Günlük: HoI4 - Endüstriyel Askeri Organizasyonlar Detayları
#1
hoi4-banner-2018.png

Hearts of Iron IV geliştirici günlüklerinde bu hafta Endüstriyel Askeri Organizasyonlardan bahsediliyor.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...s.1600109/ :Merhaba, ben C0RAX. Bir başka özellik geliştirici günlüğünün zamanı geldi ve bu hafta Endüstriyel Askeri Organizasyonlara (EAO'lar) bakacağız.

Mayıs ayındaki Geliştirici köşesinde EAO'ların konseptlerinden bahsetmiştik ancak o zamandan bu yana şirket içi ve topluluktan gelen geri bildirimleri dikkate alarak birçok çalışma yaptık ve bu çalışmalar sonucunda birçok şeyi değiştirdik. Bu, daha önce geliştirici köşesinde bahsettiğimiz bazı şeylerin artık doğru olmayacağı anlamına geliyor. Bu kadar ön bilgi yeter, o halde başlayalım ve bitmiş EAO'ların neye benzediğini görelim.

Son geliştirici köşesinde anlattıklarımızı tekrarlamak gerekirse, burada neleri tespit ettiğimizi ve bunları nasıl iyileştirmek istediğimizi anlatacağız. İlk olarak HOI'de mevcut şirket modelimiz var.

Şu anda statik değiştiriciler sağlamak zorundayız ve bazen bunları senaryo kararları veya odak ödülleri ile değiştiriyoruz, bu onları çok etkileşimsiz hale getiriyor ve çoğunlukla bir kez tıklayıp sonra unuttuğunuz bir şey, ülkenizdeki başka bir değiştirici.

Tasarım şirketlerinizi yükseltmek için daha organik bir sistem oluşturarak, oyuncu artık bu yükseltmelerin ne olduğuna karar verebilir ve bunları oyun tarzınıza uyacak şekilde uyarlayabilir. Buna ek olarak, artık oyuncuyu sadece bir kaynak biriktirip bir düğmeye tıklamak yerine bir tasarım şirketini kullandığı için ödüllendirebilir, onlara çaba harcadığı için ödüllendirebiliriz.

Buradan yola çıkarak bir amaç ve hedefler belirledik.
Niyet:
  • Mevcut tasarım şirketlerinde olduğu gibi statik bir bonus yerine oyuncunun etkileşime girebileceği canlı bir organizasyon hissi yaratmak.

Hedefler:
  • Oyuncunun kendi tasarımcı yönünü tanımlamasına izin vermek.
  • Tasarım şirketlerini üretime entegre etmek
  • Dünya sahnesinde kullanılabilecek ulusal uzmanlıklar için bir çerçeve sağlamak

Şimdi EAO'ların son halinin neye benzediğini görelim. Öncelikle EAO'larınızı nasıl görüyorsunuz? Bu, daha önce tasarım şirketlerinin kilidini açmak için düğmeleri bulacağınız siyasi menüde EAO'larınızı bulabileceğiniz kadar basit.

politics%20menu.png

rosters.png

Buradan ayrıntılara tıklayabiliriz ve bu, söz konusu EAO için ayrıntılı sayfayı gösterecektir, bu, boyut olarak büyüdükçe EAO'yu yükselteceğiniz yerdir.

details%20menu.png

Pekala, bu geliştirici köşesindeki maketlerden çok farklı, bu yüzden bunun üzerinden geçelim.

İlk olarak ortadaki ilerleme değişikliği hakkında konuşalım. Önceden her biri kendi istatistiklerine ve kilit açma özelliklerine sahip 6 departmanımız (3 tasarım, 3 üretim) vardı; bu şimdi EAO için her şeyi kapsayan 1 ağaçta yoğunlaştırıldı. Eski tasarım anlatı ve duygudan çok yoksundu ve çoğu zaman seçeneklerle boğucu ama etkisiyle ezici oluyordu. Daha az sayıda gerçek kilit açma ile her şeyi bir ağaçta toplayarak seçimleriniz daha etkili ve tavizler daha net. Ağaçlar ayrıca, sağlanan bonusların temsil ettiği şirketler içinde yapılan küçük ilerlemeler yoluyla bir anlatı ilerlemesine izin verir.

MIO%20trait.png

Buna ek olarak, bazı EAO'lar için tarihsel benzersiz yeteneklerine sahip olduklarını temsil eden benzersiz özelliklere sahibiz.

unique%20trait.png

Departmanlar artık bir EAO'nun etkileyeceği ekipman gruplarını temsil ediyor, bu da bir EAO'nun sunabileceği ve sunduğu bonusların hızlı bir görüntüsüne sahip olmanızı sağlıyor, böylece orta tanklar için bir departmanı olan bir EAO görürseniz, size bunun için bonuslar vermesini beklemeniz gerektiğini bilirsiniz ve bu özelliklerden bazılarının kilidini açtığınızda bunları departman/

departments%20overview.png

Şimdi elimizde tamamen yeni şeyler var. Öyleyse başlangıç özelliği ile başlayalım. Her EAO'nun bir başlangıç özelliği vardır, bu EAO'ya her zaman bonuslar sağlar ve genellikle EAO'nun türünü belirler, bu nedenle supermarine gibi bir EAO'nun başlangıç özelliği çeviklik savaşçısıdır, bu bize bu EAO'nun küçük uçaklar için çevikliğe odaklandığını ve başlangıç bonuslarının da bunun için olacağını söyler.

initial%20trait.png

initial%20trait%202.png

Sırada politikalar var, politikalar orta seviye yükseltme bonuslarıdır. Politik güce mal olurlar ve EAO için alacağınız normal özelliklerin dışında bir bonus sağlarlar. Bu bonuslar, EAO'nuzu daha hızlı büyümesini sağlamaktan veya bonus istatistikler vermekten veya daha hızlı inşa etmekten belirli yönlerde uzmanlaştırır. Bir politika seçtikten sonra 180 gün boyunca değiştiremezsiniz, bu nedenle her EAO için ihtiyacınız olanları seçtiğinizden emin olmanız gerekir çünkü bunlar uzun vadeli seçimlerdir.

policies%201.png

policies%202.png

policies%203.png

policies%204.png

Şimdi EAO'ları kullanmaya başlayacağız, bu nedenle daha önce geliştirici köşesinde ayrıntılı olarak açıklandığı gibi EAO'lar şimdi araştırma yaparken uygulanmaktadır, bu nedenle uygulanabilir bir EAO'ya sahip bir şeyi araştırmaya gittiğinizde, küçük bir PP gelir maliyeti karşılığında bir EAO ekleme veya EAO olmadan araştırma yapma seçeneğine sahip olacaksınız. EAO'lar araştırma süresi bonusları sunar, bu nedenle onları eklemek süreyi hızlandırır ve araştırma yaptıkça EAO'nuzun boyutunun artmasına izin veren fonlar ekler.

Eğer EAO takmadıysanız veya takılı olan EAO'yu değiştirmek istiyorsanız, bunu araştırma yaptıktan sonra da yapabilirsiniz. Herhangi bir ekipmana gidip yeni bir varyant oluşturabilir ve küçük bir XP maliyeti karşılığında ekipmana EAO ekleyebilir veya değiştirebilirsiniz. Bir ekipmana EAO eklendiğinde, yaptığınız diğer tüm varyantlar için geçerli olacaktır.

researching%20with%20mio.png

adding%20mio%20after%20research.png

adding%20mio%20after%20research%202.png

adding%20mio%20after%20research%203.png

Bununla birlikte, ekipmana eklenen EAO, uygulandığı zamanki EAO'nun özelliklerinin anlık görüntüsüdür ve o zamandan beri kilidi açılan yeni özellikleri kazanmak için küçük bir xp maliyeti karşılığında yükseltilmelidir. Bu, varyant oluşturma ekranı veya geçmiş sekmesi aracılığıyla yapılabilir.

make%20variants%20upgrade%20for%20mio.png

EAO ayrıntıları ekranındaki geçmiş sekmesi, o EAO'nun takılı olduğu her ekipmanı ve o anda EAO tarafından üretilmekte olan tüm ekipmanları gösterir. buradan ekipmandaki EAO'yu tek tek en son özelliklere yükseltebilir veya tümünü yükselt düğmesiyle eski olmayanların tümünü yükseltebilirsiniz. Ayrıca bir onay kutusu aracılığıyla yeni bir özelliğin kilidini her açtığınızda tümünü yükseltebilirsiniz.

history%20menu.png

upgrade%20equipment%20mios%20on%20trait%20unlock.png

Son olarak, ekipman tasarımcılarına mio'lar ekleyebiliriz, bu diğer ekipmanlarla aynı şekilde çalışır, ancak ekipmanı tasarlarken yaparız.

equipment%20designer%20mio%20application%201.png

equipment%20designer%20mio%20application%202.png

equipment%20designer%20mio%20application%203.png

Son olarak üretimimiz var, herhangi bir üretim hattına, bölümlerinden birinde tasarlanmış ekipmana sahip olduğu sürece bir EAO eklenebilir, çoğu EAO'nun ekipman için üretim bonusları olacaktır ve eklendiklerinde daha hızlı veya daha verimli üretim sağlarlar. Bunun da ötesinde, ekipman üreterek fon kazanırsınız, bu nedenle EAO'larınızla bir şeyler inşa etmek, boyutlarının daha hızlı artmasını sağlayacaktır. Bu, yeni bir üretim hattı eklediğinizde akışa entegre edilir ve daha sonra sadece üretim menüsü aracılığıyla eklenebilir

add%20production%20line%20MIO%20flow%201.png

add%20production%20line%20MIO%20flow%202.png

add%20production%20line%20MIO%20flow%203.png

add%20mio%20on%20existing%20production%20line%201.png

add%20mio%20on%20existing%20production%20line%202.png

add%20mio%20on%20existing%20production%20line%203.png


Bu hafta için her şey bu kadar, her zaman olduğu gibi bu özellik hakkında soru sormaktan çekinmeyin, cevaplamak için elimden geleni yapacağım. Bu haftanın ilerleyen günlerinde Uluslararası Pazar özelliğine bakacağız. Umarım orada görüşürüz. C0RAX kaçar.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.