Stellaris - Kısa Sorular & Kısa Cevaplar
#61
Synthetic robot/ai techine kadar robotlar sorun yaratmiyomus bu arada
Ara
Cevapla
#62
l12Oyb.jpg

Sidora sınır karakolu yaparsam ruchba benim sınırlarıma girer mi? (Başka bir uygarlığın sınırına girdi ama yakında gezegen yok)
Ara
Cevapla
#63
Girebilir. Belirli teknolojiler ile de sınırı genişletmek mümkün.
v5jjo8.gif
Ara
Cevapla
#64
Girmez gibi duruyor ama kesin bir şey söylenmez.
Ara
Cevapla
#65
JQDJEXm.jpg?1
Arkadaşlar burada superior yazıyor bu kime göre bana göremi yoksa genele göremi? Genele göre ise benim derecem ne?
Ara
Cevapla
#66
Imgur kullanmayalım.
Cevapla
#67
(15-05-2016, 16:58)Semavi7 : JQDJEXm.jpg?1
Arkadaşlar burada superior yazıyor bu kime göre bana göremi yoksa genele göremi? Genele göre ise benim derecem ne?

Sana göre.
Ara
Cevapla
#68
Yani buna saldırırsam beni hacamat edebilir :(
Ara
Cevapla
#69
Prethoryn Swarm bu krizi çözebilen var mı? gelen gemilerin hemen hepsini yok ettim gibi ama nasıl kaldırıcağımı bilmiyorum. Belki yok edilmiyorlardır. Şurada bilgi verilmiş gibi ama beni aştı biraz.

http://www.stellariswiki.com/Crisis
Ara
Cevapla
#70
Prethoryn kraliçesini ele geçirmen gerekiyormuş.
Ara
Cevapla
#71
pP4P8L.jpg
Arkadaşlar bu seçenekler nedir?
Ara
Cevapla
#72
Gezegenin alanlarında yapılan üretimi değiştirebilmesi ile ilgili izinler. Örneğin enerji üretilen bina var sektör gerekli görürse bu binayı yıkıp mineral üretsin mi vs.
Cevapla
#73
Benim ingilizce zayıf googleda saçma sapan çeviriyor tek tek ne işe yarıyor yazabilecek var mı? Birde gemi dizaynında silah seçerken üstüne geldiğimizde silahın etkilerini görüyoruz bunlardan en çok neye dikkat etmek lazım? Mesela damage var birde average damage var çeviriye göre biri hasar biri ortalama hasar hangisi önemli?
Ara
Cevapla
#74
İlk seçenek, Allow Redevelopment, binaları yıkıp yenilerini inşa etme iznidir. Seçiliyse buna izin verir.

İkinci seçenek, Respect Tile Resources, örneğin yiyecek üreten yerlere sadece yiyecek, maden üreten yerlere sadece maden kurmasını ayarlar. Seçiliyse ne üretiyorsa onun binasını kurar.

Not olarak da diyim, bunda bug var herhalde. Bunlar ayarlansa bile AI'nin kafasına göre iş yaptığını söylüyor birçok kişi.



Gemide hasar mı, ortalama hasar mı daha iyi bilmiyorum. Benim uyguladığım taktik 4 ana grup oluşturmak. Point defense(torpidolara karşı), torpido(kalkan torpidoları etkilemiyor), auto cannon(kalkanlara karşı) ve ana silah(şimdiki oyunumda laser). Bunlar corvetler için geçerli.

Yani demek istediğim tüm gemilerine aynı şeyden koymak yerine bir silahta özelleşmiş gemiler yapman. Yani tek gemiye hem point defense, hem laser hem de auto cannon koymak da kötü.
Ara
Cevapla
#75
Sağol dostum (Y)
Ara
Cevapla
#76
Max happiness problemli ve devamlı %15 happiness den muzdarip nüfusların yüzlerini nasıl gülümsetebiliriz ?

Sektörden kaynaklanıyor fln diye yazılar okudum ve 15 gezegenli sektörü böldüm bir faydası yok.
Ara
Cevapla
#77
Max. mutluluk değeri gezegenin yaşanabilirlik oranı ile belirlenir, türüne uygun olmayan ve çeşitli kötü şartlara sahip (vahşi hayat vs.) gezegenlerde ne kadar yemek sağlasan da mutlu olmazlar.
Cevapla
#78
Yaşanabilirlik oranı Frontier clinic+araştırmalarla %85 ama dediğin gibi ırk özelliği genel olarak çöle baskın ondan dolayı mutsuzlar gibi
Ara
Cevapla
#79
Yeni kurduğum gezegenlerde bina inşaa ederken belli bir seviyenin üstüne çıkamıyorum ve bana Planetery Administration gereksiniminden bahsediyor. Nedir bu Planetery Administration?
Ara
Cevapla
#80
Koloni binasını geliştirmen gerek.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 19 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.