Yama Notları: AoE4 - 11963 Yaması
#1

https://www.ageofempires.com/news/age-of...tch-11963/ :11963 Yaması bu haftanın sonunda yayınlanacak ve Age of Empires IV için nelerin geleceğine dair bir önizleme sağlamak için buradayız!

11963 Yaması için, olası uygarlık eşleşmeleri arasında daha fazla oyun kazanma oranlarına odaklanmaya ve ayın başlarında sunulan bazı güncellemeleri tamamlamak için değişiklikler yapmaya devam ediyoruz. Her yeni yama ile, seçim ve kazanma oranları gibi kritik verileri nasıl etkilediklerini ve topluluğumuzun bunlara sosyal kanallarımızda nasıl tepki verdiğini de içeren, yapılan değişiklikleri gözlemlediğimizden emin oluyoruz!

Son yamamızdan sonra fark ettiğimiz şey, kuşatmada yapılan değişikliklerin Çinlileri fazlasıyla etkilemiş olabileceğiydi, bu nedenle bu sefer de Çin'e yeni stratejik seçenekler sunmak için bazı değişiklikler yapıyoruz. Ek olarak, başlangıç kaynaklarını, araştırma bonuslarını ve daha fazlasını ayarlayarak Moğollar ve Delhi Sultanlığı'nın erken oyununu yavaşlatmak istiyoruz. Bu değişikliklerin ileriye dönük oyun seçeneklerizi artıracağına inanıyoruz.

Bu değişikliklerle ilgili ayrıntıları ve daha fazlasını aşağıda bulabilirsiniz!

Genel
  • Harika maliyeti kaynak başına 3000'den 6000'e yükseltildi. Aşağıda Moğol Harikası maliyetlerine yapılan ek artışlar.
Geliştirici Notu: :Harikalar, nadir ancak heyecan verici bir çıkmazdan kurtulma amaçlıdır. Müttefiklerin tek bir oyuncuyu haraca bağlayabileceği daha büyük çok oyunculu oyunlarda mevcut maliyetlerin çok düşük olduğunu gördük. Artan maliyet bu sorunu çözer, ancak Harika zaferlerini 1v1 ve 2v2 maçları için ulaşılamaz hale getirir. Gelecekteki bir güncellemede, oyuncu sayısından bağımsız olarak geçerli bir seçenek olması için bir  maliyet artışı uygulamayı planlıyoruz.
  • Taş duvar inşa süresi 8 saniyeden 16 saniyeye çıkarıldı. Aşağıda Delhi Sultanlığı'na özgü taş duvar inşa süresinde yapılan ek ayarlamalar görülebilir.
Geliştirici Notu: :Taş duvarlar, piyade ve süvari ordularını tamamen durdurdukları için çok güçlüdür. Duvar inşa etmenin çaba seviyesinin, güç seviyelerine uymasını ve inşaatlarına daha fazla tepki süresi tanımasını istiyoruz. Daha uzun inşa süreleri, düşmanın yok edilen bir bölümü hemen yeniden duvarla kaplamasını da zorlaştırır. Bu, taş duvarlara karşı daha fazla karşı oyun seçeneğine izin verme yönündeki ilk adımımız.
  • Fil saldırısı animasyonunun bekleme sürelerinin atlanabileceği ve amaçlanandan çok daha yüksek hasara neden olabilecek bir hatada iyileştirmeler yapıldı. Gelecekte daha fazla düzeltme sunmak için animasyon iptaliyle ilgili geri bildirimleri izlemeye devam ediyoruz
  • Oyunu 8x hızında izlerken meydana gelebilecek bir kilitlenme sorunu düzeltildi.
Haritalar ve Hızlı Maç
  • 1v1 Hızlı Maç, harita havuzundan Boulder Bay, Confluence ve Black Forest kaldırıldı. Lütfen bu haritaların bir Özel Oyun için ve ayrıca takım tabanlı Hızlı Maçlar için seçilebileceğini unutmayın.
Geliştirici Notu: :Bu değişiklik, sizden duyduğumuz geri bildirimlerin yanı sıra Hızlı Maç bağlamında en çok beğenilen haritaları gösteren referans verdiğimiz verilere dayanmaktadır. Dereceli kullanıma sunulduğunda bu haritalardan bazılarını Hızlı Maç harita havuzuna yeniden eklemeyi planlıyoruz; Bahar Güncellemesinde, Confluence için gelen bazı değişikliklerin yanı sıra, kaynak ve kalıntı spawnı ile ilgili 1v1 harita dengesi için planladığımız önemli değişiklikler ve balıkçılıkta dikkate değer değişiklikler var. Her zaman olduğu gibi, geri bildiriminiz için teşekkür ederiz ve Forumlarda Hızlı Hızlı Maç'ı kullanmayı en ilginç bulduğunuz harita türlerini ve nedenlerini öğrenmekten memnuniyet duyarız.

Uygarlığa Özgü Değişiklikler
Çinliler
  • İlk hedefi öldüğünde Arı Kovanının ateş etmeyi bırakmasına neden olan bir hata düzeltildi
Geliştirici Notu: :Çoğu durumda, Arı Kovanı amaçlanandan daha az atış yapar ve bu da onu Mangonel'den daha zayıf yapar. Uygarlık benzersiz birimleri bir sorumluluk değil, heyecan verici bir yetenek gibi hissetmelidir!
  • İmparatorluk Görevlisi ve Vergi Değişiklikleri
Geliştirici Notu: :İmparatorluk Görevlisi daha aktif kullanımını teşvik etmek istiyoruz. Vergileri toplamak önceden çok zordu ve bazı oyuncuların fazla vergilerini toplamaktan kaçındığını gözlemledik. Oyuncuların, İmparatorluk Yetkililerinin Denetime geri dönebilmeleri için vergilerini tüketebilmelerini istiyoruz.
Genel
  • Binalardaki vergi bekleme süresi 15 saniyeden 20 saniyeye çıkarıldı.
  • Ana Şehir Merkezinin yok edildikten sonra vergi almasına izin veren bir hata düzeltildi
İmparatorluk Binası
  • Denetim bonusu %150'den orijinal %200'e yükseltildi. Son yamamızdan sonra bu değişikliği bildiren herkese teşekkürler!
Geliştirici Notu: :Denetim indirimi, önceki güncellememiz için tasarlanmamıştı ve geri alındı. Bu değişikliğin gelecekte geri dönmesi için planlarımız var, ancak yalnızca Çinlilere sunmayı planladığımız diğer güçlendirmelerle birlikte.
  • Vergi taşıma kapasitesi 20'den 40 Altın'a yükseltildi
İmparatorluk Akademisi
  • Vergi taşıma kapasitesine Imperial Examinations teknoloji bonusu 40'tan 80 Altına yükseltildi
  • Artık İmparatorluk Görevlisi için bir Vergi bırakma yeri
Delhi Sultanlığı
  • Delhi Sultanlığı Piyade taş duvar kapısı inşa süresi 30 saniyeden 60 saniyeye yükseltildi
  • Başlangıç Odunu 250'den 200'e düşürüldü
Geliştirici Notu: :Delhi Sultanlığı'na kasıtlı olarak fazladan Odun verdik, ancak bunun karar verme ve açılış stratejileri arasından çok fazla uzaklaştığını gördük. Bu değişiklik, Delhi Sultanlığını, oyunun açılış bölümlerinde Odun ve teknoloji zamanlamalarını daha dikkatli düşünmeye teşvik ediyor.
  • Kutsallık bonusu Altın %100'den %50'ye düşürüldü
Geliştirici Notu: :Kutsallık Altın üretimi bonusları, Delhi Sultanlığı'nın Kale Çağı'na doğru kartopu etkisi yapmasına veya Altın madenlerine çok az Köylü vererek yaparak Kutsal bir zafere ulaşmasına izin verdi.
Moğollar
  • Mogol Harika maliyeti kaynak başına 4000'den 8000'e yükseltildi
  • Moğol Ovoo taş üretimi artık düz 105/dakika değil. Artık Çağa göre dakikada 80/100/120/150 taşı otomatik olarak ayarlıyor.
Geliştirici Notu: :Moğol yüksek taş üretimi oyunun başlarında kartopu etkisi haritası kontrol avantajı sağladı. Ayrıca oyunun başında ekonomilerine büyük bir yüzde desteği sağladı. Bu binanın etkinliğini yaymak istedik, böylece erken dönemde o kadar etkili olmaz ve daha sonra Moğollar duvar eksikliği ile mücadele ettiğinde daha iyi olur.
  • Kale Çağı Han'ın hasarı 12'den 8'e düşürüldü
Geliştirici Notu: :Moğol Han'ın güçlü bir grup destek birimi olması amaçlanmıştır. Sağlığı ve zırhı, Kale Çağı'nda önemli ölçüde artar, bu nedenle büyük savaşlarda çok hızlı ateşlenmez. Ancak, yüksek menzili ve hasarı nedeniyle birimin bireysel olarak çok iyi performans gösterdiğini görüyoruz. Moğol Han birimini amaçlandığı gibi grup destek rolüne geri döndürmeye yardımcı olmak için saldırı başına hasarını azalttık.
  • Yam ve Yam Ağı hareket hızı bonus süresi 20 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü
Geliştirici Notu: :Yam hareketi avantajları, Moğol oyuncuların küçük Odun bağlılığı için baskınlar düzenlemesine ve çok kolay geri çekilmesine izin veren, çok büyük bir kalıcı bonus sunuyordu. Moğol düşmanları, Yam destekli bir alanın yakınında yakalanırsa geri çekilmeyi daha az cezalandırıcı bulmalıdır.
omnia fui et nihil expedit
[+] 1 üye Mabella nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.