Yama Notları: Old World - Güncelleme #3
#1
oldw5orld-banner.png

https://mohawkgames.com/2020/06/04/old-world-update-3/ June 4, 2020 by Mohawk Games :Daha fazla detay için tam güncelleme notlarını okuyunuz.
  • Çifte Zafer koşulu eklendi.
  • Bu, en yakın rakibinizin ZP'sinin iki katına ve hedef ZP'nin en az yarısına sahip olduğunuzda tetiklenir. (ZP = Zafer Puanı)
  • Tüm reform teknolojileri artık +1 Zafer Puanı verir.
  • Reform teknolojilerinin maliyeti artık her araştırıldıklarında %25 artar.
  • The Steel ve Battleline teknolojilerinin yerleri, Teknoloji Ağacında yer değiştirdi.
  • Axeman ve Maceman birimlerinin yetenekleri aralarında yer değiştirdi. (Axeman artık alan saldırısı, Maceman ise anti-piyade saldırısı yeteneğine sahip)
  • Bu birimlerin kuvvet değerleri yeniden ayarlandı.
  • Axemanlerin artık Polearm kullanan birimlere karşı bonusları bulunuyor.
  • Trade League eskiden Convoy kilidini açıp, Kıyı Şehirlerine +3 Büyüme sağlarken artık Convoy kilidini açıp, Satın alınan fiyattan Satış yapılabilmesini sağlıyor.
  • Monetary Reform eskiden Satın alınan fiyattan Satış yapılabilmesini sağlarken artık Acele Ettirmeden Hoşnutsuzluk cezası yok ve yılda -1 Hoşnutsuzluk etkileri sağlıyor.
  • Calligraphy: Eskiden Kütüphaneler 4 Bilim verirken artık 4 Kültür ve 2 Bilim veriyorlar.
  • Bazı teknolojiler yeniden isimlendirildi.
  • The Strategy teknolojisi Windlass olarak yeniden isimlendirildi.
  • Windlass teknolojisi Cogwheel olarak yeniden isimlendirildi.
  • Holy War yasası artık Devlet Dini şehirlerine çalışma sağlamıyor.
  • Holy War: Artık Devlet Dini şehirlerine "Birim Üretimini Parayla Acele Ettirme" özelliği ekliyor.
  • Orthodoxy artık Discipleların Non-State Religionları temizlemesine izin veriyor.
  • Devlet Dini şehirleri artık +4 Civic sağlıyor (+5'den düşürüldü)
  • Secularism yasası, tüm şehirler artık -%50 şansla senelik isyancı birim üretebilir olacak şekilde değiştirildi. (-%100'den düşürüldü)
  • Volunteers yasası artık sadece Birimlerle değil, Nüfusları kullanarak da Şehir Üretimini Acele Ettirebilir.
  • Veneration Theology artık Manastır başına +20 Altın veriyor (önceden +10'du)
  • Şehir sınırlarının görüş menzilleri bir artırıldı.
  • Tüm birimlerin görüş menzilleri bir artırıldı.
  • Binekli birimler artık yerleşim yerlerine (şehirlere ve kabile kamplarına) saldırırken -%25 ceza alıyorlar.
  • Polearm birimleri, Binekli birimlere Zone of Control uygular.
  • Yunan Eşsiz Birimleri (Hoplite ve Phalangite) artık Polearm birim özelliğine sahipler.
  • Camel Archer artık Nomad özelliğine sahip değil ve Atlı Birimlere karşı %25 bonusa sahip.
  • Bazı özellikler artık aile görüşlerini etkileyebilir.
  • Famous özelliği artık -%25 Specialist masrafı sağlar.
  • Yeni bir birim terfisi eklendi.
  • Heckler: General atanmış bir birime karşı +%20 bonus sağlar.
  • Dealmaker özelliği güncellendi.
  • Bu özellik artık Governorlara -%50 geliştirme masrafı buffı sağlıyor.
  • Pas geçilen varis artık bir özellikten ziyade Lider veya Varis ile ilişkidir.
  • Çoğu etkilerin bakım değişkenleri düşürüldü.
  • Bağlanmış Stronghold, Citadel ve Palace 20% -> 10%
  • Citadel Büyümesi %20 -> %10
  • Shrinelar artık Herbalist terfisi yerine Healer (+1 HP / Sene) terfisi veriyor.
  • Başkent ele geçirme hırsı eklendi.
  • İttifaklar artık her zaman toplu ödemeye mal oluyor.
  • Kültüre dayalı nüfus başına kaynak maliyeti yeniden dengelendi.
  • Ek emir satın alma fiyatı artık daha fazla değişkenliğe sahip.
  • Fazla emirler artık her zaman 10 altın karşılığında satılmaktadır (Bu, piyasa maliyetini etkilemeyecektir)
  • Kumandan Arketipi artık "Şehir Üretimini Nüfus ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olamaz.
  • Kumandan Arketipi artık "Şehir Üretimini Emirler ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olabilir.
  • YZ arketipleri artık savaş ilan etme olasılığını etkiliyor.
  • Eski specialistleri (Acolyte, Monk, Priest, Officer, Poet) üretmek, daha az Civic gerektiriyor.
  • Specialistler olmadan geliştirme yapmak Bakım masrafına yol açar.
  • Non-Urban altıgene Urban geliştirmesi yapmak normalden daha fazla Taşa mal olur.
  • Tüccar aile işçileri senede birden fazla yol yapabilirler.
  • Patrons Seat kurmak artık +1 Kültür seviyesi sağlamayacak, bunun yerine saraya Great Minister ekleyecek.
  • Patrons Seat artık "Proje Üretimini Para ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olamaz.
  • Tüm Patron Şehirleri artık "Proje Üretimini Para ile Hızlandırabilir" özelliğine sahip olabilir.
  • Barbar Gücü (oyun kurulumu sırasında ayarlanabilen bir ayar) artık kabilelerin size savaş ilan etme olasılığını etkileyecek.
  • Kabileler artık yüksek oyun zorluklarında daha hızlı spawn olacaklar.
  • Kabilelerin yağma menzili artık zorluğa göre ölçeklenecek.
  • Para olayı ödüllerinin çoğu tekrar dengelendi.
  • Bir şehrin governorını değşitirmek artık 5 emire mal oluyor.
  • Yolların artık bir ticaret ağına bağlı olması gerekmiyor.
  • Önerilen altıgen geliştirme seçenekleri artık aynı geliştirme sınıfının farklı sınıflarını içermiyor.
  • Chancellorların yapabileceği Family Gifts görevi artık oyuncuya bu görevin sonucunu bildiren bir olay ile gösterilecek.
76561198034761601.png
[+] 1 üye Craetus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.