11-02-2023, 13:42
(Son Düzenleme: 13-04-2024, 22:39, Düzenleyen: Selene. Toplamda 3 kere düzenlenmiş.)
Merhabalar, BBA eklentisiyle oyundaki tüm uçak tasarım felsefesi değişti, eskiden uçağı bir bütün olarak araştırırken şimdi tıpkı gemi ve tanklarda olduğu üzere modül üzerinden araştırıp tasarlıyoruz. Buna göre 3 tür uçak kalıbı var.,
1) Small Airframe - Fighter, CAS, Naval bomber
2) Medium Airframe - Tactical bomber ve Heavy fighter
3) Large Airframe - Strategic Bomber
Fighter Tasarım Felsefesi
- Artık Agility değil Air attack en önemli stat olmuş durumda ikinci önemli stat air defence. Dolasıyla mantık mümkün olduğu derece IC efektif olarak Air attack değerini maksimize etmeye çalışacağız. Motoru ise bize trust sağladığı ölçüde upgrade edeceğiz. Cannonlar en fazla air attack sağlıyor olmasına rağmen nispeten pahalı o yüzden ilk aşamada light machine gun sonra da heavy machine gun ile doldurmayı öneriyorum.
- Unutmayın sayıda çok ama kalitesiz uçak > kaliteli, pahalı ve sayıca az uçak
- Ekstra slot olarak range arttıran upgradeyi ve armor plates alınabilir. Eğer sanayisi kötü bir ülkesiniz strategy materiali azaltan modülü alıp daha da ucuz uçak yapabilirsiniz.
- 1940 Small Airframe ve 1940 Engines III upgradeleri çok güçlü olduğu için bunlara rush atmanızı öneririm.
Designer ve spiritleri kullanarak teknoloji araştırma hızınızı arttırın!!
CAS Tasarım Felsefesi
- Burada da yine IC verimli bir şekilde ground attack değerini attırmaya çalışacagız. Anti tank gunlar en güçlü ama maliyet bakımından pahalı. Bomb lock kullanmak en iyi seçenek, Small bomb bay da alternatif gibi gözükse de naval bombardıman yapmaya izin vermiyor. Almanya olarak bilirsiniz CAS'ları İngiliz kanalında yeri geldiği zaman naval strike olarak kullanabilmek lazım. Yine burada da menzili arttırmak için drop tanks ve air defence/ naval targeting statlarını arttırmak için dive breaks kullanılabilir.
Naval Bomber Tasarım Felsefesi
- Bunları üretibilirken niye gemi yapalım ki? En iyi donanma sadece uçaklardan oluşan donanmadır!
Maksimum hasar için bunların yarısı maritime patrol diğer yarısı ise naval strike'a konulmalıdır.
Daha sonra ise
1940: Improved small airframe'i kullanarak menzili arttırabilirsiniz.
1941: Air- Ground Radar (1941 araştırması) nı monte ederek surface detection değerinin artması sayesinde gemileri daha kolay saptarsınız.
Strategic Bomber (1941)
Pek bir açıklamaya bence gerek yok. Etkili olması için 1000 tane filan üretmeniz lazım. Night time effectiness arttıran modüller eklemek gerekli. Hemen düşmesin diyorsanız armor plate modülünü opsiyonel olarak ekleyebilirsiniz.
Çok amaçlı savaş uçağı yapmayı önerir misiniz?
Sanayisi küçük minor ülkelerde bu da bir seçenek ama ne bir fighter kadar iyi hava üstünlüğü ne de bir CAS gibi etkili bir şekilde yakın hava desteği sağlayacaktır. Major powerlarda önermiyorum
Transport plane eskisi kadar supply sağlamada etkili mi?
Hayır değil, BBA yamasıyla bu uçaklar supply sağlamada sağlam bir nerf yedi ki iyi de oldu. Nerdeyse Kamyonlar olmadan tüm cepheyi uçaklarla supply edebiliyorduk. Yine de destek için üretilebilir ama ana stratejinizi bunun üzerine kurmayın.
Aşağıda ise rehberi özetleyen uçak tasarımlarının olduğu bir şema bırakıyorum.
1) Small Airframe - Fighter, CAS, Naval bomber
2) Medium Airframe - Tactical bomber ve Heavy fighter
3) Large Airframe - Strategic Bomber
Fighter Tasarım Felsefesi
- Artık Agility değil Air attack en önemli stat olmuş durumda ikinci önemli stat air defence. Dolasıyla mantık mümkün olduğu derece IC efektif olarak Air attack değerini maksimize etmeye çalışacağız. Motoru ise bize trust sağladığı ölçüde upgrade edeceğiz. Cannonlar en fazla air attack sağlıyor olmasına rağmen nispeten pahalı o yüzden ilk aşamada light machine gun sonra da heavy machine gun ile doldurmayı öneriyorum.
- Unutmayın sayıda çok ama kalitesiz uçak > kaliteli, pahalı ve sayıca az uçak
- Ekstra slot olarak range arttıran upgradeyi ve armor plates alınabilir. Eğer sanayisi kötü bir ülkesiniz strategy materiali azaltan modülü alıp daha da ucuz uçak yapabilirsiniz.
- 1940 Small Airframe ve 1940 Engines III upgradeleri çok güçlü olduğu için bunlara rush atmanızı öneririm.
Designer ve spiritleri kullanarak teknoloji araştırma hızınızı arttırın!!
CAS Tasarım Felsefesi
- Burada da yine IC verimli bir şekilde ground attack değerini attırmaya çalışacagız. Anti tank gunlar en güçlü ama maliyet bakımından pahalı. Bomb lock kullanmak en iyi seçenek, Small bomb bay da alternatif gibi gözükse de naval bombardıman yapmaya izin vermiyor. Almanya olarak bilirsiniz CAS'ları İngiliz kanalında yeri geldiği zaman naval strike olarak kullanabilmek lazım. Yine burada da menzili arttırmak için drop tanks ve air defence/ naval targeting statlarını arttırmak için dive breaks kullanılabilir.
Naval Bomber Tasarım Felsefesi
- Bunları üretibilirken niye gemi yapalım ki? En iyi donanma sadece uçaklardan oluşan donanmadır!
Maksimum hasar için bunların yarısı maritime patrol diğer yarısı ise naval strike'a konulmalıdır.
Daha sonra ise
1940: Improved small airframe'i kullanarak menzili arttırabilirsiniz.
1941: Air- Ground Radar (1941 araştırması) nı monte ederek surface detection değerinin artması sayesinde gemileri daha kolay saptarsınız.
Strategic Bomber (1941)
Pek bir açıklamaya bence gerek yok. Etkili olması için 1000 tane filan üretmeniz lazım. Night time effectiness arttıran modüller eklemek gerekli. Hemen düşmesin diyorsanız armor plate modülünü opsiyonel olarak ekleyebilirsiniz.
Çok amaçlı savaş uçağı yapmayı önerir misiniz?
Sanayisi küçük minor ülkelerde bu da bir seçenek ama ne bir fighter kadar iyi hava üstünlüğü ne de bir CAS gibi etkili bir şekilde yakın hava desteği sağlayacaktır. Major powerlarda önermiyorum
Transport plane eskisi kadar supply sağlamada etkili mi?
Hayır değil, BBA yamasıyla bu uçaklar supply sağlamada sağlam bir nerf yedi ki iyi de oldu. Nerdeyse Kamyonlar olmadan tüm cepheyi uçaklarla supply edebiliyorduk. Yine de destek için üretilebilir ama ana stratejinizi bunun üzerine kurmayın.
Aşağıda ise rehberi özetleyen uçak tasarımlarının olduğu bir şema bırakıyorum.