Yama Notları: Stellaris - 3.0 "Dick" Yaması
#1
3.0_Free_Update.png

Herkese Merhaba!

Stellaris için geliştirdiğimiz yeni eklenti olan Nemesis’in piyasaya çıkmasına yaklaşık bir hafta kaldı. Bu o kadar büyük bir eklenti ki, en ünlü bilim kurgu yazarlarından Philip K. Dick’in adını taşıyor. Üzerinde çalışmaktan çok keyif aldığım eklentilerden biriydi ve sizin de denedikten sonraki yorumlarınızı merak ediyorum.

Bu günlükte gelecek eklentide yapılacak değişiklikleri sizinle paylaşacağız fakat bunun ötesinde son zamanlarda eklentileri nasıl ele aldığımız ve Nemesis'de neler olduğu konuları hakkında da konuşmak istiyorum. Bizi bir süredir takip edenler, Federasyon eklentisinden beri çıkaracağımız ilk büyük yama üzerinde çalıştığımızı biliyorlardı.

Bu durum Nemesis için de geçerli, üzerinde çalıştığımız yama şu an test sürecinde. Bu nedenle içinde neler olduğunu ve ne zaman sizlere ulaşacağını söyleyemiyoruz. Ancak kalitesinden emin olduktan sonra sizlere daha fazla bilgi vereceğiz.

Nemesis Eklenti Özellikleri
  • Elçilerinizin diğer imparatorluklarda kurduğu Casusluk Ağlarından yararlanarak onların teknolojilerini çalabilir, kaynaklarını ele geçirebilir, starbaselerine sabotaj yapabilir ve daha birçok şey gerçekleştirebilirsiniz.
  • İmparatorluğunuzu yeni bir ascension perk ile Krize Dönüştürün. Galaksinin gördüğü en güçlü gemilerden filonuzu oluşturun ve mümkün olan herhangi bir yol ile gerçeklik perdesini aşmaya çalışırken önünüze kimsenin çıkmasına izin vermeyin.
  • Galaksi içindeki var olan kötülükleri defedin. Artık galaksinin karşılaştığı herhangi bir krize karşı sizi güçlendirecek yeni özellikler barındıran Galaktik Topluluğun Muhafızlığına seçilebilirsiniz. Ve bu kriz atlatıldığında yeni güçlerinizi bırakabilirsiniz. Ya da sizde kalabilir.
  • Yeni görkemli 'İmparatorluk Gemi Seti'.
  • Üç yeni müzik.
  • 10 yeni Steam başarımları ile kötü tarafınızı gösterin.
3.0 "Dick" Ücretsiz İçerikler
  • İstihbarat ve İlk temas 'Dick' yaması ile tamamen yeniden düzenlendi. Artık İmparatorluklar başka İmparatorluklar ile ilk teması başlatmak için elçi göndererek İmparatorluklar hakkında bilgi düzeyini arttırarak yeni ilişkiler inşa edebilecekler.
  • Diğer İmparatorluklara elçiler göndererek Casusluk Ağı kurabilir, onlar hakkında bilgi ve istihbarat toplayabilirsiniz.
  • Bina slotları artık City, Hive veya Nexus Districts inşaatları ile koloni alt yapısı geliştirilerek ve gezegen başkent binasını geliştirerek veya civil altyapılar teknolojisi ile açılır. Functional Architecture civic artık bir bina slotu sağlıyor.
  • Ekümenopolis, Ringworlds, Hive Worlds ve Machine Worlds gelişim mevcut olan tüm bina slotları ile başlar.
  • Branch Office bina slotları, Insider Trading geleneğine sahip hedef imparatorluğun başkent binasının yükseltilmesi aktif hale geliyor.
  • Bazı teknolojiler gateway teknolojileri için altyapı olacak şekilde belirlendi.
  • Alaşımlar ve Tüketim malları artık Fabrika ve Üretim binaları yerine Sanayi Bölgelerinde üretiliyor. Özel bölgeler Ekümenopoliste kalmaya devam ediyor.
  • Factory ve Forge binaları artık Endüstriyel Bölgelerin tüketim malı veya alaşım üretimini daha fazla arttıracak. Ayrıca bu binalardan gezegende sadece bir tane inşa edilebilir ve ikisi aynı anda inşa edilemez. (Ekümenopolislerde ikisi de inşa edilebilir.)
  • Forge World ve Foundry World atamaları (veya habitat muadilleri) artık mümkünse her Endüstriyel Bölgede bir işi tüketim mallarından alaşımlara geçirecek.
  • Biyolojik nüfus artışı artık gezegendeki nüfus sayısını ve gezegenin teorik nüfus kapasitesini temel alan bir eğriye göre hesaplanıyor. Nüfuslar normal artışla başlayacak ancak nüfus arttıkça artış da hızlanacak. Bir süre sonra gezegeni doldurmaya başladıklarında ise tekrar normale dönüp daha da yavaşlayacaklar. Gezegenin nüfus kapasitesi, gezegendeki toplam konut miktarına ve gezegenin sınıfına bağlı olarak inşa edilmemiş veya engellenmemiş bölgelere göre belirlenir. Gezegen Büyüklüğü bilgi kutucuğu incelenerek görülebilir
  • Yeni nüfus için gereken nüfus artışı veya montajı artık imparatorluktaki toplam nüfus sayısıyla artar. Temel montaj değerleri de düzeltildi. Bu değişikliklere bağlı olarak oyun sonundaki nüfus sayısının daha az olmasını bekliyoruz.
  • Yeni koloniler artık nüfus artış cezası almıyor. Temel gezegen ataması istikrar, rahatlık ve normal imparatorluklarda mutluluk veriyor
  • Spawning Pools ve Cloning Vats artık nüfus artışını etkilemek yerine doğrudan organik nüfus üretiyor.
  • Aşırı kalabalık gezegenlerde nüfus artışı kalabalığın ilk seviyelerinde duracak.
  • Manuel yapılan göç ara yüzü yenilendi.
  • Otomatik araştırma eklendi.
  • Savaş sonunda yok edilen imparatorluklar için yeni diplomatik mesajlar eklendi.
  • Galaktik Topluluğa ya da İmparatorluğa yeni bir üye katıldığından veya ayrıldığında uyarı mesajları eklendi.
  • Hangi Oyun-Sonu krizi ile karşılaşmak istediğinizi belirlemek için oyun kurulumuna seçenek eklendi.
  • Yalnızca ana türünüzü görebilmeniz için kolonizasyon menüsüne filtre eklendi.
  • Fare ile ekran kenarı kaydırma ayarını kapatmak için seçenek eklendi.
  • Gestalt olmayan imparatorluk için yeni fraksiyon temalı koloni event zinciri "Manifest Destiny" eklendi.
  • Yaklaşık 10 adet elçilik eventi eklendi.
  • Bunların yanı sıra çeşitli denge değişiklikleri, modlama geliştirmeleri ve hata giderimleri.
Ayrıca eklenti özelliklerini analiz ettiğimiz video yayında. Şimdi izleyin!

Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.