https://mohawkgames.com/2020/06/04/old-world-update-3/ June 4, 2020 by Mohawk Games :Daha fazla detay için tam güncelleme notlarını okuyunuz.
- Çifte Zafer koşulu eklendi.
- Bu, en yakın rakibinizin ZP'sinin iki katına ve hedef ZP'nin en az yarısına sahip olduğunuzda tetiklenir. (ZP = Zafer Puanı)
- Tüm reform teknolojileri artık +1 Zafer Puanı verir.
- Reform teknolojilerinin maliyeti artık her araştırıldıklarında %25 artar.
- The Steel ve Battleline teknolojilerinin yerleri, Teknoloji Ağacında yer değiştirdi.
- Axeman ve Maceman birimlerinin yetenekleri aralarında yer değiştirdi. (Axeman artık alan saldırısı, Maceman ise anti-piyade saldırısı yeteneğine sahip)
- Bu birimlerin kuvvet değerleri yeniden ayarlandı.
- Axemanlerin artık Polearm kullanan birimlere karşı bonusları bulunuyor.
- Trade League eskiden Convoy kilidini açıp, Kıyı Şehirlerine +3 Büyüme sağlarken artık Convoy kilidini açıp, Satın alınan fiyattan Satış yapılabilmesini sağlıyor.
- Monetary Reform eskiden Satın alınan fiyattan Satış yapılabilmesini sağlarken artık Acele Ettirmeden Hoşnutsuzluk cezası yok ve yılda -1 Hoşnutsuzluk etkileri sağlıyor.
- Calligraphy: Eskiden Kütüphaneler 4 Bilim verirken artık 4 Kültür ve 2 Bilim veriyorlar.
- Bazı teknolojiler yeniden isimlendirildi.
- The Strategy teknolojisi Windlass olarak yeniden isimlendirildi.
- Windlass teknolojisi Cogwheel olarak yeniden isimlendirildi.
- Holy War yasası artık Devlet Dini şehirlerine çalışma sağlamıyor.
- Holy War: Artık Devlet Dini şehirlerine "Birim Üretimini Parayla Acele Ettirme" özelliği ekliyor.
- Orthodoxy artık Discipleların Non-State Religionları temizlemesine izin veriyor.
- Devlet Dini şehirleri artık +4 Civic sağlıyor (+5'den düşürüldü)
- Secularism yasası, tüm şehirler artık -%50 şansla senelik isyancı birim üretebilir olacak şekilde değiştirildi. (-%100'den düşürüldü)
- Volunteers yasası artık sadece Birimlerle değil, Nüfusları kullanarak da Şehir Üretimini Acele Ettirebilir.
- Veneration Theology artık Manastır başına +20 Altın veriyor (önceden +10'du)
- Şehir sınırlarının görüş menzilleri bir artırıldı.
- Tüm birimlerin görüş menzilleri bir artırıldı.
- Binekli birimler artık yerleşim yerlerine (şehirlere ve kabile kamplarına) saldırırken -%25 ceza alıyorlar.
- Polearm birimleri, Binekli birimlere Zone of Control uygular.
- Yunan Eşsiz Birimleri (Hoplite ve Phalangite) artık Polearm birim özelliğine sahipler.
- Camel Archer artık Nomad özelliğine sahip değil ve Atlı Birimlere karşı %25 bonusa sahip.
- Bazı özellikler artık aile görüşlerini etkileyebilir.
- Famous özelliği artık -%25 Specialist masrafı sağlar.
- Yeni bir birim terfisi eklendi.
- Heckler: General atanmış bir birime karşı +%20 bonus sağlar.
- Dealmaker özelliği güncellendi.
- Bu özellik artık Governorlara -%50 geliştirme masrafı buffı sağlıyor.
- Pas geçilen varis artık bir özellikten ziyade Lider veya Varis ile ilişkidir.
- Çoğu etkilerin bakım değişkenleri düşürüldü.
- Bağlanmış Stronghold, Citadel ve Palace 20% -> 10%
- Citadel Büyümesi %20 -> %10
- Shrinelar artık Herbalist terfisi yerine Healer (+1 HP / Sene) terfisi veriyor.
- Başkent ele geçirme hırsı eklendi.
- İttifaklar artık her zaman toplu ödemeye mal oluyor.
- Kültüre dayalı nüfus başına kaynak maliyeti yeniden dengelendi.
- Ek emir satın alma fiyatı artık daha fazla değişkenliğe sahip.
- Fazla emirler artık her zaman 10 altın karşılığında satılmaktadır (Bu, piyasa maliyetini etkilemeyecektir)
- Kumandan Arketipi artık "Şehir Üretimini Nüfus ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olamaz.
- Kumandan Arketipi artık "Şehir Üretimini Emirler ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olabilir.
- YZ arketipleri artık savaş ilan etme olasılığını etkiliyor.
- Eski specialistleri (Acolyte, Monk, Priest, Officer, Poet) üretmek, daha az Civic gerektiriyor.
- Specialistler olmadan geliştirme yapmak Bakım masrafına yol açar.
- Non-Urban altıgene Urban geliştirmesi yapmak normalden daha fazla Taşa mal olur.
- Tüccar aile işçileri senede birden fazla yol yapabilirler.
- Patrons Seat kurmak artık +1 Kültür seviyesi sağlamayacak, bunun yerine saraya Great Minister ekleyecek.
- Patrons Seat artık "Proje Üretimini Para ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olamaz.
- Tüm Patron Şehirleri artık "Proje Üretimini Para ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olabilir.
- Barbar Gücü (oyun kurulumu sırasında ayarlanabilen bir ayar) artık kabilelerin size savaş ilan etme olasılığını etkileyecek.
- Kabileler artık yüksek oyun zorluklarında daha hızlı spawn olacaklar.
- Kabilelerin yağma menzili artık zorluğa göre ölçeklenecek.
- Para olayı ödüllerinin çoğu tekrar dengelendi.
- Bir şehrin governorını değşitirmek artık 5 emire mal oluyor.
- Yolların artık bir ticaret ağına bağlı olması gerekmiyor.
- Önerilen altıgen geliştirme seçenekleri artık aynı geliştirme sınıfının farklı sınıflarını içermiyor.
- Chancellorların yapabileceği Family Gifts görevi artık oyuncuya bu görevin sonucunu bildiren bir olay ile gösterilecek.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi