EU4 - Mod Sohbet
#21
Çeviri konusunda istekli arkadaşlar bana özel mesaj aracılığıyla erişebilirler.
Cevapla
#22
Çeviriyi daha kaliteli hale getirmek ve daha hızlı bitirebilmek için uğraşıyoruz ve bu konuda yardımlarınızı kesinlikle bekliyoruz.
[+] 1 üye pyrhosier nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#23
Yardım edebilecek hiçkimse yokmu arkadaşlar?
Ara
Cevapla
#24
Zomgerd'in şuana kadar yapmış olduğu bütün UI modları.

FFD6EB00B37A67CE8087A992AD48D4244C6AF129

6E40720E9442916F052ADE78A623131E873FC4D0

F0450F33FC0A9C5547F47F7A29FC2D5C00E331BF
v5jjo8.gif
Ara
Cevapla
#25
Ben de elimden geldiğince yardım edebilirim.
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#26
Diğer Türkçe yamalara dönmez umarım.
Ara
Cevapla
#27
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=537685335

Lehçe bile dil paketi çıktı. Bugünlerde Türkçe yamanın gidişatı ile ilgili kararlar alacağım.
Cevapla
#28
Bende ucundan tutarım .d
Ara
Cevapla
#29
Dün, Plaza'da dikkatimi çeken bir modun konusu açıldı. Daha yapım aşamasında olan "Graecia Universalis" Demir Çağı Yunanistanı'nı konu alıyor.

Sahara99 :This WIP mod is an attempt to recreate iron age Greece in eu4. the start date is around 600 BC and the end date is around 100 AD, we have already started the basic features, and have several things done albeit in their framework form. We would appreciate any help in the form of historical research or critique of our historical information, and any recommendations for features or things you want added to the mod.



Current features:
Totally new map, Reworked recruitment, Reworked mercenaries, New technologies and units, New food supply mechanics, New resources mechanics
WIP features:
hundreds of city-states, influence mechanics, Hundreds of events and decisions, Reworked armies, Dozens of new religions, Diadochi mechanics, 700 year playable timeline, New technology and tech groups, New Ideas and national Ideas



The first major feature we completed, aside from the map and basic units was the food system. As some of you may know, in the bronze and iron age world, food became a large problem, rome needed to keep egypt to sustain the huge populations of roman cities, Polis in greece would start colonies in the Aegean sea in order to reduce grain concerns. We wanted to make this an important concern in our mod, so we added the grain system. this system works at its base level by comparing grain production to total empire development, so it will take X grain produced and Y total development, and calculate a ratio, if the ratio is below what our system allows, you either have a choice to import grain which is expensive and may give an enemy money, or let your people starve, causing events reducing development, causing unrest, and other bad things as well as making it almost impossible to develop further. Certain other resources also count towards this Grain limit, not just grain, fish, olives, grapes, and other food items will all help you need less grain. we also plan to add buildings in the infrastructure category that reduce grain use by granting free development in that province (not development that costs no monarch points, But development that needs no grain.) Things such as aqueducts, sewers, and public baths all count under this categories. also, in order to make small nations with little grain playable, There will be a "Polis" government type, (with sub groups of the democratic polis, monarchic polis, and oligarchic polis) that grants reduced grain need and other benefits, but is only available to nations with 2 or less provinces.

Kod:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/mod-graecia-universalis.888387/

Görsel

Görsel

Görsel
v5jjo8.gif
Ara
Cevapla
#30
Elimdeki modu nasıl Steam EU4 Workshop'a yükleyebilirim ?
Ara
Cevapla
#31
Mod'unu arşiv değil klasör halinde .../mod klasörüne koy. Oyuna girerken aktifleştir ve ana menüden 'contents' ardından 'publish'. Bir şey olmuyormuş gibi olacak ama mod yüklenene kadar hiçbir şeye dokunmadan bekle.
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#32
(30-10-2015, 00:25)GaulTurk : Mod'unu arşiv değil klasör halinde .../mod klasörüne koy. Oyuna girerken aktifleştir ve ana menüden 'contents' ardından 'publish'. Bir şey olmuyormuş gibi olacak ama mod yüklenene kadar hiçbir şeye dokunmadan bekle.

Atladığın birşey var mı ? Çünkü ana menüde "Content" var sadece onun içinde de "publish" yok.

@GaulTurk
Ara
Cevapla
#33
Steam'e yüklemek istediğin mod'u oyuna girerken aktif edeceksin. 'Contents' menüsünde senin mod'un yanında 'publish' butonu olacak.
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#34
(30-10-2015, 13:43)GaulTurk : Steam'e yüklemek istediğin mod'u oyuna girerken aktif edeceksin. 'Contents' menüsünde senin mod'un yanında 'publish' butonu olacak.

Modu oyuna girerken seçiyorum, Belgelerim'deki Mod klasöründe de oyunun klasöründede denedim, olmuyor. SS :

5DCF654475083F872DF4E893C689CEED45243F71

The New Homeland benim modumun ismi. Pencere "Content" sekmesi altında.

@GaulTurk
Ara
Cevapla
#35
Mod'un .rar halinde değil klasör halinde olacak.

.mod dosyasının içindeki yol "archive/..." şeklinde değil "path/..." şeklinde olacak.
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#36
(30-10-2015, 14:54)GaulTurk : Mod'un .rar halinde değil klasör halinde olacak.

.mod dosyasının içindeki yol "archive/..." şeklinde değil "path/..." şeklinde olacak.

Sağolasın, sorun "path" yapmadığım içinmiş.

@GaulTurk

Özel mesaj kotan dolu, danışacağım bi' konu var, yer açabilir misin ?
Ara
Cevapla
#37
yamaya ne oldu
Ara
Cevapla
#38
Çalışıyoruz :)
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#39
Ekibe alım var.
Cevapla
#40
3Pk23O.jpg

Bu konuda Europa Universalis IV modlarıyla yaşadığınız sorunlara yönelik mesajlar atabilirsiniz.
Mod bölümünde sadece mod tanıtımları için konular açılabilir, eğer konusu varolan bir modda sorun yaşıyorsanız o modun konusunda bunu belirtmelisiniz.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 7 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.