Aksiyon: Dying Light 2 Stay Human
#1
egs-dyinglight2stayhuman-techland-g1c-00...604622.png

Dying Light 2, açık dünyada geçen, parkur türünde, hayatta kalmak ve hedefimize ulaşmak için zombi ve insanlarla mücadele ettiğimiz bir aksiyon oyunudur. 

Çıkış Tarihi: 4 Şubat 2022

Geliştirici ve Yayımcı: Techland

Dying Light 2 ile ilgili iletiler, paylaşımlar ve sohbet bu konu altında bulunur.
[+] 1 üye Sezar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Puanlar bende hayal kırıklığı oluşturdu.
Ara
Cevapla
#3
Oyun güzel. IGN incelemelerine falan bakıp kanmayın. Daha fazla oynadıkça detaylı bir yorum girerim.
youjo-senki-the-saga-of-tanya-the-evil.gif
[+] 3 üye Aeschyli nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
(05-02-2022, 19:52)Aeschyli : Oyun güzel. IGN incelemelerine falan bakıp kanmayın. Daha fazla oynadıkça detaylı bir yorum girerim.
O zaman detaylı yorumlarını bekliyoruz Aeschyli.
Ara
Cevapla
#5
Oyundaki benim karşıma çıkan buglar yamayla düzeltilmiş gibi duruyor. Aynı şeyleri yapıyorum fakat buglanmıyor bu sefer.
Ara
Cevapla
#6
6 saat kadar felan oynadım spoilersiz yorum ve ilk oyunla karşılaştıracak olursam:

İlk oyun çok hızlı açılıyor ve aksiyonu başından itibaren yüksek bir oyundu. Zombilerin içinden kolayca geçiyor parkur yapamayacağımız bir durumda olmuyordu. Bu oyunda hikayede yavaş ilerliyor skil gelişimi de aynı şekilde ilerliyor ama bir yerden sonra ilk oyunun seviyesini yakalayacak seviyede gibi gözüküyor. Oyunda çok fazla hikaye seçeneği çıkıyor ve zamanla seçebileceğimiz 2-3 tane faction var gibi duruyor. İlk oyundan farklı olarak şehri keşfe daha çok açmışlar. İlkinde görev görev ilerlerken burada şehirde lokasyonlar açıp enfekteleri temizleyip exp ve item kasabiliyorsun güçlenebilmek için. Bazı yerler düşük levelken bayağı zor ve oraları coop ile halledebiliyorsun.
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#7

15 saat felan oynadım haritanın tamamını daha yeni açtım şimdilik hikaye ve factionlar hakkındaki görüşüm

俺たち 自由 に なれる の か ?
[+] 2 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#8

Oyun ilk oyunda beğendiğim bazı unsurları içermemesiyle biraz üzdü. Hook ve silah tamiri değişmiş. Medkit yapması biraz daha zahmetli. Lootlar eski oyundaki kadar ödüllendirici değil. Skill sistemi baştan değişmiş zaten. Survivor skill ağacı olmaması üzücü. Gece süresi başta can sıkıcı olsa da sonradan umursanmayacak kadar uzun oluyor. O yüzden bu dert değil.

Parkur sistemine gerçekten çok kafa yormuşlar. Free running yapamıyorsunuz. Sürekli parkuru devam ettirmek için gözlem yapmalı ve mekanikleri doğru bi şekilde kullanabilmelisiniz. Oyun size bu konuda çok kolaylık tanımıyor. Zorlu bir parkur sistemi mevcut.

Combat sistemi güzel. Vuruş hissi olsun, silah geliştirme olsun, farklı giyilebilir setler olsun. Çeşitlilik mevcut. Buna parkur dövüşünü de ekleyince yine tatmin edici ve güzel dövüş sahneleri yaşatıyor. Oyunda ilerledikçe güçlendiğinizi de hissediyorsunuz.

Craftlanan itemlerin upgradelenme sistemi çok güzel. Her oyuna bu sistemin gelmesini isterim açıkçası. Oyunda en çok ilerleme hissi veren noktalardan birisi craftlanan itemlerin gelişimi oluyor.

Bunlar dışında skill ağacını pek beğenmedim diyebilirim. Çoğu skill gerçekten skill açmış hissiyatı veremiyor. İlk oyuna göre daha kasıntı olmuş burası. Ayrıca bıçakla takedown'ın da her seferinde bir bıçak harcaması çok kötü.

Bunlar dışında oyun zaten güzel bir parkur ve dövüş oyunu. Hikaye ve rpg unsurları da cabası. Hikayeye çok takılmayın yani. Zevk almaya bakın. Bu arada hikaye de çok kötü değil. Sadece oyunun güçlü yönü hikayesi değil.
Sic Parvis Magna
[+] 6 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#9
İncelemeler için teşekkürler sayenizde olumsuz tutumum geçti oyuna dair.
Ara
Cevapla
#10

Bu da karakterin central loopa geçtiğimdeki hali

Skiller açılınca oynanış epey hareketli ve akıcı olmaya başladı. Crafting için gereken uncommon trophy sayısı aşırı fazla. Gereksiz bir grind var bu noktada. Yan görevler düşündüğümden çokmuş ve tabiki tekrara düşüyor. Ama oynaması eğlenceli olduğu için sorun olmuyor. Ana görevde işler ilginç bir hal almaya başladı. Bu arada kahrolsun PK yaşasın survivors.
Sic Parvis Magna
[+] 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#11
Görsel
[/sv]

Oyunda 25 saat oldu ve açık dünyadaki her şeyi açmadan önceki son görev bu heralde. Bu sefer ki seçimde kararsız kaldım ama.

俺たち 自由 に なれる の か ?
[+] 1 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#12
俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#13
lrh02co.jpg

Hikayeyi bitirmeye karar verdikten sonra 40 saat oynanışla oyunu bitirebildim. Final'i yapmayanlar okumasın bunu yapanların ise değişik sonlarını duymak isterim cevap olarak.

俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#14
Steam'de %40 indirimle 209,40₺.

https://store.steampowered.com/app/53438...tay_Human/
Ara
Cevapla
#15
Birinci yıl updatesi almış. Yeni co-op modları eklenmiş. combat physics geliştirilmiş, legendary leveller gelmiş,... bu sene daha önce gelen updatelerde parkurunda biraz geliştiriği söyleniyor.

俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
#16
Ne yapıp edip öncelik olarak yakın dövüş mekaniklerini geliştirmeleri gerekiyor. Oyunun vuruş hissiyatı rezalet. İlk oyundan zaten kötü ama Skyrim'den bile daha ruhsuz hissettirmeyi başarmalarına şaştım kaldım. Ayrıca kesinlikle silah ve tüfek eklenmesi gerekiyor. İlk oyunda varken zaten 2. oyunda niye eklenmemiş anlamakta mümkün değil. Alt tarafı 20-30 yıl bir zaman dilimi farkı var. O dönemde üretilen kullanılan silahlar buharlaşıp uçacak kadar uzun bir zaman geçmedi.
Ara
Cevapla
#17
Yakın dövüş mekanikleri bence gayet iyidi birbirini takip eden saldırılarda animasyon açısından gayet uyumluydu. İlk oyunu oynamamıştım bu yüzden kıyaslama yapamıyorum ikinci oyunun hikayesinde silahların neden olmadığı açıklanıyor ama ilk oyunu oynayanlar için tatmin edici bir cevap olurmu bilemem. Parkur sistemi de gayet hoş olmuş. Bu tarz zombi temalı oyunlarda boşluktan zombi spawn olması çok can sıkıcı bir durumdur. Bu oyunda haritanın her yerine mantıklı spawn noktaları koyarak bu sorunu çözmüşler. Kovalamaca mevzusu çok saçma bir şekilde tetikleniyor. Bir tane zombi bağırınca sanki üzerimizde gps cihazı varmış gibi haritanın her yerinde zombiler bizi kovalayıp elleriyle koymuş gibi bulabiliyorlar. L4d2'de mesela şişman bi zombi patlayıp üzerimize yeşil bir salgı bıraktığı için zombiler bizi kokumuzdan bulabiliyordu o daha mantıklıydı. Hikaye fena değil, oyunun başında yan görevler daha güzeldi. İlerleyen bölümde git şurdan şunu getire bağlamaya başladı.

Yetenek ağacından ziyade hangi itemları geliştirdiğiniz oynama stillinizi daha çok etkiliyor. Oyun bittiğinde karakterim aşağıdaki gibiydi.

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett...rbox=false
?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett...rbox=false


Oyunun hikayesi ile ilgili yukarıda Cemal'in yazdıklarına ek olarak şunları söyleyebilirim.

[+] 1 üye Rzenma nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#18
Oyuna bayağı update gelmiş. Parkur ve dövüş overhaul edilmiş. Dismemberment sistemi eklemiş. Ayrıca gece oynanışı da değişmiş. Chase mekaniği düzeltilmiş. Volatile'ler tekrar korkutucu hale gelmiş.

俺たち 自由 に なれる の か ?
[+] 1 üye cemal nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#19
Ayın 26sına kadar ücretsiz oynanabiliyormuş

俺たち 自由 に なれる の か ?
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.