Yama Notları: Teamfight Tactics - 11.4 Yama Notları
#1
Görsel

Teamfight Tactics 11.4 Yama Notları

https://tr.leagueoflegends.com/tr-tr/new...a-notlari/ :Festival partisine hoş geldiniz.

Ben MC MR.P2 ve bu gece yeni şarkılarımla size değişiklikleri anlatacağım. 11.4 Yaması'nda seçilmiş sistemine ufak bir yenilemenin yanı sıra fenerlere, baskın özelliklere ve taşıyıcılara değişiklikler getirerek kompozisyonların anahtar birimlerini güçlendiriyor ve yeni kombinasyonlar oluşturuyoruz. Hadi Kulüp 2'de sesi kökleyin ve ağzınızı açık bırakacak değişikliklere hazır olun!

Yamada Öne Çıkanlar

Görsel


Sistemler

Şanslı Fenerler

"Kulüp 2'ye giderim, DJ Ox'a selam veririm. Hileli Zarlarım cebimde, Dango'nun keyfi yerinde. Her yerde Hedef Kuklaları, fenerleri bir an önce asmalı. Güçlü şampiyonlar kazandırır, resmen fark yaratır. Onları tutarız takımımızda, çünkü burada eğlence çok fazla."
  • Aşama 3 Feneri: Artık 2 Hileli Zar veya 2 Hedef Kuklası almak mümkün değil.
  • Aşama 4 Feneri: Artık 2 Hileli Zar veya 2 Hedef Kuklası almak mümkün değil.
  • Aşama 4 Feneri: Artık 3 bileşen eşya almak mümkün değil.

Seçilmiş

"Asabımı bozmayın, seçilmişlerimi salın. Bir sonraki dükkânda çıkmazsa, kıracağım bilgisayarımı ama. Artık çıkma ihtimalleri arttı, ama başımıza yeni kısıtlamalar çıktı. Seçilmişlerin ilave nitelikleri azaldı, fakat 200 Can artışına bir şey olmadı.

Buradaki değişiklikler çok önemli. Seçilmişlerin gücünü azaltarak ve onların dükkânda çıkma ihtimalini arttırarak onları kaçırdığınız durumları daha az cezalandırıcı hale getiriyoruz. Seçilmişlerin çıkma ihtimalini arttırmak, kompozisyonunuz geliştikçe onları dilediğiniz gibi değiştirmenizi sağlıyor ve bunu yaparken istediğiniz seçilmişi alamadığınız için cezalandırılmanızı veya güçlü özellik sinerjilerini kaçırmanızı engelliyor (ayrıntılı bilgi için özellikler bölümüne bakın). Özetle; seçilmiş seçenekleri arttı, seçilmişler artık daha az seçilmiş hissettiriyor ve oyun boyunca daha fazla seçilmiş seçebiliyorsunuz."
  • Seçilmişlerin Taban Çıkma İhtimali: %33 ⇒ %50
  • 4. Seviyede Çıkma İhtimalleri: %60/40/0/0/0 ⇒ %80/20/0/0/0
  • Seçilmişlerin İlave Yetenek Gücü: 30 ⇒ 15
  • Seçilmişlerin İlave Saldırı Gücü: 20 ⇒ 10
  • Seçilmişlerin İlave Mana Azalması: %25 ⇒ %15
  • Seçilmişlerin İlave Canı: 400 ⇒ 300 (seçilmişlerin karakteristik olarak kazandığı 200 İlave Can artışında herhangi bir değişiklik yok)

Özellikler
"Özellikler çok güçlü, oyuncular tereddütlü. Orta safhalara ayak uyduramıyorum, kompozisyonumu gidişata uyarlayamıyorum. Dövüşçülerin saldırı gücü ve canı azalıyor, kadim orman beni üzüyor. Canım cengâverler, planımı mahvettiler. Galio'mu koruyun, ejder ruhluları durdurun.

Baskın özellikleri zayıflatarak oyunculara değişen gidişata daha etkili bir şekilde uyum sağlayabilme fırsatı veriyoruz. Şu anda güçlü özelliklerin ilk birkaç turda oyuncuların dizilimlerini belirlediğini gözlemledik. Bu değişiklik, seçilmiş değişiklikleriyle birlikte oyun boyunca oyunculara daha fazla seçenek sunarak onların daha yaratıcı ve belki de saçma ama komik kompozisyonlar oluşturabilmesini sağlayacak. Ejder ruhlular hakkında ufak bir not: Özellik 11.3 Yaması'nda yeterince iyi bir performans sergiliyordu. Ancak diğer özelliklere getirdiğimiz değişiklikler, ejder ruhluları 11.4'ün test oynanışlarında aşırı baskın hale getirdi ve dolayısıyla da ona sağlam bir zayıflatma getirmek zorundaydık. Diğer özelliklerin aksine 9 birimlik çağrıcıyı güçlendirerek ejder ruhlu kompozisyonunu kullanan oyuncuların Yüce Hâkim Galio'yu iki vuruşta alt etmesini engelliyoruz."
  • Suikastçıların Kritik Vuruş İhtimali: %10/30/55 ⇒ %10/30/50
  • Suikastçıların İlave Kritik Vuruş Hasarı: 25/60/100 ⇒ 25/55/90
  • Dövüşçülerin Canı: 400/700/1000/1600 ⇒ 400/700/1000/1400
  • Dövüşçülerin Saldırı Gücü: 10/20/60/120 ⇒ 10/20/40/80
  • (9) Çağrıcı Yüce Hâkim Galio'nun İlave Büyü Direnci: 20 ⇒ 60 (toplam 100)
  • Ejder Ruhu Patlaması Hasarı: Azami canın %50'sine eşdeğer ⇒ Azami canın %40'ına eşdeğer
  • Ejder Ruhluların Yetenek Gücü ve Saldırı Hızı: %40/80/160 ⇒ %40/70/140
  • Ulvilerin Gerçek Hasarı ve Hasar Azaltması: 35/45/55/65 ⇒ 25/40/55/70
  • Kadim Orman Şampiyonlarının Zırh ve Büyü Direnci: 15/25/40 ⇒ 15/20/30
  • Kadim Orman Şampiyonlarının Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 5/10/20 ⇒ 5/10/15
  • Cengâverlerin Canı: 250/500/850 ⇒ 250/400/700
  • Cengâverlerin Yetenek Gücü: 25/50/85 ⇒ 25/40/70

Şampiyonlar

1. Aşama
"Zayıflatmalar geliyor sağlı sollu, bu durumdan kim sorumlu? Diana yine zayıflatılıyor, bu işte bir iş var doktor. Daha geçen yama zayıflatma yedi, ne bu şimdi? Seni gidi yaramaz kuçu, yalarsın böyle avucunu. Zayıflatmalardan kaçamazsın samuray, saldırı gücü artışına bay bay.

(Tempo artar) Çok ayıp Nidalee, hiç değilsin dengeli, sana lazım bir terapi. Mızrakların çok keskin, milletin içini şişirdin, oyuncuları canından bezdirdin. Emin olun, güçlüler de yamadan sonra eğecek boyun.

Şarkımız bittiğine göre değişiklikleri anlatabiliriz. 1 Altın değerindeki taşıyıcıların hepsini zayıflatıyoruz. Nidalee'nin orta-yakın menzilli mızrakları artık daha az ölümcül, fakat azami menzile ulaşan mızrakları artık eskisinden daha fazla hasar verebiliyor. Genel olarak bu değişiklik Nidalee'yi zayıflatacak ama zaman zaman tutturduğu azami menzilli mızraklarını ön plana çıkaracak."
  • Diana'nın Saldırı Hızı: 0,7 ⇒ 0,65
  • Diana'nın Yeteneğinin Kalkanı: 200/300/450 ⇒ 175/250/350
  • Diana'nın Yeteneğinin Küre Hasarı: 90/100/110 ⇒ 80/85/90
  • Fiora'nın Manası: 0/75 ⇒ 0/95
  • Nasus'un Manası: 0/60 ⇒ 0/80
  • Nasus'un Büyü Direnci: 50 ⇒ 40
  • Nasus'un Yetenek Hasarı: 400/600/850 ⇒ 350/550/750
  • Giderilen Nidalee Hatası (zayıflatmaya yol açtı): Menzil hesaplama sisteminin fazladan 1 hücre eklemesine yol açan hata giderildi.
  • Nidalee'nin Yetenek Hasarı: 225/300/600 ⇒ 100/150/250
  • Nidalee'nin Hücre Başına İlave Yetenek Hasarı: %20 ⇒ %80
  • Wukong'un Yeteneğinin Sağladığı Saldırı Gücü Artışı: %250/265/280 ⇒ %240/250/260
  • Yasuo'nun Yeteneğinin Sağladığı Saldırı Gücü Artışı: %180/200/225 ⇒ %180/185/190

2. Aşama
"Teemo taşıyıcıma vurdu, işte şimdi kalbim durdu. Niye böyle oldu?

Ama şimdi Braum'um var, belki bir mızrak bloklar. Yeteneğini kullanmazsa, gelir yine bana sonbahar.

Nautilus son derece etkili, yalnızca değil bir şöhretli. Onu alabilirseniz, olursunuz marifetli."
  • Braum'un Saldırı Hızı: 0,6 ⇒ 0,75
  • Braum'un Manası: 30/70 ⇒ 30/60
  • Nautilus'un Zırhı: 45 ⇒ 55
  • Nautilus'un Büyü Direnci: 30 ⇒ 40
  • Nautilus'un Şöhretli Hasar Azaltma İlavesi: %60 ⇒ %50
  • Teemo'nun Yeteneğinin Hedef Önceliği: Saldırı hızı en yüksek olan rakip ⇒ Mevcut hedef
  • Zed'in Saldırı Hızı: 0,8 ⇒ 0,75

3. Aşama
"Şöhretli şampiyonlar iyi mi, kötü mü? Almak gerek tümünü. Neeko'nun hasarı artıyor, ama şöhretli ilavesi zayıflıyor.

Arka saflara atlar, beni 9. seviye yapar. Sinsice belirir, bıçakları fazla isabetlidir.

Ateş topları fazla kudretli, Shyvana'nın alevini söndürmeli. Büyü direnci çok yüksek, hayatta kalma kabiliyeti rakip için bir tümsek."
  • Irelia'nın Yeteneğinin Silahsız Bırakma Süresi: 2,5/3/3,5 saniye ⇒ 2,5/3/4 saniye
  • Katarina'nın Yeteneğinin Hedef Sayısı: 4/6/8 ⇒ 4/5/6
  • Katarina'nın Toplam Yetenek Hasarı: 600/900/1650 ⇒ 600/900/1500
  • Kennen'in Yetenek Hasarı: 150/225/375 ⇒ 200/300/400
  • Neeko'nun Yetenek Hasarı: 150/225/375 ⇒ 200/300/400
  • Neeko'nun Şöhretli İlave Çarpanı: %200 ⇒ %150
  • Nunu'nun Yetenek Hasarı: 450/650/1800 ⇒ 450/700/1500
  • Shyvana'nın Canı: 750 ⇒ 700
  • Shyvana'nın Büyü Direnci: 80 ⇒ 60
  • Shyvana'nın Yakma Hasarı: 150/300/600 ⇒ 125/250/500

4. Aşama
"Olaf artık saldırı gücü zayıflatmasını engelliyor, Morgana'nın hayatı zorlaşıyor. Üç yıldızlılara bir sürü denge değişikliği, ne ara geldi sinsi Cho güçlendirmesi?

(Şimdi de Aatrox güçlendirmesini çağırmak için sihirli dizeleri söyleyelim. Art arda tekrarlanınca daha iyi çalışıyor.) Yüce Aatrox geliyor, herkes diz çöküyor, ayin başlıyor, karanlık günler yaklaşıyor."
  • Aatrox'un Yetenek Hasarı: 350/550/1500 ⇒ 400/600/2000
  • Aurelion Sol'ün Yetenek Hasarı: 325/500/1750 ⇒ 325/500/1400
  • Cho'Gath'ın Zırhı: 40 ⇒ 60
  • Cho'Gath'ın yeteneğinin hedef seçimi biraz daha az rasgele olacak ve kalabalık gruplara daha sık isabet edecek şekilde güncellendi, çünkü kitle kontrolü dediğiniz böyle olur.
  • Kayle'ın Yeteneğinin Dalga Hasarı: 100/180/500 ⇒ 100/150/400
  • Morgana'nın Yetenek Hasarı: 250/400/2000 ⇒ 250/400/1600
  • Olaf'ın Yeteneğinin Biçme Hasarı: %40/45/50 ⇒ %50/50/50
  • Olaf'ın yeteneği artık saldırı gücü azaltma zayıflatmalarını engelliyor.
  • Talon'un Yeteneğinin Saldırı Gücü Artışı: %240/250/275 ⇒ %240/250/300
  • Tryndamere yeteneğini kullanırken artık daha büyük bir menzilde hedef arıyor.
  • Tryndamere'in yeteneğinin atılma hızı arttı.
  • Tryndamere'in Manası: 50/100 ⇒ 60/100
  • Xayah'nın Yeteneğinin Saldırı Gücü Artışı: %250/275/325 ⇒ %250/275/350

5. Aşama
"Yüksek risk yüksek ödül, Samira'nın rakipleri ona edemiyor tahammül. Aşırı güçlü yalan yok, zayıflatsak da gücü çok. Yone rakiplerini yok edecek, onun karşısında hepsi bir böcek. Takım arkadaşları onu çok sevecek.

(Üstatlara gelsin) Köşede kim mi var? Onu görünce minik efsanen ağıt yakar. Kılıçları su gibi akar. Düellocularla iyi gider üstatlar. Takımına destek olur, rakibini paralar."
  • Ornn Yadigârı, Sonsuz Kış'ın Hedefi Dondurması İçin Gereken İsabet Sayısı: 5 ⇒ 7
  • Ornn Yadigârı, Manazane'in Mana Yenileme Süresi: 8 saniye ⇒ 4 saniye
  • Yone'nin Mühürlü Kader Yeteneğinin Hasarı: 600/1200/9999 ⇒ 800/1200/20000
  • Yone'nin Unutulmayan Kılıç Yeteneğinin Hasarı: 350/600/1500 ⇒ 350/750/9999
  • Samira'nın Saldırı Menzili: 660 ⇒ 420

Eşyalar
"Taşzırh zayıf bir süredir, bileşen eşyalar çantada esir. Hançer de aynı durumda, beklenen güçlendirmeler burada."
  • Ölüm Kılıcı'nın Yük Başına Sağladığı SG: 20 ⇒ 15
  • Gargoyl Taşzırhı'nın İlave Zırh ve Büyü Direnci: 15 ⇒ 20
  • Statikk Hançer artık kalkanlara ilave hasar vermiyor.
  • Statikk Hançer artık kritik vuruş yapabiliyor.
  • Statikk Hançer'in kritik vuruşları isabet alan hedeflerin büyü direncini 6 saniyeliğine %60 azaltıyor.
  • Statikk Hançer'in Hasarı: 80 ⇒ 60
  • Statikk Hançer Saldırılarının Hedef Sayısı: 4/5/6 ⇒ 3
  • Günateşi Pelerini artık yakma hasarını her 2 saniyede bir değil, her 2,5 saniyede bir uyguluyor. Bu zayıflatma daha az rakibin yanmasına yol açacak, çünkü eşyanın ısınması artık daha fazla zaman alıyor.
  • Cıva artık saldırı gücü azaltma zayıflatmalarını engelliyor.

Hatalar
  • İnfazcı özelliği tarafından tetiklenen kritik vuruşların Titanın Azmi yükü eklememesine yol açan hata giderildi.
  • Birleştirilen Ornn'ların doğru miktarda yadigâr ilerlemesi sağlamamasına yol açan hata giderildi.
  • Yedek kulübeniz doluyken üç yıldızlı bir seçilmiş yaptığınızda, o seçilmişin ilavelerden faydalanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Olaf'ın yeteneği etkinken Lee Sin tarafından tahtadan atılmasına yol açan hata giderildi.
  • Sett'in mekik dışı kaynaklardan (örn. Anima Gömleği) iyileşerek tam cana ulaştığı durumlarda patron özelliğinin gerçek hasar güçlendirmesinin tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Zilean'ın çağrılmış birimlere yeteneğiyle öncelik vermesine yol açan hata giderildi.
  • Tryndamere'in yeteneği artık saldırı akışını bölmüyor (Statikk Hançer'in ilave hasarı veya Guinsoo'nun Hiddeti'nin ilave saldırı hızı gibi etkileri uyguluyor).
  • Bu yama notlarının kafiyeli bölümlerinde tutarlı bir tempo bulunamadı. Her ne kadar bu hatayı düzeltmek istesek de DJ'imiz izne çıktı. Üzgünüz. Yine de kendiniz rap yapmaya çalışabilirsiniz.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#2
Sabah akşam çağrıcı oynayan biri olarak bufflanması hoşuma gitti. Teşekkürler rito.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.