İyi Günler
Biraz işlerim vardı bilgisayarın format işlemi ile falan uğraştım neyse başlayalım
Sizlere İnsan Irkına ait kahramanların Türlerini/çeşitlerini ve yeteneklerini anlatacağım
3 Tür Kahraman Türü bulunur bunlar
Strength
Agility
Intelligence
Bu tür heroların genel özellikleri şunlardır
Her strength puanı kahramanların özelliğini nasıl değiştirir
Bu tür heroların genel özellikleri şunlardır
Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Menzilli
Bash (Passive)
Bash pasif bir özelliktir her düz vuruşta rakibinizi sersemletme ve rakbinize ekstra hasar vurma şansı elde edersniz
Level 1 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi 20% şans , hasar +25, 2 (kahramanlara 1) s sersemletme
Level 2 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi 30% şans , hasar +25, 2 (kahramanlara 1) s sersemletme
Level 3 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi 40% şans , hasar +25, 2 (kahramanlara 1) s sersemletme
Avatar (Ultimate)
Geçici olarak Mountain King 5 bonus zırhı, 500 bonus canı, 20 bonus hasar ve herhangi bir büyü mountain kinge kullanılamaz
Etki Süresi 60 s / Bekleme Süresi 180 s / Mana Değeri 150 / Etkisi +5 Zırh, +500 Ekstra Can, +20 Hasar, Büyü Kullanılamaz
Blood Mage
Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Menzilli
Yetenekleri
Flame Strike
Zaman içinde bir hedef bölgedeki yer birimlerini tahrip eden bir ateş çemberi oluşturur.
Level 1 = Etki Süresi 6 s Bekleme Süresi 10s / Mana Değeri 135 / 3saniye boyunca saniye başına 45 hasar ,bu etki bittikten sonra 6 saniye boyunca alevin bittiği yerdeki birim/bina nesnelere çok az miktarda hasar verir
Level 2 = Etki Süresi 6 s Bekleme Süresi 10s / Mana Değeri 135 / 3saniye boyunca saniye başına 80 hasar ,bu etki bittikten sonra 6 saniye boyunca alevin bittiği yerdeki birim/bina nesnelere az miktarda hasar verir
Level 3 = Etki Süresi 6 s Bekleme Süresi 10s / Mana Değeri 135 / 3saniye boyunca saniye başına 110 hasar ,bu etki bittikten sonra 6 saniye boyunca alevin bittiği yerdeki birim/bina nesnelere normal miktarda hasar verir
Banish
Birimi eterik hale getirir ve hareket hızını 18 saniye boyunca% 50 oranında yavaşlatır Ethereal üniteler saldırı yapamaz, ancak büyü yapabilir ve Magic saldırılarına ve büyülerine karşı% 66 daha fazla hasar alacaktır.
Level 1 = Etki Süresi 12 s (Kahramanlara 4 s ) / Bekleme Süresi Önceki Banish Yapılan Birimin Etkisi Bittikten Sonra (Banish Büyüsünün uygulandığı birim ölürse bekleme süresi sıfırlanır) / Mana Değeri 75 / Etkisi Seçilen birimi ethereal birime dönüştürür
Level 2 = Etki Süresi 15 s (Kahramanlara 5 s ) / Bekleme Süresi Önceki Banish Yapılan Birimin Etkisi Bittikten Sonra (Banish Büyüsünün uygulandığı birim ölürse bekleme süresi sıfırlanır) / Mana Değeri 60 / Etkisi Seçilen birimi ethereal birime dönüştürür
Level 3 = Etki Süresi 18 s (Kahramanlara 6 s ) / Bekleme Süresi Önceki Banish Yapılan Birimin Etkisi Bittikten Sonra (Banish Büyüsünün uygulandığı birim ölürse bekleme süresi sıfırlanır) / Mana Değeri 50 / Etkisi Seçilen birimi ethereal birime dönüştürür
Siphon Mana
Mana'yı seçilen hedef arasında transfer eder. Mana'yı düşmandan çalarak kendine aktarır ondan sonra manayı bir müttefike aktarır. Siphon Mana kullanarak Blood Mage Mevcut mana sınırın eb yüksek sınırını aşabilr ancak fazla mana kullanılmazsa hızla tükenir
Level 1 = Etki Süresi 6s / Bekleme Süresi 6s / Mana Değeri 10 / Etkisi saniyede 15 mana aktarabilme
Level 2 = Etki Süresi 6s / Bekleme Süresi 6s / Mana Değeri 10 / Etkisi saniyede 30 mana aktarabilme
Level 3 = Etki Süresi 6s / Bekleme Süresi 6s / Mana Değeri 10 / Etkisi saniyede 45 mana aktarabilme
Phonix (Ultimate)
Güçlü bir Phoenix'i çağırır. Phoenix, kendisine ve yakındaki düşman birimlerine zarar verecek kadar yoğun yanar. Büyü kullanılamaz ve Dirençli bir Cildi Vardır (Armor) . Bir Phoenix ölünce, bir yumurta oluşur ve bu yumurta belli bir süre bekledikten sonra tekrar Phonix e dönüşür
Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 180+ s / Mana Değeri 175 / Phonix Çağırır
Paladin
Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Yakıncıl
Yetenekleri
Holy Light
Dost canlı ünitesini iyileştirecek ya da düşmanlarının arasında undead var ise bu birliğine zarar verebilecek kutsal bir ışık.
Level 1 = Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 5s / Mana Değeri 65 / Etkisi 200 can iyileştirme ya da undead ırkına ait birimlere 100 hasar verme
Level 2 = Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 5s / Mana Değeri 65 / Etkisi 400 can iyileştirme ya da undead ırkına ait birimlere 200 hasar verme
Level 3 = Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 5s / Mana Değeri 65 / Etkisi 600 can iyileştirme ya da undead ırkına ait birimlere 300 hasar verme
Divine Shield
Paladin'i çevreleyen ve onu tüm hasarlardan koruyan kalkandır.
Level 1 = Etki Süresi 15 / Bekleme Süresi 35s / Mana Değeri 25 / Etkisi zarar görmezlik etkisi oluşturma
Level 2 = Etki Süresi 30 / Bekleme Süresi 50s / Mana Değeri 25 / Etkisi zarar görmezlik etkisi oluşturma
Level 3 = Etki Süresi 45 / Bekleme Süresi 65s / Mana Değeri 25 / Etkisi zarar görmezlik etkisi oluşturma
Devotion Aura(Passive)
Yakınlardaki dost birimler için ek zırh verir.
Level 1 = Etki Süresi Sınırsız / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A / Etkisi yakınındaki tüm dost birimlere +1.5 kalkan
Level 2 = Etki Süresi Sınırsız / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A / Etkisi yakınındaki tüm dost birimlere +3.0 kalkan
Level 3 = Etki Süresi Sınırsız / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A / Etkisi yakınındaki tüm dost birimlere +4.5 kalkan
Resurrection(Ultimate)
Yakındaki 6 biriminin cesetlerini hayata döndürür. Büyü, 6'dan fazla ise canlanma için en güçlü cesetleri seçer
Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri 200 / Etkisi En güçlü 6 birimi hayata döndürür
Konu bitmiştir anlamadığınız herhangi bir şey olursa benim mesajımın altına mesaj atmayı ve beğendiyseniz benim mesajımın sağ altındaki parmak tuşuna basmayı unutmayın iyi günler
Biraz işlerim vardı bilgisayarın format işlemi ile falan uğraştım neyse başlayalım
Sizlere İnsan Irkına ait kahramanların Türlerini/çeşitlerini ve yeteneklerini anlatacağım
3 Tür Kahraman Türü bulunur bunlar
Strength
Agility
Intelligence
Strength (Güç)
Bu tür heroların genel özellikleri şunlardır
- Can değerleri fazladır
- Can yenilenmeleri fazladır
- Yavaştırlar
- Düz vuruş hasarları fazladır
Her strength puanı kahramanların özelliğini nasıl değiştirir
- Hasarlarına +1 eklenir
- Can değerlerine +25 eklenir
- Can yenilenmeleri artar
Agility (Çevik)
Bu tür heroların genel özellikleri şunlardır
- Düz vuruş hasarları fazladır
- Kalkanalrı fazladır
- Saldırı hızları fazladır
- Hızlıdırlar
- Hasarlarına +1 eklenir
- Her 3 puan kalkanlarına +1 ekler
- Saldırı Hızları Artar
Intelligence (Zeki)
Bu tür heroların genel özellikleri şunlardır
- Düz vuruş hasarları fazladır
- Mana değerleri fazladır
- Mana yenilenmeleri fazladır
- Strength herolarına göre hızlıdırlar
- Oyunun en iyi yeteneklerine sahiptirler
İnsan Irkının Kahramanları
Archmage Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Menzilli
Strength 14 / Agility 17/ Intelligence 19
Cinsiyet = Erkek
Yetenekleri
Yetenekleri
Blizzard
Seçilen hedef bölgedeki birimlere zarar veren buza benzer dalgalar çağırır
Level 1 = Etki süresi 6 s / Bekleme süresi 6 s / Mana değeri 75 / etkisi 6 dalga her biri 30 hasar , En yüksek 150 hasar
Level 2 = Etki süresi 8 s / Bekleme süresi 6 s / Mana değeri 75 / etkisi 8 dalga her biri 40 hasar , En yüksek 200 hasar
Level 3 = Etki süresi 10 s / Bekleme süresi 6 s/ Mana değeri 75 / etkisi 10 dalga her biri 50 hasar ,En yüksek 250 hasar
Seçilen hedef bölgedeki birimlere zarar veren buza benzer dalgalar çağırır
Level 1 = Etki süresi 6 s / Bekleme süresi 6 s / Mana değeri 75 / etkisi 6 dalga her biri 30 hasar , En yüksek 150 hasar
Level 2 = Etki süresi 8 s / Bekleme süresi 6 s / Mana değeri 75 / etkisi 8 dalga her biri 40 hasar , En yüksek 200 hasar
Level 3 = Etki süresi 10 s / Bekleme süresi 6 s/ Mana değeri 75 / etkisi 10 dalga her biri 50 hasar ,En yüksek 250 hasar
Water Elemental
Archmage düşmanlarına saldırmak için bir su elementini çağırır
Level 1 = Etki süresi 60 s / Bekleme süresi 20 s / Mana değeri 125 / 525 Can Hafif Hasar
Level 2 = Etki süresi 60 s / Bekleme süresi 20 s / Mana değeri 125 / 675 Can Normal Hasar
Level 3 = Etki süresi 60 s / Bekleme süresi 20 s / Mana değeri 125 / 900 Can Ağır Hasar
Brilliance Aura (Passive)
Yakındaki dost birimler için ek mana yenilemesi yapar
Level 1 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi her saniye için +0.75 mana yenilemesi
Level 2 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi her saniye için +1.5 mana yenilenmesi
Level 3 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi her saniye için + 2.25 mana yenilemesi
Mass Teleport (Ultimate)
Archmage de dahil olmak üzere oyuncunun yakınlardaki birimlerinin 24'ünü dostça bir zemin birimi veya yapısına iletir
Etki süresi N/A / Bekleme süresi 20 s /Mana Değeri N/A /Etkisi 24 birim ile ışınlanabilme
Mountain King
Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Yakıncıl
Silah Tipi = Yakıncıl
Strength 24 / Agility 11 / Intelligence 15
Cinsiyet = Erkek
Yetenekleri
Storm Bolt
Bir düşman ünitesine atılan, hasara neden olan ve hedefi sersemleten büyülü bir çekiç.
Level 1 = Etki Süresi N/A /Bekleme Süresi 9 s /Mana Değeri 75/Etkisi 100 hasar ve 5 s sersemletme (Kahramanlara 3)
Level 2 = Etki Süresi N/A /Bekleme Süresi 9 s /Mana Değeri 75/Etkisi 225 hasar ve 5 s sersemletme (Kahramanlara 3)
Level 3 = Etki Süresi N/A /Bekleme Süresi 9 s /Mana Değeri 75/Etkisi 350 hasar ve 5 s sersemletme (Kahramanlara 3)
Thunder Clap
Yakınlardaki düşman birimlerine zarar verir hasar gören birimler yavaşlar
Level 1 = Etki Süresi 5 (Kahramanlara 3)/ Bekleme Süresi 6 s / Mana Değeri 90 / Etkisi 60 hasar, hareket hızını %50 azaltma ,Saldrı Hızını %50 azaltma
Level 2 = Etki Süresi 5 (Kahramanlara 3)/ Bekleme Süresi 6 s / Mana Değeri 90 / Etkisi 100 hasar, hareket hızını %50 azaltma ,Saldrı Hızını %50 azaltma
Level 3 = Etki Süresi 5 (Kahramanlara 3)/ Bekleme Süresi 6 s / Mana Değeri 90 / Etkisi 140 hasar, hareket hızını %50 azaltma ,Saldrı Hızını %50 azaltma
Bash (Passive)
Bash pasif bir özelliktir her düz vuruşta rakibinizi sersemletme ve rakbinize ekstra hasar vurma şansı elde edersniz
Level 1 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi 20% şans , hasar +25, 2 (kahramanlara 1) s sersemletme
Level 2 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi 30% şans , hasar +25, 2 (kahramanlara 1) s sersemletme
Level 3 = Etki süresi N/A /Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A /Etkisi 40% şans , hasar +25, 2 (kahramanlara 1) s sersemletme
Avatar (Ultimate)
Geçici olarak Mountain King 5 bonus zırhı, 500 bonus canı, 20 bonus hasar ve herhangi bir büyü mountain kinge kullanılamaz
Etki Süresi 60 s / Bekleme Süresi 180 s / Mana Değeri 150 / Etkisi +5 Zırh, +500 Ekstra Can, +20 Hasar, Büyü Kullanılamaz
Blood Mage
Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Menzilli
Strength 18 / Agility 14 / Intelligence 19
Cinsiyet = ErkekYetenekleri
Flame Strike
Zaman içinde bir hedef bölgedeki yer birimlerini tahrip eden bir ateş çemberi oluşturur.
Level 1 = Etki Süresi 6 s Bekleme Süresi 10s / Mana Değeri 135 / 3saniye boyunca saniye başına 45 hasar ,bu etki bittikten sonra 6 saniye boyunca alevin bittiği yerdeki birim/bina nesnelere çok az miktarda hasar verir
Level 2 = Etki Süresi 6 s Bekleme Süresi 10s / Mana Değeri 135 / 3saniye boyunca saniye başına 80 hasar ,bu etki bittikten sonra 6 saniye boyunca alevin bittiği yerdeki birim/bina nesnelere az miktarda hasar verir
Level 3 = Etki Süresi 6 s Bekleme Süresi 10s / Mana Değeri 135 / 3saniye boyunca saniye başına 110 hasar ,bu etki bittikten sonra 6 saniye boyunca alevin bittiği yerdeki birim/bina nesnelere normal miktarda hasar verir
Banish
Birimi eterik hale getirir ve hareket hızını 18 saniye boyunca% 50 oranında yavaşlatır Ethereal üniteler saldırı yapamaz, ancak büyü yapabilir ve Magic saldırılarına ve büyülerine karşı% 66 daha fazla hasar alacaktır.
Level 1 = Etki Süresi 12 s (Kahramanlara 4 s ) / Bekleme Süresi Önceki Banish Yapılan Birimin Etkisi Bittikten Sonra (Banish Büyüsünün uygulandığı birim ölürse bekleme süresi sıfırlanır) / Mana Değeri 75 / Etkisi Seçilen birimi ethereal birime dönüştürür
Level 2 = Etki Süresi 15 s (Kahramanlara 5 s ) / Bekleme Süresi Önceki Banish Yapılan Birimin Etkisi Bittikten Sonra (Banish Büyüsünün uygulandığı birim ölürse bekleme süresi sıfırlanır) / Mana Değeri 60 / Etkisi Seçilen birimi ethereal birime dönüştürür
Level 3 = Etki Süresi 18 s (Kahramanlara 6 s ) / Bekleme Süresi Önceki Banish Yapılan Birimin Etkisi Bittikten Sonra (Banish Büyüsünün uygulandığı birim ölürse bekleme süresi sıfırlanır) / Mana Değeri 50 / Etkisi Seçilen birimi ethereal birime dönüştürür
Siphon Mana
Mana'yı seçilen hedef arasında transfer eder. Mana'yı düşmandan çalarak kendine aktarır ondan sonra manayı bir müttefike aktarır. Siphon Mana kullanarak Blood Mage Mevcut mana sınırın eb yüksek sınırını aşabilr ancak fazla mana kullanılmazsa hızla tükenir
Level 1 = Etki Süresi 6s / Bekleme Süresi 6s / Mana Değeri 10 / Etkisi saniyede 15 mana aktarabilme
Level 2 = Etki Süresi 6s / Bekleme Süresi 6s / Mana Değeri 10 / Etkisi saniyede 30 mana aktarabilme
Level 3 = Etki Süresi 6s / Bekleme Süresi 6s / Mana Değeri 10 / Etkisi saniyede 45 mana aktarabilme
Phonix (Ultimate)
Güçlü bir Phoenix'i çağırır. Phoenix, kendisine ve yakındaki düşman birimlerine zarar verecek kadar yoğun yanar. Büyü kullanılamaz ve Dirençli bir Cildi Vardır (Armor) . Bir Phoenix ölünce, bir yumurta oluşur ve bu yumurta belli bir süre bekledikten sonra tekrar Phonix e dönüşür
Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 180+ s / Mana Değeri 175 / Phonix Çağırır
Paladin
Değer = 425 Altın 100 Odun 5 Nüfus
Silah Tipi = Yakıncıl
Strength 22 / Agility 13 / Intelligence 17
Cinsiyet = ErkekYetenekleri
Holy Light
Dost canlı ünitesini iyileştirecek ya da düşmanlarının arasında undead var ise bu birliğine zarar verebilecek kutsal bir ışık.
Level 1 = Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 5s / Mana Değeri 65 / Etkisi 200 can iyileştirme ya da undead ırkına ait birimlere 100 hasar verme
Level 2 = Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 5s / Mana Değeri 65 / Etkisi 400 can iyileştirme ya da undead ırkına ait birimlere 200 hasar verme
Level 3 = Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi 5s / Mana Değeri 65 / Etkisi 600 can iyileştirme ya da undead ırkına ait birimlere 300 hasar verme
Divine Shield
Paladin'i çevreleyen ve onu tüm hasarlardan koruyan kalkandır.
Level 1 = Etki Süresi 15 / Bekleme Süresi 35s / Mana Değeri 25 / Etkisi zarar görmezlik etkisi oluşturma
Level 2 = Etki Süresi 30 / Bekleme Süresi 50s / Mana Değeri 25 / Etkisi zarar görmezlik etkisi oluşturma
Level 3 = Etki Süresi 45 / Bekleme Süresi 65s / Mana Değeri 25 / Etkisi zarar görmezlik etkisi oluşturma
Devotion Aura(Passive)
Yakınlardaki dost birimler için ek zırh verir.
Level 1 = Etki Süresi Sınırsız / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A / Etkisi yakınındaki tüm dost birimlere +1.5 kalkan
Level 2 = Etki Süresi Sınırsız / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A / Etkisi yakınındaki tüm dost birimlere +3.0 kalkan
Level 3 = Etki Süresi Sınırsız / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri N/A / Etkisi yakınındaki tüm dost birimlere +4.5 kalkan
Resurrection(Ultimate)
Yakındaki 6 biriminin cesetlerini hayata döndürür. Büyü, 6'dan fazla ise canlanma için en güçlü cesetleri seçer
Etki Süresi N/A / Bekleme Süresi N/A / Mana Değeri 200 / Etkisi En güçlü 6 birimi hayata döndürür
Konu bitmiştir anlamadığınız herhangi bir şey olursa benim mesajımın altına mesaj atmayı ve beğendiyseniz benim mesajımın sağ altındaki parmak tuşuna basmayı unutmayın iyi günler