Yama Notları: Age of Empires II: Definitive Edition - 50292 Yaması
#1
Görsel
Bu yazı 50292 yaması ile gelen çok sayıda değişiklik, hata düzeltme ve özelliği içeriyor. 
https://www.ageofempires.com/news/aoe2de-update-50292/ :Merhaba ve Age of Empires II: Definitive Edition için heyecan verici güncellemeler, denge değişiklikleri ve hata düzeltmeleriyle dolu başka bir yama notlarına hoş geldiniz!

Bugünkü yazı, oyuna, donma veya istemci çökmesi olasılığını azaltan birkaç düzeltmenin yanı sıra aşağıdaki yazıda inceleyebileceğiniz çok sayıda düzeltme ve denge değişikliği getiriyor. Bu değişiklik ve düzeltmelerin çoğu, Genel Güncelleme Önizleme Programı (PUPP) sayesinde yapıldı.

Şimdi, bugünkü güncellemeyle gelen bazı değişikliklere hızlıca bir göz atalım:

Bugünkü yazıyı size sunmaktan dolayı oldukça heyecanlıyız - İşbirliği(Co-op) dahil olmak üzere birkaç önemli değişiklik içeriyor! Aşağıda, her şeyi anlatmaya yardımcı olacak kısa bir özet bulunmaktadır:
  • İşbirliği(Co-op) artık güncel oyunda! Bu yeni özellik hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz: İşbirliği Geldi!
  • İmparatorluk Savaşları artık sıralı kuyrukta bulunuyor.
  • İzleyici(oyun içi dahil)/Tekrar Oyna menülerine Arayüz desteği ekleyerek CaptureAge'in kullanımını her zamankinden daha kolay hale getirdik.
  • Çok sayıda hata düzeltmesi - bu yama notları oldukça uzun!
  • Denge değişiklikleri!
Ve çok daha fazlası! Oyuna girmeden ve ilk elden kontrol etmeden önce tüm ilginç ayrıntıları öğrenmek için aşağıdaki gönderiyi incelediğinizden emin olun.

ÖNE ÇIKANLAR
Bugünün yazısında bulunan birçok düzeltme ve özelliğin yanı sıra, size "Lords of the West" etkinliğini de sunuyoruz!
"Lords of the West" Etkinliğine Katılın!
6-20 TEMMUZ
Age of Empires II: Definitive Edition, Temmuz ayını ve The Lords of the West'i benzersiz bir etkinlikle kutluyor!

Bu etkinlik aktifken herkes popüler genişleme paketinde yer alan medeniyetler -Burgonyalılar ve Sicilyalılar- olarak oynayabilecek! Bu, Lords of the West'e sahip olsanız da olmasanız da tüm oyuncular için geçerlidir. Medeniyetler, Çok Oyunculu veya Çatışma maçlarında oynanabilir olacak ve Medeniyetlere özel eğlenceli bir grup Mücadele'yi bazı süper harika ödüller ekliyoruz:
  • Şehir Merkezleriniz için gösterişli yeni bir Heykel alın!
  • Bazı eşsiz kum heykellerin tadını çıkarın!
  • Şövalyeleriniz için yeni görünümler alın!
Yeni Ödüller
coustillier_on_boar-288x288.pngjacqueline_final-288x288.pngserjeant_building-288x288.png
BUGÜN'den 20 Temmuz'a kadar, özel ödüllerin kilidini açmak için oyun içi görevleri zaman sınırı içinde tamamlayın! Normal günlük ödüllere ek olarak, bu etkinliğe iki bonus mücadele daha ekledik!

Aşağıdaki zorlukların her biri sırayla ve ayrı günlerde açılmalıdır:
1.GÜN Burgonyalılar olarak kazanın.
Ödül: Şehir Merkezinin altına bir Coustillier heykeli eklenir.
2.GÜN  3 Donjon inşa edin.
Ödül:Donjon inşa eden Serjeant profil simgesi kilidini açın.
3.GÜN  Sicilyalılar olarak kazanın.
Ödül:Kum Donjonları artık sahil arazisinde bulunabilir.
4.GÜN 20 Coustilier eğitin.
Ödül:Bir Domuza Binen Coustillier profil simgesi kilidini açın.
5.GÜN Donjonlardan 50 Serjeant eğitin.
Ödül:Şövalyenin görünümü Roger Bosso ile değiştirilir.

Sıralı İmparatorluk Savaşları
Sıralı Ölüm Karşılaşmasının gelecekteki bir Güncellemede Özel Lobi çözümüyle devam edeceğini duyurmamızın ardından, bugün Ölüm Karşılaması yerine İmparatorluk Savaşlarının yerini alan değişiklik Sıralı eşleştirmede yürürlüğe giriyor. Bu değişikliği Çok Oyunculu -> Sıralı ekrana girerken göreceksiniz:
maps_updated.png
Bu mod için ELO'nuzu geliştirmeye başladığınızda sizi ilgilendirecek birkaç şey:
  • 1v1 ve İmparatorluk Savaşları oynayan tüm oyuncular, her oyun modunda 1000 ELO ile başlayacak.
  • İmparatorluk Savaşları, Red Bull Wololo 4 haritalarından oluşan kendi harita havuzuna sahiptir.
  • İmparatorluk Savaşları harita havuzu 11 haritadan oluşur. 1v1'de her oyuncunun sıralı eşleştirmede 5 harita yasağı ve Hızlı Oyna'da 4 harita yasağı, 2v2'de oyuncu başına 2 harita yasağı, 3v3 ve 4v4'te oyuncu başına 1 harita yasağı olacaktır.
Lütfen dikkat: şu anda şişmiş Takım Oyunu ELO'sunu çözmek için araştırdığımız çözümlerin, yeni olmasına rağmen İmparatorluk Savaşları ELO'sunu etkilemesi muhtemel

CaptureAge ile Eleştirmen Olun
Geçen yıl, CaptureAge Ekibi, popüler CaptureAge aracının Age of Empires II: Definitive Edition için resmi olarak desteklenen bir sürümünü piyasaya sürdü ve şimdi bunu kullanımını her zamankinden daha kolay hale getiriyoruz. Artık Canlı oyunları ve Tekrarları doğrudan oyundan CaptureAge'e yükleyebilirsiniz! Artık Tekrar Oynatma ve İzleme ekranlarına ve İzleme sırasında oyun içi menüye eklenen CA ile İzle düğmeleri var. Yeni düğmelerden birine tıkladığınızda CaptureAge kurulu değilse, CaptureAge uygulamasını indirmek ve yüklemek için CaptureAge web sitesine yönlendirileceksiniz. CaptureAge yüklüyse, oyun otomatik olarak CaptureAge'i başlatacak ve sizi seçtiğiniz Tekrar Oynat veya Canlı oyuna yükleyecektir!
captureage_menu.png
Artık Tekrar Oynatma hızlarını CaptureAge içinden kontrol edebilirsiniz!
CaptureAge şu anda tüm Steam kullanıcılarına ücretsiz olarak sunulmaktadır.

OYUN
Denge&Performans
  • Çok sayıda grafik modu olan oyuncular için oyunun başlamasının uzun sürmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Uzun oyunlarda grafiklerin bazen kaybolması veya titremesi sorunu düzeltildi.
  • Bir sonraki çağa geçerken aksaklık yaşayan oyuncuların performans etkisini büyük ölçüde iyileştirdi ve bu performansı iyileştirmeye devam ediyor.
  • VRAM'i minimum spesifikasyonun altında olan oyuncular için artık bir uyarı görüntüleniyor.
  • Rendering ile ilgili çeşitli çökme sorunu düzeltildi.
  • Oyundayken Pencereli modundan Tam Ekran moduna geçerken nadir görülen bir kilitlenme sorunu düzeltildi.
  • Oyuncuların yalnızca birkaç saniye/dakika oynadıktan sonra oyun içinde çökmesine neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
  • İnsanların geçici olarak internet bağlantısı kesilirken profil simgelerini değiştirmeye çalıştığı nadir bir kilitlenme sorunu düzeltildi.
  • Oyuncuların internet bağlantıları geçici olarak kesildiğinde etkinlik modlarına yeniden abone olmalarına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Hayatta Kalma Savaşında Taşınır Şehir Merkezi artık düzgün çalışıyor ve artık bir çökmeye neden olmuyor.
  • CaptureAge yüklendiğinde çok özel koşullar altında meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi.
  • Bir Çok Oyunculu oyunu geri yüklemeye çalışırken olası bir kilitlenme düzeltildi.
  • Çok nadir olan sesle ilgili bir kilitlenme düzeltildi.
Başarımlar
  • Steam'de bir başarı kazanan oyuncular, daha sonra oturum açıp başarımı yeniden tamamlarlarsa artık bu başarıyı Xbox Live'da da kazanabilirler.
Grafikler
  • Tarlaların belirli koşullar altında kısmen görünmez hale gelmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Birim ana hatlarının bazen bir binanın kenarında doğru şekilde görüntülenmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Shakatzor hile birimi artık nesnelerin içinden geçmeyecek, onların üzerinden uçacak.
  • Kamera tam olarak yakınlaştırıldığında bazen oka gitmenin görüntülenmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Ses
  • Düşmanınız Ateizm hakkında araştırma yaptığında artık yeni bir tehditkar ama tanıdık ses çalıyor.
  • Düşmanınız Birinci Haçlı Seferi, Kuman Paralı Askerleri veya Flaman Devrimi'ni araştırdığında artık yeni bir ses çalıyor.
  • AoE 1 rahipleri artık birimleri daha yüksek sesle iyileştiriyor.
  • Gbetolar artık bıçakları daha yüksek sesle fırlatıyor.
Kullanıcı Arayüzü
  • Franklar için Benzersiz Teknolojiler artık doğru varsayılan kısayol tuşlarına sahip.
  • Binaların yakın dövüş ve delme zırhı artık bir bina seçerken kullanıcı arayüzünde görüntüleniyor.
  • Oyun içi izleyici simgesi, kazanan takımın henüz oyunu bırakmamış oyuncuları için artık doğru bir şekilde görüntüleniyor.
  • Metnin yanlış kesildiği çeşitli Arayüz sorunları düzeltildi.
  • Ölüm Karşılaması maçı tekrarları artık ilk oynatma hızında doğru şekilde oynatılıyor.
  • Negatif zırh değerleri artık kullanıcı arayüzünde daha net bir şekilde gösteriliyor (yalnızca Koçbaşları & Kuşatma Kulelerini etkiliyor).
  • Profil yöneticisindeki Profil Simgesi artık yeni bir profil simgesi seçildiğinde hemen güncelleniyor.
  • Sans Serif Yazı Tiplerinin belirli Arayüz ekranlarında lekeli görünmesi sorunu düzeltildi.
  • Bir yapay zekayı izlerken, teknolojileri artık küresel kuyrukta doğru bir şekilde gösteriliyor.
  • Gelecekteki teknolojileri ve yükseltmeleri görmek için Karanlık Çağ'da rıhtımdaki birimlerin 2. sekmesini görmek artık mümkün.
  • Malay yükleme ekranı ipucu artık Malay'ın sonsuz balık tutma tuzağına sahip olduğunu iddia etmiyor.
  • Skor ve araştırma paneli görüntüleme durumu artık çeşitli kaydedilmiş/izlenen oyunların izlenmesi arasında düzgün bir şekilde kaydediliyor.
  • İzleyici sayısı artık hiçbir oyuncu oyunu izlemediğinde görüntülenmiyor.
  • Diplomasi ekranı artık Kanji sembollerini kullanan oyuncu adlarını doğru bir şekilde gösteriyor.
  • Oyuncu Renk Aralığı Göstergeleri etkinleştirildiğinde, Bina Menzili Göstergesi parlaklığı artık seçilen Arazi Izgarası Renginden etkilenmiyor.
  • Yükleme ekranındaki oyuncuların hazırlık göstergesini değiştirmek artık mümkün değil (bu sadece görsel bir kontroldü, oyuncuları “hazır değil” yapmak mümkün değildi.)
  • Tamamlanmış bir maçın istatistiklerindeki sonraki zaman çizelgesi, artık daha net bir genel bakış için takımları bir araya getiriyor.
  • Bina Menzili Göstergeleri artık çöken binalar için görüntülenmiyor.
Erişilebilirlik
  • Erişilebilirlik seçeneklerindeki Ekran Okuyucusu özelliğiyle ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi.
OYNANIŞ
Genel
  • Tarihsel Savaşların Yeni İşbirliği versiyonları. Burada daha fazlasını okuyun!
  • Menzil göstergesi gerektiğinde yuvarlatılmış dikdörtgenler çizecek şekilde ayarlandı.
  • Serjeantlar, Sağ Tıkla Konuşlan seçeneği etkinleştirilmişse Alt tuşunu basılı tutarken Donjonları onarabilir. Alt tuşunu basılı tutup onarılabilir bir nesneyi tıklatmak, Sağ Tıkla Konuşlan etkinleştirilmişse artık köylülerle onarım yapmak için de çalışıyor.
  • Keşişler artık kendi üzerlerine Kadim Eser bırakamazlar, bu da onları yakın dövüş saldırılarına karşı savunmasız hale getirir.
  • Köylüler artık yakındaki bir indirme alanı inşa ettikten sonra kıyıya ulaştıklarında otomatik olarak derin deniz balıklarını topluyorlar.
  • Balıkçı Gemileri artık İmparatorluk Savaşlarında otomatik olarak çalışmaya başlıyor.
  • Balıkçı gemileri ve Ticaret tekneleri artık Hayatta Kalma Savaşı haritalarında eğitilemeyecek.
  • Tek fare düğmesi modu iyileştirildi, böylece birimlere komutlar vererek sürükleme seçimini daha iyi ayırt eder.
  • Krallara artık kısayol tuşlarını kullanarak bir Takip Et komutu verilebilir.
Düzeltmeler
  • Temelleri kesilmiş dağınık ağaçların uzaktan kaldırılmasının mümkün olduğu eski bir sorun düzeltildi. Şimdi ağaçların sökülmesi için temel inşaatına başlanması gerekiyor.
  • Kalelerin bir birimi eğittikten sonra saldırı önceliklerini sıfırlamasına neden olan sorun çözüldü.
  • Şehir Merkezi temelleri artık doğru menzil göstergelerini gösteriyor.
  • Serjeantlara birden fazla Donjon inşa etme görevi verilirken komut sıralarının düzgün çalışmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bir Donjon inşa etmeleri emredildiğinde, hareketli Serjeant gruplarının durabileceği bir sorun düzeltildi.
  • "Donjon İnşa Et" düğmesinin bazen diğer birimlerin yanında Serjeantlar seçildiğinde görünmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Birden fazla atış yapan avcı erleri ve birimler artık içlerinde garnizon kurduklarında tahkimatlara doğru miktarda fazladan atış hakkı ekliyor.
  • Çiftçilerin yalnızca bir tarlanın sol tarafında çalıştığı eski bir sorun düzeltildi (artık tarlanın ortasında çalışıyorlar).
  • "Rastgele uygarlık" seçildiğinde artık başka bir oyuncu tarafından seçilen uygarlık seçilmiyor.
  • Gözcü Süvari hattı yükseltmeleri artık önceden eğitilmiş Gözcü birimlerinin duruşunu değiştirmiyor.
  • Birimleri müttefik bir Koçbaşı veya Nakliye Gemisine yerleştirmek, oyuncunun bir Marketi olmadığında artık görüş kaybetmeyecek.
  • Tatar koyunu, Çinli ve Maya köylüsü ve Inca lama spawn bonusları artık Kale veya daha yüksek çağda başlangıçlı oyunlarda göçebe haritalarda doğru şekilde çalışıyor.
  • Keşişlerin grup içinde bir binayı dönüştürürken hedeflerinin belirli bir aralığı içindeyken, ancak dönüşüme katkıda bulunacak kadar yakın olmadıklarında inançlarını kaybetmelerine neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
  • Kısmen savaş sisi ve kara haritada inşa edilen temellerle ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Yunusların üstlerine temeller yerleştirilerek silinebilmesine neden olan eski bir sorun düzeltildi.
  • Kapı yerleşimleri, savaş sisi içinde diğer oyuncuların keşfedilmemiş duvarlarının ve kapılarının üzerinde gezinirken artık dönmüyor.
  • Part Taktikleri artık Kahraman süvari okçu birimlerini doğru şekilde etkiliyor.
  • Belirli sefer görevlerinde, daha önce ortaya çıkarılmamış arazide tek tek ortaya çıkan toprak hücrelerinin bir halkasının ortaya çıktığı nadir bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncuların, görüş alanlarının sınırındaki diğer oyuncuların binalarının üzerine bir temel yerleştirebileceği nadir bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncular artık antlaşma zamanlayıcısı sırasında birimlerini düşman Taşıma gemilerine ve Koçbaşlarına yerleştiremezler.
SEFERLER
Genel
  • Alaric 4 – 'Roma'nın Yağmalanması': Artık keşif raporunda oyuncu renklerini doğru şekilde listeliyor.
  • Tarihi Savaşlar 8 – 'Noryang Noktası': Eupseong teknolojisi artık oyuncu tarafından kullanılabilir.
  • Bayinnaung 2 – "Mandalay Kobrası": Savaş Sisi'nde belirli Şehir Merkezlerini artık üç kez göstermiyor.
  • Drakula 2 – 'Ejderhanın Dönüşü': Danesti Kuvvetleri artık Dalalet'i araştırdığında, general öldürülmek yerine yanlışlıkla dönüştürülmez.
  • Gajah Mada 1 – 'Kurucularımızın Hikayesi': Artık gözetleme kulelerini ele geçirirken mahsur kalan birimler yok.
  • Hautevilleler 4 – 'Doğu'daki Bohemond': Artık oyuncunun Antakya'da en az bir Kale'yi ayakta tutmasını gerektiriyor.
  • Grandükler 6 – 'The Maid Falls': Geçilmesi mümkün olmayan sığlıklarla ilgili çeşitli küçük düzeltmeler var.
  • Le Loi 1 - 'Dai Viet Ayaklanması': Artık müttefik keşişlerin kendilerine teslim edilen yanlış Kadim Eserleri tekrar tekrar toplayıp reddetmesi yok.
  • Le Loi 2 – 'Dağ Kuşatması': Artık kaçan müttefik askerlerin sayısını doğru bir şekilde gösteriyor.
  • Timur 2 – 'Pers Gurkhanı': Takımlar artık kilitlendi.
MEDENİYET DENGELEMELERİ
Genel
Birimler
  • Tüfekçi: İsabet oranı yükseltildi. 65% ▶ 75%.
  • (Ağır) Süvari Okçusu: Saldırı animasyonu süresi artırıldı 1,15 ▶ 1,17
Burgonyalılar
Birimler
  • Flaman Milisleri:Artık binalara karşı 2 ilave hasar vermiyor.
Teknolojiler
  • Flaman Devrimi maliyeti yükseltildi. (800 yiyecek 450 altın ▶ 1200 yiyecek 650 altın)
Persler
Birimler
  • (Elit) Savaş Filleri: Eğitim süresi 6 saniye azaldı (31 ▶ 25 saniye), maliyet -30 yiyecek +10 altın olarak güncellendi (200 yiyecek 75 altın ▶ 170 yiyecek 85 altın).
Slavlar
Birimler
  • Elit Boyar: +2 yakın dövüş zırhı (6 ▶ 8).
Türkler
Teknolojiler
  • Özgün teknoloji Topçuluk, taş maliyetini odunla değiştirdi ve artık 500 altın ve 450 odun
RASTGELE HARİTALAR
Yeni haritalar!
Red Bull Wololo 4'te yer alan 11 yeni harita harita havuzuna eklendi:
  • Bayır
  • Patlama
  • Soğuk Göl
  • Grönland
  • Çayır
  • Pazar Yeri
  • Meadow
  • Dağ Geçidi
  • Kuzey Adaları
  • Halka Hisarı
  • Run Taşları
Genel
  • İmparatorluk Savaşları oyun modundaki çoğu haritadaki başlangıç kurulumu artık 2 tarla ve çiftçi, 5 besili hayvan ve 6 çoban, 4 toplayıcı, 12 oduncu ve 4 altın madencisini içeriyor. Belirli haritalarda, yiyecek toplayıcıların atanması farklı olabilir.
  • Ayrıca çok uzak koyun ve geyik spawnlanma şansı da kaldırıldı.
Harita Dengelemesi
Altına Hücum:
  • Başlangıç altın madenleri artık birbirinden daha uzakta ortaya çıkıyor.
  • Üsler artık daha açık ve önlerinde ormanlar olmadan ortaya çıkıyor.
  • Ormanlar artık genellikle Şehir Merkezlerinden daha uzaktadır.
  • Oyuncular artık haritanın merkezine biraz daha yakın doğarlar.
  • Haritanın merkezi, oyuncuların herkes için daha adil olması için artık daha merkezi.
  • Haritanın ortasındaki, içinde altın bulunan tepe artık daha belirgin.
  • Merkez tepenin içindeki altın şimdi 5 katlı altın yığınına sahip ve bunların iki katı kadar. Ancak toplam altın yaklaşık %15 daha düşük ve etrafa daha fazla dağılmış durumda.
  • Ayrıca, oyuncular için daha güvenli başlangıç ormanları için küçük göl spawnları kaldırıldı.
Altın Çukuru:
  • Geyik ve diğer nesneler artık Ölüm Karşılaması ve sonsuz kaynaklarda görünmüyor.
Takım Adaları:
  • Bağlantılı takım adaları olasılığı kaldırıldı.
Lobiler&Eşleştirme
  • İmparatorluk Savaşları artık Sıralı'da mevcut!
  • “Bekleyen Davetler” bildirimi artık ana menüde de görünüyor.
  • Bir davet alana kadar Lobilerin görünmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Kullanılabilir daha fazla Lobi olduğunda, filtre seçenekleri kullanılırken daha fazlası görüntülenir.
  • Yakındaki oyunları bulmayı kolaylaştırmak için, Sunucuya Göre Sırala seçeneğini kullanırken, sunucular alfabetik yerine ping'e göre sıralanır.
  • Parti üyeleri artık bir gruba katıldıktan hemen sonra kurucunun harita seçimini görebilir.
  • Geri yüklenen bir oyunda kurucunun ayarları değiştirebilmesine neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
  • Bir oyunu geri yüklemek artık tüm oyuncuların doğru medeniyetlerini gösterecek.
  • Lobilerin Restore edilmiş bir oyun lobisine ev sahipliği yaptıktan hemen sonra kırılmasına neden olan nadir bir sorun düzeltildi.
  • Eşleştirmeden yasaklanan oyuncular artık ek bilgi içeren bir hata mesajı görüyor.
  • Yanlış lobi şifresi girildiğinde artık boş bir hata mesajı görüntülenmiyor.
  • Lobi açılır menüsü artık kaydırmaya gerek kalmadan mevcut tüm Oyun modlarını gösteriyor.
  • Bir Özel Senaryo lobisindeyken, oyuncu yuvaları (Açık yuvalar dahil) yalnızca yapay zekadan önce gösterilir.
  • Yeni bir Özel Senaryo seçildiğinde artık bir lobideki tüm oyunculara otomatik olarak varsayılan oyuncu renkleri atanır.
  • Özel Senaryolar için varsayılan oyuncu Takımları artık “?” yerine “-” (Yok) şeklindedir. (Rastgele) senaryonun yerleşik ittifak seçenekleriyle çakışmayı önlemek için.
  • Lobide Özel Senaryolar seçilerek eklenen yalnızca YZ oyuncuları artık "HD sürüm" dememelidir.
YAPAY ZEKA
Genel
  • YZ oyuncuları artık çevredeki binalar menzilli binalar (kuleler gibi) tarafından saldırı altındayken Şehir Merkezlerine tekrar tekrar girip çıkmıyorlar.
  • YZ artık Ölüm Karşılaşması, İmparatorluk Savaşları veya Hayatta Kalma Mücadelesi oynarken başlangıç Standart Çağı doğru bir şekilde algılıyor.
  • YZ oyuncuları artık dönüştürülemeyen birimleri (kahramanlar gibi) dönüştürmeye çalışmıyor.
  • YZ oyuncuları artık fazlalık besili hayvanlarını katletmeyecek.
  • Diğer oyuncularla yol çakışması yaşarken YZ birimlerinin kekeleyebileceği bir sorun düzeltildi.
  • En zorun altındaki tüm zorluk seviyelerinde geliştirilmiş YZ oyuncu zorluk derecesi. Oyuncu geri bildirimlerini gözlemlemeye devam ediyoruz.
  • Mevcut hedefleri çok uzaklaşmışsa, YZ birimlerinin artık daha yakın düşman birimlerini yeniden hedefleme olasılığı daha yüksektir.
  • YZ ticaret arabalarının ve teknelerinin bitmemiş market ve rıhtım temelleriyle ticaret yapmaya çalışmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
omnia fui et nihil expedit
[+] 2 üye Mabella nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
İmparatorluk Savaşlarını sıralıya koymaları tuhaf olmuş. Pek oynanan bir mod değildi diye hatırlıyorum.
tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.