https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...a-notlari/ :11.6 Yaması geldi ve dersler yeniden başlıyor!
Ama korkmayın, son derece faydalı sınav notları içeren yama notları burada. Bu yamada Xin Zhao'ya yenilikler getiriyor ve sistemsel iyileştirmeleri (örn. rünler ve eşyalardan gelen) genel olarak azaltmaya yönelik değişiklikler yapıyoruz. Tabii ki canlı kalmak önemli ama bazı şampiyonlar neredeyse ölümsüz olduğunda işlerin rengi değişiyor.
Neyse, çalışmanız bittikten sonra Vadi'ye gidin ve rakip takıma unutulmaz bir ders verin. Bir sonraki teneffüste yamada görüşmek üzere.
Ders çalışmayı sevmiyorsanız, sizi okulun sonsuza dek tatil olduğu TFT evreninin yama notlarına alalım!
Yamada Öne Çıkanlar
Savaş Akademisi Garen, Savaş Akademisi Wukong, Savaş Akademisi Caitlyn, Savaş Akademisi Yone, Savaş Akademisi Leona ve Savaş Akademisi Leona Prestij Serisi 18 Mart 2021 tarihinde çıkıyor.
Şampiyonlar
Akali
Taban canı azaldı ve can büyüme oranı arttı. Pasifin enerji yenilemesi kalktı. Q'nun bedeli ilk yetenek seviyelerinde arttı, ileri yetenek seviyelerinde azaldı; ilave hasarı kalktı. W artık Akali'nin azami enerjisini arttırıyor. E'nin toplam hasarı arttı; ilk vuruşunun hasar oranı azaldı; ikinci vuruşunun hasar oranı arttı. R'nin ilk atılması artık büyü hasarı veriyor ve hasarı ileri yetenek seviyelerinde yetenek gücüne bağlı olarak artıyor.
"Akali çoğu oyunun başlangıcından itibaren dayanıklılığını kullanarak en zor erken koridor aşamalarında bile hayatta kalmayı başarıyor. Erken safhalarda sahip olduğu dayanıklılığı azaltarak koridor aşamalarında her zaman başarılı olmasının önüne geçiyoruz. Fakat bunu dengelemek için ileri safhalardaki düello potansiyelini güçlendirerek hücuma geçtiğinde ölümcül olmasını sağlıyoruz. Ayrıca enerji yönetimini daha kolay anlaşılır hale getiriyoruz. Böylece onu oynamaya yeni başlıyorsanız, sistemi anlamak için eskisi kadar fazla enerji sarf etmeniz gerekmeyecek."
Taban nitelikler
CAN: 575 ⇒ 500
CAN BÜYÜME ORANI: 95 ⇒ 105
Pasif - Suikastçının Damgası
KALDIRILDI KUVVETLİ KAMA'NIN ENERJİ YENİLEMESİ: Suikastçının Damgası artık 10/15/20 Enerji yenilemiyor.
Q - Beş Nokta Saldırısı
BEDEL: 120/115/110/105/100 Enerji ⇒ 130/115/100/85/70 Enerji
KALDIRILDI YETENEĞİN 5. SEVİYEDE VERDİĞİ İLAVE HASAR: Beş Nokta Saldırısı artık minyonlara ve canavarlara %25 İlave Büyü Hasarı vermiyor.
W - Alacakaranlık Perdesi
YENİ ENERJİ PERDESİ: Alacakaranlık Perdesi artık Akali'nin azami enerjisini 80 arttırıyor (ve hâlâ 80 Enerji yeniliyor).
E - Çevik Silah
TOPLAM HASAR: 100/170/240/310/380 (+%70 SG) (+%100 YG) ⇒ 100/187,5/275/362,5/450 (+%85 SG) (+%120 YG)
BİRİNCİ VE İKİNCİ VURUŞ ARASINDAKİ HASAR BÖLÜNMESİ: Toplam hasarın %50'si, toplam hasarın %50'si ⇒ Toplam hasarın %30'u, toplam hasarın %70'i
R - Kusursuz İnfaz
İLK ATILMANIN HASAR TÜRÜ: Fiziksel ⇒ Büyü
İLK ATILMANIN HASARI: 125/225/325 (+%50 İlave SG) ⇒ 80/220/360 (+%50 İlave SG) (+%30 YG)
Gnar
W'nun ilave taban hasarı azaldı.
"Gnar miniminnacık olmasına rağmen profesyonel düzeyde bir süredir mega güçlü. Dolayısıyla koridorda rakibi dürtme gücünü biraz azaltıyoruz."
W - Hiper
İLAVE TABAN HASAR: 10/20/30/40/50 ⇒ 0/10/20/30/40
Hecarim
Q'nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
"Hecarim bir süredir özellikle de dayanıklılığa yönelik dizilimlerle ormandaki en etkili midilli. Taban hasarını azaltıyoruz. Böylece artık rakiplerine zarar vermek istiyorsa daha fazla çabalaması gerekecek."
Q - Galeyan
TABAN HASAR: 60/102/144/186/228 ⇒ 60/97/134/171/208
Karthus
Q'nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
"Karthus metadaki değişikliklerden çabucak etkilenebiliyor. Yama notlarında sık sık belirmesinin sebebi de bu. Oyuncular ideal dizilimlerini bulduğu için seçkin düzeyde yeniden yükselişe geçti. Dolayısıyla hortlağımızın hasarını azaltıyoruz."
Q - Hortlak Mayın
TABAN HASAR: 45/65/85/105/125 (90/130/170/210/250) ⇒ 45/62,5/80/97,5/115 (90/125/160/195/230)
LeBlanc
W'nun bedeli ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
"LeBlanc zincirlerinden kurtulamıyor ve başarılı olmak için biraz yardıma ihtiyacı var. Ona çatışmaya daha sık girip çıkma fırsatı sunuyoruz."
W - Vurkaç
BEDEL: 60/75/90/105/120 Mana ⇒ 60/70/80/90/100 Mana
Lillia
R'nin bekleme süresi arttı.
"Lillia oyuna geldiğinden beri getirdiğimiz zayıflatmalardan seke seke kaçıyor ve profesyonel düzeydeki popülerliğini koruyor. Diğer ormancılar gözden düşmeye başladığı için sevimli ceylanımıza dur deme vakti geldi. Ultisi alan etkili ve savaşın gidişatını değiştirme potansiyeline sahip, bu yüzden yeteneğin bekleme süresini etkililiğini yansıtacak şekilde arttırıyoruz."
R - Mışıl Mışıl
BEKLEME SÜRESİ: 130/110/90 saniye ⇒ 150/130/110 saniye
Pyke
E'nin bekleme süresi artık sabit değil.
"Pyke, 11.5'te orta koridor Pyke'ı batırdığımızdan beri nefes alamıyor. Artık oyuncular destek yerine orta koridoru tercih etmediği için yeteneğin bekleme süresinin seviye atladığında azalmasını sağlayarak Pyke'ın yüzeye çıkmasına yardım edebiliriz."
E - Karanlık Gelgit
BEKLEME SÜRESİ: 15 saniye ⇒ 15/14/13/12/11 saniye
Renekton
R'nin ilave canı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
"İleri safhalarda çıkan çatışmalarda ve takım savaşlarında yüksek hayatta kalma potansiyeline sahip timsahımız profesyonel düzeyin vazgeçilmezi. İleri safhalardaki dayanıklılığını azaltarak rakiplerine onun zayıf yönlerinden faydalanma şansı sunuyoruz."
R - Sahip
İLAVE CAN: 250/500/750 ⇒ 250/400/550
Sylas
Pasifin İsyanın Zinciri etkisinin ilave saldırı hızı arttı. W'nun bekleme süresi, bedeli ve iyileştirme oranı azaldı.
"Sylas bir süredir yeterince tatmin edici değil ve artık onun hapishaneden kaçmasına yardım edebileceğimizi düşünüyoruz. Kaçkınımıza rakiplerini darp etmesi için daha fazla fırsat sunuyoruz ve bu sırada onun iyileştirmesini fazla arttırmamaya dikkat ediyoruz."
Pasif - Petrisit Patlaması
İSYANIN ZİNCİRİ İLAVE SALDIRI HIZI: %80 ⇒ %125
W - Kral Katili
BEKLEME SÜRESİ: 13/11,5/10/8,5/7 saniye ⇒ 13/11,25/9,5/7,75/6 saniye
BEDEL: 70/80/90/100/110 Mana ⇒ 60/70/80/90/100 Mana
İYİLEŞTİRME ORANI: %50 YG ⇒ %45 YG
Urgot
W'nun isabet hasarının etkililiği azaldı.
"11.4 Yaması'nda Urgot'a getirdiğimiz değişiklikle birlikte, içinde Kraken Katili bulunan dayanıksız yan dizilimleri daha etkili kılmayı hedeflemiştik. Ama tabii ki dev yengecimiz istediğimizi yapmadı ve Haşmetli Hydra almayı tercih etti. Yan dizilimlerini toptan bırakması ve yeniden ana dizilimlerine odaklanması için isabet etkisi değişikliğini geri alıyoruz."
W - İmha
İSABET HASARI ETKİLİLİĞİ: %75 ⇒ %50
Volibear
W'nun canavarlardan elde ettiği iyileştirme artık yarıya inmiyor. E'nin sınırlı hasarı artık sabit.
"Ormanda ayıların, atların ve ceylanların kol gezdiğine dair raporlar aldık. Ama ayrıntılı incelememiz sonucunda, Volibear'in ormancıların aşırı güçlenmesinde bir suçu olmadığını fark ettik. Hatta kendisinin kurban olduğunu öğrendik. Onu kış uykusundan kaldırıyor ve yeni sezonun tadını çıkarmaya davet ediyoruz."
W - Hırpalayan Vahşet
KALDIRILDI YARALI İYİLEŞTİRMESİ: Yaralı canavarlardan elde edilen iyileştirme artık yarıya inmiyor (minyonlardan elde edilen iyileştirme hâlâ azalıyor).
E - Bulutların Gazabı
SINIRLI HASAR: 150/300/450/600/750 ⇒ Tüm yetenek seviyelerinde 750
Xin Zhao
SG Dövüşçü Ayarlamaları
Pasifin iyileştirmesi azaldı; yük tüketimi hatası giderildi. Q'nun ilave taban hasarı ilk yetenek seviyelerinde azaldı. W'nun bekleme süresi azaldı; bedeli arttı; minyonlara verdiği hasarın azalma oranı artık sabit değil, isabet alanı ayarlandı. W1'in kullanım süresi artık sabit. W2'nin hasarı artık kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak artıyor; W2'nin menzili ve atış hızı arttı; W2 artık rakiplere meydan okuyor.
"Xin'e iki farklı değişiklik setini tek seferde getiriyoruz. Bunlardan biri temel SG dövüşçüsü dizilimine odaklanıyor, diğeriyse YG'ye yönelik yan dizilimini etkili hale getiriyor. Değişiklikler epey kapsamlı olduğu için onları bölmeye karar verdik.
Öncelikle SG Xin'i hepimiz biliyor ve seviyoruz: Güçlü bir ruha ve daha da güçlü bir mızrağa sahip Demacia'lı bir savaşçı. Çatışmalarda son derece başarılı bir dövüşçü olarak kombolarını uzatması ve düello başlatması için ihtiyacı olan araçları ona sunarak kendine özgü güçlü yönlerini öne çıkarıyoruz. Rakiplerini yeni ve yaratıcı yollardan alt etmesini sağlayacak değişikliklerle birlikte, takım savaşlarına ve çatışmalara dalarken artık çok daha güçlü ve hatta yürekli hissedecek."
Pasif - Mücadele Azmi
İYİLEŞTİRME: 1-18. seviyelerde 10-112 ⇒ 1-18. seviyelerde 7-92
GİDERİLEN HATA: Xin Zhao artık W - Rüzgârdan Şimşeğe yeteneğini kullandıktan hemen sonra bir rakibe normal saldırı yaptığında Pasif - Mücadele Azmi yüklerini doğru biçimde tüketiyor.
Q - Üç Pençe Saldırısı
İLAVE TABAN HASAR: 20/28/36/44/52 ⇒ 16/25/34/43/52
W - Rüzgârdan Şimşeğe
BEKLEME SÜRESİ: 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 12/10,5/9/7,5/6 saniye
BEDEL: 45 Mana ⇒ 60 Mana
MİNYONLARA VERİLEN HASARIN AZALMA ORANI: %50 ⇒ 1-16. seviyelerde %50-0
İLK SALDIRININ KULLANIM SÜRESİ: Saldırı hızına bağlı olarak 0,5-0,4 saniye ⇒ 0,5 saniye
YENİ İKİNCİ SALDIRININ HASAR ÇARPANI: İkinci saldırının hasarı artık kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak en fazla %33 artıyor.
İKİNCİ SALDIRININ MENZİLİ: 900 ⇒ 1000
İKİNCİ SALDIRININ ATIŞ HIZI: 5000 ⇒ 6250
YENİ MEYDAN OKUMA, CANINA OKU: İkinci saldırı artık rakip şampiyonlara ve canavarlara meydan okuyor ve onları 3 saniyeliğine açığa çıkarıyor.
GÜNCELLENDİ GÖRSEL EFEKTLER: İsabet alanı görsel netlik sağlamak için artık Xin Zhao'nun biraz arkasına uzanıyor.
E - Yürekli Hücum
YENİ MEYDANI BOŞ BULDUM: Meydan okunmuş rakiplere yönelik Yürekli Hücum'un kullanım menzili artık artarak 1100 oluyor.
YG Ayarlamaları
Pasifin iyileştirmesinin yetenek gücü oranı arttı. W2'nin hasar oranı artık yetenek gücüne bağlı olarak artıyor. R artık yetenek gücüne bağlı olarak güçleniyor.
"Xin'de yalnızca sıradan değişiklikler yaptığımızı mı düşündünüz yoksa? Cesur savaşçımızın mızrağını alıp ona bir büyücü şapkası verseydik ne mi olurdu? Yenilemeden önce SG diziliminden çok daha farklı bir oynanış sunan eğlenceli YG Xin Zhao yan dizilimiyle ara sıra karşılaşıyorduk. Bu değişiklikler YG Xin'i yeniden etkili kılmaya yönelik. Tabii yine de SG dizilimlerinin daha çok tercih edileceğini düşünüyoruz."
Pasif - Mücadele Azmi
İYİLEŞTİRMENİN YG ORANI: %40 YG ⇒ %55 YG
W - Rüzgârdan Şimşeğe
YENİ İKİNCİ SALDIRININ HASAR ORANI: %50 YG
R - Hilal Koruması
YENİ HASAR ORANI: %100 SG ⇒ %100 SG, %110 YG
Eşyalar
İyileştirme Eşyaları
"Sistemsel iyileştirme veya rünler ve eşyalardan elde edilen iyileştirme miktarı hâlâ çok fazla. Dolayısıyla anlık iyileştirmeden aldığımız gücü başka yerlere veriyoruz."
Ölümsüz Kalkanyay
CAN ÇALMA: %12 ⇒ %10
KALDIRILDI CAN SİMİDİ CAN ÇALMASI: Ölümsüz Kalkanyay artık 8 saniyeliğine %15 Can Çalma sağlamıyor.
YENİ CAN SİMİDİ: Ölümsüz Kalkanyay artık tetiklendiğinde 13-35 SG sağlıyor.
KALKAN: 250-700 ⇒ 300-800
Mahvolmuş Kralın Kılıcı
CAN ÇALMA: %12 ⇒ %10
SÖMÜRÜ HASARI: 1-18. seviyelerde 40-120 ⇒ 1-18. seviyelerde 40-150
Sterak'ın Güvencesi
GÜNCELLENDİ KAN ARZUSU: Bir rakip şampiyona hasar verdikten veya ondan hasar aldıktan sonra kazanılan ilk yük azami canının %2'sine (menzilli şampiyonlar için %1,2'sine) eşdeğer miktarda iyileştirir. Bu miktar sonraki her yük başına 6 saniye boyunca %50 azalır.
Liandry'nin Istırabı
"Liandry ve Luden'i tüm büyücüler için daha etkili hale getirerek ihtişamlı YG eşyalarına çeşitlilik katıyoruz. Bu değişiklikler, anlık hasar veren büyücüleri dayanıklı takım kompozisyonlarıyla karşılaştıklarında eşyayı almaya teşvik edecek."
KALDIRILDI EZİYET BÜYÜ NÜFUZU: Liandry'nin Istırabı artık yanan hedeflere karşı her saniye %5 Büyü Nüfuzu sağlamıyor.
YENİ EZİYET İLAVE HASARI: Liandry'nin Istırabı artık şampiyonların ilave canlarına (en fazla 1250 İlave Can) bağlı olarak onlara en fazla %12 İlave Büyü Hasarı sağlıyor.
Luden'in Çığlığı
"Tıpkı Liandry'de olduğu gibi, bir ihtişamlı YG eşyasını daha etkili bir seçenek haline getiriyoruz. Bu eşya zamanla hasar veren büyücüler için daha iyi bir seçenek."
YENİ FERYAT BEKLEME SÜRESİ: Bir rakip şampiyona yetenek hasarı vermek artık Feryat etkisinin bekleme süresini de 0,5 saniye azaltıyor (yetenek başına en fazla 3 saniye).
Rabadon'un Şapkası
"Rabadon'u üçüncü eşya olarak daha hesaplı bir seçenek haline getiriyoruz."
TOPLAM BEDEL: 3800 Altın ⇒ 3600 Altın
Maceracının Pazubendi
"Maceracının Pazubendi ve Yeşil Bariyer, görevlerinde biraz fazla başarılı eşyalar. Bunlar YG'yle güçlenen şampiyonları koridor aşamasında fazla güvende tutuyor ve onların zayıf yönlerini gizleyerek metanın sıkıcı olmasına katkıda bulunuyor. Bu orta düzeyli eşyaların gücünü ayarlıyor ve geliştikleri efsanevi eşyaların (Zhonya'nın Kumsaati ve Banshee'nin Duvağı) güç seviyelerini koruyoruz."
KATLETME BAŞINA İLAVE ZIRH: 1 ⇒ 0,5
AZAMİ ZIRH: 30 ⇒ 15
Yeşil Bariyer
"Maceracının Pazubendi değişikliklerine bakın! Tıpkı yukarıdaki değişiklik gibi Yeşil Bariyer'in gücünü azaltıyor ama geliştiği eşyanın gücüne dokunmuyoruz."
KATLETME BAŞINA BÜYÜ DİRENCİ: 0,5 ⇒ 0,3
AZAMİ BÜYÜ DİRENCİ: 15 ⇒ 9
YETENEK GÜCÜ: 25 ⇒ 20
Shurelya'nın Savaş Şarkısı
"Verileri incelediğimizde, Dinçleştirici Aytaşı'nın efsuncuların gözdesi olduğunu gördük. Dolayısıyla Savaş Şarkısı'nı güçlendirerek kulaklarınızın pasını siliyoruz."
İLHAM BEKLEME SÜRESİ: 90 saniye ⇒ 75 saniye
Hızkesen
"Hızkesen'in hızını kesme vakti geldi."
CAN: 300 ⇒ 200
Demirdiş Kırbacı
"İlginç bir şekilde Hızkesen'in bekleme süresi, Demirdiş Kırbacı'nınkinden daha uzundu. Bu durumu düzeltiyoruz. Ayrıca güç kaybını hesaba katarak bedelini azaltıyoruz."
TOPLAM BEDEL: 1200 Altın ⇒ 1100 Altın
BEKLEME SÜRESİ: 15 saniye ⇒ 20 saniye
Günateşi Kalkanı
"Oyuncular artık diğer ihtişamlı tank eşyalarının geçerli seçenekler olduğunu fark etmeye başladığına göre, bir süredir sınıfının en düşük performanslı eşyası olan Günateşi'ne aldığımız gücün bir kısmını geri verebiliriz."
YETENEK HIZI: 15 ⇒ 20
ALEV KUSAN'IN SONRAKİ HASARI: En fazla %60 olacak şekilde saniyede %10 ⇒ En fazla %72 olacak şekilde saniyede %12
Hiçlik Değneği
"Güçlü bir pasife ve düşük bir bedele sahip bu eşyaya yaptığımız değişikliklerle onun eskisi kadar çabuk alınmasının önüne geçiyoruz."
YETENEK GÜCÜ: 65 ⇒ 70
BEDEL: 400 Altın ⇒ 600 Altın
Orman Kampı Değişiklikleri
"Getirdiğimiz son orman değişiklikleri, ormanda kazanılan deneyimi yeterli miktarda azalttı. Dolayısıyla bunun bir kısmını Çarp'a (aşağıdaki bölüme bakın) ve eski dostumuz Gromp'a getirdiğimiz güçlendirmelerle geri veriyoruz. Bu, ormancıların 3 kamp temizledikten sonra 3. seviyeye ulaşmak ve hayatta kalmak için takip edebileceği rahat bir rota oluşturacak."
Gromp
İYİLEŞTİRME: 1-18. seviyelerde 60-230 ⇒ 1-18. seviyelerde 90-243
DENEYİM: 1/3/4/5/7/9. seviyelerde 125/128,13/134,38/143,75/156,25/168,75 ⇒ 1/3/4/5/7/9. seviyelerde 135/138,38/145,13/155,25/168,75/182,25
Sihirdar Büyüleri
Çarp
"Gromp güçlendirmesi ve Açgözlü Avcı zayıflatmasıyla birlikte, dayanıksız ve hayatta kalmakta zorlanan ormancıların işini kolaylaştıracak bir iyileştirme değişikliği yapıyoruz."
TABAN İYİLEŞTİRME: 70 ⇒ 90
Işınlan
"Işınlan'ın sebep olduğu kafa karışıklığını ve can sıkıcı sorunları gideriyoruz. Mesela artık erken safhalarda katledildikten sonra Işınlan kullanıp koridora eskisi kadar çabuk koşamayacaksınız. Bu değişikliği dengelemek için de oyun kurma potansiyelini koruyacak bir güçlendirme getiriyoruz."
GÜNCELLENDİ SIĞINAMADIK: Işınlan artık Sığınak Çıkışı ve dirilme halinde etkinleşen Sığınak etkilerini kaldırıyor.
İLAVE HAREKET HIZI: 1/6/11. seviyelerde %30/40/50 ⇒ %50
BEKLEME SÜRESİ: 1-18. seviyelerde 420-240 ⇒ 1-18. seviyelerde 420-210
Rünler
Ayağı Çabuk
"Bu rün birkaç şampiyon için epey etkili olsa da YG şampiyonlarına hayatta kalma potansiyeli sunarken biraz fazla cömert davranıyor. Dolayısıyla iyileştirme oranını azaltıyoruz."
İYİLEŞTİRME ORANI: %30 YG ⇒ %20 YG
Açgözlü Avcı
"İyileştirme ayarlamalarının bir parçası olarak yaptığımız bir değişiklik daha. Açgözlü Avcı, güvenilir hayatta kalma potansiyeli sunan güçlü bir rün olarak öne çıkıyor. Rünü dizginlemek de bize düşüyor."
KALDIRILDI TABAN MUTLAK SÖMÜRÜ: Açgözlü Avcı artık %1 Taban Mutlak Sömürü'ye sahip değil.
YÜK BAŞINA MUTLAK SÖMÜRÜ: %1,7 ⇒ %1,5
Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri
"Dükkân yeterince alıştırma yaparsa bu yıl Altın'a ulaşacağından emin. O çalışadursun, biz de birkaç güncelleme yapalım."
- Çok aşamalı geliştirmelere sahip eşyaların bileşenleri artık üst üste binmiyor. Doruk Sadağı'nın çocukları artık rahatlayabilir.
- Mutlak sömürü niteliğini sinyalle takım arkadaşlarına göstermek artık doğru değerleri paylaşıyor. Muhtemelen en başından beri böyle olmalıydı, değil mi?
- YENİ KISAYOL KULLANAN YOL ALIR: Dükkân açıkken artık sayı düğmelerine basarak çantanızdaki eşyaları hızlıca seçebiliyorsunuz. İçinizdeki alışveriş delisini serbest bırakın!
- Daha fazla hata düzeltmesi ve performans iyileştirmesi yapıldı.
Noxus Clash'i
"Zaun'dan bir sonraki Clash turnuvası... Noxus temalı olacak! İlk hafta sonu turnuvası 20-21 Mart tarihlerinde, ikinci hafta sonu turnuvasıysa 3-4 Nisan tarihlerinde gerçekleşecek. İlk hafta sonunun takım kurma aşaması 15 Mart'ta başlayacak."
DX11 Desteği
"Geçen yıl, getireceğimiz DX11 desteğine dair bir yazı paylaşmıştık ve beklenen gün geldi! Süreç devam ederken ortaya çıkabilecek olası sorunlara karşı, oyunculara DX9'a geri dönme seçeneği sunuyoruz. Bunu LoL İstemcisi ayarlarının oyun sekmesindeki "Eski DX9 modunu tercih et" seçeneğini işaretleyerek yapabilirsiniz."
ARAM Denge Değişiklikleri
11.6 Güçlendirmeleri:
Akali: Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %15 azalır ⇒ Verdiği hasar %20 artar, aldığı hasar %20 azalır
Camille: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır, kalkan etkileri %10 güçlenir
Katarina: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır
Kayn: Verdiği hasar %5 artar
Kha'Zix: Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
Kindred: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır
Kled: Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
Syndra: Verdiği hasar %5 artar
Udyr: Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır, kalkan etkileri %10 güçlenir
Viego: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
Zoe: Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
11.6 Zayıflatmaları:
Caitlyn: Verdiği hasar %5 azalır
Jinx: Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
Karthus: Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 azalır
Seraphine: Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %15 zayıflar, kalkan etkileri %15 zayıflar
Sivir: Verdiği hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %5 artar
Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- LOL İSTEMCİSİ: Oyuncuları sürekli birden fazla Anahtar Parçacığı bildirimiyle uyarmaktan sorumlu olan kodu yeniden yazdık (ve durumu yakından takip edeceğiz).
- LOL İSTEMCİSİ: Lobinizdeki oyuncuların çevrimiçi görünmemesine veya sihirdar simgesi değişikliklerinin yansıtılmamasına yol açan oyuncu verisi sorunu giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Takdir ödülleri görsellerinin boyutları düzeltildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Bazı görev ipuçlarındaki eksik görseller eklendi.
- LOL İSTEMCİSİ: Oyuncular artık yeni alınan içerikler için çıkan Koleksiyon sekmesi bildirimlerini ayarlardan devre dışı bırakabilir.
- Işınlan'ın ipucundaki format sorunu giderildi.
- Kassadin'in W - Cehennem Kılıcı yeteneği artık Tanrıça'nın Gözyaşı'nın mana yüklerini doğru biçimde sağlıyor.
- Yılan Dişi'nin Kalkan Yağmacısı etkisi artık minyonlara ve kulelere uygulanmıyor.
- Samira'nın W - Kılıç Girdabı yeteneğinin ikinci saldırısının zaman zaman hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
- Banshee'nin Duvağı'nın Feshet pasifinin bekleme süresinin oyuncunun çantasında görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Urgot'un W - İmha ve Lucian'ın P - Işık Silahşoru saldırılarının Manaveren yükleri, Muramana'nın isabet etkileri, Runaan'ın Kasırgası ve Vahşi Hydra için farklı saldırılar olarak sayılmamasına yol açan hata giderildi.
- Ornn'un Semavi Dizilim'inin Batmaz Ay pasifinin, çantasında Kara Balta varken normal saldırı yaptığı sürece bekleme süresine girmemesine yol açan hata giderildi.
- Sterak'ın Güvencesi'nin Kan Arzusu pasifinin kullanıcıyı çatışmaya girdiği her bir şampiyon başına iyileştirmemesine yol açan hata giderildi.
- Muramana'nın isabet etkilerinin, oyuncu Guinsoo'nun Hiddeti'ne sahipse her üç saldırıda bir uygulanmamasına yol açan hata giderildi.
- Shyvana artık Bulut Ejderlerinden ve Bulut Ejderi Ruhlarından ilave öfke kazanıyor.
- Ölümsüz Kalkanyay, Rüzgârın Hiddeti veya Kraken Katili tariflerinde bulunan Doruk Sadağı'nın altındaki Uzun Kılıç'a tıkladığınızda yanlışlıkla yanındaki Hançer'i almanıza yol açan hata giderildi.
- Anivia'nın R - Buzul Fırtınası yeteneği artık Hextech Füzekemer kullandığınızda kapatılmıyor.
- Daisy'nin üçüncü alan etkili saldırısının, kendi SG'si yerine Ivern'ün SG'sini kullanmasına yol açan hata giderildi.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.
Savaş Akademisi Garen & Savaş Akademisi Wukong
Savaş Akademisi Caitlyn
Savaş Akademisi Yone
Savaş Akademisi Leona
Savaş Akademisi Leona Prestij Serisi
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:
Savaş Akademisi Garen
Savaş Akademisi Wukong
Savaş Akademisi Caitlyn
Savaş Akademisi Yone
Savaş Akademisi Leona
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi