Günlük: Vic3 - Colossus of the South Çıkışı Sonrası
#1
banneran.png

Victoria 3 geliştirici günlüklerinde bu hafta 1.5 ve Colossus of the South çıkışından sonra yapılan değişikliklerden bahsediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...e.1610613/ :Merhaba Victorialılar! 1.5 ve Colossus of the South bölge paketinin yayınlanmasının üzerinden birkaç gün geçti.

Öncelikle hem 1.5'e hem de Colossus of the South'a gösterdiğiniz ilgi için hepinize teşekkür etmek istiyoruz. Sanat, anlatı içeriği, UX değişiklikleri, mekanikler ve daha fazlası için takdir çok hoş karşılandı.

Ayrıca, her zaman olduğu gibi, sürümden bu yana sağladığınız geri bildirimler için de çok minnettarız! Bugün, aşağıdakiler de dahil olmak üzere birkaç düzeltme ve iyileştirme içeren 1.5.8 düzeltmesini yayınlıyoruz:

Hata Düzeltmeleri:
  • CCombatUnit::GetModifierValueImpl kaynaklı bir çökme düzeltildi
  • Askeri oluşumlar yöneticisindeki bir çökme düzeltildi
  • Bir barış imzalandığında veya bir taraf Diplomatik Oyun sırasında pes ettiğinde bazen Transfer Konusu savaş hedeflerinin söz verildiği gibi çözülmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Tebaanıza yasalar dayatmak, onları bu yasaları amaçlandığı gibi uygulamaya zorlar
  • Ülke panelinin Yurtiçi sekmesi kullanıcı arayüzü artık o ülke bir yasa çıkarma sürecindeyken kesilmeyecek
  • Quechua ve Güney And konularının ilhak edilmesini engelleyen hata düzeltildi
  • Voice of The People DLC'si etkinleştirilmediğinde askeri bayrakların görünmemesine neden olan bir hata düzeltildi

Arayüz:
  • Bina Haritasını Genişlet Etkileşiminde hangi İşgücü sayısının gösterileceğine dair oyuncu tarafından yapılandırılabilir bir geçiş eklendi (İş Arayanlar / Köylüler / İşsizler)
DD101_01.png

Modlama:
  • Bir start_enactment efekti eklendi
  • on_impose_law için, kanun türünde belirtilirse on_impose tarafından geçersiz kılınacak bir on_action eklendi

Bu düzeltme, siz bunu okuduğunuzda çoktan çıkmış olabilir! Eğer değilse, bir ya da iki saat içinde çıkmış olacaktır.



Şu anda Açık Beta'nın sonunda ve tam sürümden sonra aldığımız geri bildirimleri ele almak için çalışıyoruz. Bu değişiklikler, mevcut 1.5 kayıtlarıyla uyumlu olacak ve geçici olarak 1.5.9 olarak numaralandırılacak gelecekteki bir yamada gelecek. Bu yamayı Kasım ayı sonundan önce elinize ulaştırmayı hedefliyoruz ve aşağıdaki iyileştirmelere odaklanıyoruz:

Kullanıcı deneyimi, yapay zeka ve denge
Bu alanlarda, çoğunlukla askeri konularla ilgili olmak üzere çeşitli iyileştirmeler üzerinde çalışıyoruz. Kullanıcı arayüzü cephesinde 1.5.9'da bekleyebileceğiniz birkaç şey şunlardır:

Askeri Panele yeni bir Mobilizasyon Sekmesi eklendi. Tüm Formasyonlarınız için Mobilizasyon Seçeneklerine genel bir bakış sunar ve bunları özelleştirmenize olanak tanır.
DD101_02.png


Ayrıca, kullanıcı arayüzünün çeşitli yerlerinde belirli bir Oluşum için şu anda kaç birimin "İşe Alım Altında" olduğunu gösteren sinyali de geliştiriyoruz.
DD101_03.png
DD101_04.png
DD101_05.png

Konvoy Baskınları ve Savunma
Deniz savaşı sistemleri 1.5'te Filo oluşumlarını ve kesin konumları hesaba katmak için revize edildi. Çoğu durumda, bu yeniden çalışmalardan kullanılabilirlik iyileştirmeleri gördük, ancak konvoy baskını yeniden çalışması, belirsizlik ve risk almayı içeren eski tasarım hedeflerinin yeni kesin konumlar ve görselleştirmelerle çeliştiği bir karmaşaya neden oldu. Sonuç olarak konvoy baskını sistemini anlamak oldukça zor ve bazen spam bildirimlere de neden olabiliyor. 1.5.9 için daha az şansa dayalı, daha kolay anlaşılır ve tahminlerden ziyade belirli deniz düğümlerinde itme ve çekme etrafında dönen bir revizyon üzerinde çalışıyoruz.

Ödünç Alınan Birlikler
Eski sistemde, aynı cephede aynı taraftaki generaller, özellikle bir tarafın çok, diğer tarafın az generali olduğunda, savaşların çok orantısız olmamasını sağlamak için hem saldırı hem de savunma operasyonları için sık sık birbirlerinden asker "ödünç alırlardı". Yeni sistemin farklı generaller arasında birlikleri bir araya getiren oluşumlar ve çoklu savaşlar gibi çeşitli yönleri, bu davranışı gereksiz ve bazen saldırı operasyonları için sorunlu hale getirmektedir, bu nedenle kaldırılmıştır (ancak savunma amaçlı olarak korunmuştur, çünkü bir cepheyi kaybetmek tüm ilgili taraflar için kötüdür). Ancak bazılarınızın da belirttiği gibi, bu durum yapay zeka kontrolündeki müttefiklerinizin çok daha üstün düşmanlara karşı pervasız saldırılar gerçekleştirmesine veya güçlü bir müttefiki olan oyuncu kontrolündeki küçük bir ordunun çok az etkiye sahip olduğu durumlara yol açabilir.

Bu sorunu çözmek için, ordu bazında oluşumlar arasında asker ödünç alma / verme için oyuncu tarafından değiştirilebilir destek eklemek üzerinde çalışıyoruz. Bu, pervasız yapay zeka sorunlarını çözmenin yanı sıra, müttefikinize fazladan insan gücü sağlamak istediğiniz savaşları daha kolay yönetmenize veya müttefikiniz siyasi olarak atanmış en beceriksiz aptal generalini hücumlarına liderlik etmesi için gönderirse birliklerinize erişimi iptal etmenize ve tek başınıza gitmenize olanak tanıyacak.

İş Memnuniyeti / İş Arayanlar
1.5.5'te (Açık Beta sürümü) yeni bir pop mekaniğini tanıttık; poplar artık ücret rekabeti, diğer işler için nitelikler, beklenen yaşam standardı ve benzeri gibi bir dizi faktöre dayalı olarak profesyonel yaşamdaki yerlerini ne kadar iyi sevdiklerini değerlendirecekler. Bu mekaniğin amacı iki yönlüdür: babalarınızın yeni, yüksek ücretli işlere erişmek için en istekli oldukları yerler hakkında size daha fazla bilgi verir, bu da inşaat kararlarını bilgilendirmek için kullanılabilir ve performans amacıyla istihdam mekaniği üzerinde bir filtre görevi görür, böylece her babanın mevcut tüm işler için değerlendirilmesine gerek kalmaz. Ayrıca gelecekte bu mekaniği daha da geliştirmeyi planlıyoruz, örneğin revize edilmiş Göç sistemini bilgilendirmek için (Açık Beta'da İş Tatmini ile birlikte başlattık, ancak fırında biraz daha zamana ihtiyaç duyduğu için 1.5.7 lansmanı için geri döndük).


Lansmandan bu yana Job Satisfaction ile ilgili birkaç dengeleme ve kullanıcı deneyimi sorunu keşfettik, bu da bazı durumlarda mekaniği oldukça sinir bozucu ve anlaşılması zor hale getirebiliyor. Bu sistemdeki bazı pürüzleri gidermek 1.5.9 yaması için bir önceliktir.

Askeri Mal Kıtlığı
Ordunuzun tamamen kışlalar, deniz üsleri ve zorunlu askerlik merkezleri gibi binalar aracılığıyla yönetildiği 1.4 ve öncesinde kullanılan askeri sistemde, askeri binaların yaşadığı kıtlıklar doğrudan bu binalar tarafından desteklenen muharebe birimlerine ceza olarak yansırdı. 1.5.7'de, kıtlıkların muharebe birimlerinin savaşma kabiliyeti üzerinde doğrudan bir etkisi yoktur, çünkü artık binalar yerine oluşumlar tarafından yönetilmektedir ve oluşumlar kıtlıkları önemsememektedir.


Halihazırda tedarikinde sorun yaşadığınız mallarla bir orduyu yönetmek çok yüksek maliyetlere yol açsa da, bunun yeterli olmadığını düşünüyoruz. 1.5.9 için, oluşumların kıtlıkları kendi birimlerinin binalarından "miras aldığı" bir sistem uygulamak istiyoruz, bu da oluşumların Tedarik değerini etkileyecek ve böylece bu oluşumlardaki birimlerin iyileşeceği Morali sınırlayacaktır. Ayrıca pazarınızın erişemediği mallara ihtiyaç duyan birim türlerini inşa etmeniz de engellenecek.

Hatalar
Hem Güncelleme 1.5 hem de Colossus of the South'a eklenen çok sayıda içerikle birlikte, çıkıştan bu yana bir dizi uç durum ve oyun kırıcı olmayan ancak yine de can sıkıcı hatalar tespit edildi. Biz de bu listede yolumuza devam ediyoruz.

Alev Püskürtücüler
Yoruma gerek yok.
DD101_06.gif



Bugün başka haberlerimiz de var!

Bugünden itibaren Victoria 3 ana oyunu 16-20 Kasım tarihleri arasında hafta sonu boyunca ücretsiz olarak oynanabilecek!

Bu nedenle, oyun hakkında soruları olduğunda Viktorya dönemi arkadaşlarınıza yardımcı olmanızı, onları oyun kaynaklarına/bilgilerine yönlendirmenizi ve Viktorya dönemi etrafındaki dostluk ruhunu paylaşmanızı umuyoruz!

Discord sunucumuzda yeni oyunculara yardımcı olacak bir dizi yardımcı ve mekanikleri açıklamak için YouTube, forumlar ve Steam'deki kaynaklarımız bulunmaktadır.

Bir sonraki geliştirici günlüğünde görüşmek üzere, iki hafta sonra 30 Kasım'da Martin geçen yıldan ve 1.5 sonrası neler olacağından bahsedecek!
WhaW8Am.gif
[+] 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.