Stellaris - Multiplayer Sohbet
#61
Ring World'ü test ettim ne yazık ki çok güçlü tek sistemde oynadım sadece etraftaki sistemleri alarak oynamayı denedim yüzüğün sadece tek halkasıyla Fanatic Purifier bir ırk beni geçmeyi başardı Ring World oynayacak oyuncu Corporation alamaz nedeni mineral üretimini diğer gezegenlerden sağlayabiliyorsun fakat tek sistemde normal bir devlet ise mineral üretimini satın alarak kısıtlamış oluyoruz
giphy.gif
Ara
Cevapla
#62
habitatlara housing binası dikme yasağı gelebilir , habitatları zayıflatacağını düşünüyorum
Ara
Cevapla
#63
Birkaç kural önerim olacak :

1- Shattered Ring serbestçe gezegenlere yayılabilirken aşırı güçlü origin oluyor bence sadece mid-game gelene kadar değil tüm oyunu kapsayan bir yayılma engellemesi-kısıtlaması gelmeli. Önerim sadece oyundaki garanti gezegen sayısı kadar (2) gezegene yayılabilmesi. ( shattered ringde garanti gezegen olayı oluyormu tam emin olamadım ondan bu şekilde yazdım.) Ancak bu tarz bir kuralda oyuncu ilişkilerinde ortaya şöyle bir problem çıkıyor :

a- Savaşlarda gezegen fethini yasaklarsak oyuncunun savaş açması için neredeyse bir sebep kalmıyor ve oyuncu zorunlu barışçıllığa zorlanıyor.
b- Savaşlarda gezegen fethini serbest bırakırsak oyuncu gezegen istiyorsan mecbur savaşacaksın döngüsüne girip zorunlu savaşçılığa zorlanıyor.
Bu kısmını oyuncular fikir belirterek belirlerse güzel olur.

2- Void dwellers ve normal oyuncuların habitat hakları birbirinden ayrı olmalı, ve Void Dwellers olmayan oyuncuların habitat hakkı 30'dan daha aşağı rakamlara çekilmeli. Önerim 20 ancak deneme amaçlı ilk kademede 25 olabilir.

3- Oyuncunun başlangıç sistemi daha korunaklı olmalı. Özellikle remnants,shattered ring,void dwellers gibi originlerde başkent sisteminin kaybı oyuncuya önemli ölçüde hasar veriyor.

4- Belirli savaş sebepleri için sınır olma şartı kaldırılabilir. Önerilerim Take Galatron,Exproprition,Hostile Takeover,Impose Ideology,(Status Quo etkisi savaşın asıl niyetine ters olarak kullanılabileceği için buna ek kural gelebilir.) Animosity,Counter Attack Bu savaş sebeplerinin neredeyse hepsi toprak kaybına yol açmıyor ve efektif kullanılabilmeleri için sınır şartı olmamalı.
Ara
Cevapla
#64
Modlu Multiplayer etkinliği öneriyorum ileride herkesin müsait olduğu bir ayda Star Wars : Fallen Republic modu ile ya da Gigastructural Engineering & More (2.7) modu ile oynamayı deneyebiliriz

https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2195523300

https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1121692237
giphy.gif
Ara
Cevapla
#65
Önceki mp'ye katılanlara etik-diplomasi kuralları hakkındaki görüşlerini sormak istiyorum. Etkinliği etkileri olumlu muydu olumsuz muydu, o tür kurallar olmalı mı? Kurallar hakkında yorumlarınız nedir?
Ara
Cevapla
#66
Bu etkinliğe internet sorunlarım nedeniyle katılamayacağım ama bence iyi kurallardı. En başta insanları konfor alanından çıkartan türden bir kuraldı.
Ara
Cevapla
#67
Çok diplomasi ile ilgili kural var. Mesela defansive pact varken ben federasyon kazmayı mantıksız buluyorum. Neden bir etik boşa harcayım. Bence bu tür diplomatik ilişkiler yasaklanmalı. Bu sayede oyuncu ilk etik federasyon çıkması gerekir. Çıkmayan oyuncular agresif oynamak isterse yanlız kalıyorlar. Doğal olarak kendini dengeliyor kural. Yoksa oyun içinde oyun sonuna kadar pasif oyun dönüyor. Zaten oyuncuyu koruyan gezegen/sistem kuralı sayesinde bu durum dizginlenmişte olurdu.
Ara
Cevapla
#68
Ethiclere gore isbirligi bence olmasi gereken, oyununda bekledigi birsey. Iyiydi.
Ara
Cevapla
#69
Bir oyunca AI'e düşünce satılan popları almak yasaklansın. AI hemen hepsini satıyor
俺たち 自由 に なれる の か ?
[+] 1 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#70
Ben mumkunse köle ticaretini yasaklatmaya calisiyorum zaten. Çok çirkin köle ticareti.

Oylayip kaldiririz, kurala gerek yok.
[+] 1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#71
Bi ara aesthetic cinematic gameplay moduyla mp yapılmalı bence
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#72
https://forum.strategyturk.com/konu-mp-s...-mart-2022 :16. Her oyuncunun 20 habitat hakkı vardır. Her normal gezegen kolonileri bu hakkı 2, Ecumenopolis ve Ring World Segmentler 5 azaltır.

Bir sonraki mp'de bu kural yerine pop growth ayarlarını düşürerek oynamak denenebilir. Yanlış hatırlamıyorsam performans sorunlarını azaltmak için bu kural konmuştu. Direkt pop miktarının artışını azaltmak daha iyi bir çözüm olabilir gibi.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.