Yama Notları: Imperator - 2.0.2 Yaması
#1
123.png
Imperator: Rome için 2.0.2 yaması çıktı.

Denge Değişiklikleri
  • Kale bakım maliyeti 0.4'üne düşürüldü.
  • Dökümhaneler artık başlangıç tecrübesi ve nüfus üretim etkisi yerine %25 vergi ve araştırma puanı sağlıyor.
  • Çöl arazideki Nüfus Kapasitesi -%25'ten -%30'a çıkarıldı.
  • Büyük Harikalardan edinilen Nüfus Kapasitesi ve Nüfus Artışı yaklaşık %25 oranında azaltıldı.
  • Başkentte Taş fazlalılğı olması durumunda sahip olunan İnşaat Maliyeti etkisi -%10'dan -%5'e düşürüldü.
  • Hükümdarın Beceri seviyesi artık her seviye başına -%1 İnşaat Maliyeti sağlıyor.
  • Buluş ağaçlarında İnşaat Maliyetini -%5 azaltan birçok buluş, artık -%2.5 azaltıyor.
  • İnşaat Standartları ideası artık İnşaat Maliyetini %10 azaltıyor, bunun yanı sıra İnşaat Süresini de %25 azaltıyor.
  • Uydu statüsü artık mevcut etkilerin yanı sıra paralı asker ordularını 1 arttırıyor.
  • Adak Adamanın İstikrar maliyetine olan etkisi artık %65 yerine %100
  • Paralı Askerler ve Korsanlar artık tek seferlik ödemelere sahip değil. Lejyon altbirlik ödemesi ise %50 daha fazla.
  • Paralı Asker Bakım Maliyetini azaltan birçok etki, artık %25 ila %50 arasında daha zayıf.
  • Sahip olunabilecek Paralı Asker sayısı kısıtlandı. Bu değer ülke kademesi ve buluşlarla yükseltilebiliyor.
  • Oksilyer Alımı buluşu artık köşetaşı buluşu, +%5 insan gücü, +%2 milis büyüklüğü ve 1 paralı asker limiti sağlıyor.
  • Profesyonel Denizciler buluşu +1 paralı asker limiti sağlıyor.
  • Paralı Asker Kontenjanı buluşu artık köşetaşı buluşu, paralı asker limitini 2 arttırıyor, paralı asker bakım maliyetini %5 azaltıp, insan gücü havuzunu %20 azaltıyor.
  • Hafif Piyadeler artık daha az moral hasarı alıp, ağır piyadelere ve fillere daha çok hasar veriyorlar.
  • Okçular artık 2 manevra sahibi ve %30 daha fazla moral hasarı alıyor (eskiden %25'ti)
  • Silahlanma askeri geleneği artık -%10 değil, -%15 Okçu maliyeti sağlıyor.
  • Yüksek AG artık puan başına istikrar arttırma maliyetini %1.5 yükseltiyor.
  • Bağımsızlık Savaşlarında saldıran ve savunan tarafın savaş skoru maliyetleri artık tabanın yarısı.
  • Milisler terhis edildiklerinde %25 daha az askerî tecrübe sağlıyorlar.
  • Milisler artık toplandıktan 6 ay sonra savaş yorgunluğuna dahil ediliyorlar. Askerî tecrübeye katkı sağlamaları için en az 8 ay boyunca aktif kalmaları gerekiyor.
  • Savaş Yorgunluğundan kazanılan Askerî Tecrübe miktarı %50 azaltıldı.
  • Büyümek arzusunun karakter becerilerini arttırma ihtimali yükseltildi.
  • Mauryalar, başlangıçtaki hanedan üyelerinin soyunun tükenmesi durumunda daha az saldırgan hale geliyorlar.
  • Kartaca Mirası artık paralı asker limitini 1 arttırıyor.
  • Lejyon komutanlığı artık ailelerin iş beklentisinde sayılıyor.
Arayüz Değişiklikleri
  • Cumhuriyetlerde Hükümet Arayüzünde artık hükümdarın ve eş hükümdarın partilerinin sembolü gösteriliyor.
  • Makamların faydaları, artık Makamda herhangi bir karakter olmasa bile gösteriliyor.
  • Makamlara atanabilecek karakterler artık becerilerine göre sıralanabiliyorlar.
  • Eyalet arayüzü artık bütünleştirilmiş nüfuslara ve dini birliğe göre sıralanabiliyor.
  • Defter kısmındaki kohort sayısı bilgisi kaldırıldı.
  • Karakter portrelerinde aileleri temsil eden kısımlar artık daha net.
  • Mini haritada, şu an gösterilmekte olan parça artık siyah bir çizgiyle belirtiliyor.
  • Büyük Harikalar artık Atlas harita modunda sergileniyor. Başkent şehrinin sembolü artık şehrin merkezinde yer alıyor ve ekranı uzaklaştırdığınızda hareket etmiyor.
  • Askeriye arayüzünde Milis harita modu için bir kısayol oluşturuldu.
  • Makro inşaat değişim göstergeleri artık değişimin yerine % farkları yansıtıyor, artık 2 değer yerine 3 değer bulunuyor. Artık binaların inşa edildiklerinde nasıl bir etkiye sahip olacağını daha net bir şekilde görebiliyorsunuz.
  • Karakter bilgi çubuğunda, unvanlar için bu unvana sahip olmanın ne anlama geldiğine dair bilgi çubukları eklendi.
  • Eğitim Modu bilgi çubukları artık soldaki arayüz butonlarıyla uyumlu ikonlara sahip.
  • Eğitim Modunda tamamlanmış görevler artık yeni arayüz stiline uygun bir şekilde sergileniyorlar.
  • Teknoloji ve Görev arayüzlerinde mouse'ta sol tıklayarak da ekranı kaydırabiliyorsunuz.
  • Eyalet arayüzüne tekrardan Toprak Listesi eklendi.
  • Ticaret İthalat arayüzünde geliştirmeler yapıldı, artık her ticaret malının ithal edilebileceği kaynak sayısı, hangi ülkelerin ithalata sıcak baktığı sebepleriyle birlikte daha kolay bir şekilde görüntülenebiliyor.
  • Karakterlerin sağlık değerleri için kademeli olarak değişen maskeleme eklendi.
  • Kararların bildirim olarak çıkmasına yönelik kutucuklar, artık kararların bilgi çubuklarının arkasında kalmıyorlar.
  • Bildirimler artık yan menüye kadar uzanabiliyor, bu durumun yaşanma ihtimali çok yüksek olmasa da, artık mümkün.
  • Harita üzerindeki muharebe görünümünde geliştirmeler yapıldı. General portreleri artık bilgi çubuğu çıkartmıyor, herhangi bir orduya tıklamanız muharebede aktif olan tüm orduları seçmenizi sağlıyor (yani geri çekilmek için tüm orduyu seçmeniz gerekmiyor.)
  • Otomatik Ticaret sonucu reddedilen ticaret teklifleri artık oyuncuya mesaj olarak ulaşmıyor.
  • Kültür arayüzünde sıralanabilir unsurlara artık tıklanabiliyor.
Bunların yanı sıra çeşitli arayüz değişiklikleri ve hata giderimleri.
[+] 3 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.