Yama Notları: Age of Empires III: Definitive Edition - 20322 Yaması
#1

https://www.ageofempires.com/news/aoe3de-update-20322/ :Merhaba, iyi günler ve mutlu martlar! Age of Empires III: Definitive Edition'da keşfetmeniz için yeni ve vahşi sınırlarla geri döndük!

Bu ayki sürüm, oyunda çok sayıda iyileştirmenin habercisi: düzeltmeler ve yeni özellikler, oyundaki her oynanabilir uygarlık için ince ayarlar ve her şeyi taze tutmak için bir ton oynanış kalitesi eklemesi! İşte yamanın özeti:
  • YENİ! Dakika başına kaynaklar artık değiştirilebilir ve kullanıcı arayüzünde görüntülenebilir!
  • YENİ! Saldırı Menzili Göstergesi(Attack Range Indicator) seçeneğiyle birimlerinizin menzilini görüntüleyin!
  • Oyuncu Uygarlık Bayrakları artık oyun içi puan tablosunda görüntüleniyor
  • Özellikle düşük kaliteli bilgisayarlar için birçok denge ve performans iyileştirmesi
  • Arayüz, yeni bir sohbet sistemi ve çok sayıda teknoloji ağacı revizyonu dahil olmak üzere GALORE'u güncelliyor
  • Takım ve klan arkadaşlarınızı ve platformlar arası arkadaşlarınızı davet etmek için geliştirilmiş davet sistemi!
  • Sıralamalı maçlarda ve özel oyunlarda belirli modları kullanma yeteneği de dahil olmak üzere modlama sisteminde önemli revizyon
  • Ve çok daha fazlası!
Ekibin odak noktası, oynanış kalitesini artırırken daha geniş bir izleyici kitlesi için giderek daha erişilebilir olmasını sağlamaktır ve bu sürüm bu yönde bazı büyük adımlar atmaktadır. Buradan nereye varıyoruz? Sizinle paylaşmak için sabırsızlandığımız kamera arkasında gerçekten heyecan verici şeyler var ve (her zaman olduğu gibi) resmi kanallarımızda konuşmalarınızı ve yorumlarınızı takip ediyoruz:

ÖNE ÇIKANLAR
Bugünün yazısında ileriye dönük pek çok önemli düzeltme ve özellik olsa da, bu ayın güncellemesiyle birlikte gelen önemli gelişmelerden bazıları şunlardır:

YENİ!Dakika Başına Kaynak
gathering-rates-boston-march2021.png

Toplam kaynaklarınızın yanında, artık toplanan kaynakları ve ticareti içeren dakika başına kaynak kazancınızı görebileceksiniz. Bu, sağlanan tüm HUD düzenleriyle uyumludur ve Arayüz Seçenekleri menüsünden etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir.
Görsel


YENİ! Saldırı Menzili Göstergesi
Görsel

Birim saldırı menzili göstergesi artık Arayüz Seçeneklerinde etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir ve askeri birimlerinizin saldırı yarıçapını görmenizi sağlar! Yarıçapı şu durumlarda gösterebilirsiniz:
  • Birimin üzerine gelme
  • Birim seçme
  • Birlik seçildiğinde ALT'a basılı tutulması
Seçeneklerin herhangi biri, tümü veya hiçbiri, seçenekler menüsünde beğeninize göre değiştirilebilir!

Oyuncu Uygarlığı Bayrakları
scoreboard-flags-boston-march2021.png
Oyunun piyasaya sürülmesinden bu yana uzun süredir devam eden bir sorunu, bu son yamayla medeniyet bayraklarını skor tahtasına kaydırmaktan heyecan duyuyoruz! Artık oyuncuların uygarlığını tahmin etmek yok!

OYUN
Denge&Performans
  • Oyunu eski bilgisayarlarda çalıştırırken deneyimi iyileştirmeyi hedefleyen birkaç performans optimizasyonu uyguladık. Bunları içerir:
  • Animasyon hesaplamaları
  • Suyun görünümünde küçük ayarlamalar
  • Düşük kaliteli donanımda GPU performans iyileştirmeleri
Diğer oyun denge ve performans iyileştirmeleri:
  • İndirmelerin beklenenden önemli ölçüde daha uzun sürmesine neden olan bar dosyalarıyla ilgili iki sorun düzeltildi. İndirme süreleri bu noktadan itibaren büyük ölçüde iyileştirilmelidir.
  • Oyunu kapatırken meydana gelebilecek birkaç çökme sorunu düzeltildi.
  • Senaryo Düzenleyicisindeki bir çökme düzeltildi.
  • Yeni Windows kurulumlarında oyunu başlatırken "missing dll" hatalarının görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yanlışlıkla yazılan bazı dosya ve klasörler, kullanıcının Kaydet klasörü yerine Steam'in oyunu yüklediği klasöre taşındı.
  • Kaydedilmiş bir Ana Şehir dosyası bozulursa, medeniyetler artık seçim arayüzünden kaybolmayacak.
  • Tek bir aktif teknolojinin bir Ana Şehir dosyasına birden çok kez yazılabildiği ve oyunun yavaşlamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Listedeki en yeni olmayan bir sohbeti kapatırken yaşanan kilitlenme düzeltildi.
  • Aynı anda çok fazla nesneyi yok ederken oluşan bir çökme düzeltildi.
Başarımlar
  • "Alliance" başarımı artık belirtilen hedefleri tamamlayarak kazanılabilir.
  • “We Need More Wood” ve “Animal Hunter” başarımları artık Steam istemcisinde doğru ilerlemeyi gösteriyor.
Grafikler
  • Ana Menü ve oyun içi Başkent ekranlarının işleme hızı iyileştirildi.
  • Çim etkin olmadığında çimin temas gölgeleri devre dışı bırakıldı.
  • Animasyonlu modellerin, ağaçların ve çalıların geçici kenar yumuşatma ayarıyla amaçlandığı gibi çalışmamasına ve "bulanık" bir görünüme neden olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Boyutunu manuel olarak ayarlarken veya çözünürlükler arasında geçiş yaparken oyun penceresinin bulanık görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Varlıkların beklenmedik bir şekilde Başkent'in dışına belirli kamera açılarında çıkmasını önlemek için bazı sınırlayıcı kutu sorunları ayarlandı.
Ses
  • ♪ Japon Uygarlığı ♪ müziği artık istendiğinde çalıyor.
  • Çin Başkentinde firework yükseltmesi, patlayıcı ses efektleriyle geliştirildi.
Arayüz
  • Haftalık profil rotasyonuna 40 yeni profil resmi eklendi; işte birer örnek:
avatar_weekly_31.pngavatar_weekly_57.pngavatar_weekly_46.pngavatar_weekly_42.png
Şimdi, kullanıcı arayüzü değişikliklerinin büyük kısmına bakalım:
  • Çok oyunculu oyunlara platformlar arası davetleri destekleyen yeni bir arayüz eklendi.
  • Artık diğer kullanıcılara içerik menüsü aracılığıyla, lobide veya oyun sırasında fısıldayabilirsiniz. Mesajlar, Sohbet Tarayıcısı menüsünde bir sekme olarak görünecektir; Ayrıca bir kullanıcıyı sağ tıklayıp içerik menüsü aracılığıyla sessize alarak da mesajları engelleyebilirsiniz.
  • Modların ne zaman güncelleme veya bakıma ihtiyacı olduğunu belirtmek için Modlar menüsüne mesajlaşma ve ikonografi eklendi.
  • Oyuncu Özeti ve Diplomasi menülerine erişildiğinde görsel geri bildirim olarak düğme vurguları eklendi.
  • Nizam Fusilier için özet metni eklendi.
  • Tribal Marketplace için özet metni güncellendi.
  • Özetlerde çok sayıda tarihi geçmiş açıklama güncellendi.
  • Tokala Soldier'in Tarih bölümü, DE öncesi adına ("Dog Soldier") yapılan referansları değiştirerek güncellendi.
  • High Priest of Ixtilton kartının metni, Nobles' Hut, kartı kullanıldıktan sonra Ticaret Çağında Jaguar Prowl Knight'ları eğitmek için kullanılabileceğini açıklığa kavuşturmak için güncellendi.
  • Oyun artık rastgele bir Başkent seçtiğinizde hatırlar, böylece ardışık maçlarda aynı seçeneği varsayılan olarak kullanabilir.
  • Ana menüde görüntülenen Başkent artık bir maç sırasında rastgele seçilen Başkent ile eşleşecek şekilde güncellenecektir.
  • Belirli askeri birimleri ağaçların yanına taşımak için tıklamak artık bitişik ağaçların yanıp sönmesine veya tabanlarında okların görünmesine neden olmaz.
  • Revolution komut düğmesi artık 4.Çağ simgesini isyanın ön koşulu olarak gösteriyor.
  • Bombard Brawl meydan okuma ekranı ve liderlik tabloları ultra geniş çözünürlüklerde düzgün görüntülenecek şekilde güncellendi.
  • Bombard Brawl liderlik tablosu, yalnızca arkadaşlarınızın puanlarını görüntülediğini açıklığa kavuşturmak için güncellendi.
  • Elde edilen en yüksek puan yerine en son puanı görüntülemek için Bombard Brawl bitiş ekranı güncellendi.
  • Liderlik tablosunun 200'den fazla girişi doldurmasını engelleyen bir hata düzeltildi. Oyuncu sıralamalarının tam listesi artık mevcut (hem oyun içinde hem de web sitesinde).
  • Çatışma modunda özel bir senaryo oynarken YZ isimleri artık doğru şekilde görüntüleniyor.
  • Dereceli menüsündeki Ara ve İptal düğmeleri, fareyle üzerlerine gelindiğinde artık kırpılmış görünmeyecek.
  • Çok uzun sayıları kesmekten kaçınmak için oyun içi puan panelinin düzeni ayarlandı.
  • Urumi birimlerinin ipucu metni, can puanı yenilenmesini açıklamak için güncellendi.
  • Kaynak görüntüleme paneli kullanıcı arayüzü üzerinde görünen düzeltilmiş ipuçları.
  • Bir oyun lobisini parolayla korurken ipucusuna ek bağlam eklendi.
  • Katman oluşturucudaki Temizle düğmesine eksik bir ipucu eklendi.
  • Görevli ve boşta kalan Köylülerin yanı sıra Community Plaza gibi binalar için sayaçların üzerinde görünen ipucu metni kaldırıldı.
  • Oyun seçenekleri menüsündeki Camera Shake özelliği için bir dizi referans düzeltildi.
  • Çarpışma kutularının yanlış hesaplanması nedeniyle imha edilme sürecinde belirli modellerin - özellikle gemilerin - seçilmesinin zor olabileceği bir sorun düzeltildi.
  • Çık/Tekrar Başlat/Teslim Ol seçeneklerinin Escape tuşuna basılarak kapatılamaması, bunun yerine arayüzün arkasındaki oyun menüsünü açması sorunu giderildi.
  • Dereceli Eşleştirme menüsündeki butonlarda kullanıcı arayüzünün kırpılması düzeltildi.
  • Çatışma ayarları açılır kutusundaki metin kırpılması düzeltildi.
Başkent Kartı ön koşulları olan teknisyenler için teknoloji ağacına ek bağlam eklendi. Bunları içerir:
  • Advanced Arsenal
  • City Defense
  • Edict of Nantes
  • Enlist Irregulars
  • New Ways
  • Palace Intrigue
  • Reformist Tsar
  • Religious Freedom
  • Royal Decree to Claim the New World
  • Sentry Revolt
  • The Glorious Revolution
  • Treaty of Roskilde
  • Treaty of Tordesillas
  • Treaty of Westphalia
  • Village Defenses
Teknoloji ağacına yapılan diğer güncellemeler:
  • Sefer ve Normal teknoloji ağaçlarındaki kırpılmış metin örnekleri düzeltildi.
  • Aztek teknoloji ağacında War Song resminin uygulanamaz bir şekilde kullanılması düzeltildi.
  • Lakota, Haudenosaunee ve Aztek teknolojilerinin doğru resimleri göstermesi için resim referansı düzeltildi.
  • Knighthood artık Avrupa sivil teknoloji ağaçlarında Peerage teknolojisinin bir ön koşulu olarak sergileniyor.
  • Avrupa teknoloji ağaçlarında Revolution yükseltmesi için güncel olmayan metin güncellendi.
  • Bastion teknolojisi, en son denge değişikliklerini yansıtmak için 2.Çağ'dan 3.Çağ'a taşındı.
  • Yanlış eğitim değerlerini gösteren Inka teknoloji ağacından Community Plaza kartları kaldırıldı.
Kısayollar
  • "Send Flare" (varsayılan: ALT + Sol Tık) ve "Enter Flare Mode" (varsayılan: ALT + F) için kısayol tuşları eklendi.
  • Fare düğmesi atamaları CTRL, ALT ve SHIFT gibi değiştirici tuşları kullanma yeteneği eklendi. (Şu anda sol veya sağ fare düğmesiyle atayamadığınız bilinen bir sorundur.)
OYNANIŞ
Genel
Bombard Brawl mücadelesi artık oyun çevrimdışıyken başlatılamaz.
Dilediğiniz zaman tamamlanabilen ve iki yeni profil resminin kilidini açabilen iki yeni, kalıcı mücadele eklendi:
  • avatar_persistent1_15.pngChristopher De Gama’nın Expedition in the Historical Battles on the Hard zorluk derecesini kazanın.
  • avatar_persistent1_16.pngGüney Afrikalılara isyan edin ve bir Çatışma veya Çok Oyunculu oyun kazanın.
Meydan okumayı tamamlayıp tamamlayamayacağınızı görün ve koleksiyonunuza yeni simgeler ekleyin!

Düzeltmeler
  • Bombardların, Bombard Brawl senaryosunun başında ortaya çıkmamasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Amazonia haritasında, ikiden fazla oyuncuyla oynarken uçurum arazisinin belirli Trading Postların inşasını engelleyebileceği bir sorun düzeltildi.
  • Kontrol grubu seçimi artık "Birimler/bina silinsin mi?" Yanlış birimlerin silinmesini önlemek için onay diyaloğu açılır.
  • Metinden sese anlatım artık düğmenin üzerine getirildiğinde mevcut Başkent gönderimlerinin sayısını tekrar etmeyecek (ve tekrar etmeyecek ve tekrar etmeyecektir).
  • Initial Resources seçeneği Infinite olarak ayarlandığında, kaynak toplamları artık ∞ olarak görüntülenecektir. Kaynaklar aslında sonsuz olacak (çok, çok büyük bir sayı olmaktansa) ve kazanılan kaynaklar bu modda oyuncunun toplam puanına eklenmeyecek.
Sefer
Art of War
  • Artillery:Görevdeki bir sinematikten sonra kameranın takılıp kalmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
Sefer Görevleri
  • Fire & Shadow(Act II): Artık seferin son senaryosu tamamlanmadan %100 tamamlanma göstermeyecek.
UYGARLIKLAR
Bu güncelleme, her uygarlığa yeniliklerle dolu bir tedarik zinciri getiriyor. Supremacy oyun modunda çok sayıda değişiklik hedeflenirken, tıpkı birçoğu oyunun sonlarında uygarlıklar arasındaki dengesizlikleri gidermeyi hedefliyor.
Görsel

Genel
  • Half Crates: Boşta kalan Köylülerin yarım crates toplamasını engelleyen bir sorun giderildi.
BİRİMLER & BİNALAR
  • Church & Mosque: İnşaat süresi düşürüldü.25 ▶ 20 saniye
  • Llanero (Gran Colombia Revolution): Artık düzgün bir şekilde Hand Cavalry olarak etiketlendi.
  • Native Scout'da birkaç değişiklik yapıldı: Eğitme Limiti artık 5.
  • Advanced Scouts(III) kartı, önceki avantajlarına ek olarak artık inşa limitine +20 kazandırıyor.
YÜKSELTMELER
  • Spirit Medicine(I): Artık Native Villager’in mızrak saldırısını düzgün bir şekilde iyileştiriyor.
KARTLAR
  • Advanced Dock(I): Avrupalı ve Yerli Amerikalı Dock'ların yalnızca +% 50 ilave hasar alırken, Asyalı Dock'ların tam +% 100 bonus hasarı kazanmasına neden olan bir hata düzeltildi. Tüm Dock'lara artık yükseltme ile +% 100 bonus hasar veriliyor.
  • Native Warrior Combat (III) ▶ Native Warrior Combat (II). Native Warriors'a verilen saldırı ve sağlık bonusu %20'den %15'e düşürüldü.
  • [Takım]Native Warrior Combat (II) ▶ [Takım]Native Warrior Combat (I). Native Warriors'a verilen saldırı ve sağlık bonusu %15'ten %10'a düşürüldü.
Flag_AztecDE.png
AZTEKLER
1v1 dereceli sıralamasının tepesine yakın bir yerde, lansmandan bu yana yüksek bir kazanma yüzdesine sahip olan Aztekler var. Başarılarının temelinde, Ticaret Çağına hızla ilerlemek için "The Messenger" konsey üyesine büyük bir güven duymaları yatıyor. Aşağıdaki değişiklikler, erken Aztek oyunlarında daha fazla çeşitliliği teşvik etmeyi ve daha sonra daha fazla stratejik esneklik sağlamayı amaçlamaktadır - çünkü artık diğer Konsey Üyelerini seçmek ve Messenger'ı daha sonra bir oyuna "saklamak" daha cazip olacaktır.
Uygarlık
Aşağıdaki Kabile Konseyi üyelerinin, 1.Çağdan 2.Çağa ilerlemesi artık 70 saniye sürüyor (daha önce 90 saniyeden düşürülmüşdü):
  • The Wise Woman: 1 Farm Travois, %10 Farm and Estate toplama hızı
  • The Warrior: 2 Skull Knights
  • The Elder: 1 War Hut, %10 Hut statları
  • The Chief: % 20 War Chief sağlığı, Savaş Şefi özel alan hasarı saldırısı sağlar.
Birimler&Binalar
  • Puma Spearman: Kuşatma hasarı düşürüldü. 48 ▶ 42
  • Coyote Runner: Can puanı artırıldı. 150 ▶ 155
Kartlar
Tüm 3. Çağ “Tapınak” kartlarının maliyeti 1000 ▶ 500 jetondan düşürüldü ve her birinin verdiği birim sayısı düşürüldü:
  • Temple of Centeotl Support: Gönderilen Otontin Slinger sayısı azaltıldı. 18 ▶ 12.
  • Temple of Xipe Totec Support: Gönderilen Coyote Runners sayısı düşürüldü. 12 ▶ 7.
  • Temple of Tlaloc Support: Gönderilen Eagle Runner Knights sayısı azaltıldı. 8 ▶ 5.
  • Temple of Coatlicue Support: Gönderilen Arrow Knights sayısı azaltıldı. 10 ▶ 6.
  • Xochipilli Tapınağı Desteği: Gönderilen Puma Spearmen sayısı azaltıldı.12 ▶ 8
  • Temple of Xolotl Support: Gönderilen Köylü sayısı düşürüldü.  10 ▶ 8.
  • Religious Unity: Artık bu gönderilerin maliyetini her biri 200 altına düşürüyor (750 altından).
  • 4.Çağ "Temple" kartlarında da birkaç ayar yapıldı:
  • Great Temple of Quetzalcoatl Support: Artık +%25 saldırı yerine +%15 saldırı ve can puanı sağlıyor.
  • Great Temple of Huitzilopochtli Support: Artık Skull Knight'ın hızını da +0,5 artırıyor.
Ekstra kart değişiklikleri:
  • Smoking Mirror: War Chief'e verilen hız bonusu  düşürüldü. +35% ▶ +25%.
  • Great Chinampa (III) ▶ Great Chinampa (IV). Farms ve Estates'de çalışırken toplama oranı artırıldı. +15% ▶ +20%
  • Aztec Mining (III): Normal avantajlarına ek olarak, kart artık Otontin Slinger ve Coyote Runner'ın ahşap maliyetini madeni paraya dönüştürüyor.
  • Aztec Mining'e yapılan bu değişiklik, büyük ölçüde bu birimleri, tüm ağaçlar tükendikten sonra Treaty'de eğitilebilir hale getirmeyi amaçlasa da, aynı zamanda bu kartı (kendi içinde güçlü bir madencilik yükseltmesi olan) çok daha yararlı bir sevkiyat haline getirmelidir. Genel olarak. Değişikliğin Supremacy maçları üzerindeki etkisine çok dikkat edeceğiz ve gerektiğinde ek ayarlamalar yapacağız.
Flag_BritishDE.png
BRİTANYALILAR
Yükseltmeler
  • Imperial Longbowman (V): Artık Longbowmen'lar Heavy Infantry'a karşı +0,25x ek hasar veriyor (toplam 1,5x).
ÇİNLİLER
Uygarlık
Temple of Heaven harikası artık her Çağda aşağıdaki birimlerle ödüllendiriyor:
  • 3 Köylü: (Değişiklik yok)
  • 6 Köylü: (Değişiklik yok)
  • 9 Köylü: 10 Köylüden düşürüldü.
  • 11 Köylü: 20 Köylüden düşürüldü.
    Flag_ChineseDE.png
  • Birimler&Binalar
  • War Academy: Binanın görüş hattı düzeltildi. 34 ▶ 12.
  • Yükseltmeler
  • German Relations (Consulate): Ortaya çıkamayan eğitilmiş birimlerin (alan sınırlamaları nedeniyle) başlangıçta eğitmek için harcadıklarından daha fazla kaynak iade etmeleri sorunu giderildi.
  • German Relations (Consulate): Gıda Trickle(II) 1.Çağa Taşındı.
  • German Relations (Consulate): Wood Trickle(III) 2.Çağa Taşındı.
  • german Relations (Consulate): Coin Trickle (IV) 3.Çağa Taşındı.
  • Kartlar
  • New Army(II): Yemek maliyeti düşürüldü 500 ▶ 400
Flag_DutchDE.png
HOLLANDALILAR
Uygarlık
  • Oyun başı madencilik bonusu artırıldı. +15% ▶ +20%
Bu değişiklik, başlangıç kaynaklarına herhangi bir ayarlama yapmadan sadece Hollanda'nın erken oyununu iyileştirmekle kalmamalı, aynı zamanda madeni para gelirlerini artırarak daha stratejik çeşitlilik sunmayı da hedefliyor. Aynı şekilde, Bankalarının inşasını geciktirmeyi içeren agresif stratejilere daha iyi izin vermelidir.
Kartlar
  • Bank of Amsterdam (I) ve Bank of Rotterdam (II): Bankaların inşa limitini artırmanın yanı sıra, her iki kart da artık Settler inşa limitini +5 artırıyor.
  • Military Reforms (III) ▶ Military Reforms(I)
  • Military Reforms'da yapılan değişiklik, Supremacy'e dahil etmeyi kolaylaştıracak: Hollanda Kraliyet Muhafız Stadswachts veya Logistician aracılığıyla açılan ilk Halberdier'lar etrafında inşa edilen daha fazla stratejiye izin verecek
Flag_FrenchDE.png
FRANSIZLAR
Birimler&Binalar
  • Cuirassier:İyileştirmeler artık 3.Çağ yerine 2.Çağ temel istatistikleri kullanılarak hesaplanıyor. Bu, Kale Çağı boyunca güçlerinde kayda değer bir farkla sonuçlanmamalı ancak her yükseltmeden biraz daha az yararlanacakları anlamına gelecektir. Imperial Gendarme yükseltmesi ve French Consulate Gendarmes buna göre ayarlandı.
Flag_GermanDE.pngKartlar
  • Food Silos(I): Artık bu karta erişemez.
ALMANLAR
Birimler&Binalar
  • Settler Wagons: Artık Mills'te belirlenen toplanma noktalarına uyar.
Flag_IroquoisDE.png
HAUDENOSAUNEE
Çeşitli eğitim hızı yükseltmelerinin eklenmesi, Haudenosaunee'yi tüm beceri seviyelerinde, özellikle de Treaty oyun modunda oynamayı daha eğlenceli hale getirecektir.
Yükseltmeler
  • Horse Secrets (Corral Big Button):Önceki etkilere ek olarak, yükseltme artık Süvari'nin eğitim hızını +%35 artırıyor.
Kartlar
  • [YENİ]War Hut Training (II):Haudenosaunee War Hut birimlerinin eğitim hızını +% 35 artırır.
Flag_IncanDE.png
INKALAR
Uygarlık
Aşağıdaki Kabile Konseyi üyeleri ayarlandı:
  • The Chief (II) ▶ The Chief (III). Artık 1 Town Travois ve 1 Builder Travois'in yerine sadece 1 Town Travois veriyor.
  • The Warrior (III) ▶ The Warrior (IV). Artık 8 Bolas Savaşçısı yerine 8 Hurracas veriyor.
  • The Wise Woman (I) ▶ The Wise Woman(II) Artık 2 Köylü ve 5 Lama yerine 3  Priestesses veriyor.
  • Gelecekteki güncellemelerde, şu anda 2 Builder Travois veren The Chief (I)'in gücünü değiştirebileceğimizi unutmayın. Bununla birlikte, buna muhtemelen uygarlığın genel oyun gücünün korunmasını sağlayan başka değişiklikler eşlik edecektir.
Birimler&Binalar
  • Chimu Runner: Hız düşürüldü.6.5 ▶ 6.25.
  • Bolas Warrior: Hız artırıldı.4 ▶ 4.25.
  • Kallanka: Artık bir House'a benzer şekilde 10 nüfusu da destekliyor.
  • Yükseltmeler
  • Coca Cultivation (Estate Big Button): Estates inşa limiti düşürüldü 20 ▶ 10
  • Kartlar
  • American Allies (I): Artık tüm Carib, Mapuche ve Zapotec birimlerini etkinleştirmiyor. Bunun yerine, artık Native Embassy aracılığıyla birimlerine ve benzersiz yükseltmelere erişim sağlayacak tek bir müttefik seçeceksiniz.
  • Armed Fisherman (II): Balıkçı Teknelerine artık doğru bir şekilde menzilli saldırı sağlıyor.
  • Chiribaya Dogs (IV): Peruvian Dog'un saldırısının artmasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Tupac Rebellion (IV): Hangi birimlerin neye dönüştüğünü netleştirmek için ipucu ve davranış güncellendi.
  • INF 2 Priestesses (I) ▶ INF 1 Priestess (I)
  • Sustainable Agriculture (II): İnka'nın artık bu karta erişimi yok.
Flag_IndianDE.png
HİNTLİLER
Birimler&Binalar
  • Mansabdars: Artık sıradan birimlerle aynı nüfus alanını kullanan tüm Mansabdar birimlerinin nüfus maliyetini yarıya indirildi.
Yükseltmeler
  • Exalted Sepoys (V): Sepoy birimlerine verilen saldırı ve can puanı bonusu artırıldı. +50% ▶ +60%.
Flag_JapaneseDE.png
JAPONLAR
Uygarlık
  • Japon başlangıç kaynaklarından 100 yemek kaldırıldı ve 100 altın eklendi.
Yükseltmeler
  • Dutch Relations (Consulate): Hayvancılık yapmak ve Keçi elde etmek için kullanılabilecek bir Livestock Pen Wagon (IV, 900 Export) eklendi. Bu Keçiler Japon Köylüleri tarafından hasat edilemez, ancak daha fazla hayvan için alanı olan Shrines için görevlendirilebilir. Bu, Takım oyunlarında müttefiklerin Japonya'ya başka türlü elde edemeyecekleri çiftlik hayvanları gönderebilecekleri bir sorunu ele alıyor.
  • Spanish Relations (Consulate): Garrochista artık Kale Çağı'nda gölge iyileştirme almıyor.
Kartlar
  • Bakufu(I):Bakufu, normal faydalarına ek olarak artık binalardan eğitilen Askeri Birimlerin eğitim hızını da biraz artırıyor.
Flag_SiouxDE.png
LAKOTA
Tüm zorluk seviyelerindeki Takım Supremacy oyunlarında Lakota, Age of Empires III: Definitive Edition'daki açık ara en güçlü uygarlıktır. Bu değişiklikler, genel güçlerini azaltmayı hedefliyor: özellikle daha büyük haritalarda ve daha fazla sayıda rakibe karşı daha yararlı olan özelliklere odaklanılıyor.
Uygarlık
  • Lakota başlangıç kaynaklarından 100 odun kaldırıldı ve 100 altın eklendi.
  • Community Plaza: Köylülerin Fire Ceremony tarafından verilen Kuşatma Hasarı bonusunu ölçekleme şekli değiştirildi. Olası maksimum fayda ~% 150 kuşatma hasarına (~% 200'den) düşürülürken, fayda önceki yapılara göre biraz daha yüksek bir noktada başlar.
Birimler&Binalar
  • Lakota War Chief: Yakındaki birimlere verilen hız bonusu azaltıldı +15% ▶ +10%.
Flag_OttomanDE.png
OSMANLILAR
Uygarlık
  • Devrimin ardından Vatandaşların üretiminin ve ardından Citizenship kartının kullanımının Osmanlı Köylülerinin "otomatik eğitimi" nedeniyle normalden daha uzun sürmesi sorunu giderildi. Vatandaşların artık eğitim alması 25 saniye sürecek, 70 altına mal olacak ve amaçlandığı gibi 99'luk bir inşa limiti olacak.
Yükseltme
  • New Order Infantry (III) ▶ New Order Infantry (II): Ağır Piyadelerin eğitim hızı artırıldı. +15% ▶ +20%
Kartlar
  • Food Silos(I): Kart, Başkent gönderimi olarak eklendi.
Flag_PortugueseDE.png
PORTEKİZLİLER
Etkileşimli, harita kontrolü tabanlı oynanışı teşvik etmeyi seviyoruz ve Portekizlilerin diğer uygarlık bonuslarının yanı sıra 7 İnek gönderimine erişim sağlaması konusunda tam olarak rahat değildik.
Kartlar
  • 7 Semi-Fattened Cows (II): Portekizliler artık bu karta erişemez.
Flag_RussianDE.png
RUSLAR
Bu değişiklikler, Rusya'nın erken oyununu güçlendirmeyi ve daha fazla Kale ve Sanayi Çağı stratejisini teşvik etmeyi ve bunları Team Supremacy modunda hizaya getirmeyi amaçlıyor.
Birimler&Binalar
  • Blockhouse: Desteklenen nüfusu artırıldı.5 ▶ 10. Logistician politikacısını buna göre ayarladı.
  • Yukarıdaki değişikliğin etkisine çok dikkat edeceğiz ve gerektiğinde ayarlamalar yapacağız - özellikle 50 odun toplanabilecek ve bir House yerine bir Blockhouse inşa edilebilecek yeni bir açılış stratejisi yarattığı için.
  • Oprichnik: Kuşatma saldırı hasarı düşürüldü. 75 ▶ 64.
Kartlar
  • Reformist Tsar (II): Kilisede etkinleştirilen Westernization(III) yükseltmesinin maliyeti azaltıldı. 900 odun ▶ 350 odun, 350 altın
  • Ransack (III): Artık Grenadier Grenade Launcher saldırıları için doğru şekilde geçerli.
  • Castramentation (IV): Artık Explorer tarafından Blockhouses inşasına izin vermiyor. Bu değişiklik Treaty oyun moduna yöneliktir.
  • Engineering School (II): Kart, bir Treaty denge değişikliği olan Başkent gönderisi olarak eklendi. Unicorn Mortars buna göre ayarlandı.
Flag_SpanishDE.png
İSPANYOLLAR
Bu özel değişiklik, uygarlığın Tüm zorluk seviyelerinde anormal derecede düşük olan Takım oyunlarında kazanma yüzdesini iyileştirmeyi amaçlamaktadır. Medeniyetin "kimliğini" ve Pikeman ve Rodelero'nun önemli rolünü korumak için, Ticaret Çağı süvari yükseltmeleri Dragoons iyileştirecek şekilde değiştirilmedi.
Kartlar
  • Cavalry Combat (III): Artık sadece Hand Cavalry'ı değil İspanyol  Dragoons da etkiliyor.
Flag_SwedishDE.png
İSVEÇLİLER
Birimler&Binalar
  • Torp: Hasat edilebilecek maksimum ağaç sayısı azaltıldı 7 ▶ 5
  • Torp: İnşa etme maliyetini artırıldı 125 ▶ 135 odun
  • Carolean: Birimin görüş alanı düzeltildi 15 ▶ 16
Kartlar
  • Dominions (II) ▶ Dominions (III)
  • 8 Crossbowmen (II): İsveçlilerin artık bu karta erişimi yok.
RASTGELE HARİTALAR
Standart Haritalar Seti
  • Ozarks Silindi
  • Borneo Silindi
  • Himalayas Silindi
  • Patagonia Silindi
  • Yukon Silindi
  • Manchuria Eklendi
  • Malaysia Eklendi
  • Gran Chaco Eklendi
  • Pampas Sierras Eklendi
Takım Haritaları Seti
  • PampasSilindi
  • Silk Road Silindi
  • Araucania Silindi
  • Parallel Rivers Silindi
  • Manchuria Eklendi
Harita Dengelemesi
  • Malaysia: Büyük çok oyunculu oyunlarda bazı oyuncuların başlangıç birimleriyle başlamamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
LOBİLER&EŞLEŞTİRME
  • Skirmish modunda özel bir senaryo oynarken, oyun artık senaryo tarafından tanımlanan varsayılan uygarlıkları yüklemek yerine uygarlık değişikliklerine saygı gösterecek.
  • Uygarlık Seçimi ekranında uygarlıkların bazen yanlış bayraklarla görüntülenmesi sorunu giderildi.
  • Diğer kullanıcıları bir oyuna katılmaya davet etmek için kullanılan arayüz birkaç alanda geliştirildi:
  • [YENİ] Oyun içi kullanıcı davet istemi ve doğru kişiyi bulmak için isim filtreleme
  • Artık son oynadığınız kullanıcıları ve klan üyelerini davet edebilirsiniz
  • Oyun içi davetler veya platform davetleri arasında seçim yapabilir (Steam, MS Store)
  • Bir davet gönderdiğiniz, aldığınız, kabul ettiğiniz veya reddettiğiniz vb. durumlar için geri bildirimde iyileştirme
YZ
  • Bazı durumlarda, binalardan geçen geçersiz bir yolun oluşturulmasına neden olan eski bir sorun düzeltildi. Bu, birimlerin yapıda sıkışmasına neden olabilir.
MODLAMA
Tüm deneyimin denge ve performansını iyileştirmek amacıyla mod sisteminde birkaç büyük değişiklik yaptık.
Genel
  • Oyuna başlarken modlar artık otomatik olarak güncellenmeyecek veya indirilmeyecek. Artık hangi modların ne zaman ve hangi modların güncellenmesi gerektiğini vurgulamak için yeni bir istem var.
  • Bozuk veya eksik veriler olan modlar, artık modun otomatik olarak yeniden kurulmasına izin vererek, oyundayken bunları onarma seçeneği sunacak.
  • Mod ekranı kullanıcı arayüzüne küçük yanıt iyileştirmeleri uygulandı.
  • Modları etkinleştirirken veya devre dışı bırakırken, değişikliklerin birkaç özel istisna dışında etkili olması için yine de oyunun yeniden başlatılmasını gerektirecektir:
  • Oyun artık çok oyunculu bir maça katılmadan ve oynamadan önce sizi yeniden başlatmaya zorlamayacak.
  • Özel haritalar ve Senaryo modları, yeniden başlatmaya gerek kalmadan etkinleştirilebilir veya devre dışı bırakılabilir.
  • Bazı modlar artık  “Safe for Multiplayer” olarak işaretlenebilir, bu da onların sıralı oyunlar oynarken veya sıradan oyunlar ararken etkinleştirilmelerine olanak tanır - ana bilgisayarda aynı mod kurulu olmasa bile. "Güvenli" olarak işaretlenebilecek modlar şunları içerir:
  • Arayüz modları
  • Ses modları
  • Görüntü Değiştirme modları
  • Özel Harita veya Senaryo modları (yalnızca oyun verilerini değiştirmeyenler)
Senaryo Düzenleyici
  • Otomatik oluşumlar tetikleyicisinin düzenleyicide çalışmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
omnia fui et nihil expedit
[+] 1 üye Mabella nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.