VAMPİR KONTLARI
Sylvania'nın unutulmuş topraklarında ölümsüz Vampir Kontları bulunuyor. Bu Vampir Kontlarının kontrolünde binlerce yıldır bu bölgede bulunan, karanlıktan beslenen yaratıklar İnsan ırkının kabusu oldu. Antik mezarlıkları kendilerine ev edinmiş, insanların üstüne bastığı topraklardan bir anda çıkarak saldırıya geçen bu yaratıkların sesleri, eski mezarlıklarda duyulabilir. Söyledikleri şeyler anlam ifade etmez, Vampir Kontları tarafından sonradan diriltilmiş olan bu cesetler Vampir Kontlarının her dediğini yaparlar.
Yaşayan ölüler gittikleri yerlere yozlaşma ve karanlığı götürürler. Sahip oldukları topraklar dönüşür ve kendileriyle uyumlu hale gelir. Genişledikleri topraklara acı ve öfke getirirler. Savaşta çoğu ırkın karşısında bulmak istemeyeceği rakiplerdir, Vampir Kontlarının yönetimindeki bu yaratıklar korku veya endişe hissine sahip değildir.
Herkes Sylvania'nın hükümdarlarına korkuyla yaklaşır. Onlar tabiatın zıttıdır. Onlara karşı koyma gafletine kapılmış herkes hayatta ölümden daha beter şeyler olduğunu idrak etmiştir.
Mannfred Von Carstein, Vampirlere has hızı ve kuvvetinin yanı sıra karakteristik olarak sağlam bir liderlik gösterir. Onun kanından gelen diğer liderler birbirleriyle savaşırken ve bu esnada von Carstein hanesini içeriden çökertirken, Mannfred bu çatışmalardan uzak bir şekilde büyücülük konusunda araştırmalar yapmıştır. Nehekhara'nın unutulmuş mezarlıklarında araştırmalar yapan Mannfred, Lahmia şehrini bulmuş ve Liche rahiplerinin sırlarına erişmiştir. Mannfred bir İmparatorluk Lordu gibi görünerek istediği yere seyahat etmiş, sürekli bilgi peşinde olmuştur. Arkasında bıraktığı tek iz, adı bilinmeyen bir Lordun gittiği uğradığı yerlerde sık sık görülen cesetlerdir. Mannfred araştırmasının sonuna geldiğini düşündüğünde gerçek görünüşüne geçmiştir.
Güce gerçekten aç olan birisi hiçbir zaman durmak bilmez, hep daha fazlasının peşinde olur. Gençliğinden beri karabüyüde ustalaşmış Heinrich, gençliğinde rakipleri tarafından tuzağa düşürülmüştür. Bu tuzaktan Heinrich hem vücut hem de beyin olarak yaralanmış bir şekilde çıkmıştır. Akıl sağlığını neredeyse yitirmiş ve yaralanmış Heinrich, bir zamanlar büyü ustasıyken Gri dağlarda dilenciliğe düşmüştür. Kaynağı bilinmeyen bir gücün yönlendirmesiyle bu yaşlı büyücü eski bir Kaos liderinin mezarına gitmiştir. Burada Heinrich tanrılarla bir antlaşma yapar. Tanrılar Heinrich'in akıl sağlığını geri verirler ve eskiden dahi sahip olmadığı bir güç bahşederler, Heinrich ise onların emri altına girer. Böylelikle Heinrich büyük bir karabüyü ustası olarak tekrardan terör estirmeye başlar.
Oynanış Biçimleri
- Bazı Vampir Kontları ve binalar yozlaşma yararlar ve bu yozlaşma senaryo haritasında görünebilir. Yozlaşmamış bölgelerde seyahat etmek Vampir Kontları için zordur ve asker kaybederler. Bu sebeple ilerlemeyi düşündüğünüz bölgeleri öncelikle bu dönüşüme uğratmalısınız. Aynı zamanda bazı binalar etraftaki şehirlerin yozlaşmasını yükseltir, bu yozlaşmayla ilgilenilmediği takdirde sahip olmadığınız bölgelerde küçük tatlı Vampir isyanları görebilirsiniz.
- Vampir Kontları hiçbir menzilli birime sahip değildir. Orduları paniğe karşı dayanıklıdır. Oyundaki en iyi uçan birimlere sahiplerdir.
- Vampir Kontlarının en büyük gücü ölüleri tekrardan canlandırabilmesidir. Savaşlarda hayatını kaybetmiş askerleri zombi veya iskelet olarak ordunuza katabilirsiniz.