Yama Notları: AoE4 - 5. Sezon: 7.0.5861 Yaması
#1


3. Sezon özetini yukarıdaki videodan Türkçe altyazılı bir şekilde izleyebilir, detaylı yama notlarını aşağıdan okuyabilirsiniz.

https://www.ageofempires.com/news/age-of...-7-0-5861/ :Map Monsters: Summer Party Edition ile Beşinci Sezon'a hararetli bir giriş yapıyoruz! Yaz Partisi etkinliğimizde gizemli Wild Man'i ve Dragon Turtle'ı görme şansı için gözünüzü dört açın! Empire Wars'ta güçlü bir başlangıçla zafere yelken açın (oyuncuların önceden inşa edilmiş binalardan ve halihazırda kaynak toplayan köylülerden oluşan bir imparatorlukla başladığı; yeni, hızlı ve aksiyon dolu bir oyun modu). Ancak hepsi bu kadar da değil: 15 Haziran'dan itibaren deneyimleyebileceğiniz bu güncellemeyi, bir sürü yeni içerik ve özelliklerle donattık!

İşte güncellemede öne çıkanlar:
  • Üç yeni harita: Golden Heights, Migration ve Volcanic Island!
  • Üçüncü Dereceli Sezonun başlangıcı, yeni harita havuzu ve yepyeni ödüller!
  • Takım Sesli Sohbeti - maç içinde arkadaşlarınızla stratejilerinizi tartışın ya da sesten-yazıya özelliği ile daha hızlı bildirimler gönderin.
  • Görsel ve performans iyileştirmeleri!
  • Topluluk geri bildirimlerine dayalı yeni ticaret sistemi!
  • Her medeniyet için benzersiz özellikler! Eşsiz teknolojilerden ünitelere kadar geniş bir yelpazede dizayn değişiklikleri yapıyoruz, böylece her medeniyet kendi tarzını daha iyi gösterebilecek.
  • Modlar için oyun lobilerinde ek destek.
  • ... ve bir sürü hata düzeltmesi ile denge değişikliği!

Age of Empires'ın bugünkü haline gelmesine yardımcı olan muhteşem topluluk üyelerimize tekrar teşekkürler!

—Age of Empires Ekibi


Map Monsters: Summer Party Edition

Summer Party Etkinliği

Burada canavarlar var! Harita Canavarları, 15 Haziran'dan 20 Temmuz'a kadar Beşinci Sezon Yaz Partisi Etkinliğimizde boy gösterecek!

Black Forest ve Marshland haritalarında Wild Man'i arayın veya Archipelago ve Boulder Bay denizlerinde Dragon Turtle'ı gözetleyin! Kim bilir belki dereceli bir oyunda bile onları görebilirsiniz!

Wild Man'e yaklaşan ilk köylü veya Dragon Turtle'a yaklaşan ilk balıkçı teknesi kaynak toplama oranında kalıcı ve önemli bir artış kazanacak.

Görsel
Görsel


Etkinliğe özel Profil Portreleri, Armalar ve afişler kazanmak için meydan okumalara katılın.

Görsel


Görev İsmiHedefÖdül
Tüm Şehrin...Bir çatışma veya çok oyunculu maçta 10 bina yıkAlay
Sahilde KalelerBir çatışma veya çok oyunculu maçta kale inşa et ve maçı kazanSancak Mührü
Kumsala GidiyoruzHerhangi bir deniz haritasında bir maç kazanProfil Portresi
Atıştırmalık GetirdimBir çatışma veya çok oyunculu maçta balıkçı teknesi ile Dragon Turtle'ın bonusunu alınProfil Portresi
Ömür Boyu Besle OnuExtended Lines teknolojisini araştır ve balıkçı tekneleri ile 2000 yiyecek toplaSancak Mührü
MeeeBir binaya 7 kere koyun getirinProfil Portresi
Akıntıya Karşı KoyamazsınBir çatışma ve çok oyunculu maçta 10 düşman gemisi yok etAlay
Köşeyi DönünceBir çatışma veya çok oyunculu maçta Wild Man bonusunu alınProfil Portresi
Su Savaşı!Swiver Cannon teknolojisi araştırSancak Mührü
Sensiz Parti OlmazBir çatışma veya çok oyunculu maçta 200 nüfusa ulaşSimge


5. Sezon Dereceli

Görsel


Dereceli

Savaşa! Dereceli sıra 16 Haziran'da - 10:00 am PDT (17:00 UTC) - başlıyor ve 23 Kasım'da - 11:59 pm PDT (24 Kasım - 6:59 UTC) sona erecek.

Görsel


Sezon 5 Harita Havuzu

Dereceli harita havuzlarını, Marshland'ı ilk kez içeren yeni bir rotasyonla bir kez daha yeniliyoruz ve The Pit gibi bir süredir görmediğimiz bazı haritaları geri getiriyoruz.

Geri bildirimleriniz burada! Son PUP sırasında çok sayıda topluluk geri bildirimi aldık ve buna uygun olarak harita rotasyonumuza değişiklikler uyguladık. Özellikle yeni haritalar Golden Heights ve Volcanic Island'ı çok sevdiğinizi duyduk, bu yüzden onları doğrudan havuza ekliyoruz!

Ayrıca bu sezon biraz farklı bir şey deniyoruz. Şimdiden başlayarak 20 Temmuz'a kadar, iki Harita Canavarımız belirli haritalarda görünür olacak. İlk kez, Harita Canavarlarımız dereceli haritalara da dahil edilecek!

5. Sezon 1v1 Dereceli Harita Havuzu
  • Boulder Bay (Map Monster)
  • Dry Arabia
  • Golden Heights (New Map)
  • Hideout
  • High View
  • Hill & Dale
  • Marshland (Map Monster)
  • The Pit 
  • Volcanic Island (New Map)

5. Sezon Takım Dereceli Harita Havuzu
  • Boulder Bay ( Map Monster)
  • Danube River
  • Dry Arabia
  • French Pass
  • High View 
  • Hill & Dale
  • Lipany 
  • Marshland ( Map Monster)
  • Volcanic Island (New Map)


v.jpg
Öne Çıkanlar


Yeni Oyun Modu: Empire Wars

Görsel


Empire Wars, Age of Empires IV için yeni, hızlı, aksiyon dolu bir oyun modudur. Oyuncular, savaşa dalmaya veya bir sonraki Çağa geçmeye hazır, gelişmiş bir imparatorlukla oyunlarına başlar! Her oyuncu medeniyetine uygun çeşitli binaların yanı sıra, kaynaklara optimum şekilde dağıtılmış çalışan köylüler ile başlar. Başlar başlamaz köylüler zaten çiftliklerde çalışmakla, ağaçları kesmekle ve altın ve taş madenciliği yapmakla meşgul olacaklar.

Empire Wars, Standart oyun modu ile aynı kazanma koşullarına sahiptir ve tüm haritalarda mevcuttur. Hiçbir başlangıç şehri birbirinin aynı değildir. İmparatorluğunuz galip gelebilecek mi?

b.png


Başlangıç Durumu

Empire Wars'da oyuncunun ekonomisi dengelenmiş bir şekilde başlar. Her oyuncu, seçtikleri uygarlığın gücünü en üst düzeye çıkaran önceden inşa edilmiş binalardan, köylülerden ve farklı görevlere atanmış bazı özel birimlerden oluşan farklı bir kasabayla başlarlar. Hızlı bir şekilde avantaj elde etmek için bu kaynakları nasıl kullanmak istediğiniz size kalmış durumda.

Görsel



Üç Yeni Harita

Görsel

Golden Heights
  • Rakipler, altından parıldayan bir uçurumun ve ötesindeki verimli göletin karşı taraflarına yerleştirilir.

Görsel

Migration
  • Başlangıçta güvende olsalar da, oyuncular yakında hem alan hem de kaynaklar için daha müreffeh topraklara göç etmelidir.

Görsel

Volcanic Island
  • Etrafa dağılmış taşlarla, bir zamanlar ateş püskürten dağ, artık yemyeşil bitki örtüsüyle kaplanmıştır ve fethedilmeyi beklemektedir.

Takım Sesli Sohbeti

Artık oyun esnasında ekip üyeleri arasında sesli sohbet yapılabilir. Oyun oynarken takım arkadaşlarınızla iletişim kurmak ve strateji belirlemek için PC'nizde standart bir kulaklık veya mikrofon kurulumu kullanabilirsiniz.

Sesli sohbet yalnızca maç başladığında kullanılabilir. Lobilerde veya grup pencerelerinde mevcut değildir. Metin sohbeti ise tüm bu durumlarda kullanılabilir olarak kalır.

Oyun sırasında gerekirse oyuncuların sesini kapatabilirsiniz. Ses ayarlarına oyun ayarları menüsünden erişilebilir.

Performans Geliştirmeleri

Bu yama, bir dizi görsel iyileştirme ve performansla ilgili geliştirmeler içerir. Bu tür sistem tabanlı değişiklikler, yeni özelliklerle birleştiğinde hatalara neden olabilir - lütfen eğer bir çökme yaşarsanız hata dosyaları ile birlikte bildirin. Teşekkürler!

Önemli ölçüde iyileştirilmiş terrain rendering:

Arazi dokusu çözünürlüğümüzü büyük ölçüde geliştiren yepyeni bir arazi işleme sistemi oluşturduk. Arazi projeksiyonu, katmanlama ve aydınlatma artık piksel başına yapılıyor ve bu da eski arazi yaklaşımımızın birçok görsel ve performans sorununu çözüyor. Yeni sistem, kare başına daha tutarlı bir istikrara sahiptir ve bu da kamerayı hızlı bir şekilde kaydırırken ve oyunun sonlarına doğru büyük ölçekli savaşlar sırasında oluşan takılmayı azaltır.

Yeni ortam kapatma:

Yeni ortam kapatma tekniği, özellikle daha yüksek detaylı gölgelere sahip. Yüksek ve Orta ayarlarda, ormanlara ve çalılara çok fazla şekil katan yapraklar için de ortam kapatmayı etkinleştirdik.

İyileştirilmiş ışık gölgeleri:

Gölgeler artık daha yüksek çözünürlüklü, daha iyi filtrelenmiş ve daha yüksek performanslı. İyileştirmelerle birlikte daha az rahatsız edici titreme daha fazla gölge ayrıntısı mevcut.

Geliştirilmiş material specular response:

Metaller ve diğer yansıtıcı yüzeyler artık daha canlı ve gerçekçi görünüyor.

Görsel
Görsel

Eski görüntü (solda) ve yeni görüntü (sağda) karşılaştırması

Ticaret Güncellemesi

Ticaret, geç oyunda her zaman harika bir altın kaynağı olmuştur. Ancak, Ticareti daha erken safhada etkili hale getiren bir dizi uygarlık bonusu var. Genel dengeyi iyileştirmek için formülü güncelledik.

Ticaretteki değişikliklerle ilgili tüm ayrıntılar aşağıdaki Denge ve Hata Düzeltmeleri bölümünde bulunabilir.

Her Medeniyet İçin Benzersin Özellikler

Eşsiz birimler ve teknolojiler, medeniyetlerin birbirinden farklı hissetmesini sağlayan, heyecan ve çeşitlilik katan başlıca faktörlerdir. Bu güncellemede medeniyete özgü her birimin ve teknolojinin genel zevkini ve etkinliğini gözden geçirdik. Sonuçta küçük ince ayarlardan tamamen yeni tasarımlara kadar çeşitli değişiklikler uyguladık! Detayları aşağıda bulacaksınız.

4K HDR Video Paketi

Ücretsiz Age of Empires IV: 4K HDR Video Paketinde yer alan 4K videolardan dördü, ışığa duyarlılık hassasiyeti endişeleri nedeniyle 1080p benzerleriyle değiştirildi. Paketteki diğer tüm videolar aynı kaldı. Etkilenen videolar şunlar:
  • The Norman Legacy 
  • Legacy of the Mongols
  • War’s End
  • Swords & Sabers

Platform Güncellemeleri

Steam başarımları artık Steam platformunda ilerleme durumunu düzgün bir şekilde gösteriyor.


cvcvcv.jpg
Oynanış


Yapay Zeka Güncellemesi
  • Kolay YZ'nin daha agresif olmasına veya amaçlanandan daha fazla asker üretmesine neden olan birden fazla hata düzeltildi.
  • YZ kuşatma silahlarının bazen kurma-sökme, yeniden konumlandırma döngüsünde takılıp kalması düzeltildi.
  • YZ kuşatma silahları, artık bir düşman üssünün kuşatılması sırasında "daha akıllı" davranacak; seçilen hedefe ulaşamazlarsa, hiçbir şey yapmadan etrafta daha az zaman harcayacaklar.
  • Yapay Zekanın bazen köylülerini müttefik oyuncu tarlalarına göndermesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Yapay zekanın erken kaynak bırakma binalarını konumlandırması, onları daha uzağa yerleştirmek ve savunması zor hale getirmek yerine şehir merkezine daha yakın yerleştirecek şekilde iyileştirildi.
  • Odun toplama verimliliğini artırmak için yapay zekanın kereste kampları inşa etme sıklığı iyileştirildi.
  • YZ'nin bazen deniz haritalarında tarlalar inşa edememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • YZ köylülerinin bir adaya bırakıldıklarında geçici olarak boşta kalabilmelerine neden olan bir hata düzeltildi.
  • YZ artık Four Lakes ve Continental haritalarında doğru bir şekilde keşif yapmaya başlayacak.
  • YZ'nin market aracılığıyla yaptığı kaynak alışverişi optimize edildi, böylece yapay zeka yalnızca mantıklı olan kaynak alışverişlerine yönelecek.
  • Yapay Zeka artık müttefik Simgelerini tamir etmek için köylülerini tehlikeli bölgelere göndermeyecek.
  • Bazen Yapay Zekanın seviye yükseltmelerini (kıdemli/elit birim yükseltmeleri) araştırmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Yol bulma iyileştirmeleri ile YZ'nin sefer haritalarında duvarları daha akıllıca yönetmesi sağlandı.
  • YZ'nin okçularının bazen saldırılar arasında yerinde durmak yerine düşmana yaklaşmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • YZ okçularının bir dövüş sırasında yeniden konumlanmaya çalıştıktan sonra kısa bir süre boşta kalmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Yapay Zekanın askeri gemilerinin savaştan geri çekilememesine neden olabilen bir hata düzeltildi.
  • YZ'nin Tithe Barns araştırmasını üretmemesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • YZ'nin gözcüleri artık Rus uygarlığından olmadıkça kurtları görmezden gelecek. Ayrıca sağlıkları düşükse saldırmayacaklar.
  • Göçebe modunda, bir oyuncu Şehir Merkezini yapay zekanın Şehir Merkezini yapmayı planladığı yere yakın bir yere inşa etmeye çalışırsa, yapay zeka artık daha güvenli bir konuma geçecek.

Kısayollar
  • Kısayol tuşu iyileştirmesi: çift basmalı kısayol tuşu kombinasyonları artık düzgün şekilde çalışacak.
  • Tek tek Simgeler arasında geçiş yapmak için yeni bir kısayol tuşu eklendi.
  • Fare tekerleğinde yukarı/aşağı kaydırma artık kısayol tuşu olarak kullanılabilir.
  • Kamera yakınlaştırma/uzaklaştırma artık fare tekerleği yerine başka bir tuşa bağlanabilir.
  • Alt, Ctrl veya Shift'i bağlı tuş olarak kullanırken, sağ taraftaki değiştirici tuşlar artık sol taraftakilerle aynı şekilde çalışacak.
  • Yeniden eşlenebilir kısayol tuşlarındaki iyileştirmelerle ve kombo değiştiricilerde gelecekte yapılacak iyileştirmelere izin vermek için, “Shift ve Alt Değiştirici Tuşları Değiştir” yapılandırma ayarı kaldırıldı.

Ustalıklar
  • Eğitim Ustalığının yerelleştirme metni, herhangi bir sefer görevini içerecek şekilde düzeltildi.
  • İngiliz Ustalığı olan "Gather Round", "Her kamptan en az bir birimin faydalanacağı 5 eş zamanlı kamp kurun" olarak değiştirildi.
  • Mali Savaş Sanatı Görevinde Mali Ustalığı olan "Commune of Wealth"in tamamlanabilmesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Potansiyel hedefler listesine Kule Savaş Filleri de eklenerek Mali Ustalık "Barrange" düzeltildi.
  • Mali Ustalığı "Grazing Herds", Grand Fulani Corral simgesinin etkisini ustalığın ilerlemesine dahil edecek şekilde düzeltildi.
  • Mali Ustalığı "Healing Around" açıklama metni tüm Musofadi birimlerini içerecek şekilde düzeltildi.
  • Moğol Ustalığı “Wolves and Rain”in zorluğu azaltıldı. Oyuncular 30 yerine 20 birim yenerek ustalığı tamamlayabilirler.
  • Osmanlı Ustalığı "On the Move" düzeltildi, yok edilen kaleler tamamlanmış sayılmaz.
  • Rus Ustalığı "Black Powder", "Kimya araştırmasını yap ve Streltsy birimlerini kullanarak 30 düşmanı yen" olarak değiştirildi.
  • Rus Ustalığı "Mount the Attack", "Boyars Fortitude'ü araştır ve ardından süvari birimleriyle 30 düşmanı yen" olarak değiştirildi.

UX/UI ve Menü İyileştirmeleri
  • Artık köylü alt yapı menülerinden ESC, Sağ tık veya kendi atadığınız özel bir tuş ile çıkabilirsiniz
  • Sonuçsuz maçlarda “Sonuç Yok” ekranını görüntülemek yerine artık nihai sonucu, maç bittiğindeki değerleri Maç Geçmişi ekranında gösteriyoruz.
  • Başlangıç birimlerinin oyun sonrası zaman çizelgesinde çift olarak sayılmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Maç sonrası ekranında mağlup edilen birimler oyuncu tarafından silinen birimleri hariç tutacak.
  • Kullanıcı arayüzünün dakika başına kazanılan kaynakları hesaplama sıklığı güncellendi, artık daha doğru değerler sağlayacak.
  • UI komut kartı ipucu kutusu artık yeni yükseltmelerin adlarını ve istatistiklerini düzgün bir şekilde güncelleyecektir. Örneğin Lancer'lar Kilij silah yükseltmesi araştırıldıktan sonra kullanılan silahı doğru gösterecek.
  • Gözlemlenebilir oyunlar menüsünde istediğiniz oyunları daha kolay bulabilmeniz için iyileştirme yapıldı.
  • Sancak desenleri artık ilgili bayrağın tüm alanını dolduruyor.
  • Sancak desenleri artık sancağın boyunu uzatıyor.
  • Oyuncular artık diğer oyuncuların profillerini maç geçmişi sekmesi aracılığıyla da görüntüleyebilir.
  • Oyuncular artık maç lobisindeyken veya maç ararken gruptan ayrılamaz.
  • Bildirimler artık menülerin önünde gösteriliyor.
  • Birimlerin ve binaların genel gölge kalitesini kontrol etmek için yeni bir seçenek eklendi.
  • Düşman yapay zekanın Çağ Atlama bildirimlerinin her zaman düzgün görüntülenmemesine neden olan bir sorun giderildi.
  • Age Up kısmındaki "VEYA" metni, çeviri sorunlarını gidermek için bir resme dönüştürüldü.
  • Altyazılar kapatıldığında film başlıklarının görüntülenmesini engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Sefer oyun içi altyazılarının yazı tipi boyutu artırıldı.
  • Bir sefer videosu izledikten sonra arka plan müziğinin çalmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Giriş senaryosundaki açılır pencereler artık düzgün bir şekilde kapatılabilir.

cvcv.jpg
Haritalar


Genel Harita Değişiklikleri
  • Bazı biyomlarda ağaçların çeşitliliği arttırıldı.
  • Hideout, Wetlands, Waterholes, Mountain Clearing ve Forests Ponds'a yeni ağaçlar eklendi.

Özel Harita Değişiklikleri

Archipelago
  • Archipelago'da, adaların küçük harita boyutlarında çok uzakta oluşmasına, nesnelerin uygun şekilde oluşması için çok fazla su ve yeterli arazi oluşturmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Archipelago'daki adaların küçük harita boyutunda yanlış şekilde oluşturulmasına neden olan bir hata düzeltildi.

Black Forest
  • Yaban domuzları artık tek bir alanda kümelenmek yerine harita boyunca daha eşit bir şekilde dağılacak.

Four Lakes
  • (1v1) Köşe Adalar kaldırıldı.
  • (1v1) İki Kutsal Mekan ana adada doğacak.
  • Oyuncunun başlangıç ormanının boyutu azaltıldı ve oyuncunun üssüne daha yakın olması için ayarlandı.
  • Toplam küçük orman miktarı artırıldı.
  • Kıyı balıklarının, oyuncunun üssünün yakınındaki kıyıda ortaya çıkmamasına neden olan bir sorun giderildi.

Hill and Dale
  • Oyuncu üssündeki büyük altın ve büyük taş kaldırıldı.

Prairie
  • Prairie'deki Kutsal Mekanlar, takımlar ve oyuncular arasında daha eşit bir şekilde oluşturulması amacıyla elden geçirildi.

Warring Islands
  • Tarafsız kaynakların, doğru şekilde üretilmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Kadim Eserler yeniden dağıtıldı. Her oyuncunun yakınında bir kadim eser bulunurken, iki merkezi adada dört kadim eser bulunacak.

Waterholes
  • Tüm oyuncuların yakınında minimum sayıda ormanın ortaya çıkması için güncellendi.

Wetlands
  • Hayvanların ve diğer nesnelerin bazen ormanların içinde sıkışıp kalmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Kadim Eserlerin uygun sayıda üretilmemesine neden olan bir hata düzeltildi.

cvcv.jpg
Modlar


Özel Odalarda Mod İndirme Güncellemesi

Oyuncu adının sol tarafına göstergeler ekleyerek lobideki modlanmış maçların durumunu görmeyi kolaylaştırdık. Bu, kullanıcının içeriği engelleyip engellemedikleri, eksik bir modu indirmek için onay beklemede olup olmadıkları veya gerekli tüm modlara sahip olup olmadıkları gibi durumları gösterir.

Oyuncular artık bir modun ayrıntılar sayfasını açabilir ve lobi ekranından ayrılmadan ona abone olabilir.

Ek olarak, modun yaratıcısı artık modlanmış bir maça başlarken gösterilecek.

cvcv.jpg
Denge ve Hata Düzeltmeleri


Genel Değişiklikler ve Hata Düzeltmeleri
  • Mevcut bir taş duvara yapılan taş kulelerin içinden taş duvarlar inşa edilebilmesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Savunma yapılarının menzil içindeki görünür hedeflere ateş etmeyi bıraktığı nadir bir durum düzeltildi.
  • Üstlerine bina yapıldığında bazen ağaçların kaldırılmamasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Köylüler artık silahları doğru bir şekilde oraktan bıçağa çeviriyor.
  • Döndürüldükten sonra mini haritanın bazı bölümlerinin tıklanabilir olmaması sorunu düzeltildi.
  • Üretim sesleri artık tüm Simgelerde çalışıyor.
  • Dereceli Sezon adları yerelleştirildi.

Ticaret Güncellemesi

Altın artık yolculuğun sonunda değil, tüccar bir Ticaret Merkezine veya Markete her dokunduğunda veriliyor. Yani etkin bir şekilde daha sık altın alacaksınız, ancak tacir her seferinde daha az altın verecek. Bu ayrıca ticaret hattınız saldırıya uğradığında mikro yönetime daha az ihtiyaç olduğu anlamına geliyor. Bir markete sağ tıklayın ve taşınan altını kaybetme endişesi duymadan ticarete geri dönsünler.

"Ana Market Belirle" düğmesi kaldırıldı ve "Ticareti Yeniden Başlat" düğmesiyle değiştirildi. Tüccarlar artık her zaman bulundukları son marketi hatırlar ve geliri bu mesafeye göre hesaplar. Ticareti Yeniden Başlat, tüccarların garnizonlandıktan sonra rotalarına devam etmelerini sağlar.

Denge ve Oynanış Değişiklikleri (Tüm Medeniyetler)
  • Yeni Spyglasses teknolojisi: İmparatorluk Çağında Ahırlardan temin edilebilir. Gözcülerin görüş hattını artırır. Gözcüler artık oyuncu çağ atladıkça fazladan görüş alanı kazanmıyor.
  • Kule Simgeleri (Barbican of the Sun, Kremlin, Saharan Trade Network) artık Düşman Simge Şehir Merkezinin 8 tile'dan daha yakınına kurulamayacak.
  • Lightweight Beams teknolojisi: Maliyet 100 odun / 225 altından 300 odun / 400 altına yükseltildi. Araştırma süresi 45 saniyeden 60 saniyeye çıkarıldı.
  • Palisade Gate canı 1500'den 1250'ye düşürüldü.
  • Surlarda başıboş duran birimler artık düşman birimlerini kovalamak için surları terk etmeyecek.
  • Tüm defansif yapıların saldırı menzili üstüne tıklayan tüm oyunculara görünür olacak.
  • Rahipler devriye görevindeyken müttefik yaralı birimleri iyileştirecek
  • İyileştir ve İlham Ver yetenekleri artık sıraya konabilir.

Deniz Değişiklikleri (Tüm Medeniyetler)
  • Armored Hull Teknolojisi: Maliyet 200 yiyecek / 500 altından 150 yiyecek / 350 altında düşürüldü. Araştırma süresi 45 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü.
  • Saldırı Hareketi emri altındaki donanma gemileri artık bir hedefi yok ettikten sonra hedeflerine giden en kısa yol boyunca devam edecek.
  • Ok Gemileri artık düşman gemilerinin ortasını doğru bir şekilde hedef alıyor.
  • Springald Gemileri artık yakındaki düşman birimlerini düzgün bir şekilde hedef alıyor ve vuruyor.
  • Springald Gemilerinin binalara karşı bonus hasarı 45'ten 55'e yükseltildi.

xvbxvb.jpg
Medeniyetlere Özel Değişiklikler


abba.jpg
Abbasi Hanedanlığı
  • Man-at-Arm biriminin adı Ghulam olarak değiştirildi: Bu korkunç savaşçı, zırhsız birimleri delip geçen güçlü bir çift vuruşa sahip, ancak düşman Şövalyeleri ve Man-at-Arm'larına karşı daha az etkili.
    • Hızlı bir şekilde art arda iki saldırı yapar.
    • Saldırı değeri 12/14'ten 10/12'ye düşürüldü.
    • Saldırı hızı 1,38'den 1,13'e (tam çift vuruş için 1,63) değiştirildi.
    • Maliyet 100 yemek / 20 altından 120 yemek / 30 altına yükseltildi.
    • Hareket hızı 1,12'den 1,19'a yükseltildi.
    • Sağlık 155/180'den 195/225'e yükseltildi.
    • Eğitim süresi 22,5 saniyeden 26 saniyeye çıkarıldı.
    • Bir hücum saldırısında 15 hasar verir.
  • House of Wisdom:
    • Preservation of Knowledge teknolojisinden Outpost mevzilerinin etkilendiği bir sorun düzeltildi.
  • Deve binicisi maliyeti 180 yiyecek / 60 altın yerine 160 yiyecek / 30 altın / 30 odun olarak değiştirildi.
  • Develi Okçular artık daha seri ateş edecek ama saniye başına hasar aynı kalacak.
  • Camel Rider Shields teknolojisi:
    • Maliyet 100 Yiyecek / 250 Altın'dan 75 Yiyecek / 200 Altın'a düşürüldü.
    • Araştırma süresi 60 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü.
  • Teak Masts teknolojisi:
    • Maliyet 100 odun / 150 altından 75 odun / 125 altına düşürüldü.
    • Kale Devri'nden Feodal Çağ'a taşındı.
    • Araştırma süresi 30 saniyeden 20 saniyeye düşürüldü.
    • +%10 hareket hızı yerine artık askeri gemilere +%10 HP ekliyor.
  • İmamlar:
    • Tek hedefli dönüşümler için dönüştürme sesinin daha ince, küçültülmüş bir versiyonu oluşturuldu.
    • Proselytization yükseltmesine sahip imamlar artık zaten dönüştürülmüş bir düşmanı dönüştürmeye çalışmayacak.

chi.jpg
Çin
  • Reusable Barrels teknolojisi Additional Barrels olarak değiştirildi:
    • Artık Nest of Bees maliyetini düşürmüyor.
    • Nest of Bees her atış başına +1 Roket kazanır.
    • Maliyet 150 odun / 350 altından 200 odun / 500 altında yükseltildi.
  • Imperial Palace ve Spirit Way Simgeleri artık vergi bırakma noktaları olarak kullanılabilecek.
  • Barbican of the Sun Simgesi:
    • Düşman Simge Şehir Merkezinin 8 tile yakınına inşa edilemez.
    • Zhuge Nu maliyeti 20 yiyecek / 30 altın / 30 odundan 30 yiyecek / 20 altın / 30 oduna değiştirildi.
  • Grenadier:
    • Hasar 13'den 10'a düşürüldü.
    • Hasar tipi menzilliden kuşatmaya(zırhı yok sayar) dönüştürüldü.
    • Binalara karşı bonus hasar 65'den 20'ye düşürüldü.
  • Fire Lancer:
    • Meşale Hasarı 36/40'dan 30/34'e düşürüldü.
  • Palaca Guard maliyeti 100 yiyecek / 20 altından 100 yiyecek / 25 altına çıkarıldı.

del.jpg
Delhi Sultanlığı
  • Horsemen artık Ghazi Raider:
    • Savaşırken topuz kullanır.
    • Maliyet 100 yiyecek / 20 odundan 110 yiyecek / 30 oduna yükseltildi.
    • Can 125/155/180'den 140/180/200'e yükseltildi.
    • Hasar 9/11/13'ten 12/15/18'e yükseltildi.
    • Ağır birimlere karşı +2/3/4 bonus kazanır.
    • Saldırı hızı 1,88'den 2,0'a değiştirildi.
    • Eğitim süresi 22,5 saniyeden 25 saniyeye çıkarıldı.
  • Medeniyet açıklaması artık balıkçı gemilerindeki +%50 bonus canı belirtiyor.
  • Filler:
    • Tekneler kadar büyük olmalarına rağmen fillere artık Rıhtım mevzii okları tarafından saldırılamıyor.
    • Fillerin binalar yerine birimleri tercih etmesi için hedefleme önceliği güncellendi.
    • Savaş Fili:
      • Kuşatma Dişi silahı kaldırıldı, artık binalara karşı Yakın Dövüşünü kullanıyor.
      • Eski: Kuşatma Dişi, binalara karşı 100 kuşatma +100, 5,75 saldırı hızı (34 dps).
      • Yeni: Yakın Dövüş, 50 yakın dövüş + 45 binalara karşı, 2,75 saldırı hızı (34 dps).
    • Kule Fili:
      • Kuşatma Dişi silahı kaldırıldı, artık binalara karşı Yakın Dövüşünü kullanıyor.
      • Eski: Kuşatma Dişi, binalara karşı 100 kuşatma +50, 5,75 saldırı hızı (26 dps).
      • Yeni: Yakın Dövüş, 30 yakın dövüş + 40 binalara karşı, 2,75 saldırı hızı (25 dps).
  • Zeal'den etkilenen birimlere güçlendirme simgesi eklendi.
  • Binalar arasında geçiş yaparken artık ilk önce alimler seçilmeyecek.
  • Sanctity teknolojisi altın gelir bonusu %50'den %25'e düşürüldü.

eng.jpg
İngilizler
  • Kamp ateşi yeteneği:
    • Longbow'dan Man-at-Arms'a taşındı.
    • Artık araştırmak gerekmiyor.
    • Yerleştirmek için 25 odun ister.
    • Herhangi bir zamanda en fazla 5 Kamp Ateşi konuşlandırılabilir.
    • Kamp ateşleri artık iyileştirme sağlamıyor, bölgedeki birimlere +%30 görüş mesafesi artışı sağlıyor. Ayrıca yakınlarda birim yoksa bir miktar doğal görüş mesafesi sağlarlar.
  • Abbey of Kings Simgesi:
    • Crown a King maliyeti 150 yiyecek / 150 altından 100 yiyecek / 100 altına düşürüldü.
    • İyileştirme menzilini görmek için kullanabileceğiniz bir yetenek düğmesi eklendi.
    • King artık kendini de iyileştiriyor.
    • Kingly Presence etkisinin yarıçapının istenen boyuta uymaması ile ilgili bir hata düzeltildi.
  • Vanguard Man-at-Arms yakın dövüş zırhı 3'ten 2'ye düşürüldü.
  • Köylü av yayı menzili 2.875 karodan 5 karoya çıkarıldı.
  • Armor Clad teknolojisi maliyeti 100 yiyecek / 250 altından 150 yiyecek / 350 altına yükseltildi.
  • Wynguard Footmen artık bir Imperial Age birimine uygun meşale hasarına sahip.

fre.jpg
Fransızlar
  • Hulk, War Cog olarak yeniden adlandırıldı:
    • +1 Delme Zırhını (güncel) korur.
    • Maliyet 120 yiyecek / 200 odun / 30 altından 85 yiyecek / 200 odun / 30 altına düşürüldü. Toplam maliyet %10 daha az.
  • Yeni Merchant Guilds teknolojisi:
    • İmparatorluk Çağında mevcuttur.
    • 200 yiyecek / 500 altın maliyeti.
    • Aktif tüccarlar her 6 saniyede 1 altın üretir.
    • Fransız ekonomik teknoloji indiriminden etkilenir.
    • Kraliyet Enstitüsünde yer alır.
  • Long Guns teknolojisi:
    • Barutlu gemiler için hasar bonusu +%10'dan +%15'e yükseltildi.
    • Artık bonus hasarı da artırıyor.
    • İmparatorluk Çağına taşındı.
    • Maliyet 150 odun / 350 altın'dan 200 odun / 500 altın'a yükseltildi.
    • Kraliyet Enstitüsü simgesine eklendi.
  • Military Academy artık College of Artillery birimlerinin üretim hızını artırıyor.

Civ_Banners_hre_blank.jpg
Kutsal Roma İmparatorluğu
  • Dindarlık ve Kutsama teknolojileri:
    • Kutsama oyundan kaldırıldı ve Dindarlık ile birleştirildi.
    • Dindarlık artık sadece +%15 inşaat hızı yerine +%10 kaynak toplama ve +%25 inşaat hızı sağlıyor.
  • The Great Palace of Flensburg Wonder'ın, Palace of Swabia Simgesi etkisi altındayken Acil Durum Onarımını kullanamaması sorunu düzeltildi.
  • Rıhtımlar yok edildiğinde kadim eserler artık dışarı atılıyor.

mal.jpg
Mali
  • Fort of the Huntress Simgesi:
    • Artık düzgün bir şekilde 5 ateş zırhına sahip.
    • Kalan gizlilik aurası 10 saniyeden 30 saniyeye çıkarıldı.
    • Farimba Garrison Simgesi eğitim hızı %10 düşürüldü:
    • Archer, Donso ve Musofadi Warrior eğitim süresi 22 saniyeden 24 saniyeye çıkarıldı.
    • Cirit Atıcı eğitim süresi 33 saniyeden 37 saniyeye çıkarıldı.
    • Musofadi Tüfekçisi eğitim süresi 52 saniyeden 57 saniyeye çıkarıldı.
  • Griot Bara Simgesi:
    • Festival süreleri 30 saniyeden 60 saniyeye çıkarıldı.
    • Festival bekleme süresi 60 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü.
  • Saharan Trade Network Simgesi:
    • Düşman Simge Şehir Merkezlerinin 8 kare yakınına inşa edilemez.
  • Warrior Scout:
    • Warrior Scout yenilenmesi, Feodal Çağ ve Kale Çağında 2.0'dan 1.5'e düşürüldü.
    • Warrior Scout yenilenmesi İmparatorluk Çağında 2.0'dan 2.5'e yükseltildi.
    • Feodal Çağda hareket hızı 1,88'den 1,75'e düşürüldü.
    • Veteran yükseltmesi artık Kale Çağında menzilli birimlere karşı +%100 bonus hasar veriyor.
  • Sığırlar:
    • Köylü sığır toplama hızı saniyede 0,9'dan 0,81'e düşürüldü.
    • Yiyecek toplama teknolojileri artık çiftliklerde garnizonda tutulan sığırların pasif geliri için de geçerli.
  • Kano Taktikleri teknolojisi:
    • Maliyet 100 odun / 250 altından 50 odun / 125 altına düşürüldü.
    • Araştırma süresi 30 saniyeden 20 saniyeye düşürüldü.
  • Banco Onarım teknolojisi:
    • Etki +%100'den +%50 onarım hızına düşürüldü.
    • Araştırma süresi 60 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü.
  • İthal Zırh teknolojisi maliyeti 100 yiyecek / 250 altından 150 yiyecek / 350 altına yükseltildi.

mon.jpg
Moğollar
  • Moğol Lancer, Keshik olarak yeniden adlandırıldı.
    • Feodal Çağda mevcuttur.
    • Maliyet 140 yiyecek/100 altın'dan 120 yiyecek/80 altın'a düşürüldü.
    • Saldırı 19/24/29'dan 15/19/23'e düşürüldü.
    • Can 190/230/270'ten 145/175/205'e düşürüldü.
    • Saldırı hızı 1,5'ten 1,38'e yükseltildi.
    • Her saldırdığında 3 sağlık iyileştirir.
    • Eğitim süresi 35 saniyeden 30 saniyeye düşürüldü.
  • Yeni Steppe Lancers teknolojisi:
    • İmparatorluk Çağında mevcuttur.
    • Maliyeti 150 yiyecek / 350 altın.
    • Saldırı başına +1 sağlık iyileştirir.
    • Saldırı hızını %10 arttırır.
  • Yeni Geliştirilmiş Bozkır Mızraklı Süvarileri teknolojisi:
    • İmparatorluk Çağında mevcuttur.
    • 500 taş maliyetinde.
    • Saldırı başına +2 sağlık iyileştirir.
    • Saldırı hızını %15 arttırır.
  • Yeni Geliştirilmiş Yam Ağı teknolojisi:
    • İmparatorluk Çağında mevcuttur.
    • Yam aurası içindeyken tüccarları her 2 saniyede bir 1 HP iyileştirir.
  • Kurultay Simgesi:
    • Müttefik birimleri iyileştirmemesi sorunu düzeltildi.
  • Gümüş Ağaç Simgesi:
    • Üretim hızı bonusu %50'den %40'a düşürüldü.
  • Khan;
    • Khan'ın silahları geyik/kurt/domuza karşı +1 bonus hasar kazanır.
    • Keşif Şahini yeteneği:
      • Artık oyuncunun imleçi konumunda bulunan yere çağrılabilir.
      • Yenilenme süresi 75 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü.
      • Artık ağaçların tepelerini görebiliyor.
    • Korsanlık teknolojisi:
      • Maliyet 100 yiyecek / 250 altından 50 yiyecek / 125 altına düşürüldü.
      • Araştırma süresi 30 saniyeden 20 saniyeye düşürüldü.
    • Taş Ticaret teknolojisi:
      • Maliyet 150 yiyecek / 350 altından 300 yiyecek / 700 altına yükseltildi.
      • Araştırma süresi 60 saniyeden 90 saniyeye çıkarıldı.
      • Geliştirilmiş Taş Ticaret teknolojisi maliyeti 500 taştan 1000 taşa yükseltildi.
    • Ovoo ve The White Stupa Simgesine Court Architects teknolojisi eklendi.
    • Oyuncuların Mangudai Atlı Okçularını oyundaki diğer Atlı Okçulardan ayırt etmelerine yardımcı olmak için yeni bir Mangudai simgesi eklendi.
    • Moğol yapay zekasının maçın başında çok uzun süre odun toplayabilmesi sorunu düzeltildi.

otto.jpg
Osmanlı
  • Çifte Minareli Medrese Simgesi:
    • İlk meyve çalısı çıkma süresi her 20 saniyede birden 35 saniyede bir olarak değiştirildi. Yeniden sıfırlanma oranı 120 saniyede kaldı.
  • Sipahi:
    • Maliyet 110 yiyecek / 20 odundan 120 yiyecek / 40 oduna yükseltildi.
    • Sağlık 135/165/190'dan 155/185/220'ye yükseltildi.
    • Hasar 9/11/13'ten 12/15/18'e yükseltildi.
    • Hız 1,88'den 1,75'e düşürüldü.
    • Saldırı menzili 0,29'dan 0,75'e yükseltildi.
  • Yeni Büyük Bombardıman Mevzisi, Kalelerdeki Top Mevzisinin yerini alıyor.
    • Maliyeti 250 altın / 500 taş.
    • Araştırmak için 60 saniye gerekir.
    • Daha büyük Etki Alanı ile 100 Menzilli Hasara sahip.
    • Binaya karşı +200 hasar.
    • Gemiye karşı +100 hasar.
  • Az kullanılan bazı Vezir Puanları iyileştirildi:
    • Saha Çalışması: İyileştirme aurası artık Çağ başına saniyede 1/1/2/3 sağlık olacak.
    • Yeniçeri Bölüğü: Askeri Okullardaki Yeniçerilere ek olarak artık Şehir Merkezinden 2 ekstra yeniçeri daha çıkarıyor.
    • Ticaret Çantaları: Artık Sultanhani Ticaret Ağı tarafından üretilen altın için de geçerli.
  • Mehter:
    • Sağlık artık sabit 180 değerinde değil, Çağ'a göre değişiyor 160/180/200.
  • Nakliye rotaları özelliği (+%10 tüccar ve nakliye gemisi hareket hızı) artık balıkçı tekneleri için de geçerli.

adfdafadff.jpg
Ruslar
  • Av Kabinleri:
    • İnşa hızı 40 saniyeden 25 saniyeye düşürüldü.
    • Çakışan auralara sahip Av Kulübeleri artık altın geliri için bir cezaya maruz kalmıyor. Bunun yerine, ağaçlar Av Kabinleri tarafından sayılıyor. Bu, birden fazla Av Kulübesinin aurasındaki bir ağacın yalnızca yerleştirilen ilk Kulübe için altın üreteceği anlamına geliyor.
    • Altın üretimi artık 30 saniyelik aralıklarla sabitlendi. Ödül mekaniğiyle aralığı azaltmak yerine her kademede Av Kulübesi altın gelirinde bir yüzdelik artış sağlanacak: %10/%25/%65.
    • Maksimum Gelir, 0. kademe ödülde dakikada 300 altınla sınırlıdır. 3. Kademe ödülüyle, tüm av kabinleri için gelir dakikada maksimum 500 altına çıkabilir.
    • Av Kulübeleri artık inşa edildiğinde kullanıcı arayüzlerinde bir ağaç sayacı gösteriyor.
    • High Trade House Simgesi, Av Kulübesi altın üretim sınırında bulunmaz. Ayrıca, yakındaki ağaçlardan altın elde etmek için ağaçları kendine saydırmaz veya sahipsiz ağaçlara ihtiyaç duymaz.
  • Knight Sabers teknolojisi, Knight Poleaxes olarak yeniden düzenlendi:
    • Knight'ın silahı bir kılıçtan baltaya dönüşür. Bu tamamen görsel bir değişikliktir ve yakın dövüş saldırılarına yine +4 hasar ekler.
  • Horse Archer için Atlı Hassasiyeti teknolojisi Atlı Eğitim adı verilen yeni bir teknolojiyle değiştirildi:
    • Atlı okçuların 8 saniye boyunca +2 silah menzili ile maksimum hareket hızında hareket etmelerini sağlayan Gallop yeteneğinin kilidini açar.
  • Streltsy:
    • Yakın dövüş hasarı 50'den 60'a yükseltildi. Bu, bir birim yakın dövüşte Streltsy ile çatıştığında kullanılır.
    • Artık Double Time yeteneğine sahip değil.
  • Kremlin Simgesi:
    • Artık tamamlandıktan hemen sonra bir bilet kazanmıyor, ilk bilet 1 dakika sonra kazanılıyor.
    • Etkinleştirildiğinde mevcut TÜM Milisleri Şehir Merkezine çağıran yeni bir yetenek eklendi.
    • Düşman Simge Şehir Merkezlerinin 8 kare yakınına inşa edilemez.
  • Lodya gemileri, daha düşük nüfus maliyetine sahip gemileri daha yüksek olanlara dönüştürerek nüfus sınırını aşamaz.
  • Kale İzleme teknolojisi:
    • Maliyet 100 taştan 50 taşa düşürüldü.
    • Araştırma süresi 30 saniyeden 15 saniyeye düşürüldü.
  • Wooden Fortress sağlığı 2000'den 1750'ye düşürüldü.

dfdsfdf.jpg
Devam Eden


Dereceli Ödülleri

Sıralamalı Ödül sistemiyle ilgili geri bildirimlerinizi aldık. Şu anda ödüller, sezon sonundaki son sıralamanıza göre belirleniyor ve bu da bazı oyuncuları ödüllerini kaybedebilecekleri korkusuyla belirli bir dereceye ulaştıktan sonra bırakmaya teşvik ediyor. Ekibimiz bunu değiştirmek için çalışıyor, oyuncunun alacağı ödüller sezonun herhangi bir noktasında elde edilen en yüksek sıralamayı temel alacak. Bu, oyuncuların sezonluk ödülleri kaybetme korkusu olmadan kendilerini daha yükseklere doğru zorlamaya devam edebilecekleri anlamına geliyor.

Bu değişikliği Beşinci Sezonun bitiminden önce yapmayı umuyoruz, ancak bu özelliğin sunulması konusunda tam güven sağlamak için tamamlamamız ve test etmemiz gereken şeyler var. Bu değişikliğin ne zaman geleceğini kesinleştirmek için güncellemeler paylaşacağız.

Karşılaşma Kuyruğunu Terk Etme

Sıralamalı oyunda bazı oyuncuların rakiplerine karşı maç oynamak yerine bağlantıyı kesmeye zorladığı ve bekleme cezası aldığı çok fazla rapor duyduk. Durumu takip ederken, oyuncuların mevcut sistemi kötüye kullanmayı tercih edebilecekleri çeşitli nedenler fark ettik. Bu nedenle sorunu ele almak için çok yönlü bir yaklaşım üzerinde çalışıyoruz., Takip ettiğimiz bazı yollardan bahsetmek istiyoruz.

İlk olarak, yukarda bahsettiğimiz gibi Dereceli Ödül sisteminde yaptığımız değişikliklerle derece kaybı yüzünden oynamama sorunun önüne geçmeyi düşünüyoruz.

Dereceli sistem oyuncuların çoğu için zamanında ve eşit maçlar bulma konusunda yeterli bir iş çıkarsa da, ELO puanlarının en üstünde ve en altında yer alan oyuncular için bu tür maçları bulmak uzun sürüyor. Bu da bazı düzensiz eşleşmelerle sonuçlanabiliyor. Üst ve alt uçlardaki oyuncular için sadece ELO puanı yerine lider tablosu konumuna yakın eşleştirmeye öncelik verecek olan değişikliklere bakıyoruz.

Son olarak, kuyruktan ayrılmayla ilgili cezaları artırmaya da bakacağız. Teşviklerle harekete geçmeyi tercih etsek de bu eylemi caydırmadığımız sürece bazı oyuncuların yine de karşılaşmalarından kaçmayı seçebileceğinin farkındayız.

Şu anda bu çabaların birçoğu için araştırma aşamasındayız ve gelecekte zaman çizelgesi ve yaklaşımla ilgili daha fazla bilgi sağlamaya çalışacağız.

Takım Derecelide Hile

Dereceli Takım maçlarında yüzsüzce yapılan hilelerde de bir artış fark ettik. Bu alandaki çalışmalarımız devam etmektedir, ancak lütfen hilecileri oyun içinden veya Müşteri Desteğine ulaşarak bildirmeye devam edin. Bu raporlar, back-end çözümleri araştırırken bize yardımcı olacak.

Kullanıcı gizliliğinin bir parçası olarak, normalde belirli hilecilere karşı uygulanan yaptırımlar hakkında yorum yapmıyoruz, ancak Dereceli'de hile yapmanın oyunun çok oyunculu yönlerinden kalıcı bir yasaklamaya yol açabileceğini hatırlatırız.

dfdsfdf.jpg
Ufukta Neler Var


Yaz Giriş Ödülleri

Yaz, tatiller ve kutlamalar olmadan olmaz! 1 Temmuz (Kanada Günü), 4 Temmuz (Amerikan Bağımsızlık Günü) ve 14 Temmuz'da (Bastille Günü) Age of Empires IV'e giriş yaparak giriş ödülleri kazanın!

Bu tarih ve saatler Pasifik Yaz Saatine (PDT; -7:00 UTC) göredir.

Yaz Tatili Etkinliği

Güneş kreminizi alın ve sahile gidin! Yaz Tatilimiz için Temmuz sonunda bizimle birlikte olun ve plaj kıyafetlerinizi kazanmak için mücadeleleri tamamlayın!

q.jpg

Yaklaşan Yama

Devam eden desteğin bir parçası olarak, Temmuz sonu için küçük bir yama planlıyoruz. Önceki küçük yamalarda olduğu gibi, birkaç hata düzeltmesi ve başka değişiklikler bekleyebilirsiniz.
[+] 3 üye Athule nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.