Günlük: Imperator - 1.4 Yamasındaki Küçük Değişiklikler
#1
diaryimp.png

Imperator: Rome geliştirici günlüklerinde bu hafta 1.4 yamasındaki küçük değişikliklerden bahsediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...0.1320385/ :Salvete Omnes!

Bir başka Imperator günlüğüne hoş geldiniz. Imperator'un dini kısmına yaptığımız eklemeler sizi beklese de elimde size gösterebileceğim bir şeyler olmasını istiyorum. Bu yüzden bu konuyu önümüzdeki haftaya bırakıyorum. Oturmuş halleri ilginizi fazlasıyla çekebilir.

Bugünse size şiddetle istenen ve 1.4 güncellemesiyle birlikte gelecek olan birkaç küçük özellikten, hata giderimlerinden ve değişikliklerden bahsedeceğim.

Ticaret Tekliflerinin Reddi

1.4 güncellemesinde ulusal düzeyde hangi ticari ürünler için yapılan teklifleri reddedeceğinizi seçebileceksiniz. Kısacası yapay zekâ ticaret arayışına girdiğinde bu malların elinizde olmadığını varsayacak. Bir malı kabul edilenden reddedilene çevirmek mevcut ihracatınızı sonlandırmayacak, sonlandırma işini elle halletmeniz gerekecek.

imp-omnes1.png

Haritada Görülen Kültürler

1.4 güncellemesiyle bir kentin gösterimdeki kültürü o toprakta çoğunluk olan kültürü gösterecek. Yani, bir toprakta çoğunluk olan kültür azınlığa düşerse kentin görünümü değişecek. Bu durum topraklardaki kültürleri değiştirmek isteyenlerin dinamik bir deneyim yaşamasını sağlayacak.

Bu ustalık isteyen bir meseleydi. Bir taraftan tarihteki kentlerin eski efendilerinin oluşturduğu yapılar etrafında kurulduğunu ve bunun dünyanın çoğu yerinde görülen mükemmel kırma mimari tarzlarını oluşturduğunu görüyoruz. Üstelik, haritamız temsili görünümler sunacak ve oyununuzla ilgili bilgileri genel bir şekilde görebileceğiniz şekilde tasarlandı. Bu nedenlerden ötürü böyle bir değişiklik yapmayı seçtik.

Devam Ettirme Tuşu

Evet, 1.4 güncellemesiyle bitiş tarihine ulaşan oyunları devam ettirebileceksiniz. Bitişin ardından yeni içerikle karşılaşmayacaksınız, teknolojiler ise süresiz bir şekilde ölçeklenmeye devam edecek. Ayrıca, bitiş tarihini geçen Ironman oyuncuları başarım kazanamayacak.

Yapay Zekâ Kontrolü (Çoklu Oyuncu Modu)

Çoklu oyuncu modunu sevenler, artık bağlantıları koptuğunda ya da bir oyun oturumuna katılamadıklarında yapay zekanın ülkeyi ne kadar kontrol edeceğini seçebileceklerine sevinecektir.

imp-omnes2.png

Tarihi Karakterler

Archimedes güncellemesiyle değişen bir başka ufak şey de oyun başlamadan önce yaşamış olan ölü karakterlerin de oyunda görünecek olması. Bunun oyuna pek bir etkisi bulunmuyor ve çok az karakter oyuncular için anlam ifade ediyor olsa da oraya buraya önemli aileleri ekliyor olacağız.

Artık ülkenizin eski yöneticileri arasında tanıdık yüzlere rastlayabileceksiniz.

imp-omnes3.png

imp-omnes4.png

Bununla birlikte, bu hareketimizin arkasında farklı bir niyet yatıyor olabilir... Bekleyip görmeniz gerekecek.
[+] 1 üye Henri nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Son resimde sağda kırmızı ve mavi çatılar sanıyorum bölgelerin kültürüyle alakalı. Kırmızılar Yunan, maviler Pers olabilir. Direkt baskın kültürü almaktansa, bölgenin kültür yüzdelerine göre bir şekillenme enteresan olabilirmiş, örneğin bölgede 10 nüfusun 5'i Pers 5'i Yunansa, binaların yarısının kırmızı yarısının mavi çatılı olması gibi. Böylelikle örneğin bölgeye göç eden azınlıklar haritaya yansıyabilir.
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#3
(03-02-2020, 22:24)Duman : Son resimde sağda kırmızı ve mavi çatılar sanıyorum bölgelerin kültürüyle alakalı. Kırmızılar Yunan, maviler Pers olabilir. Direkt baskın kültürü almaktansa, bölgenin kültür yüzdelerine göre bir şekillenme enteresan olabilirmiş, örneğin bölgede 10 nüfusun 5'i Pers 5'i Yunansa, binaların yarısının kırmızı yarısının mavi çatılı olması gibi. Böylelikle örneğin bölgeye göç eden azınlıklar haritaya yansıyabilir.

Bence kültür değildir. Zira çok fazla kültür var. Bana daha çok insan sınıfları gibi geldi. Köle, göçebe vs gibi. Dört temel renk yeterli.
Ara
Cevapla
#4
(04-02-2020, 15:06)elefsar :
(03-02-2020, 22:24)Duman : Son resimde sağda kırmızı ve mavi çatılar sanıyorum bölgelerin kültürüyle alakalı. Kırmızılar Yunan, maviler Pers olabilir. Direkt baskın kültürü almaktansa, bölgenin kültür yüzdelerine göre bir şekillenme enteresan olabilirmiş, örneğin bölgede 10 nüfusun 5'i Pers 5'i Yunansa, binaların yarısının kırmızı yarısının mavi çatılı olması gibi. Böylelikle örneğin bölgeye göç eden azınlıklar haritaya yansıyabilir.

Bence kültür değildir. Zira çok fazla kültür var. Bana daha çok insan sınıfları gibi geldi. Köle, göçebe vs gibi. Dört temel renk yeterli.

Ben kültür olduğu düşüncesindeyim. Öyle ki, geliştirici günlüğünün orijinalinde de culture olarak geçiyor. Ben daha uygun olur diye "ırk" şeklinde çevirmiştim. Şimdi yanlış anlaşılmaya neden olduğunu görünce düzenledim.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.