Tanıtım: Heroes of the Storm - Yeni Kahraman: Mei, Adventuring Climatologist
#1
hots.png

Heroes of the Storm'un yeni kahramanı Mei tanıtıldı.

https://news.blizzard.com/en-us/heroes-o...-the-nexus :
1.jpg

"Dünyamız için savaşmaya değer." - Dr. Mei-Ling Zhou

2.png

Dr. Mei-Ling Zhou, sıcak tavırlarına rağmen Overwatch'ın düşmanlarına karşı savaşlarında soğuk elementleri manipüle ederek kullanma konusunda hep bir hünere sahip olmuştu. Mei şimdi, son sıcaklık düşürme teknolojilerini kullanarak, rakiplerine derinlemesine bir termal yenilgiye uğratmak için laboratuvarından dışarı adımını Nexus'a attı.




Yeteneklerinin Analizi

Engelleyici, koruyucu ve şaşırtıcı bir biçimde yenileyici özelliklere sahip Mei'nin buz mühendisliği sayesinde bu ilik-dondurucu dövüşçü, rakiplerini Endothermic Blaster'ıyla takım savaşlarında engelleyip harap edebilir ve sonrasında bir çizik bile almadan çarpışmadan kayarak kurtulabilir.

Basit Yetenekleri
3.jpg
[D] - CRYO-FREEZE

Kendini bir buzun içine 3 saniye boyunca hapseder, bu sırada zaman içinde hızlı bir biçimde azalan ve hasarları emen bir Kalkan kazanır. Aktifken, bu Kalkan Durdurulamaz yapar ve %35'e kadar maksimum can yeniler.
4.jpg
[Q] - SNOW BLIND

Bir alandaki tüm düşmanları vuran bir kartopu fırlatır. Vurulan düşmanlar hasar alır, %35 oranında Yavaşlama'ya uğrarlar ve 1.5 saniye boyunca Karartılmış (Blinded) olurlar.
5.jpg
[W] - BLIZZARD

Snowball'ı yönlendirerek hedef alanda 2 saniye süren bir tipi oluşturur. Tipi içindeki düşmanlar her 0.25 saniyede bir hasar alırlar ve %35'e kadar birikebilen %7 oranında Yavaşlamaya uğrarlar. Tipi sona erdiğinde alandaki düşmanlar fazladan hasar alırlar ve 1.25 saniye boyunca sersemletilirler.
6.jpg
[E] - ICING

Hedef doğrultuda hızlıca kayar. Bu efekt sona erdiğinde Mei'nin yakınındaki düşmanlar geri ittirilirler, hasar alırlar ve 1.5 saniye içinde hızlıca azalan %80 oranında Yavaşlamaya uğrarlar.


Kahraman Yetenekleri
7.png
[R] - AVALANCHE

0.5 saniye sonrasında yolundaki tüm düşman Kahramanları içine alan devasa bir kartopu yuvarlar. Yolunun sonunda kartopu parçalanır, içine aldığı Kahramanları salar, onlara hasar verir ve kartopundaki Kahraman başına 0.5 saniye sersemletme uygular.
8.png
[R] - ICE WALL

0.75 saniyelik gecikme sonrasında düşman Kahramanlarını 2.5 saniye boyunca tutsak eden geçilemez bir duvar oluşturur. Tutsak Kahramanlar, duvarın süresi bittiğinde 3 saniyelik %75 oranında zaman içinde azalan bir Yavaşlamaya uğrarlar.


Mei'nin Geliştirilmesi

Oyun Geliştiricisi David Warner'a katılarak Overwatch'ın en kutupsallaştırıcı ajanlarından birinin Nexus'a gelişi süreci sırasında yaşananları kısaca ele alışına tanık olun.

Mei'nin oynanış tanımı:

Alıntı:Onun kibarlığının aksine, Mei Nexus'un bir bakıma zorbası sayılır. Sonuçta onun tüm basit yetenekleri biraz yavaşlatma ve fazladan alan kontrolü veriyor. Çarpışmaların gidişatını kolayca kontrol edebilir ve seri bir şekilde düşmanlarını engelleyebilir. O, birinin karşısına geçmeyi ve takımı onu indirene kadar kontrol altında tutmayı gerçekten ister.

Mei'yi Overwatch'tan Heroes of the Storm'a adapte etmek:

Alıntı:Başlangıçta Mei'nin Overwatch'taki kitini Heroes of the Storm'a direkt geçirmenin işe yaramayacağını biliyorduk. Hareket ederken saldırabilmek zaten büyük bir avantaj ve alan kontrolü efektleri verdiğimizde tüm zamanların en sinir bozucu Kahramanını yaratmış olurduk. Mevcut kitinin parçalarına baktığımızda Overwatch'taki daha hasar odaklı rolüne karşılık kaçınılmaz olarak bir Tank veya Dövüşçü'yü yansıtması gerektiğine karar verdik. Bu kararı verdiğimizde onun kalan kiti çabucak boşa çıktı. Mei'nin menzilli bir tank olarak verdiği hissi beğendik, bu yüzden bunun üzerine giderek ona Snow Blind'ı [Q] verdik. Onun Overwatch'taki kahraman yeteneği, Blizzard [W], Overwatch kitinin ikonik yanlarından biriydi. Bunu aktarmamız gerektiğini biliyorduk ancak bizim oyunumuz için basit bir yetenek olması daha uygundu. Icing'in [E] birkaç iterasyonunu denedik ama şu anki haline kısa bir sürede aşık olduk çünkü onun doğal kombo yapıcı oynanış tarzını üretti.

Dostlar ve Düşmanlar

Beraber İyi Çalıştığı:

9.png

Ani Hasar Büyücüleri
Mei'nin yavaşlatma yeteneği ve düşmanlarını uzak mesafeden etkisizleştirmesi Tassadar ve Kael'thas gibi kırılgan yüksek-hasar büyücülerinin büyük yeteneklerini vurabilmeleri adına onların işlerini kolaylaştırıyor. Ek olarak, Mei'nin engelleyici efektleri kırılgan arka hattını potansiyel dalıcılara karşı emniyette tutar.


10.png

Etkisizleştirici Kahramanlar
Malfurion, Imperius veya Junkrat gibi alan kontrol efektlerine sahip olanlar kendi etkisizleştiricilerini kolayca Mei'nin Blizzard ve Icing'i ile beraber kombo yapabilir; potansiyel olarak tüm takımı uzun periyodik sürelerde kilit altında tutabilirler.


11.png

Jimmy
Favori Kaçak Komutan'ımız Jimmy Raynor, Ace in the Hole talenti sürekli çalışır durumdayken yanında Mei'i görmeyi çok sever.



Karşısında Zorlandığı:

12.png

Etkisizleştirici Efektler
Mei, Cryo-Freeze haricinde etkisizleştirici efektlerden kaçabilecek herhangi bir yola sahip değil o yüzden kilit altında tutulmaya karşı hassaslığı bulunuyor. Muradin veya Diablo gibi tank ve dövüşçü Kahramanlar tarafından engellenebilir.


12.png

Yalnız Çarpışmalar
Düşük hasar çıkışından dolayı düşük can havuzlu Kahramanlar, diğer bazı tanklara karşı olsa da Mei ile yüzleşmekten kaçınmak zorunda değil. Mei, hasar verebilmek ve öldürücü vuruşlarını yapabilmek için dostlarına son derece bağımlıdır.


12.png

Sürdürülebilir Hasar
Mei sürdürülebilir iyileştirmeden ve hasar azaltmadan yoksundur bu yüzden hasar vurucular onu takım savaşları arasında kesintisiz dürtme hasarları ile yıpratabilir.





Mei, bugünkü yamayla Nexus'u fırtına gibi (tipi, elbette) ele geçiriyor. Bu kristalize edici iklimbilimci ile neler yapabileceğinizi görmek için sabırsızlanıyoruz!

13.png
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#2
Biraz geç de olsa son kahramanın konusunu açtık. Bence Overwatch kahramanları yerine daha orijinal bir şeyler yapmaları lazım ama oyuncuların istediği buysa diyecek bir şey yok.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.