bu kadar savunmak fanatiklikten başka bir şey değildir. Bir şirketin küçük olması kalitesiz işler sergilemesini haklı kılmaz. Bir oyunu yıllarca bekletirsen beklenti büyük olur, yayımladığın görsellerle bile beklentiyi karşılayamazsan tepki görülür.
•
|