Yama Notları: Company of Heroes 2 - 21 Haziran Yaması
#1
21 Haziran Yaması

header.jpg?t=1464985781

Bu yamanın amacı oyundaki çeşitliliği artırmak ve kalıplaşmış oyun tarzının çok daha serbest bir düzeye çekilmesidir. Bunun için bir çok yeteneği yeniden düzenledik ve üniteleri yeniden şekillendirdik. Değişiklilerde ki amaçların biride rastgele gerçekleşen olayların minumum düzeye indirilmesi veya tamamen ortadan kaldırılmasıydı.

Daha fazla lafı uzatmadan yeni yamada neler varmış inceleyelim.




Genel Değişiklikler



Ağır Tanklar

 Bir çok ağır tankın yaz zırhları düşürüldü dürülen tanklar

  1. Is-2
  2. Tiger Ace ve Tiger
  3. Jadtiger
  4. King Tiger
  5. Comet Tankı
Bu tankları arasında en çok zırhı zayıflatılan araç King Tiger oldu. 

Mayınlar

 Ev giriş çıkışlarına ve dar alanlarda ortaya çıkan bir sorun olan tüm bir ünitenin yok olmasını önlemek için değişiklikler yapıldı. Bunun yanında başka bir radikal değişiklik ise mayınların artık araçlara negatif etkiler vermeyecek olması.


Değişikliklerle yakından bakacak olursak:
  • Soviet Field Craft Mines hasarı 80'e yükseldi. ( Bir modelin can puanına eşit)
  • Soviyet Field Craft Mines bir üniteden en fazla bir kişiye hasar verebilir.
  • Geri kalan mayınlar bir ünitenin 2 üyesine hasar verebilir.
  • Mayına basan piyadelere artık Suppresison etkisi ortaya çıkabilecek. 
  • Mayınlardan gelen kritikler ortadan kalktı.
Rastgele Meydana gelen Motor Hasarı Kritiği

Bazı yetenekler dışında artık %5 üzerine sahip araçlara Motor Hasar Kritiği meydana gelmeyecek. Bu şekilde şans faktörünü azaltacağız.


Suppression

Bir grup piyade ünitesinin doğrudan Makineli Tüfeklere saldırması ve tek bir bomba ile kolayca icabına bakmasını önlemek istiyoruz bu yüzdende bundan böyle suppression etkisine sahip olan ünitelerin atabileceği maksimum bomba menzili %33 azalttık.

Anti-Tank Silahları

Piyadelere vurabileceği maksimum hasar saf hasarının %25'i kadar olarak ayarlandı.

Keskin Nişancılar
  • Hitboxları bir miktar arttı. (daha rahat vurulabilecekler)
  • Bundan böyle bir silahı ateş etme süresi ve isabet alımı her mesafede sabitlendi.
Sersemletme Kritiği

Bundan böyle ağır tankların sahip olduğu çok nadirde olsa geçekleşen düşman araçlarını sersemlemesine sebep olan Deflection Stun Kritiği tamamen kaldırıldı.

Piyade ve Destek Mangalarının Üretilmesi:

Bundan böyle temel piyade ve destek mangaları haritanın dışından değil üretildiği binadan ortaya çıkacak.


Intel Bulletins

Intel bulletinlere bazı değişiklikler geldi.




Her fraksiyona yapılan değişiklikler bitti sırada fraksiyonlara özel değişikliler var.


Sovyetler


T34-76

  • Gövde'de bulunan  makineli tüfeğin ateş etme süresi orta mesafede artırıldı.
  • Gövde'de bulunan makineli tüfeğin isabeti her mesafede artırıldı.
  • Gövde'de bulunan makineli tüfeğin mermi doldurma hızı artırıldı.
  • Ana silah doldurma hızı artırıldı.
Su-85
  • İsabeti artırıldı.
  • Zırh delme kapasitesi artırıldı.
  • Mermi doldurma hızı yavaşlatıldı.
  • Hitbox'ı düşürüldü. Artık daha zor vurulacak.
  • Kendi etrafında dönme hızı artırıldı.
  • Ücreti 340 insan gücü ve 140 benzin iken 350 insan gücü ve 150 benzine yükseltildi.
IS-2 
  • Merminin dağılması diğer araçlarla  olan fark iyi yönde azaltıldı.
  • Orta ve uzak mesafede artık daha iyi zırh deliyor.
Trip-Ware  Flare Mine
  • Hasarı 20'den 80'e çıkarıldı.
  • Artık küçük patlayıcılar sınıfında.
  • Bir ünitede sadece tek bir modele hasar verebiliyor.
  • Kurulum süresi azaldı.
Sovyet Keskin Nişancıları

Sağlık puanı 48'den 64'e çıkarıldı.

RPG 43 AT Grenade

Havada süzülme süresi yarı yarıya azaldı.

Penal Battalion

Üretim binasının yetersiz Anti-Tank kapasitesinden ötürü Penal Battaion ünitesini Anti-Piyadesi olarak yeniden düzenlemeye karar verdik.
  • SVT isabeti artırıldı.
  • SVT hasar 8'den 10'a çıkarıldı.
  • Ateş etme süresi ve isabet alma süresi yeniden düzenlendi.
  • İstenilen insan gücü 300'den 270'e düşürüldü.
  • Reinforce süresi ve üretilme süresi artırıldı.
  • Trip-Ware tuzakları yerine yeni bir pasif bir yeteneğe sahip oldular: Ölen her model için %4 isabet, -%2 ateş etme süresi ve -%3 vurulma şansı eklendi. Yeteneğin ismi ise To The Last Man oldu.



USF


57mm ATG
  • Zırh delmesi artırıldı.
  • Take Aim! Yeteneği artık süreli bir yetenek oldu etki süresi 20 yeniden dolma süresi ise 60 saniye olarak ayarlandı.
  • İsabeti artırıldı.
M2HB HMG Team
  • Zırh delmesi önemli bir oranda artırıldı.
  • Yeni yetenek: Armor Piercing Rounds: Belli bir süreliğine silaha %25 hasar bonusu ve +10 zırh delme kazandıracak.
M36 Jackson
  • Görüş alanı artırıldı.
  • Hızlanma süresi kısaldı.
  • Veterancy 2 artık %30 görüş mesafesi değil +5 görüş mesafesi kazandırıyor.
M8 Motor Carriage
  • Orta ve Uzun mesafede bir top mermisinin vereceği alan hasarı artık daha çok alana etki ediyor.
  • Üretim süresi kısaldı.
  • Sağlık Puanı 320'den 400'e çıkarıldı. 
Major
  • Bombardıman gecikme süresi azaltıldı.
  • Bombardıman yeteneği artık daha fazla top mermisi atıyor.
  • İstenilen mermi miktarı 120'den 60'a düşürüldü.
  • istenilen bölgeye bombardıman çağırmak için gereken mesafe düşürüldü.
  • Yeniden dolum süresi 60'tan 90'a çıkarıldı.
Captain

  • Artık bedava Bozukalar ile ortaya çıkmıyor geliştirme istiyor.
  • On Me! Yeteneği artık suppression etkisine karşı bağışıklık kazandırmıyor ama o anki suppression etkisini ortadan kaldırabiliyor.
M1 81mm Mortar

Artık başlangıç binasında üretilebilir halde.




Wehrmacht


251 Flame HF
  • Artık ateş silahı geliştirmesi 120 değil 90 mermi istiyor.
  • Ateş silahını ateşleme süresi kısaldı.
  • Yapıların içinde bulunan ünitelere verdiği hasar düşürüldü.
Support Armor Korp

Artık bu binanının kurulma ücreti daha düşük. Değerler 260 insan gücünden 240'a benzin ise 75'ten 60'a düştü.

Brummbar
  • Üretim ücreti düşürüldü.
  • Alan hasarı artık daha geniş.
  • Mermi doldurma hızı 8.25'e sabitlendi.
  • Artık Medium Crush yerine Heavy Crush yapıyor.
  • Veterancy artırmak için gereken tecrübe eşikleri düştü.
Heavy Panzer Korp

Kurulum ücreti düşürüldü. 260 insan gücünden 200'e, 75 benzinden 50'ye düştü.

Panzer IV Command Tank

Artık kendi aurasından yararlanamayacak. 

Pioneers

Artık kum torbaları kurabiliyor.

Bundled Grenade (PanzerGrenadier)
  • Verebileceği alan hasarı genişledi.
  • Hasarı 120'ye çıkarıldı.



OKW



Battlegroup Headquarters

Sıhhiyeler artık geliştirme ile açılıyor. Ücreti ise 100 insan gücü ve 15 benzin olarak ayarlandı.

Sıhhiye iyileştirme hızı artırıldı.

Mechanized Headquarters

Mühendisler artık geliştirme ile açılıyor. Ücreti ise 100 insan gücü ve 15 benzin olarak ayarlandı.

Volksgrenadier
  • Panzershreck paketi kaldırıldı.
  • SGT 44 paketi eklendi. 60 mermi ile ünite 2 adet SGT 44'e sahip olabiliyor.
  • Panzerfaust yeteneği eklendi. Kullanılabilir hale gelmesi için gereken şey, bir adet kamyon/ karargahı kurmak.
MG34 HMG Team
  • Uzak ve orta mesafedeki isabeti artırıldı.
  • Ateş etme aralığı azaltıldı.
  • Fiyatı 210'dan 230'a çıkartıldı.
  • Başlangıç karargahında üretilebilir. Mech HQ veya Battlegroup HQ kurulması ile ünite kurulabilir hale geliyor. 
Fortification Doctrine

MG34 HMG Team yerine LeFH 18 Artillery ünitesi eklendi.

Luftwaffe Ground Forces Doctrine

MG34 HMG Team yerine Reconnaissance Overflight  yeteneği yerleştirildi.

Goliath

İngiliz yerleşkelerine 5 kat fazla hasar vuracak.

Sturmpioneers

Panzershreck paketi geliştirilebilir hale geldi.

Bundled Grenade 

Wehrmacht'taki bomba ile aynı değişikliklere sahip.



British Forces


Başlangıç kaynağı

Oyuna başına artık 290 yerine 340 insan gücü ile başlıyor.

Universal Carrier
  • Fiyatı 210'dan 260'a artırıldı.
  • Vickers K mesafesi artırıldı.
  • Ateş etme hızı ve ateş etme süresi her mesafede 1'e sabitlendi.
  • Sahip olduğu geliştirmelerden birini yaptığı takdirde sağlık puanı 40 artacak.
  • Kendini tamir etme özelliğine sahip olacak.
Counter Battary
  • Artık süreli bir yetenek. 45 saniye sürüyor ve yeniden kullanım süresi 90 saniye.
  • 30 mermiye mal oluyor.
Land Matters
  • CP'si 5'ten 8'e yükseldi.
  • Alan hasarı daha dar artık.
  • Fosfor bombası için atış açısı yeniden düzenlendi.
Sexton
  • Hasarı artırıldı.
  • Merminin havada kalma süresi azaldı.
  • Artık daha fazla top ateşleyecek.
Firefly
  • Yeniden doldurma süresi kısaldı.
  • Tulip Rockets artık 120 değil 240 hasar verecek.
  • Tulip Rockets düşman tankının zırhını deldiği takdirde 2.5 saniye sersemletme ve 8 saniye boyunca'da görüş alanı 0 olacak.
  • Tulip Rockets kullanım ücreti düşürüldü. 100> 80
  • Tulip Rockets yeniden kullanım süresi düşürüldü. 120< 80
Infantry Section
  • Veterancy kazanma eşikleri artırıldı.
  • Artillery flare kullanabilme menzili 20'den 30'a çıkarıldı.
Tank Hunter Infantry Section
  • Heat Grenade yeteneği artık 50 yerine 100 hasara sahip.
Sniper
  • Artillery Flare kullanabilme menzili 30'dan 35'e çıkarıldı.
Bofor QF 40mm ''Suppressive Barrage'' Yeteneği
  • Suppressive Barrage yeteneği artık daha az alana etki edecek. 5'ten 3'e düşürüldü.
  • Suppressive Barrage yeteneği artık daha az suppression etkisine sebep olacak. 0.3'ten 0.2'ye düşürüldü.
Cromwell 

Target size 18'den 22'ye çıkarıldı. Artık daha kolay vurulabilecek.

Churchill MK. VII Infantry Support Tank

Churchill tankının şuan ki performansının fiyatına göre kötü olduğunu düşündüğümüzden fiyatını biraz azaltmayı uygun gördük.

İnsan gücü: 540> 490
Benzin: 180> 160


21 Haziranda çıkacak yama bu şekilde olacaktır. Gelecek yamalarda görüşmek üzere.
[+] 1 üye SatanistKesenKedi nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Company of Heroes 2 - 21 Haziran Yaması - Yazar: SatanistKesenKedi - 20-06-2016, 10:51
Company of Heroes 2 - 21 Haziran Yaması - Yazar: Duman - 20-06-2016, 12:34



Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.