Yama Notları: Age of Empires II: Definitive Edition - 46295 Yaması
#1

Age of Empires II: Definitive Edition için 46295 yaması tanıtıldı.
https://www.ageofempires.com/news/aoe2de-update-46295/ :Tekrardan merhabalar, savaş meydanındaki krallarım ve kraliçelerim! Yine vakit geldi: Age of Empires II: Definitive Edition için, küçük de olsa önemli bir aylık güncelleme.

Yama Özeti
  • Yepyeni bir Tarihin Kadınları etkinliğinin tadını çıkarın! Yeni profil simgelerinin, yeni modların ve yepyeni bir hile kodunun kilidini açın!
  • Bina yerleşimiyle ilgili senkronize dışı kalma düzeltmesi dahil olmak üzere çok sayıda çökme düzeltmesi ve performans iyileştirmesi.
  • Bina temellerinin savaş sisi içine yerleştirilmesiyle ilgili birkaç sorun düzeltildi.
  • Birimler artık düşman birimlerine saldırmak için duvarlardan geçemeyecek.
  • Senaryo Düzenleyicide artık siyah arazi dokuları yok!
Nisan sürümü için daha fazlasını hazırladık ve iyileştirmeleri belirleyip öncelik sırasına koymak için sizinle birlikte çalışmaya devam etmek istiyoruz. İster sorunlarla karşılaşıyor olun, ister oyun için aklınızda yeni bir özellik olsun, ekibimiz her zaman resmi kanallarımızda topluluğun mutabık olmasını ister.

Yamada Öne Çıkanlar
Bu ay bir dizi düzeltmenin yanı sıra, oyun içinde bazı yeni ödüller kazanmanız için yeni bir etkinlik sunuyoruz!
Tarihin Kadınları Etkinliği 24 Mart-14 Nisan

Tarihin en muhteşem kadınlarını, Tarihin Kadınları etkinliğiyle kutlamaya devam ediyoruz! Tarih, zamanlarının görüş ve beklentilerin aksine eşitlik için meydan okuyan nüfuzlu ve güçlü kadınlarla doludur; şu anda toplumda var olan zorlukları bilmek - ve geçmişte üstesinden gelinen zorlukları hatırlamak - bundan sonra nasıl bir yol izleyeceğimizi göstermektedir.

Bu başarıları kutlamak ve Tarihin Kadınları etkinliği sırasında kilidini açmak için bir dizi temalı meydan okuma senaryosu ve ödüller hazırladık!
  • Yepyeni bir Hile kodunun kilidini açın!
  • Kral birimini, Kraliçe'ye dönüştürme kilidini açın!
  • Gbeto birimini, Prenses Yodit'e dönüştürme kilidini açın!
  • 3 ücretsiz ve kilidini açabileceğiniz üç tane daha profil simgesinin keyfini çıkarın!
Yeni Ödüller
Campaign_Joan_Paper.png?width=473&height=473Campaign_Yodit_Paper.png?width=473&height=473Campaign_Jacquline_Paper.png?width=473&height=473
Bugünden itibaren 14 Nisan'a kadar etkinlik temalı ödüllerin kilidini açmak için günlük oyun içi görevleri tamamlayın:

1.Gün: Herhangi bir oyunda 20 Gbeto eğit.
Ödül: Gbeto'yu Prenses Yodit'e dönüştür.
2.Gün: Britonlar, Burgonyalılar veya Franklar olarak bir oyun kazan.
Ödül: Jeanne d'Arc Profil Simgesinin kilidini aç.
3.Gün: Lağımcı araştırması yap.
Ödül: Köylülerini Flaman Milislere dönüştüren 'grab your pitchforks' hile kodunun kilidini aç.
4.Gün: Burgonyalılar, Franklar veya Tötonlar olarak Normal veya Çok oyunculu bir oyun kazan.
Ödül: Jacqueline of Hainaut Profil Simgesinin kilidini aç.
5.Gün: Kral Katili Oyun modunda Normal veya Çok oyunculu bir oyun oyna.
Ödül: Krallarını Kraliçeye dönüştürme modunun kilidini aç.


Ek olarak, herkesin kutlarken keyif alması için birkaç yeni simge eklendi - Age of Empires II: Definitive Edition'ın bazı tarihi kahramanları
yodit-gamer_v5.png?width=473&height=473Campaign_Jemina_Paper.png?width=473&height=473Campaign_Sikelgaita_Paper.png?width=473&height=473
    Prenses Yodit                       Jimena                            Sikelgaita

Oyun
Denge & Performans
  • Performans Testinden dereceli lobiye dönerken meydana gelebilecek bir çökme sorunu düzeltildi.
  • Özel Lobide birden fazla oyuncunun aynı anda sataşma yapmasıyla tetiklenebilen ve böylece oyunun erken bitmesine neden olan bir çökme sorunu düzeltildi.
  • Üçüncü bir oyuncunun maçtan teslim olduktan sonra başka bir oyuncunun keşfedilmemiş binasının üzerine bir bina temeli yerleştirilmesiyle tetiklenen bir senkronizasyon dışı kalma hatası düzeltildi.
  • Çok sayıda tetikleyiciye sahip bir senaryo oynatılırken düşen performans iyileştirildi. Bu, bir koşul zaten geçersiz olduktan sonra bir tetikleyicinin tetikleme koşulları için kontrolleri durdurarak yapıldı.
  • Oyun sırasında tetiklenen çeşitli çökmeler düzeltildi.
Ses
  • Tarih özetindeki Burgonya ve Sicilya makaleleri, artık medeniyetleri için doğru arka plan parçalarını çalıyor.
Arayüz
  • Garnizondayken ateşlenen mermi sayısını hangi birim türlerinin arttırdığını açıklığa kavuşturmak için tahkimatların ipuçları güncellendi.
  • Etkinlik modlarının ödül metninin tamamlanma bildirimlerinde merkezin dışında görünmesine neden olan görsel bir sorun düzeltildi.
Erişilebilirlik
  • Oyun sonrası menüsü artık klavye kullanılarak gezilebilir.
  • Anlatıcı artık bazı dillerde belirli oyun içi bildirimleri atlayacak.
Oynanış
  • Donjon temelleri artık bir oyuncunun yenilmesini engellemiyor. (Şimdi gidin ve onurlu ölün!)
  • Mini haritanın düşman Kapı temellerinin konumunu göstermesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Köylüler, daha önce savaş sisi tarafından gizlenmiş bir engelin üzerine yerleştirilirlerse, bina temelleri artık inşaata başladıklarında otomatik olarak iptal ediliyor.
  • Belirli koşullar altında düşman oyuncuların binalarının üzerine binaların inşa edilebildiği bir sorun düzeltildi.
  • Henüz inşa edilmemiş müttefik bina temellerinin savaş sisi içinde görünmesi sorunu giderildi.
Rastgele Haritalar
  • effect_percent'in komut tarafından atanan doğru değeri uygulamama sorunu düzeltildi.
YZ
Yol bulma
  • Birimlerin kapılardan veya yok edilmiş nesnelerin kalıntılarından doğru bir şekilde geçememesi sorunu giderildi. Bu sorun, Sicilya Hautevilles seferinin dördüncü görevi gibi birkaç resmi sefer senaryosunu da etkiledi.
  • Düşman birimlerine saldırmak için birimlerin duvarlardan geçmesine neden olan, gittikçe nadiren görülen bir sorun düzeltildi.
Komut dosyası oluşturma
  • Object-data-carry'in Tarla'da çalışmaması sorunu giderildi.
Modlama
Senaryo Düzenleyici
  • Geçersiz karakterler kullanarak bir dosyayı kaydetmeye çalışmak artık Editörün hatalı bir duruma girmesine neden olmaz.
  • Çin ve Maya medeniyetlerinin (Köylü bonusu) ve İnka'nın (Lama bonusu) artık senaryolarda düzgün bir şekilde çalışıyor. Bonus birimler artık senaryo her yüklendiğinde veya uygarlık seçimleri güncellendiğinde ortaya çıkmayacak.
  • Düzenleyici'de rastgele bir harita oluşturmak artık belirli arazi dokularının siyah boşluk olarak görüntülenmesine neden olmayacak.
Genel Güncelleme Önizleme Programı (PUPP) - Nisan
Oyun çökme veya donmaları ve bunların temel nedenlerini belirlemek için Topluluk ile çalışmaya başladığımızdan, Nisan ayı için Genel Güncelleme Önizlemesini hemen başlatacağız. Oyunu oynarken herhangi bir sorun yaşıyorsanız, Genel Güncelleme Önizlemesi, bize bildirmek ve bir çözüm bulmak üzere doğrudan Geliştiricilerimizle çalışmak için harika bir yerdir. Bunun, Mart Güncellemesinde sorunları tespit etmemize ve düzeltmeler sunmamıza yardımcı olması açısından yararlı olduğu şimdiden kanıtlandı ve önümüzdeki aylarda da bu eğilimi devam ettirmeyi umuyoruz.

Bu ayki PUPP yazısında çözdüğümüze inandığımız sorunlardan bazıları şunlardır:

Bu yazı, Mart’ın PUP forumunda kullanıcılar tarafından sağlanan ek günlük kaydı ve Destek İstekleri sayesinde teşhis edebildiğimiz, birkaç kullanıcı tarafından bildirilen bir oyun donması sorunu için bir düzeltme içerir. Daha önce bir oyun donması yaşadıysanız ve PUPP yapısı sorunu çözdüyse, lütfen bize bildirmek için forumu ziyaret edin.
Benzer geri bildirimler istemek için bireysel kullanıcılarla görüşeceğiz.
omnia fui et nihil expedit
[+] 1 üye Mabella nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Her yamada yeni bir etkinlik yapmaları hoş oluyor. Yamada fazla bir şey olmasa bile etkinlikler yamaya can katıyor bence.
tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.