17-05-2017, 19:29
Burada kullanılan modlar ne? Shattered Europa var tamamda o modda bu kadar fazla şehir yok? Grafik modu ve sınırlar falan da farklı.
@LargeBoss
Nasıl oluyor emin değilim ama desicions klasöründe kurulabilir ülkerle ilgili bir desicionu kopyalayıp üzerinde oynama yapabilirsin. Örnek olarak Atlantis formlamayı aşağıda anlattım ama bunları denemediğim için varsayımlar üzerinden anlatıyorum:
Kod:
country_decisions = {
atlantean_nation = {
major = yes
potential = {
normal_or_historical_nations = yes
NOT = { has_country_flag = formed_atlantis_flag }
OR = {
ai = no #sanırım ai'nin bu devleti kendi başına kurup kuramaması
is_playing_custom_nation = no #bu da sanırım custom nation ile kurabilme
}
NOT = { tag = ENG } #İngiltere isen kuramazsın
NOT = { exists = GBR } #Bu devlet oyunda yaşıyorsa kurulamaz
NOT = { tag = HLR }
NOT = { tag = PAP }
primary_culture = atlantean #atlantisli olması lazım ülkenin kurması için
is_colonial_nation = no #koloni devletiyse kuramaz
OR = {
is_former_colonial_nation = no #koloni devletiyken bağımsız olsa gene kuramaz
AND = {
is_former_colonial_nation = yes #bağımsız olmuş ama ai değilse gene kuramaz
ai = no
}
}
}
allow = {
is_at_war = no #savaştayken kurulamaz
is_free_or_tributary_trigger = yes #özgür veya tributaryse kurabilir
is_nomad = no #göçebeyse kuramaz
NOT = { exists = ENG } #ingiltere varsa kurulamaz
owns_core_province = 236 # Bu şehre sahipsen kurulabilir
owns_core_province = 237
}
effect = {
change_tag = ATL #neyden hangi ülkeye değişecekse onun tagı
if = { #bu kısım sanırım ülke hre deyse topraklarını hre den çıkmasına yol açıyor set in empire kısmıyla
limit = {
is_part_of_hre = yes
is_elector = no
}
every_owned_province = {
limit = {
is_part_of_hre = yes
}
set_in_empire = no
}
}
if = {
limit = { #ülke krallık değilse krallık oluyor 1 düklük 2 krallık 3 imparatorluk
NOT = { government_rank = 2 }
}
set_government_rank = 2
}
northern_england_area = { #şehir şehir değil bölge bölge
limit = {
NOT = { owned_by = ROOT } #senin ülken tarafından elegeçirilmemiş toprak
}
add_permanent_claim = ATL # dönüşülen ülkenin perma claimi oluyor
}
mercia_area = {
limit = {
NOT = { owned_by = ROOT }
}
add_permanent_claim = ATL
}
add_country_modifier = {
name = "centralization_modifier"
duration = 7300
}
add_prestige = 25 # 25 prestij geliyor
ATL = {
set_capital = 236 # başkenti bu şehir yapar
}
set_country_flag = formed_atlantis_flag #bu ülkeyi kurduktan sonra bir daha kuramasın diye
}
ai_will_do = { #ai'nin bu ülkeyi kurup kurmayacağı, 0 olunca kurmaz
factor = 1
}
ai_importance = 400 #ai nin kurmasıyla ilgili bir şey işte emin değilim
}
}