Stellaris - 2.0 Cherryh ve Apocalypse İlk İzlenimler
#3
Oncelikle yafesin tespitlerine katiliyorum.ustune ekleme yapacak olur isek gezegen ele gecirmek kolay degil.gezegen ele geciremediginizde ise claimi ele gecirmis olmuyorsunuz. Sistem claiminde outpostu isgal yeterli. Tabii savasin durumunu belirleyen war exhaustion ve aynen ezici sekilde yenseniz de we her iki taraf icin de hizli artiyor. Siz gezegeni almaya calisirken karsi taraf isgal ettigi outpostlarla savastan karli cikabilir. Savas sistemini pek begenmedim. Ben de gaia 25 le basladim ve evet bosuna caba.. yeni sistemde gezegen ve nufus agirlikli oynamak sart.sistem odakli giderseniz geri kaliyorsunuz. Edictler guzel.influence bol gelmesi icin demokratiksistemler ideal. Demokraside gorevi tamamlayinxa inf vermiyor yalniz..  unity kazanmak ve perks acmak oldukca zor. eğer  fazlaca sisteme yayildiysaniz..kisacasi az sistem cok gezegen .buyuk filolari unutun.fallenleri ezmeyi unutun.yeni oyun bu
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
RE: Stellaris - 2.0 Cherryh ve Apocalypse İlk İzlenimler - Yazar: jax61 - 23-02-2018, 11:54



Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.