Aksiyon: Star Wars: Battlefront II
#1

Star Wars: Battlefront II EA DICE tarafından geliştirilip Electronic Arts tarafından yayımlanan aksiyon oyunu.
Oyunun 17 Kasım tarihinde çıkış yapması bekleniyor.


Star Wars: Battlefront II ile ilgili iletiler, paylaşımlar ve sohbet bu konu altında bulunur.
Cevapla
#2
https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlef...d/dppum98/

EACommunityTeam -385k puan

Bir Reddit kullanıcısı "Star Wars Battlefront II'deki Darth Vader karakterini açabilmek için 80 dolar harcadım" yazmış, bunun üstüne EA yetkililerinden biri de demiş ki "... oyuncuların başarı hissini tatmalarını istiyoruz...". Daha sonra bu mesaj reddit'in en çok "downvote" alan mesajı olmuş. Gökten üç elma düşmüş, biri "season pass" alanlara %50 indirim ile 30$'a , bir oyuna 60$ verip oyundan zevk alabilmek için üstüne daha fazla para vermesi gerekenlere, diğerini kime düştüğünü ise bir sonraki dlc ile öğreneceğiz.

Star Wars Battlefront II'deki satılan eşyalar gerçek paranın yanı sıra oyun içi parayla da satın alınabiliyor. Fakat yeterli oyun içi parayı biriktirmek saatler sürüyor ve satılan bu eşyalar oyun içinde satın alanlara ciddi bir avantaj sağlıyormuş. Sadece tek kişilik modu olan oyunlar da bile kutu açma, satın alınabilir ögeler vs. girdi. Yakında her oyunda bu şeyleri gördüğümüzde çok şaşırmamak gerek.
Sinkaf-ül Tertibat
Ara
Cevapla
#3
Şu yazının da okunmasını öneririm tüm bu olaylarla alakalı, benzer yaklaşım Hearthstone'da da var:
https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlef...attlefront
Cevapla
#4
%75 ucuzlamış karakterler, artık 15bin krediye alınabiliyormuş.
Cevapla
#5
300 TL'ye oyunu satıp hala para istemek tam EA firmasına yakışan bir durum. Neyse ki tepkiler sonucu düşürmüşler.
"... Egemen sınıfın düşünceleri, bütün çağlarda, egemen düşüncelerdir, başka bir deyişle, toplumun egemen maddi gücü olan sınıf, aynı zamanda egemen zihinsel güçtür.."
Ara
Cevapla
#6
Battlefield deneyimlerime göre oyun silahları açtıktan bir süre sonra monotona bağlıyor. Yapacak yeni bir şey olmuyor, açacak yeni şeyler kalmıyor, devam etmeye sebep bir competetive ranked sistemi zaten yok.

Dürüst olmak gerekirse EA burada bana göre düzgün iş yapmış, oyunu uzun süreler oynamaya sebep başarımlar oluşturmuşlar, bütün heroları ilk 10 saatte açıp oyundan sıkılmaktansa böyle olması daha iyiydi.

Oyunun betasını beğendiğim için Kore VPN'i ile 162TL'ye ön sipariş verdim, 300 liralık fiyat etiketini çok bulan var ise öneririm.
Ara
Cevapla
#7
Olay bayağı garipleşti, EA sitesinden "ön siparişi iptal etme" butonunu kaldırmış: https://www.reddit.com/r/gaming/comments...bpage_and/
Cevapla
#8
EA saçmalamış. İlk başta ki krediler fazla yüksekti şimdiki de düşük. 100 saat maksimum oynanır ondan sonra?
200w.webp?cid=790b76115d1e7ead69352f4d67...=200w.webp
[+] 1 üye Kurt Knispel nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#9
(14-11-2017, 13:08)Awake : Battlefield deneyimlerime göre oyun silahları açtıktan bir süre sonra monotona bağlıyor. Yapacak yeni bir şey olmuyor, açacak yeni şeyler kalmıyor, devam etmeye sebep bir competetive ranked sistemi zaten yok.

Dürüst olmak gerekirse EA burada bana göre düzgün iş yapmış, oyunu uzun süreler oynamaya sebep başarımlar oluşturmuşlar, bütün heroları ilk 10 saatte açıp oyundan sıkılmaktansa böyle olması daha iyiydi.

Oyunun betasını beğendiğim için Kore VPN'i ile 162TL'ye ön sipariş verdim, 300 liralık fiyat etiketini çok bulan var ise öneririm.

Almayı düşünmüyorum oyunu. FIFA 2017'den sonra bu firmadan bir şey almayı pek düşünmüyorum.

Bu olayı şu şekilde düşünelim. Ben FIFA 2019'u alıyorum ve Barcelona veya Real Madrid oynamak istiyorum. EA bana diyor ki biz senin yerine düşündük ve sıkılmaman için seçmeni engelledik. 40 saat oyna daha sonra seç bu senin için daha iyi. (Parayı verip hemen seçebiliyorum ama bu çok ilginç.) Belki ben akşam 1-2 saat anca oynayabiliyorum o kadar vaktim yok. Belki oyunu sırf o karakterle oynamak için aldım. Yani nereden bakarsan bak bu saçma bir karar. Reddit kullanıcıları ve diğer insanların da bu kadar tepkisini çekmesinin sebebi bu.
"... Egemen sınıfın düşünceleri, bütün çağlarda, egemen düşüncelerdir, başka bir deyişle, toplumun egemen maddi gücü olan sınıf, aynı zamanda egemen zihinsel güçtür.."
[+] 1 üye strateggy nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#10
@strateggy

Bu durumu FIFA'yı örnek vererek tartışman baştan aşağıya yanlış bir tutum. Elbette FIFA'da her şey açık olacak, çünkü takımlar gameplayin çoğunluğunu oluşturuyor. Battlefront için durum böyle değil, 60 saat oynasan oyunu, belki bunun 3-4 saati herolarla oynayabileceksin, yani Darth Vader'ın olmuş, ya da olmamış senin oyun deneyimini çok küçük miktarda etkiliyor. Bu küçük miktar deneyimi elde etmek için uğraşmanın nesi tam olarak yanlış?

O zaman bütün multiplayer oyunlarda hemen başlangıçta her şey açık olsun, uğraşımız sadece skora dönüşür, başarı kavramı anlamını yitirir, oyun saatlerce oynadığın ve sana bu harcadığın zaman için hiç bir ödül vermeyen boş bir şeye dönüşür. Oynanıştan aldığın zevk hangi oyun olursa olsun kısıtlı bir süreyi kapsar, oyuna devam etme sebebin oynanışı değiştirebilecek öğelere ulaşma isteğidir.

Pek çok oyunda bu tip şeyler varken EA burada kurban seçildi sadece, yanlış anlamayın, Electronic Arts'ın tüketici kitleden büyük bir şamar yemesi zaten gerekiyordu, ancak bu durumun EA geri adım atmasına rağmen olağanüstü abartılması saçmalaştı.
[+] 1 üye Awake nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#11
(15-11-2017, 17:46)Awake : @strateggy

Bu durumu FIFA'yı örnek vererek tartışman baştan aşağıya yanlış bir tutum. Elbette FIFA'da her şey açık olacak, çünkü takımlar gameplayin çoğunluğunu oluşturuyor. Battlefront için durum böyle değil, 60 saat oynasan oyunu, belki bunun 3-4 saati herolarla oynayabileceksin, yani Darth Vader'ın olmuş, ya da olmamış senin oyun deneyimini çok küçük miktarda etkiliyor. Bu küçük miktar deneyimi elde etmek için uğraşmanın nesi tam olarak yanlış?

O zaman bütün multiplayer oyunlarda hemen başlangıçta her şey açık olsun, uğraşımız sadece skora dönüşür, başarı kavramı anlamını yitirir, oyun saatlerce oynadığın ve sana bu harcadığın zaman için hiç bir ödül vermeyen boş bir şeye dönüşür. Oynanıştan aldığın zevk hangi oyun olursa olsun kısıtlı bir süreyi kapsar, oyuna devam etme sebebin oynanışı değiştirebilecek öğelere ulaşma isteğidir.

Pek çok oyunda bu tip şeyler varken EA burada kurban seçildi sadece, yanlış anlamayın, Electronic Arts'ın tüketici kitleden büyük bir şamar yemesi zaten gerekiyordu, ancak bu durumun EA geri adım atmasına rağmen olağanüstü abartılması saçmalaştı.

Başarı kavramına anlam katmak için veya oyuncunun önüne belli bir hedef koymak için uygulanabilecek başka yollar da var. Ki EA gibi bir firmanın da oyuncuların iyiliğini düşündüğünü sanmıyorum. Bu yoğun tepkinin de sebebinin artık insanların sabrının taşmış olmasına bağlıyorum.
"... Egemen sınıfın düşünceleri, bütün çağlarda, egemen düşüncelerdir, başka bir deyişle, toplumun egemen maddi gücü olan sınıf, aynı zamanda egemen zihinsel güçtür.."
Ara
Cevapla
#12
@strateggy

Açılabilir content harici nasıl bir yol var? Oyuncuya oyuna devam etmesi için başka nasıl sebep verebilirsin? Paradox oyunlarına DLC gelmese maksimum oynanış süresi 200 saat, o da Sandbox olmasından kaynaklanıyor, shooterlar için bu süre çok çok daha kısıtlı.

Zaten EA'in tepki görmesi gerektiğini yazdım yukarıda.
Ara
Cevapla
#13
Konu alakalı efsanevi bir caps  :joy:

6ypzpN.png
Ara
Cevapla
#14
(16-11-2017, 00:38)Awake : @strateggy

Açılabilir content harici nasıl bir yol var? Oyuncuya oyuna devam etmesi için başka nasıl sebep verebilirsin? Paradox oyunlarına DLC gelmese maksimum oynanış süresi 200 saat, o da Sandbox olmasından kaynaklanıyor, shooterlar için bu süre çok çok daha kısıtlı.

Zaten EA'in tepki görmesi gerektiğini yazdım yukarıda.

Rank sistemi eklenebilir. Ya da daha iyi oynayan oyunculara çeşitli bonuslar verebilirler. Bunlar aklıma ilk gelenler.
"... Egemen sınıfın düşünceleri, bütün çağlarda, egemen düşüncelerdir, başka bir deyişle, toplumun egemen maddi gücü olan sınıf, aynı zamanda egemen zihinsel güçtür.."
Ara
Cevapla
#15
Rank sistemi bile ödül olarak elle tutulur bir şeyler vermediği sürece yeterli etkiyi yaratamıyor, daha iyi oynayan oyunculara çeşitli bonuslar vermek ise büyük hata olur, %1'e fazladan bonus verilsin de iyice kavursunlar ortalığı.
Ara
Cevapla
#16
Hala oynayanınız var mı?
Ara
Cevapla
#17
Epic'den bedava alıp indirdim multisi çok zevki.
[+] 1 üye Rzenma nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#18
Zamanında oynamıştım bende. Şimdi ise PS4 de arada giriyorum. Multiplayer kısmı oldukça aktif. Star Wars adı altında başka Multiplayer destekli oyun çıkana dek, en iyisi Battlefront 2.
Ara
Cevapla
#19
Ara
Cevapla
#20
pc de halen aktif olarak oynayan var mı? arada giriyorum ama tek başına sıkabiliyor.
t8nubAh.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.