Yama Notları: Teamfight Tactics - 11.3 Yama Notları
#1
Görsel

Teamfight Tactics 11.3 Yama Notları

https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...a-notlari/ :Hoş geldiniz, festival katılımcıları.

Festival başlayalı bir buçuk yama oluyor ama parti henüz bitmedi. Sunucusunda Şampiyonluk Aşaması'na ilk ulaşan oyunculara tebrikler! 1. olmak için savaşan parti katılımcıları, artık VIP odasının balkonundan aşağı taşıyor. Bu yamada ulvilere ufak bir yenileme getiriyor, 1 Altın bedelindeki bazı birimleri güncelliyor ve birkaç değişiklik daha yapıyoruz. Geçen hafta getirdiğimiz B yamasında bir sürü güncelleme olduğu için bu yamada çok fazla değişiklik yapmıyoruz. Her zamanki gibi, festival boyunca yaptığınız yorumları dikkate alacak ve gerekli değişiklikleri getireceğiz.

Yamada Öne Çıkanlar

Görsel


Özellikler

"Ejder ruhlulara muhteşem bir yaşam kalitesi (yoksa ölüm kalitesi mi?) iyileştirmesi getiriyoruz. 4 birimlik ruh ilavesi, ruhunun birazını kaybediyor. 6 birimlik biçici ilavesiyse ileri safhalardaki korkutucu kimliğini benimsiyor. Fakat en önemli değişiklik ulvilere geliyor. Eskiden yalnızca süre artışı kazanan ulvi, geliştirilmeye değer bir özellik olarak kendine yer bulmakta zorlanıyordu. Ulvi birimlere seviye başına daha da güçlenen kuvvetli bir etki getirerek kompozisyonunuzu onlara adamayı mantıklı hale getirmek istiyoruz."
  • Ejder Ruhlu: Bir ejder ruhlu katledildikten sonra lütfun aktarıldığı takım arkadaşının bir sonraki normal saldırısı, ejder nefesini anında kullanacak.
  • Ulvilerin Güçlendirme Süresi: 3/6/9/15 saniye ⇒ Tüm ilaveler için 6 saniye
  • Ulvilerin Güçlendirmesinin Hasar Azaltması: %45 ⇒ %35/45/55/65
  • Ulvilerin Güçlendirmesinin İlave Gerçek Hasarı: %45 ⇒ %35/45/55/65
  • Ruhların Saldırı Hızı: %20/40 ⇒ %20/35
  • Biçicilerin Can Çalması: %15-30/%25-50 ⇒ %15-30/%30-60
  • Biçicilerin Hasarı: %20-45/%30-75 ⇒ %20-45/%35-80

Şampiyonlar

1. Aşama
"Buradaki değişikliklerin amacı, düşük performans sergileyen birimleri güçlendirmek. Bu yüzden onlara eşlik etmeleri için bazı kötü şakalar yapacağız:

Menzili aniden artan öfkeli ateşe ne denir?

Biranda."
  • Brand'in Saldırı Menzili: 660 ⇒ 890

"Örümcek değişikliklerini duydunuz mu?

Elise'inizi kulağınıza götürün ve dinleyin."
  • Elise'in Örümcek Hali'ndeyken gerçekleştirdiği saldırılar artık hedefin bir sonraki yeteneğinin bedelini %35/35/50 arttırıyor.
  • Elise'in Örümcek Hali'ne Dönüştüğünde Kazandığı Can: %35/40/45 ⇒ %25/30/45

"Tristana, koşu yarışında birinci olan Brand'e ne demiş?

Seri Ateş."
  • Tristana'nın Yeteneğinin Saldırı Hızı: %50/60/80 ⇒ %60/70/90

"Küreleriyle oraya buraya çarpan Diana'ya ne denir?

Çok AYıp."
  • Diana'nın yeteneğinin küreleri artık boyutu büyüdüğünde (örn: Titanın Azmi) vücudundan daha uzakta ortaya çıkıyor.

3. Aşama
"Son bir şaka daha. Darius'un en sevdiği içecek ne?

Ekstra hasarlı Giyotini."
  • Darius'un Yetenek Hasarı: 550/800/1300 ⇒ 550/850/1400

Eşyalar
"Bu değişiklik mana yağmalama özelliğini tutarlı hale getirmek için."
  • Sükûnet Örtüsü'nün Mana Bedeli Artışı: %33 ⇒ %35

Hatalar
  • Biz Şampiyonluk Aşaması'na ulaşan ilk oyuncular olmayı başaramadık. Evet, sizi epey hayal kırıklığına uğrattığımızın farkındayız. Ama bu hatamızı önümüzdeki setlerde düzelteceğimizden emin olabilirsiniz.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#2
Yerinde zayıflatmalar ve yenilemeler olmuş fakat Darius'un neden güçlendiğini anlamadım.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.