İleti Sayısı: 8,083
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
71
01-06-2020, 11:33
(Son Düzenleme: 01-06-2020, 11:38, Düzenleyen: reddga.)
Oyunda 45 saatim var ve şu ana kadar oynadığım her oyunda teknoloji ve nüfusta hep geride kaldım. Bu ikisini ya da en azından birini yüksek tutmanın detayları nedir? Hangisine daha çok odaklanmam gerekir? Özellikle oyun başında yapmam gereken binalar, araştırmam gereken önemli teknolojiler ve açmam gereken Tradition'lar konusunda her türlü tavsiyeye açığım.
Ayrıca yakında sp'de yeni bir oyuna başlayacağım. Yukarıdaki sorularıma vereceğiniz tavsiyeleri en iyi uygulayabileceğim bir ırk örneği de verebilirseniz çok iyi olur. Tüm DLC'lere sahibim.
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Teknoloji için gemiyle assist yapmak, bol bol lab dikmek, research speed araştırmalarına öncelik vermek, yüksek lv bilim adamları kullanmak, küratörlerden bonus almak, araştırmacıyla araştırma uyumu sağlamak önemli detaylar.
Nüfus için bi çok bonus var ama asıl olay gezegen sayısı. 1 gezegen 1 nüfus üretimi, 5 gezegen 5 nüfus üretimi, 10 gezegen 10 nüfus üretimi. Ne kadar bonus stacklersen stackla gezegen sayısı çok olan büyük bir avantaj elde eder.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• reddga
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Küratör bir anklav çeşidi. Harita bağımsız olarak takılan şubeleri var. Para karşılığı sana bonuslar veriyor. Yüksek level adamları gerekliyse anomalide değilse araştırmada kullan. Araştırma bonusu dediğim şey lider traitinde spesifik araştırma kategorilerine bonuslar oluyor. Ya da direkt research speed bonusu oluyor. Bulursan ondan kullan.
Robot+biyolojik üretimi oyundaki tek ikili üretime sahip build ve muhtemelen en yüksek pop üretme hızına sahip build. Az gezegenle çok nüfus biraz zor. Trait, policy, edict, gezegen edicti, gezegende üretim hızı veren bina ve üretim hızı veren araştırmalarla traditionlar mevcut. Hepsini toplasan da dediğim gibi her zaman gezegen sayısı bunların üstünde bir etken oluyor.
Şöyle örnek vereyim. Rakamları sallıyorum. Bir gezegende normalde aylık 10 nüfus büyüyor. Bunu bonuslarla 30a çıkarttın. Ama 2. bir gezegen aldığında oradada bikaç bina bonusu hariç tüm etkiler aktif olacak ve 25 büyüme de orada olacak. Yani sen tüm buildine üreme hızına kasarak 10'dan 30'a çıkartırken yandaki adam hiçbişey kasmadan temel bonuslarla 10'dan 20'ye çıkartıp 2. bi gezegen alarak 20+15=35 yaparak seni geçebilir. Gezegen sayısı = pop sayısı.
Habitatlar da aynı şekilde pop ürettiği için üreme hızını boostlamak için birebir çözüm.
Sic Parvis Magna