İleti Sayısı: 2,033
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
29
21-10-2022, 20:28
(Son Düzenleme: 22-11-2022, 15:59, Düzenleyen: Athule. Toplamda 3 kere düzenlenmiş.)
Bu yazıda 3. Sezonun başlangıcıyla oyuna eklenecek yeni içerikler ve değişikliklerden bahsediliyor
https://www.ageofempires.com/news/age_of...6_season3/ :25 Ekim'e sayılı günler kaldı, Age of Empires IV: Anniversary Edition ve Üçüncü Sezon: Yıl Dönümü Güncellemesi neredeyse geldi! Bunu hepinizle birlikte kutlamak için çok heyecanlıyız! Ve yeni medeniyetler, mücadeleler, başarımlar, özellikler ve daha fazlası dahil olmak üzere Üçüncü Sezondan bekleyebileceğiniz her şeye erken ve derinlemesine bir bakışla partiyi başlatabileceğimizi düşündük. İster Malililer ve Osmanlılarla yeni stratejiler geliştirmek, ister Savaş Sanatı mücadeleleriyle becerilerinizi sınamak, ister 1v1 Tekli Sıralamada veya yepyeni Takım Derecelisinde arkadaşlarınızla zirveye tırmanmak, ister bir dizi Age temalı ödül kazanmakla ilgileniyor olun. Üçüncü Sezon: Yıl Dönümü ile her oyun tarzı için bir şeylerimiz var.
İşte güncellemede sabırsızlıkla bekleyebileceğiniz şeylerin bir özeti!
- İki yeni uygarlık: Osmanlılar ve Malililer, ve bunlarla birlikte gelen Savaş Sanatı mücadeleleri, Ustalıklar, Başarılar!
- Üçüncü Dereceli Sezonun başlangıcı, Takım Dereceli tanıtımı ve yepyeni ödüller!
- Rakiplerinize karşı Alay'ları kullanın ve Hileler ile oyunlarınızı renklendirin!
- Sekiz Yeni Harita ve İki Yeni Biyom!
- Deniz Dengesi Yenilemesi, Deniz Haritası maçlarına yeni bir soluk getiriyor!
- Birim yollarını ayarlamak için Hedef Noktası İşaretleyicileri!
Age of Empires'ın bugünkü haline gelmesine yardımcı olan muhteşem topluluk üyelerimize tekrar teşekkürler!
—Age of Empires Takımı
Öne Çıkanlar
Yeni Medeniyetler
Osmanlılar
Osmanlı uygarlığı gücünü askeri yeteneklerinden, İmparatorluk Konseyi sisteminden ve benzersiz Askeri Okul sisteminden alıyor.
Daha Fazlasını Web Sitemizde Okuyun!
Maliler
Malililer; güçlü ekonomik stratejilere, altın kazanmaya ve altın harcamaya odaklanırlar. Uzun süreli askeri savaşlar yerine benzersiz piyade birimleriyle vur-kaç taktiklerini tercih ederler.
Daha Fazlasını Web Sitemizde Okuyun!
Yeni Savaş Sanatı Mücadeleleri
Nihayet, Hayatta Kalma Mücadeleleri Savaş Sanatları'na geldi!
Bu güncellemeyle, Osmanlı ve Mali medeniyetlerine odaklanan iki yeni tek oyunculu “Savaş Sanatı” hayatta kalma mücadelesi görevi geliyor. Her uygarlığın benzersiz yeteneklerini denemek ve ustalığınızı geliştirmek için bunları kullanın.
Osmanlılar
Osmanlı Savaş Sanatı mücadelesinde, Şehir Merkezinizi savunmalı ve rakipleriniz tarafından yok edilmesini engellemelisiniz. Ekonomilerini geliştirmek, ordularını güçlendirmek ve düşman dalgalarına karşı durmak için Osmanlıların benzersiz özelliklerini kullanın! Yeni Osmanlı birimleri ve üretim binalarıyla strateji oluşturmak bu senaryoda başarılı olmanın anahtarı olacaktır. Düşman dalgalarına ne kadar süre dayanabileceğinize bağlı olarak bir madalya (Bronz, Gümüş, Altın) kazanacaksınız.
Maliler
Heyecan verici yeni Mali Savaş Sanatı mücadelesinde, Açık Maden Ocaklarınızı düşman saldırılarından korumalısınız. Başarılı olmak için, düşman kuvvetlerine saldırılar düzenlemeli, Açık Maden Ocaklarınızı yok etmeyi önlemek için benzersiz Mali birimlerini kullanmalısınız! Açık Maden Ocaklarınız düşman tarafından istila edilmeden önce ne kadar altın toplayabileceğinize bağlı olarak bir madalya (Bronz, Gümüş, Altın) kazanacaksınız.
İzleyici Modu
Üçüncü Sezon Güncellememizde, Capture Age'den yeni İzleyici Modumuza göz atabileceksiniz! Bu yeni araç, 25 Ekim'de Age of Empires IV Yıldönümü Güncellemesinin bir parçası olarak yayınlanacak. İzleyici Modu (Beta) yalnızca 1v1 maçları için geçerli olsa da, araç zaman içinde gelişmeye devam edecek - sizin geri dönüşleriniz de göz önünde bulundurularak! - Bununla ilgili her şeyi buradan okuyun!
Alaylar ve Hileler
Hayranların istediği alay hareketi ve hile özellikleri, Age of Empires IV'e görkemli bir giriş yapıyor!
Bu güncellemede, aralarından seçim yapabileceğiniz çeşitli alay hareketlerine ve hilelere sahip olacaksınız.
Spamlayabileceğiniz tüm Alay'ların, kullanabileceğiniz tüm eğlenceli Hilelerin ve bunların kilidinin nasıl açılacağının bir listesi için SSS göz atın.
Yeni Haritalar
Forest Ponds
Forest Ponds'ta haritanın her köşesinde bir tane olmak üzere dört su kütlesi ve haritanın merkezinde manevra kabiliyetini sınırlayacak büyük bir orman bulacaksınız.
Hideout
Bu haritada, başlangıçta güvenli bir konumda başlasanız da, uzaktaki kaynakları güvence altına almak için saklandığınız yerden hızla çıkmanız gerektiğini fark edeceksiniz.
Mountain Clearing
Mountain Clearing'in kontrolünü elinize alın - sınırlı alan ve kaynaklarla, savaşlar şiddetli olacak.
Wetlands
Wetlands, kıyı balıklarıyla dolu göletlerle kaplı düz bir haritadır. Haritada çok fazla hayvan olmadığı için göletleri kullanarak benzersiz stratejiler oluşturmanız gerekecek.
Prairie
Prairie'nin açık ve acımasız manzarası hızlı bir genişleme gerektiriyor ve oyuncuları her yönden gelebilecek baskınlara karşı açık bırakıyor. Hızlı bir şekilde savunmanızı geliştirin veya rakiplerinizin açığından yararlanın!
Waterholes
Ekonomik avantaj elde etmek için birçok gölü ele geçirin, Waterholes haritasında rakiplerinize yürüyerek veya at sırtında hükmedin.
Mediterranean
Orijinal Age of Empires'ın 25. Yıldönümünü kutlamaya yardımcı olmak için Rise of Rome genişlemesinin ikonik haritalarından birini geri getiriyoruz: Mediterranean!
Mediterranean'da balık yataklarıyla dolu büyük bir merkezi göl, karşı kıyılarda iki deniz ticaret noktası ve gölün karşı taraflarında plajın hemen dışında iki Kutsal Yer bulunur. Bu harita, hem deniz hem kara odaklı oynanmalıdır. Çünkü suyu görmezden gelip yalnızca karada savaşırsanız; rakibinize giden en doğrudan rotadan ve büyük bir balıkçılık ekonomisinden vazgeçmiş olursunuz.
Oasis
Age of Empires II'den Oasis haritasını da geri getiriyoruz!
Age of Empires IV versiyonunda, Oasis hala ortasında küçük bir göl ile onu çevreleyen yoğun ormana sahiptir. Ancak bu sefer, gölün kıyısına yalnızca iki Kutsal Mekan ekliyoruz. Vahaya giden yolu kesen ve Kutsal Mekanları güvence altına alan ilk kişi sen mi olacaksın, yoksa ormanın içinden geçerek merkezin kontrolünü rakibinden mi alacaksın?
Üçüncü Sezon Ödülleri
Üçüncü Dereceli Sezon, 26 Ekim-15 Şubat tarihleri arasında olacak, size 1v1 veya Takım Dereceli'deki aşamalarda savaşma ve çeşitli etkinlik ödülleri kazanma fırsatı verecek. Bu sezon için, doğum günü partisine yalnızca bir ay sürecek Yıl Dönümü temalı bir etkinlik getirmekle kalmıyoruz, aynı zamanda Aralık ayında Tons o' Toys ile ilk mini etkinliğimizi başlatıyoruz.
Mini etkinlikler Sezon temamızdan biraz uzaklaşmamıza, kazanmanız ve gösteriş yapmanız için daha da ilginç ve eğlenceli ödüller sunmamıza olanak tanıyan yeni bir konsept! Daha fazla detayın gelmesi için takipte kalın!
Görev İsmi | Hedef | Ödül |
Giriş Bonusu | 25 Ekim ve 28 Aralık tarihleri arasında giriş yap | Profil İkonu Açıldı – size doğum günü pastası sunan bir kapibara!
Profil İkonu Açıldı – Chibi Wololo Rahibi
Profil İkonu Açıldı – 25. Yıl Dönümünü anmak için bir madeni para! |
1997'den Beri Balıkçılık | Bir Çatışma veya Çok Oyunculu maçta Yiyecek Kaynağı olarak 1997 Balık topla | Aşırı kaslı domuz karikatürü mührünü açar |
Azaltılmış Nüfus Kapasitesi | 50 kişilik nüfus kapasitesini aşmadan bir Çok Oyunculu veya Çatışma maçı kazanın | Photon Man mührünün kilidini açar |
Daha Fazlası için Yer Ayırtın | 16 Fil birimini bir Taşıma Gemisine yükleyin | Bir tekneye tıkıştırılmış bir grup fili gösteren mührün kilidini açar |
Paris Yanıyor | Bir Fransız Savaş Gemisi ile 5 bina yıkın | Elizabet Ramsey'in profil portresinin kilidini açar |
Sıkıntı Yok | Köylülerle herhangi bir yapıyı tamir etmeden bir Çok Oyunculu veya Çatışma maçı kazanın | Arka planda ateş varken gülümseyen bir köylünün profil portresinin kilidini açar |
Zafer:Osmanlılar | Osmanlılar olarak bir Çatışma veya Çok Oyunculu maç kazanın | Craig Mullins'in Osmanlı sanat çalışması profil portresinin kilidini açar |
Şimdi bu ödüllerin tadını çıkarın, ancak 10 Kasım'da daha fazlası için de gözünüzü dört açın!
Üçüncü Sezon Dereceli ve Lider Tabloları
2v2, 3v3 veya 4v4'ten oluşan Dereceli Takım maçlarına katılmak için arkadaşlarınızla takım kurabilecek veya diğer oyuncularla eşleştirme yapabileceksiniz. Takım oyunları ve 1v1 için Lider Tablolarımız var! Üçüncü Sezon 26 Ekim'de resmi olarak başladığında, dereceli sıralarda diğer oyuncuların nasıl arkanızda yığıldığını görebileceksiniz!
Lider Tablosu
Arkadaşlarınızla dereceli oyunlar oynamak şimdiden ödüllendirici, ancak Takım Dereceli'ye geçmek için bazı ek nedenlerimiz de var! Bir Takım derecesi kazanmak dereceli yolculuğunuzun sonuçlarını göstermek için size benzersiz bir sezonluk Anıt ve Portre kazandıracak. Ayrıca, kazandığınız derecenin ihtişamını ve prestijini daha iyi yansıtabilmeniz için Dereceli rozetleri yeniden oluşturduk!
Ayrıca Açılabilir Alaylar da Dahildir!
Ulaşılan Derece (Tekli veya Takımlı) | Alay | Nasıl Kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | OP | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Güzel koyun | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Bir aralar ordun vardı, hatırladın mı? | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Pekiii, işler birden kızıştı | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | STRAEEELBOOORRAAAA | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | İşte! Benim Muhteşem Ordum! | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Sıkıntı yok... | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Bilirsin, bu oyunun iyi bir öğreticisi de var. | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Benim için bir onurdu | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Bronz+ (Tekli veya Takımlı) | Ben... Ben bunun geldiğini görmedim | Sezon 3'te Tekli veya Takım Dereceliye katılarak kazanılır |
Harita Havuzu
Üçüncü Sezondan başlayarak, daha düzenli bir harita havuzu rotasyonu sunacağız.
Üçüncü Sezon Dereceli Haritaları
Tüm sezon boyunca Dereceli harita havuzunda yedi kalıcı harita olacak. Belirli bazı haritalar da sezon boyunca dönecek. Üçüncü Dereceli Sezonumuzda hangi haritaların mevcut olacağını görmek için aşağıdaki listeye göz atın!
Kalıcı Dereceli Haritaları | Dönüşümlü Dereceli Haritaları |
Dry Arabia | Nagari |
The Pit | Altai |
Hill and Dale | Hideout |
Mediterranean | Waterholes |
Ancient Spires | Boulder Bay |
Forest Ponds | French Pass |
Lipany | King of the Hill |
| Highview |
| Oasis |
Hızlı Oyun Haritaları
Dereceli rotasyonla aynı tempoda dönen daha "hızlı oyun-dostu" haritalarla birlikte normal harita havuzumuz her zaman kullanılabilir olacaktır.
Kalıcı Hızlı Oyun Haritaları | Dönüşümlü Hızlı Oyun Haritaları |
Dry Arabia | Nagari |
Altai | Danube River |
Archipelago | Warring Islands |
Dry Arabia | Confluence |
French Pass | Waterholes |
Highview | Black Forest |
Hill and Dale | Wetlands |
King of the Hill | |
Lipany | |
Mongolian Heights | |
Mountain Pass | |
Nagari | |
Forest Ponds | |
Mountain Clearing | |
Boulder Bay | |
Hideout | |
The Pit | |
MegaRandom | |
Oasis | |
Mediterranean | |
Ancient Spires | |
Prairie | |
Deniz Değişiklikleri
Deniz dengesine; gelişmiş taktik savaşlar, daha fazla patlayıcı, yeniden düzenlenmiş denge ve daha fazlası gibi bazı değişiklikleri eklediğimizi daha önce bildirmiştik. Artık Kale ve İmparatorluk çağında ok gemileri, ateş gemileri ve springald gemiler için yepyeni yükseltme yollarını kontrol edebileceksiniz!
Donanma Değişiklikleri hakkında daha fazla ayrıntı aşağıdaki Denge bölümünde bulunabilir.
Hedef Noktası İşaretleyicileri
Bu güncellemede, hareket ettiğiniz her an için Altın Renginde Hedef Noktası İşaretçilerini, bir Eylem yaptığınızda Mavi Renkte Hedef Noktası İşaretçilerini ve Saldırı veya Devriye yaptığınız her zaman Kırmızı Renkte Hedef Noktası İşaretçilerini görebileceksiniz! Ayrıca, bu seçeneklerden herhangi birini kullanarak her shift-tıkladığınızda yeni bir işaretçi göreceksiniz, böylece ünitenizin izleyeceği yolu görebilirsiniz. Bütün bir grubu seçerseniz, grup liderinin izleyeceği yolun işaretlerini görebileceksiniz, birliklerinizi sıraya koyun ve onları zafere taşıyın!
Oyun
İstikrar & Performans
Özellikle sohbet ve yükleme sırasında bağlantı kopmalarına ve yavaşlamalara neden olan çeşitli ağ sorunları için hafifletici önlemler getirdik. Bu senaryolarda ağ iletişimi iyileştirilmiş durumda, ancak hala temeldeki sorunu düzeltmeye çalışıyoruz. Durumu izlemeye devam ederken, herhangi bir sorun yaşıyorsanız lütfen bir bilet oluşturarak bize bildirin!
- Çarpışma oyunlarında keşif yaparken meydana gelen nadir bir çökme düzeltildi.
- Kaydetme devam ederken oyundan çıkıldığında oluşan bir kilitlenme düzeltildi.
Kısayol Tuşu Güncellemeleri
- Sistem Kısayolları ve Yeniden Eşlenebilir Kısayol Tuş düzenleri arasında bulunan bir Shift-tıklama tutarsızlığı sorunu düzeltildi, shift-tıklama işlevselliği her iki düzende de mevcut olduğunda global kısayol tuşlarına göre tutarlı bir şekilde önceliklendirilecek. Bu, oyuncuların artık birden fazla Çiftliği hızlı bir şekilde sıraya almak için Shift + Q + A tuşlarına veya Saldırı Hareketlerini sıraya almak için Shift + A tuşlarına basabilecekleri anlamına geliyor. Shift tuşuyla başka birleşik tuşlar atamanın kısayol tuşu çakışmalarına neden olabileceğini lütfen unutmayın.
- Oyuncular artık Yeniden Eşlenebilir Kısayol Tuşları düzeninde "Değirmen / Av Kabini" kategorisi altındaki "İzci Eğit" tuşunu yeniden atayabilirler.
- Bir kısayol tuşu çok uzun olduğu için kesildiğinde artık kısayol tuşları menüsünde bir ipucu görünüyor.
- Sadece kara ordusunun dışındaki donanma askeri birimlerini seçmek için yeni kısayol tuşları eklendi.
Kısayollar ve Yeniden Eşlenebilir Tuşlar
- Konsey Salonu'na artık Okçuluk Binaları kısayollarıyla erişilebilir.
- Beyaz Kule'ye artık Kale kısayollarıyla erişilebilir.
- Berkshire Sarayı'na artık Kale kısayollarıyla erişilebilir.
- Kırmızı Saray'a artık Kale kısayollarıyla erişilebilir.
- Spasskaya Kulesi'ne artık Kale kısayollarıyla erişilebilir.
- Elzbach Sarayı'na artık Kale kısayollarıyla erişilebilir.
- Astronomik Saat Kulesi'ne artık Kuşatma Atölyeleri kısayollarıyla erişilebilir.
- Topçu Okulu'na artık Kuşartma Atölyeleri kısayollarıyla erişilebilir.
- Padişahın Sarayı, Dini Simge'den Askeri Simge'ye dönüştü ve artık Askeri kısayollarla erişilebilir.
- Teslis Manastırı'na artık Askeri kısayollarla erişilebilir.
- Yüksek Silah Deposu, Askeri Simge yerine Teknoloji Simgesi olarak değiştirildi ve artık Teknoloji kısayollarıyla erişilebilir.
- Bilgelik Evin'e artık Teknoloji kısayollarıyla erişilebilir
- Kraliyet Enstitüsü'ne artık Teknoloji kısayollarıyla erişilebilir.
- Bozkır Tabyası'na artık Ekonomi kısayollarıyla erişilebilir.
Sefer
Genel
- Panoramik Kamera ayarı artık Sefer ve Savaş Sanatı oynarken çalışıyor.
Savaş Sanatı
- Savaş Sanatı giriş sahneleri artık ESC tuşu dışında hiçbir tuş tarafından atlanamayacak.
Sefer Görevleri
- Süvari okulu artık %20 üretim hızı bonusunu seferde uyguluyor.
- Otuzların Savaşı görevinde Geoffroy Du Bois için ipucu düzeltmesi yapıldı.
- Song Hisaro görevi artık Latin Amerikalı İspanyol oyuncular için doğru videoyu oynatıyor.
- Novgorod görevinde, birimler artık bir kuşatma kulesi tarafından taş duvarlara bırakıldıklarında sıkışıp kalmıyorlar.
- Gizli birimler ortaya çıktığında tüm haritada aktif görüşe sahipseniz, Bremule görevinde oluşan olası bir çökme sorunu düzeltildi.
Denge
Deniz Dengesi Değişiklikleri (Tüm Medeniyetler)
Bu güncellemede, tamamı aşağıda listelenen Deniz Kuvvetleri'nde kapsamlı değişiklikler yapıyoruz. Bir medeniyete özgü deniz değişiklikleri, daha aşağıda medeniyete özgü güncellemeler kısmına dahil edildi.
İşte en büyük değişikliklerimizin bir özeti ve Deniz oyunu için anlamları:
- Her gemi sınıfı artık aynı istatistikleri paylaşıyor, bu da bir Baouchuan ve Karak'ın hem maliyet hem de güç açısından eşit olduğu anlamına geliyor. Donanma dengesini daha da iyileştirmek istediğimiz için gelecekte gemi varyasyonlarını eklemeyi planlıyoruz, ancak bu güncellemeyle hedefimiz üzerinde çalışabileceğimiz sağlam bir temel oluşturmak.
- Springald Gemisini ve İmha Gemisini tüm uygarlıklar için Feodal Çağa taşıdık, bu, oyunun ilk aşamalarında Deniz savaşını çok daha heyecanlı hale getiriyor. Artık klasik bir taş, kağıt, makas sistemi var. Ayrıca counter sistemini güçlendirdik ve karma ordu kompozisyonlarını eskisinden çok daha önemli hale getirdik.
- Okçu Gemisi > İmha Gemisi > Springald Gemisi > Okçu Gemisi.
- Artık Kale Çağı'nda kilidi açılmış hiçbir deniz birimi kalmadığına göre, tüm uygarlıklara açık olan bir dizi kademeli yükseltme ekliyoruz. Her gemi tipinin kullanabileceği bir Kale Çağı ve İmparatorluk Çağı yükseltmesinin yanı sıra tüm gemilerin sağlığını ve zırhını iyileştiren yeni Zırhlı Gövde ve Tersane İşçileri yükseltmeleri var.
- Okçu Gemilerine ve Savaş Gemilerine yiyecek maliyeti eklenmesi de dahil olmak üzere gemi maliyetleri genel olarak değiştirildi. Deniz haritalarını oynarken ilginç ekonomik kararlar alınmasını sağlamak istiyoruz ve belirli Deniz birimlerine yiyecek maliyeti getirmek, kaynağa yeterli talebin olmasını da sağlıyor. Bu, ek balıkçı gemileriyle ekonomilerinizi suya doğru genişletmek istediğiniz için özellikle önemlidir.
- Gemiler genellikle daha ucuzdur ve eskisinden daha hızlı eğitilirler, bu da oyunda daha çok birimi daha hızlı yerleştirebileceğiniz ve daha erken savaşabileceğiniz anlamına gelir.
- Gemilerin hareket hızlarında ve dönüş hareketlerinde, onları daha duyarlı hale getirmek ve kullanımını eğlenceli hissettirmek için birçok ayarlama yaptık.
- Gemiler artık başka bir birimle çarpıştığında garnizon komutunu iptal etmeyecek.
- Gemiler artık köprülerin altından geçemez.
- Balıklar artık daha rahat bir şekilde seçilebilir.
Su haritalarına ve genel olarak denizcilik deneyimine nasıl yaklaşacağınıza dair çalışmamızın bir parçası olarak çok sayıda değişiklik oldu. Aşağıda tüm medeniyetleri toplu olarak etkileyen değişiklikler bulunmaktadır. Bir medeniyete özgü deniz değişiklikleri, onların medeniyete özgü güncellemeler kısmına dahil edilir.
- Gemiler artık başka bir birimle çarpıştığında garnizon komutunu iptal etmeyecek.
- Gemiler artık köprülerin altından geçemez.
- Balıklar artık daha rahat bir şekilde seçilebilir.
- Springald Gemisi'nin Binalara karşı ilave hasarı +40'tan +45'e yükseltildi.
- Gemi Ölümleri artık mücadelelerde doğru bir şekilde sayılıyor.
- İmha gemilerinin ateş görsel efektleri artık gemi ekran dışında inşa edildiğinde gösteriliyor.
- Ticaret Gemileri ticaret yollarından %40 daha az kaynak getiriyor.
Gemilerdeki Değişiklikler
Balıkçı Gemileri:- Artık bir İzci gibi su üzerindeki gizli sislerin içini görebilir.
- Balıkçı Teknesi görüş hattı 14 karo olarak ayarlandı.
- Balıkçı Teknesine balık tutması emredildiğinde varış-hedef çizgisi gözükür.
Ticaret Gemileri:- Odun maliyeti 300'den 100'e düşürüldü.
- Eğitim süresi 60 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü.
- Sağlık 300'den 225'e düşürüldü.
- Ticaret gemilerinin demirciden zırh yükseltmesi aldığı bir hata düzeltildi.
Geliştirici Notu: Deniz haritalarında ticareti daha çok erişilebilir hale getirmek istiyoruz. Amaç, su kontrolünü elinde tuttuğun ve rıhtımlarının güvenliğinden öte harita hakimiyetini genişlettiğin için seni ödüllendirmektir.
Nakliye Gemisi:- Sağlık 600'den 400'e düşürüldü
Springald Gemisi (Hulk/Baghlah/Savaş Hurdası/Lodya Springald Gemisi/Savaş Kanosu):- Kale Çağından Feodal Çağa geçirildi
- "Saldırı Gemisi" sınıfından "Springald Gemisi" sınıfına geçirildi
- Yiyecek maliyeti 120'ye ayarlandı
- Odun maliyeti 200'e ayarlandı
- Altın maliyeti 30'a ayarlandı
- Eğitim süresi 30'a ayarlandı
- Nüfus maliyeti 3'e ayarlandı
- Sağlık 450'ye ayarlandı
- Menzilli Zırh 3'e ayarlandı
- Saldırı hızı 4.12s olarak ayarlandı
- Hareket hızı 1.38 karo/sn olarak ayarlandı
- Dönüş Hızı 185'e ayarlandı
- Menzil 6 karoya ayarlandı
- Hasar 35'e ayarlandı
- Okçu Gemilerine karşı bonus hasar +40'a ayarlandı
- Binalara karşı bonus hasar +40'a ayarlandı
- Ateşleme konisi açısı azaltıldı, böylece ateş etmek için neredeyse 90° dönecekler
- Birimlerin, savaşa girene kadar bir süre daha hızlı hareket etmesini sağlayan "Yelken Adam" yeteneği eklendi
- Springald Gemileri ve Savaş Gemileri artık avantaj sağlamak için dönemeyecek. Geminin her iki tarafındaki silahlar da artık aynı bekleme süresini paylaşıyor
- Bordadan ateş eden gemiler artık menzil dışına çıktıklarında düşmanları doğru bir şekilde takip edecek
- Bordadan ateş eden gemiler, artık düşman gemilerini kovalarken dönüş süresini hesaba katıyor; ateş etmek için dönmeden önce daha fazla kovalıyorlar
İmha Gemisi:- Kale Çağından Feodal Çağa geçirildi
- Odun maliyeti 80'e ayarlandı
- Eğitim süresi 15 saniyeye ayarlandı
- Saldırı hasarı 95'e ayarlandı
- Bordadan Ateş Eden Gemilere ve Binalara karşı bonus saldırı hasarı 300'e ayarlandı
- Sağlık 145'e ayarlandı
- Dönüş Hızı 260'tan 330'a yükseltildi
- Nüfus Maliyeti 2'ye ayarlandı
- Hareket hızı 2,00 karo/sn olarak ayarlandı
- Deniz birliklerimiz için yaşam kalitesi iyileştirmeleri yapmak uzun zamandır radarımızdaydı ve İmha Gemilerimize kendilerine verilen Saldırı Hareketi komutlarını nasıl daha iyi kullanacaklarını öğretebildiğimizi duyurmaktan mutluluk duyuyoruz! İmha gemileri artık Saldırı Hareketi hedefine doğru boş yere yelken açmayacak, bunun yerine yol boyunca hedefleri tarayacaklar ve eğer bir düşman birimi menzil içindeyse, o hedefe doğru hareket edecek ve yeterince yakın olduğunda patlayacak. Bu değişiklikler, İmha gemilerinin faydasını iyileştirmeye yönelik önemli bir adım olmalı. Bununla birlikte, iyi mikro hakimiyetinin otomatik kullanımdan daha az etkili olduğuna inanmıyoruz, bu nedenle İmha Gemilerinin optimum kullanımı her zaman doğrudan oyuncu yönetimi yoluyla olacaktır
- İmha Gemileri, doğrudan onlardan uzaklaşan hedeflere daha etkili bir şekilde hasar verir
Savaş Gemisi (Karak/Baochuan/Xebec):- Sağlık 700'e ayarlandı
- Odun maliyeti 200'e ayarlandı
- Yiyecek maliyeti 200'e ayarlandı
- Altın maliyeti 200'e ayarlandı
- Hasar 45'e ayarlandı
- Patlama başına ateşlenen top sayısı 3'e ayarlandı
- Binalara karşı bonus hasar +70'e ayarlandı
- Hareket hızı 1,25 karo/s olarak ayarlandı
- Saldırı Menzili 9'a ayarlandı
- Menzilli olan hasar türü Kuşatma olarak değiştirildi
- Nüfus maliyeti 6'dan 5'e düşürüldü
- Springald Gemileri ve Savaş Gemileri artık dönerek avantaj sağlayamayacak. Geminin her iki tarafındaki silahlar artık aynı bekleme süresini paylaşıyor
Okçu Gemisi (Savaş Kadırgası/ Hafif Hurda/ Dhow/ Avcılık Kanosu):- Yiyecek maliyeti 90'a ayarlandı
- Odun maliyeti 150'ye ayarlandı
- Altın maliyeti 0 olarak ayarlandı
- Eğitim süresi 25 saniyeye ayarlandı
- Sağlık 300'e ayarlandı
- Menzilli Zırh 1'e ayarlandı
- Görüş mesafesi 12 kareye ayarlandı
- Hareket hızı 1,75 karo/s olarak ayarlandı
- Dönüş hızı 330'a ayarlandı
- Nüfus 3'e ayarlandı
- Menzil 6.5 karo olarak ayarlandı
- Saldırı hızı 1.5s olarak ayarlandı
- Okçu Gemileri artık tek bir patlamada hedef konuma doğru dağılan 5 ok fırlatıyor
- Hasar 6'ya ayarlandı
- İmha Gemisi'ne karşı bonus hasar 18'e ayarlandı
Kadırga:- Sağlık 1200'den 700'e düşürüldü
- Menzilli zırh 3'ten 1'e düşürüldü
Kuşatma & Bina Değişiklikleri
Rıhtım:- Sağlık 2000'e ayarlandı
- İyileşme 5HP/s'den 3 HP/s'ye düşürüldü
- Savunma Yerleşimi maliyet 125 taş 75 odun olarak ayarlandı
- Savunma Yerleşimi hasar 10 (+25 Gemilere karşı) olarak ayarlandı
- Savunma Yerleşimi menzil 11 olarak ayarlandı
- Savunma Yerleşimi silah dolum süresi 3s olarak ayarlandı
- Rıhtım yerleşimi daha esnek hale getirildi
Ok Yarıkları/Garnizon Okları/Kale okları:- Gemilere Karşı Bonus hasar +25'ten +10'a düşürüldü
Katapult:- Gemilere Karşı Bonus hasar +500'den +200'e düşürüldü
Culverin:- Gemilere Karşı Bonus hasar +200'den +10'a düşürüldü
Ortak Teknolojilerdeki Değişiklikler
Genişletilmiş Hatlar:- Maliyet 175 altın 75 yiyecekten 175 altın 75 oduna değiştirildi
- Araştırma süresi 45 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü
Eğik Ağlar:- Maliyet 350 altın 150 yiyecekten 350 altın 150 oduna değiştirildi
- Eklendi: Balıkçı Teknelerinin hareket hızını +%10 artır
Patlayıcılar:- Araştırma süresi 60 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü
Zırhlı Gövde:- Maliyet 150 yiyecek 250 altından 200 yiyecek 500 altına değiştirildi
- Araştırma süresi 60 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü
- Tüm askeri gemiler +%20 Sağlık kazanır
- Tüm askeri gemiler +1 Menzilli Zırh kazanır
Ekstra Hamaklar:- Çin uygarlığından kaldırıldı
- Maliyet 100 odun 250 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Okçu Gemiler, her seri saldırıda +1 ok atar
(YENİ) Gemi yapımcıları:- Zırhlı Gövde gerektirir
- Maliyet 300 yiyecek 550 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 50 saniyeye ayarlandı
- Tüm askeri gemiler +%20 Sağlık kazanır
- Tüm askeri gemiler +1 Menzilli Zırh kazanır
(YENİ) Yangın Çıkarıcılar:- Maliyet 100 yiyecek 250 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- İmha Gemileri +%20 saldırı yarıçapı kazanır
(YENİ) Springald Mürettebatı:- Maliyet 150 yiyecek 350 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 35 saniyeye ayarlandı
- Springald Gemileri +1 Menzil kazanır
- Springald Gemileri +%20 saldırı hızı kazanır
(YENİ) Döner Top:- Maliyet 150 yiyecek 350 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 45 saniyeye ayarlandı
- Springald Gemisine, 15 hasar veren ve 360 derece ateş edebilen bir Döner Top ekler
(YENİ) Ateşli Atışlar:- Maliyet 200 odun 500 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 45 saniyeye ayarlandı
- Okçu Gemileri düşman gemilerini ateşe verir, ateş etkisi altındaki gemilere 10 saniye boyunca 30 hasar verilir (istiflenmez)
•
İleti Sayısı: 2,033
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
29
21-10-2022, 20:28
(Son Düzenleme: 21-10-2022, 20:35, Düzenleyen: Athule. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
https://www.ageofempires.com/news/age_of...6_season3/ :Oynanış Değişiklikleri (Tüm Medeniyetler)
Genel
- "Tek seferlik Hareketler İçin Hedef Noktası İşaretçilerini Göster" adlı yeni bir ayar ekledik
- Kuşatma Birimleri, saldırı komutu verildiğinde artık düşman birimlerini kovalayacak, otomatik olarak kurulup/toplanacaklar
- Köylülerin, binanın toplanma noktasına en yakın tarafında ortaya çıkamaması sorunu düzeltildi
- Bazı benzersiz teknolojiler tamamlandığında size bildirilmediği bir sorun düzeltildi
- Kulelerden, Şehir Merkezlerinden ve Okçu Gemilerinden atılan okların sesinin çalmaması sorunu düzeltildi
- Koyunların müttefiklere karşı davranışlarında bazı değişiklikler yapıldı
- Müttefik İzciler, korumasız koyunları çalamaz
- Düşman İzciler, müttefiklere yakın koyunları çalamaz
- Müttefiklere koyun vermek için 'Eşlik Et' yeteneğini kullanabilirsiniz
- Koyunların sürüldükten sonra Şehir Merkezine yaklaştıklarında yavaşlama sorunu düzeltildi
- Daha önce sıraya alınmış bir Devriye komutu kesintiye uğradığında, yeni sıraya alınan Devriye komutlarının sıraya girmemesine neden olan bir sorun düzeltildi
- Bir birime Devriye komutu verildiğinde ses çalmaması sorunu düzeltildi
- "Klasik" shift-tıklama emirleri ile ilgili bir sorun düzeltildi
- Birimler artık sıraya alınmış komutları yürütürken gelecekteki durumlarını gözden geçirecek. Yani keşişler sıralı bir emir ile Kadim Eser alabilir ve ardından bir Manastıra iade edebilir
- Topların Üniversite binalarına zarar verememesi sorunu düzeltildi
- Topların ses ve darbe efektlerinin yanlış anda oynatılmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi
- Şehir Merkezlerindeki saldırı menzili artık tüm uygarlıklar için doğru şekilde görüntüleniyor
- Koçbaşı veya diğer taşıma birimlerinden çıkan üniteler artık varsayılan olarak seçilecek
- Tüm binalar 80 saldırı önceliğine ayarlandı, böylece birimler belirli binaları hedeflemek yerine en yakın binaya saldıracak. Yine de kendilerine saldıran binalara öncelik vereceklerini unutmayın
- Köylü olmayan birimler için meşale menzili 0,25 karo artırıldı
- Kadim Eser altın üretimi 100'den 80'e düşürüldü.
Geliştirici Notu: Kadim Eserleri topladığınızda, oyunun geri kalanı için baskın yapıp bir köylü avlamaktan çok daha önemli bir ekonomik avantaj sağlar. Altın değerini toplamaya değecek kadar yüksek tutmak istedik, ancak düşman oyuncunun umutsuz bir dezavantajda olduğunu hissetmesini istemedik.
Birimler
İzci:- İzci yakın dövüş hasarı 2'den 1'e düşürüldü
Geliştirici Notu: İzci hasarı azaltılıyor, bu nedenle oyunun başlarında köylü tacizinde daha az etkili olacaklar.- İzciler artık grup oluşumundayken diğer Süvarilerle birlikte duracak
Geliştirici Notu: Dizilişlerde Önde giden izciler, çoğu zaman kendilerini ölüme götürdüler.
Mızrakçı:- Mızrakçı sağlığı 70'ten 80'e yükseltildi
- Mızrakçı hasarı 6'dan 7'ye yükseltildi
Geliştirici Notu: Bu değişiklikler, İlk Çağda Mızrakçıyı Şövalye taciziyle başa çıkmada daha iyi hale getirmenin yanı sıra İngiliz Man-at-Arms birlikleri ile savaşırken de etkinliklerini artırmayı amaçlıyor.
Piyade Hücumu:- Minimum tetiklenme mesafesi 2'den 1 kareye düşürüldü
- Süre 5 saniyeden 7 saniyeye çıkarıldı
Koçbaşı:- Silah menzili 0.2875'ten 0.5375 karoya yükseltildi
- Duvarlara verilen ilave hasar +100'den +200'e yükseltildi
Karşı Ağırlık Katapultu:- Bonus hasarı +500'den +450'ye düşürüldü
Çekiş Katapultu:- Silah menzili 13'ten 14'e yükseltildi
Yükseltmeler/Teknolojiler- Ekonomik teknolojilerin araştırma sürelerini ve maliyetlerini azalttık (gıda toplama, odun toplama, madencilik)
- Feodal Çağ araştırma süreleri 75 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü; toplam kaynak maliyeti 250'den 150'ye düşürüldü
- Castle Age araştırma süreleri 70 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü; toplam kaynak maliyeti 500'den 350'ye düşürüldü
- İmparatorluk Çağı toplam kaynak maliyeti 1000'den 750'ye düşürüldü
Köylüler, Tüccarlar ve Bina İnşaatı Güncellemeleri (Tüm Medeniyetler)- Köylü tamir animasyonları artık tamir ederken düzgün görünecek ve düzgün bir şekilde değişecek
- Köylülerin, bırakma eylemleri iptal edildiğinde veya kesintiye uğradığında taşıdığı kaynağın yalnızca bir kısmını bırakması sorunu düzeltildi
- Köylülerin koyun hasat etmeden önce kısa bir süre “A-Pose” yapmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Bir saldırgan tarafından vurulduğunda Köylülerin kaynakları bırakmasının kesintiye uğramasına neden olan bir sorun düzeltildi
- İşe Dönüş komutu, bir bina yerine, artık seçilen tüm yapılarda aynı anda gerçekleşir
- Köylü meşale saldırısının kuşatmaya karşı ilave hasarı 0'dan +2'ye yükseltildi
- Market inşa süresi 30 saniyeden 20 saniyeye düşürüldü.
- Tüccarlar, bir Taş Duvar Kapısının inşa edilmesini engelliyorlarsa artık yoldan çekilecekler
- Tüccarlar artık onları yeni bir hedefe atadığınızda hareket etmeyi bırakmıyor
- Tüccar maliyeti 75 odun 75 altından 60 odun 60 altına düşürüldü. İnşa süresi 35 saniyeden 25 saniyeye düşürüldü
- Bir Değirmen veya Şehir Merkezi (veya Tahıl Ambarı) üzerinde birden fazla çiftlik inşa etmek, artık bu yapının etrafını tutarlı ve tahmin edilebilir bir şekilde dolduracaktır
- Bina yerleşimini etkileyen bir sorun düzeltildi
- İki veya daha fazla köylüyle duvar inşa ederken köylülerin boşta kalmalarına neden olan bir sorun düzeltildi
- Duvarların ve diğer binaların yoğun ormanlarda bazen ağaçları geçerek boşluk oluşturmasına neden olan bir sorun düzeltildi
Binalar- Şehir Merkezi Taş maliyeti 300'den 350'ye yükseltildi
- Şehir Merkezi İnşa süresi 120 saniyeden 150 saniyeye çıkarıldı
- Kale inşa süresi 140 saniyeden 180 saniyeye çıkarıldı
Medeniyetlere Özel Değişiklikler
Abbasi Hanedanı
Genel:
- Uqba Salonunun diğer Harikalarla daha uyumlu olması için görsel ölçeği azaltıldı
- Bilgelik Evlerinde yeni seviyelerin kilidi açıldığında sesli bir kutlama bildirimi alınır
- Abbasi Hanedanlığı'nın ana Şehir Merkezinin Başkent Simgesi yerine normal bir Şehir Merkezi simgesi olarak görüntülenmesine neden olan bir Mini Harita sorunu düzeltildi
- Tüccar birimleri artık Taş için ticaret yapamaz
Deniz Değişiklikleri:
Teak Masts (Abbasiler):- Maliyet 200 odun 300 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 40 olarak ayarlandı
- Abbasid Hanedanlığı'nın Ok Gemisi, Springald Gemisi ve Savaş Gemisi %10 hareket hızı kazanır
Çinliler
Genel:
- El Bombacılarının sığ sulardayken düzgün görsel efektler göstermemesine neden olan bir sorun düzeltildi
- Çin Seddi Geçithanesi Simgesi'ni, onu çevreleyen duvarları yok ederek kalıcı olarak yok etmeye neden olan bir sorun düzeltildi
- İmparatorluk Memuru kısayol tuşu artık yeniden eşlenebilir
- İmparatorluk Memurları için iki yeni kısayol eklendi: Seç ve Döngü
- İmparatorluk Memurunun Şehir Merkezlerinde vergileri manuel olarak bırakamaması sorunu düzeltildi
- Güneş Barbakanı Simgesi yardım metni artık silahlarla yükseltilebileceğini doğru bir şekilde yansıtıyor
- Kızgın Yağı Yeniden Yükle araştırma süresi 90 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü
- Kızgın Yağı Yeniden Yükle toplam kaynak maliyeti 1000'den 500'e düşürüldü
- Tahıl ambarı artık ekonomik teknolojiler içeriyor
- Tahıl ambarına artık ekonomik bina kısayollarıyla erişilebilir
- Ruh Yolu Simgesi araştırma hızı bonusu %100'den %150'ye yükseltildi
- Fire Lancer menzilli zırh 0'dan 1'e yükseltildi
- Elit Fire Lancer menzilli zırh 0'dan 2'ye yükseltildi
Deniz Değişiklikleri:
Thunderclap Bombs (Çin):- Maliyet 200 odun 500 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 45 saniyeye ayarlandı
- Baochuan'lar bir Arı Kovanı yerleşimi kazanır: 8 hasar, 8 patlama hasarı, 9 silah menzili
Delhi Sultanlığı
Genel:
- Zafer Kulesi artık simgenin yakınında hareket eden birimler yerine, etki alanındaki binalardan üretilen tüm piyadeleri güçlendiriyor
- İki Cami inşaatı aynı anda bittiğinde birden fazla ücretsiz Alimin sağlanmasına izin veren bir açık düzeltildi
- İnanç Kubbesi Simgesinin ipucu metni netleştirildi - bilginleri daha ucuza ama daha yavaş hızda üretiyor
- Güçlendirilmiş Temeller araştırıldıktan sonra inşa edilen evler artık doğru miktarda nüfus ekleyip çıkaracak
- Bir medresede bulunan Alimlerin bina yok edildiğinde hemen öldürülmesine neden olan bir sorun düzeltildi
- Toplam Alim sayısının; bir Cami veya Medrese, içindeki Alimlerle birlikte yok edildiğinde doğru şekilde gösterilmemesine neden olan bir hata düzeltildi
- Simgesi inşa edilmeden önce piyadelerin duvarların inşasına yardım edebildiği bir hata düzeltildi
- Teknolojiler iptal edildiğinde rıhtımlardaki araştırma ilerlemesinin kaydedilmemesi sorunu düzeltildi
- Birim gerçek bir saldırı gerçekleştirmeden önce Forced March'ın hız bonusunun kaldırılmasına neden olan bir sorun düzeltildi
Deniz Değişiklikleri:
El Yazması Ticareti:- Maliyet 0'a ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Alimlerin Rıhtımlarda garnizonlanmasına izin verir, her alim yerleştirildiği Rıhtımın üretim hızını %20 artırır ve Delhi Sultanlığı etkisine bağlıysa garnizondaki Alimler teknoloji zaman indirimine de katkıda bulunur
İngilizler
Genel:
- Berkshire Sarayı Simgesi yerleştirme kuralları artık diğer kaleler gibi çalışıyor - doğrudan sahile yerleştirilebilir
- Kralın Sarayı Simgesinin diğer Şehir Merkezlerinden daha az Görüş Alanına sahip olması sorunu düzeltildi
- Kalelerin amaçlanandan daha kısa sürede inşa edilmesi sorunu düzeltildi
Deniz Değişiklikleri:
Admiralty (English):- Maliyet 150 yiyecek 350 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Okçu Gemileri, Springald Gemileri, Savaş Gemileri +1 menzil kazanır
Fransızlar
Genel:- Ekonomik teknoloji indiriminin balıkçılık teknolojilerine uygulanmaması sorunu düzeltildi
- Tüccar birimleri artık Taş için ticaret yapamaz
Deniz Değişiklikleri:
Long Guns (French):- Maliyet 150 odun 350 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Silahlar (Galleass ve Savaş Gemisi) +%10 saldırı hasarı kazanır
Kutsal Roma İmparatorluğu
Genel:- Swabia Sarayı Simgesinden gelen okların yanlış konumda ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Elzbach Sarayı'nın silah menzilinin kullanıcı arayüzünde görüntülenmemesi sorunu düzeltildi
- Elzbach Sarayı artık etki simgesini düzgün bir şekilde gösteriyor
- Acil Onarımlar simgesi, Acil Onarımlar yeteneği Elzbach Sarayı Simgesi üzerinde kullanıldığında düzgün bir şekilde görüntüleniyor
- Swabia Sarayı Simgesinin nüfus sınırını artırmaması hatası düzeltildi
- İki Elli Silahlar teknolojisinin meşalelere de bonus vermesine neden olan sorun çözüldü. Meşaleler hala tek elle kullanılıyor
- Tithe Barns teknolojisinin, 30 yerine her dakika sadece 20 taş sağlamasına neden olan bir sorun düzeltildi
Deniz Değişiklikleri:
İtfaiye İstasyonları:- Maliyet 100 yiyecek 250 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Tüm Kutsal Roma İmparatorluğu gemileri, savaş dışındayken her 2 saniyede 1 hp yeniler
Moğollar
Genel:- Moğol Ovo'sunda yanlış takım renklerinin görüntülenmesi sorunu düzeltildi
- Bir Ovo inşa ederken ve iptal ederken birimlerin büyük taş birikintilerinde sıkışıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Ovo'nun taş işleyen bir köylü olarak sayılmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Korsanlık teknolojisinin gemileri yok ederken amaçlanan kaynakları sağlayamaması sorunu düzeltildi
- Boşta kalan Köylülerin bazen Yeniden Kurulmanın ortasındaki bir Moğol binasına otomatik olarak gitmesine neden olan bir sorun düzeltildi
- Duâ Çadırı'nın bazen istenmeyen yinelenen düğmeleri görüntüleyebilmesi sorunu düzeltildi
- Birden fazla oyuncu artık aynı taş üzerine Ovo inşa edemez
- Tüm Paketlenmiş Binaları Seçe yeni kısayol tuşu eklendi
- Baskın teknolojisinin yardım metni artık yapım aşamasındayken yıkılan binaları doğru bir şekilde içeriyor
- İlkel Atlı sağlığı 100'den 110'a yükseltildi
- İlkel Atlı hasarı 7'den 8'e yükseltildi
- Gümüş Ağaç ipucu metninde, amaçlanan %50 daha hızlı üretim yerine %100 daha hızlı üretim bonusunun yazdığı bir sorun düzeltildi
Deniz Değişiklikleri:
Korsanlık:- Maliyet 100 yiyecek 250 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Öldürülen düşman gemisi başına 25 odun ve 25 altın kazanın
- (Şu anda İmha gemileri ile yapılan öldürmeler için çalışmıyor)
Rus
Genel:- El Bombacıları tarafından saldırıya uğradığında Streltsy'nin yakın dövüş silahına geçmesine neden olan sorun çözüldü
- Streltsy sabit yerleştirme bonusu artık bir yığın bonusu sağlamıyor. Artık 10 saniye sonra sabit +%30 saldırı hızı veriyor
- Fine Tuned Guns teknolojisinin ikincil maliyeti olan 150 yiyecek, teknoloji temasına daha iyi uyması için 150 odun olarak değiştirildi
- Savaşçı Keşiş eğitim süresi diğer 240 kaynaklı birimlerle eşleşmesi için 45 saniyeden 35 saniyeye düşürüldü
- Şehir Merkezi Etkisi 0'dan 1 karoya yükseltildi
- Güçlendirilmiş Çit inşa süresi 3 saniyeden 7 saniyeye çıkarıldı
- RUS artık koyun öldürmekten ödül kazanmıyor
Deniz Değişiklikleri:
Uyarlanabilir Gövdeler:- Maliyet 75 yiyecek 175 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 20 saniyeye ayarlandı
- Rus gemilerinin dönüştürme maliyeti cezasını kaldırır ve dönüşümler daha hızlı gerçekleşir: 25 odun ceza kaldırıldı ve dönüşümler %100 daha hızlı
Takılı Silahlar (Maliler/Rus):- Maliyet 200 odun 500 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 45 saniyeye ayarlandı
- Springald Gemilerindeki balistayı, daha fazla menzil ve hasara sahip Toplarla değiştirir
Mali ve Osmanlı Medeniyetleri - PUP Geri Bildirimi
Eylül ayındaki Üçüncü Sezon Genel Güncelleme Ön izlememiz için bize katılabilen herkese teşekkür etmek istiyoruz. Sayenizde hem Malililer hem de Osmanlılar için bazı anlamlı ve önemli değişiklikler yapabildik.
Maliler
Genel:- Ticaret vergisi mekaniğindeki bir hata düzeltildi
- Farimba Garnizonunda okçuları yükseltirken Zehirli Oklar teknolojisinin çalışmayı durdurmasına neden olan bir hata düzeltildi
- Mızrak atışı bekleme süresindeyken Donso'nun saldırı animasyonlarının oynamasına neden olan bir hata düzeltildi
- Savaşçı İzci can yenilenmesi saniyede 5'ten 1'e düşürüldü.
- Gizli Musufadi'yi görmek için gereken algılama yarıçapı binalar ve birimler için azaltıldı. Karakollar ve izciler ise değişmeden kalıyor ve amaçlanan şekilde çalışmaya devam ediyorlar
Deniz Değişiklikleri:
Deniz Avcı Erleri (Malililer):- Maliyet 100 odun 250 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 30 saniyeye ayarlandı
- Ok Gemilerine Cirit ekler – 6 hasar 3 Patlama saldırısı
Takılı Silahlar (Maliler/Rus):- Maliyet 200 odun 500 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 45 saniyeye ayarlandı
- Springald Gemilerindeki balistayı, daha fazla menzil ve hasara sahip Toplarla değiştirir
Kano Taktikleri:- Okçu Gemisi Cirit patlama hasarı 3'ten 2'ye düşürüldü
- Okçu Gemisi cirit hasarı 6'dan 4'e düşürüldü
Osmanlılar
Genel:- Osmanlı başlangıç odunu 150'den 200'e yükseltildi
- Özgün askeri ve teknoloji binaları %33 daha ucuz
- Yeniçeri İnşa süresi 28'den 24'e düşürüldü
- Yeniçeri artık “Menzilli” bir birim olarak kabul edilmiyor. Bu, artık Atlı ve Mancınık birimlerinden ilave hasar almayacağı anlamına geliyor
- Osmanlı Büyük Kadırgası artık tek silah yerine üç silahını da ateşliyor
Deniz Değişiklikleri:
İmparatorluk Filosu (Osmanlılar):- Maliyet 150 yiyecek 350 altın olarak ayarlandı
- Araştırma süresi 45 saniyeye ayarlandı
- Bombardıman Gemileri %15 daha hızlı eğitiyor ve hareket ediyor
Harita Dengelemeleri
Takım Adalar & Savaşan Adalar
- Üçüncü Sezon Donanma düzenlemesi çabamızla Takım Adalar ve Savaşan Adaların tozunu alıyoruz ve onlara biraz çeki düzen veriyoruz. Bir deniz filosunun yüksek odun maliyetini karşılamak için adalarda ortaya çıkan ormanların miktarını büyük ölçüde artırdık. Ek ağaçlara daha fazla yer açmak için diğer kaynakların miktarını biraz azalttık (büyük altın madenlerini azalttık)
- Adanın kıyı şeritleri, kıyıdaki kayalıkları ve dağları ortadan kaldırarak; rıhtımlar, nakliye gemileri ve kıyı şeridindeki balıkların yanı sıra ağaçlar için daha fazla alan sağlayacak şekilde değiştirildi
- Derin su balıkları artık her kıyı şeridine çok eşit bir şekilde yerleştirildi
- Takımadalar, artık daha güvenilir Kutsal Mekan ve ticaret noktası oluşumuna sahip
- Savaşan Adalar artık çok daha fazla ormanlık ada içeriyor
- Derecelide, Takımadalar ve Savaşan Adalar oynadığınızda, azalan arazi kapsamına uyum sağlamak ve oyuncu başına daha fazla ormana izin vermek için normalden daha büyük bir boyutta oynuyor olacaksınız. Bunun harita kalitesini büyük ölçüde iyileştirdiğini gördük ve bunu özel oyunlarda da denemenizi öneririz! (Küçük'te 1'e 1, Orta'da 2'ye 2, Büyük'te 3'e 3, Devasa'da 4'e 4)
- Takım Adalar'da Kutsal Mekanların nasıl yerleştirdiğinin analizini tekrar yaptık. Dengeli kaynak sistemini kullanmak yerine, harita şimdi en büyük 2 tarafsız adayı bulacak ve bunların ortasına bir Kutsal Mekan yerleştirecek. Yalnızca tek bir tarafsız adaya sahip olunması durumunda, mekanlar adanın karşıt uçlarına yerleştirilecek. Bu, harita oluşumunda tutarlılığı artırmaya büyük ölçüde yardımcı oluyor
- Archipelago artık her oyuncunun başlangıç adasına bir tane yerleştirerek ve kalan 3 tarafsız Kadim Eser'i diğer ıssız adalara dağıtarak oluşuyor
Boulder Bay
- Boulder Bay'de, kara ve su arasında daha eşit bir ayrım sağlamak için körfezin genel boyutunu küçülttük
Hill and Dale
- Takım oyunlarının amaçlanan şekilde, eşit konfigürasyonda her takım için platolar oluşturmasını sağlamak amacıyla Hill ve Dale'de bazı oluşturma kurallarını değiştirdik. Ek olarak, ticaret noktalarının, oyuncuların bulunduğu platolarının arkasında ortaya çıkmamalarını sağlamak için bazı kısıtlamalar getirdik
- Yakın zamanda ormanlar için yeni bir 'Dengeli Kaynak' dağıtım kategorisi ekledik ve bu ayarları Hill ve Dale'e uyguladık. Harita artık daha fazla sayıda küçük orman üretecek. Ayrıca büyük ormanların ortaya çıkma yerleri, kalıntılar ve büyük altın madenleri gibi önemli nesneleri yerleştiren sistem tarafından kontrol ediliyor. Bu, ormanların bu haritadaki oyuncular ve takımlar arasında daha adil bir şekilde yerleştirilmesini sağlayacak
Lipany
- Kutsal Mekanları daha iyi dağıtmak için bazı yeni dengeleme araçları uyguladık. Yeni ayar ile Kutsal Mekanları artık bir ''Ekip Kaynağı'' olarak ele alıyoruz ve bir haritanın hak iddia edilen bölümlerine bakarken, artık tek sayıdaki önemli nesneler için tüm yerleştirme seçeneklerini daha akıllıca belirleyebiliyoruz
- Önceden, düşük nesne sayısında kaynaklar için yalnızca her takımdaki bireysel oyunculara bakar ve nesneyi yerleştirecek bir yer bulmaya çalışırdık (bu örnekte Kutsal Mekan). Belirli bir oyuncunun hak iddia edilen bölgesinde, araziyi engelleme veya düşman oyuncunun yakınlığı gibi şeyler nedeniyle boşluk yoksa, Kutsal Mekan kaçınma yarıçapını büyük ölçüde azaltırdık, bu da Kutsal Mekanların haritanın bir tarafında bir araya toplanmasına veya bazı durumlarda, oyuncuların arkasında ortaya çıkmasına neden olurdu. Şimdi, bir takımdaki belirli bir oyuncu, tartışmalı bölgesinde Kutsal Mekan oluşturmak için yeterli alana sahip değilse, Kutsal Mekan bir zafer koşulu olduğundan, ekipteki diğer herkesin tartışmalı bölgelerini potansiyel yerleştirme yerleri için kontrol edecektir. Bu, daha eşit yerleşim sağlamaya yardımcı olacak ve bu dağılımları ileride çeşitli haritalarda ayarlamaya da devam edeceğiz
- Lipany'de Kutsal Mekanların dağılımını iyileştirmek ve tek bir takım lehine ortaya çıkmamalarını sağlamak için ayarlamalar yaptık
- Takım oyunlarında Lipany'deki oyuncular artık rakiplerine tehlikeli bir şekilde yakın doğmayacak
- Lipany'deki böğürtlenlerin sayısı düşürüldü - harita ortasındaki büyük dut bölgeleri, standart dut bölgeleri ile değiştirildi ve bunların toplam sayısı biraz azaltıldı-
MegaRandom
- Oyuncuları kıyı şeridi yerine oluşturulan adaların merkezine daha yakın bir yere yerleştirmek için MegaRandom haritasında ayarlamalar yaptık
Moğol Tepeleri
- Moğol Tepeleri artık koyunları nehrin 2 yakasında daha eşit şekilde oluşturacak
Dağ Geçidi
- Dağ Geçidi, bir Takım Oyunu kaynak dengelemesi aldı. 1v1 konfigürasyonunda olduğu gibi, tüm takım oyunları da dağ silsilesinin her iki tarafına yayılmış aynı miktarda kaynağa sahip olmalı ve geçidin yakınında daha az kaynak bir araya toplanmalıdır
Prairie
- Her sürüdeki geyik sayısı azaldı
- Oyuncu başına 2 yerine 1 domuz oluşturulacak
- Yaban domuzu, oyuncunun şehir merkezinden biraz daha uzağa taşındı
Bataklıklar
- Haritadaki orman miktarı azaltıldı
- Haritadaki gölet sayısı azaltıldı
- Her göletteki balık sayısı azaltıldı
- Göletler, oyuncunun başlangıç şehir merkezinden biraz daha uzağa taşındı
- Her sürüdeki geyik sayısı azaltıldı
- Domuzlar, oyuncunun başlangıç şehir merkezinden uzaklaştırıldı
- Kaynakların başka kaynaklarla hapsolma şansı azaltıldı
Bataklıklar
- Haritadaki orman miktarı azaltıldı
- Haritadaki gölet sayısı azaltıldı
- Her göletteki balık sayısı azaltıldı
- Göletler, oyuncunun başlangıç şehir merkezinden biraz daha uzağa taşındı
- Her sürüdeki geyik sayısı azaltıldı
- Domuzlar, oyuncunun başlangıç şehir merkezinden uzaklaştırıldı
- Kaynakların başka kaynaklarla hapsolma şansı azaltıldı
Çeşitli Harita Güncellemeleri
- Ekip Oyunları (2v2 ve üstü) için kaynak dağıtımına genel bir bakım yaptık. Bu değişiklik için hedeflerimiz, her takımın harita kaynaklarına eşit dağılımını sağlamayı denemeye devam etmek, ancak ortaya çıkabilecek merkezi çizgiyi genişletmek olmuştur. Ayarlamadan önce, bir haritanın kaynak ödülünün çoğunun oyuncular arasında bir çizgide ortaya çıkma eğilimi vardı - bu, haritanın “tartışmalı bölgesini” oluşturduğu için tasarlandı, ancak optimal değildi ve sıkıcı veya bayat bir oyuna yol açabiliyordu. Yeni ayarımız bu tartışmalı alanı genişletiyor, kaynakları her takıma biraz daha yakın hale getiriyor. Uyarmak isterim ki, yakında altın madeninizin olması rakibinize de yakın altın madeni olduğu anlamına gelir! Bu değişiklik haritanın daha önemli olmasına yol açmalı ve her takıma doğrudan merkezde olmadan kendi taraflarında daha fazla genişleme fırsatı vermelidir.
- Dağ Geçidi ve Moğol Tepeleri gibi bölünmüş haritalarda, her kaynağın eşit miktarda dağıtılmasını sağladık, böylece haritanın her iki tarafı da dağıtılan her kaynaktan aynı miktarda alacak. Daha açık haritalar için orta bandı genişlettik.
- Asya Subtropikal ve Tebeşir Dağları biyomları artık bazı haritalarda yanlışlıkla eksik olan ek ağaç çeşitlerini ortaya çıkarıyor olmalı
- Kutsal Mekanların birbirine çok yakın yerleştirilme sıklığı azaltıldı; Kutsal Mekanlar artık uzaklaşmadan önce her ekip üyesinin tartışmalı bölgesinde yerleşebilecek yer arıyor
- Sabit oluşturma konumlarını kullanan bir maçı yeniden başlattıktan sonra oyuncuların rastgele konumlarda doğmasına neden olan bir sorun düzeltildi
Yapay Zeka
İzcilik
Yapay zekanın İzcileri nasıl kullandığı konusunda birkaç iyileştirme yapıldı:
- Yapay Zeka İzcileri artık tehditlerin daha fazla farkında, mümkün olduğunca onlardan kaçınıyor ve saldırıya uğradığında kaçıyor. Yüksek düşman konsantrasyonu olan alanlardan geçmekten kaçınmalı ve artık çok sayıda koyunu rakibin üssüne sürüklememelidirler. Üzgünüz, artık bedava koyun teslimatı yok.
- Yapay Zeka İzcilerinin haritanın yalnızca bir alanını keşfettikten sonra takılma sorunu düzeltildi. Bir İzci bir yerde saldırıya uğrarsa, artık geri dönmeden önce bir süre diğer yerleri keşfedecektir.
- Yapay Zeka İzcileri, oyuncuyu daha erken bulmak için daha agresif hareket edecek. Daha zor zorluklarda, bu, Yapay Zekanın erken hücumlar gerçekleştirmesini ve zorluklarını artırmasını sağlamalıdır. (Yalnızca Gizlenmiş ve Keşfedilen harita ayarlarıyla)
- Birden fazla İzciye sahip yapay zeka, artık birbirlerinin topraklarına geçmek yerine keşif yapmak için dünyayı paylaşıyor. (Yalnızca Gizlenmiş ve Keşfedilen harita ayarlarında)
- Ortaya Çıkarılmış harita ayarına sahip bir oyun oynarken yapay zekanın rakibi gözlemlemek için gereksiz yere İzciler kullanmasına neden olan bir sorun düzeltildi
- Yapay Zeka İzcilerinin bir kurt tarafından saldırıya uğradıklarında ne yapmaları gerektiği konusunda kararsız olmalarına neden olan bir sorun düzeltildi. İzciler artık yapabilirlerse kurda saldıracaklar veya kaçacaklar
- Yapay Zeka, balıkçılığa öncelik vererek, mümkün olduğunca az izcilik yapmak için balıkçı teknelerini kullanacak. Bu, yapay zekanın su haritalarına başlama hızını artırmaya yardımcı olacak
- Yapay Zeka Deniz İzciliği kalıpları iyileştirildi. İzciler aktif olarak düşman adalarını arayacak
Harita Etkileşimleri
Yapay Zeka, çevresiyle etkileşim kurmanın bazı yeni yollarını öğrendi:
- Yapay Zeka şimdi bazı harita tıkanma noktalarını (nehir geçişleri ve köprüler dahil) algılayacak ve onları kontrol etmek için bu alanlarda Karakollar ve Kaleler inşa edecek
Yapay zekanın bir su haritasındaki kaynakları nasıl keşfedip kullandığı da iyileştirildi:
- Yapay Zeka, su haritalarında diğer adaları kolonileştirecek ve mevcut kaynaklardan yararlanacaktır
- Su haritalarındaki Yapay Zeka İzcileri, nereye gidecekleri ve diğer oyuncuları nasıl izleyecekleri konusunda daha iyi kararlar verecek
- Yapay Zeka, fazladan Köylüleri su haritalarında kolonileştirilmiş adalara taşıyacak ve bu da daha iyi kaynak kazanımı ve ekonomi ile sonuçlanacak
- Yapay Zeka Balıkçı Tekneleri, tehdit edildiklerinde artık rıhtımlarda garnizonlanacak
- Yapay Zeka şimdi derin deniz balıklarını toplamak için Balıkçı Tekneleri gönderecek
Tehdit Değerlendirmesi
Yapay Zeka, oyuncuların oluşturabileceği tehditleri daha iyi algılar ve bunlara daha iyi yanıt verir:
- Yapay Zekanın bazen birkaç düşman İzcinin varlığına aşırı tepki vermesi ve ardından Duvar inşa etmeye öncelik vermesi sorunu düzeltildi
- Kadim Eser taşıyan birden fazla keşişle karşılaştığında, Yapay Zeka sadece ilk keşiş yerine fazladan keşişleri de tehdit olarak algılıyor
- Yapay Zekanın askeri birimleri her zaman, dönüşüm gerçekleştiren bir keşiş biriminden kaçmaya çalışacak (keşişi çok hızlı bir şekilde öldürebileceklerinden emin olmadıkça)
- Yapay Zeka keşiş birimleri, tehlikeli bölgelerde Kadim Eser toplamaya çalışmaz ve bir Kadim Eser almaya giderken yolda saldırıya uğrarsa kaçar
- Taş Duvarların arkasındaki düşman binalarına saldırmaya çalışırken bazı Yapay Zekaların kuşatma silahları getirmemesi düzeltildi
- Yapay Zekanın menzilli birimlerinin dikkatinin dağılabileceği ve ordusunun geri kalanının düşman askeri birimleriyle savaşmasına yardımcı olmak yerine zararsız binalara saldırabileceği durumları azaltmak için Yapay Zeka savaş mantığını geliştirdik
- Yapay zekanın bazen donanma askeri gücünde gerideyken askeri gemiler inşa etmeye yeterince öncelik vermediği bir hata düzeltildi
- Ordusu çok zayıf olduğu için Yapay Zekanın maksimum nüfustayken Çağ Atlamadan takılıp kalacağı bir sorun düzeltildi
- Bazen Yapay Zeka birimlerinin bir küçük savaşla meşgulken ana hedeflerinden uzaklaşmasına neden olan bir sorun düzeltildi. Yapay Zeka artık ufak savaşını tamamlamalı ve ardından mümkünse orijinal hedeflerine devam etmelidir
- Yapay Zekanın geri çekilen orduları, daha hızlı kaçabilmeleri için formasyon kullanmayacak
- Yapay Zekanın, ordusuyla görevine devam etmek yerine, yalnızca birkaç ek birim almak için ordusunu sık sık durdurabilmesine neden olan bir sorun düzeltildi
Oyun Sonu Yaklaşımı
Yapay zekanın oyun sonuna nasıl yaklaştığı ve nasıl tepki verdiği konusunda iyileştirmeler yapıldı:
Yapay Zeka artık avantajı olduğunda düşmanları bitirmeye öncelik verecek
Çok güçlü bir askeri avantaja sahip olmasına rağmen, Yapay Zekanın bir dünya harikası oluşturmak için kaynak tasarrufu yapabileceği bir sorun düzeltildi
Yapay Zeka, düşmanın kutsal zafer süresi azaldığında ordu gücü konusunda daha az seçici olacak şekilde ayarlandı. Bundan önce, durum umutsuz olsa bile Yapay Zekanın yeterince saldırmamasına neden olabiliyordu
Yapay Zeka artık daha büyük ordularını desteklemek için oyunun ilerleyen bölümlerinde daha fazla tarla kuracak
Medeniyetlere Özel Yapay Zeka Değişiklikleri
Yapay zekanın bazı medeniyetleri oynama şekli değişti:
İngilizler:- Yapay Zeka artık Wynguard Sarayı Simgesinde birimler oluşturabileceğini biliyor
Kutsal Roma İmparatorluğu:- Yapay Zeka artık Aachen Şapeli Simgesinde bir keşişin garnizonlanabileceğini biliyor
Moğollar:- Yapay Zeka artık İzcisinin bir Taş Madeni bulmasını beklerken boşta durmayacak. Ayrıca keşif mantığı, Taş Madenlerini daha erken bulmalarını sağlamak için iyileştirildi
Diğer Yapay Zeka Değişiklikleri
- Kolay Yapay Zeka, özellikle 1v1 maçlarında artık oyunculara erken baskınlar yapmayacak
- Yapay zekanın Bahçıvanlık teknolojisini araştırmadığı bir hata düzeltildi
- Bir grup Yapay Zeka birimlerinin çatışmadan sonra ayrılmasına neden olan bir sorun düzeltildi. Birimler artık savaştan önce ve sonra daha iyi grup uyumu sağlamalı
- Yapay zekanın ihtiyaçlar daha önemli olduğunda (Çağ Atlama veya tehdit altında olma gibi) kaynaklarla ticaret yapması için ayarlamalar yapıldı
- Yapay Zekanın Simgelere saldırmamasına neden olan bir sorun düzeltildi
Modlama
Modlar
- Kalın Ormanlar: Kesilen ağaçların seçilememesi ve Köylülerin bu ağaçları toplamaya gönderilememesi sorunu düzeltildi
- Royal Rumble: Moda Maliler ve Osmanlılar eklendi
- Çifte Köylüler: Moda Maliler ve Osmanlılar eklendi
İçerik Düzenleyicisi Güncellemeleri
- Oluşturulan haritalar için 2'den fazla oyuncu oynayabilecekken yalnızca 2 doğma konumuna sahip olması hatası düzeltildi
- Modlanmış haritalar için çıkmaz etkileşimi düzeltildi. Birimler artık çıkmaz/etkileşimsiz bölgelerden geçemez
- Bir haritayı suyla yeniden boyutlandırıp ardından prosedürel harita geni kullanıldığında meydana gelebilecek bir çökme sorunu düzeltildi
Steam Koleksiyon Kartları
Steam'de Age of Empires IV oynayanlar için, 25 Ekim'den itibaren Steam Koleksiyon Kartı işlevini ekleyeceğimizi duyurmaktan heyecan duyuyoruz! Artık oyunu oynayarak, oyun rozetleri ve diğer takas edilebilir öğelerle birlikte sanal kartlar kazanabileceksiniz.
Devam Eden
Araştırma
Topluluk Tarafından Bildirilen Sorunlar
Raporlarınız, oyundaki düzeltmeleri ve özellikleri önceliklendirmemiz ve uygulamamız için çok önemli bir yer tutmaya devam ediyor. Yollayın gelsinler!
Bilinen diğer sorunlar için lütfen bu sayfayı ziyaret edin!
Ufukta Neler Var
Yaklaşıyor...
Bu güncellemedeki tüm yeni içerikler için heyecanlı olduğunuzu umuyoruz ve ufukta ne olduğu hakkında sizinle daha fazlasını paylaşmak için sabırsızlanıyoruz! Yılın sonuna doğru ilerlerken, Age of Empires IV'ten başka neler bekleyebileceğiniz konusunda size bir fikir vermek için Topluluk Yol Haritamızın güncellenmiş bir sürümünü paylaşacağız.
Bu arada, geri bildirimlerinize dayalı olarak, önümüzdeki ay içinde denge güncellemeleri, yaşam kalitesi düzeltmeleri ve diğer iyileştirmeleri içerecek küçük bir yama planlıyoruz - ne düşündüğünüzü bize bildirmeyi unutmayın!
Aşağıdaki 1 üye Athule nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Athule nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Yasin Ahmet
İleti Sayısı: 2,033
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
29
22-10-2022, 10:38
(Son Düzenleme: 22-10-2022, 10:39, Düzenleyen: Athule. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Denize gelen güncelleme ile sistem tamamen değişmiş oldu. Artık bazı medeniyetlerin diğerlerine bariz üstünlüğü olmayacak ve istatistiklerin eşitlenmesi ile daha dengeli deniz savaşları göreceğiz.
Onun dışında Osmanlı'nın aldığı bufflar yeterli olacak mı emin değilim.
Alaylar, hileler ve koleksiyon kartları da nihayet gelmiş. Hileler kısmında serinin her oyunundan bir şeyler eklemeye çalışmışlar. Birim ışınlama ve binaları ateşe verme mitolojiyi çağrıştırıyor. Photonman zaten AoE2'den. Yine de daha fazla özel birim görmek isterdim ben.
•
|