Stellaris - 2.0 Cherryh ve Apocalypse İlk İzlenimler
#15
2.0 oncesi oyunun neden biraktigimi hatirladim. Ilk yillar hizlica gelistikce genisleyecek alan kalmiyordu ve bu da middle game nin oldukca sikicilasmasi ile sonuclaniyordu. Simdi expansioni yavaslattiklarindan dolayi late kadar genislemek zorunda kaldim. Ikincisi yeni outpost sistemi guzel olmus,uzay istasyonu kurarak genisleme daha eglenceli ve mantikli geliyor.

Bir diger yenilik artik yildiz haritalarinin takas yapilamiyor olusu ki bu kesfi ilk 50 yildan sonra degersiz kiliyordu. Boylece 200 yil galaksiyi kesfetmek zorunda kalmak gayet hos.

Yine chokepointlere yerlestirilmis uzay istasyonlari odakli savunma yapmak gayet guzel. Savunma istasyonlari tek baslarina cok etkili olmasalarda yanlarinda filo varsa acayip is yapiyorlar.

Savas yorgunlugu onumuzdeki yamalarla ayar cekilecek zaten. Sozde white peace yapilarak abuk sabuk sinirlarin ortaya cikmasi hos degil.

Hordelar ,middle game e yine heyecan katmis olan ozelliklerden. Ozet olarak begendim ben bu yamayi.
[+] 2 üye Sezar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Stellaris - 2.0 Cherryh ve Apocalypse İlk İzlenimler - Yazar: Sezar - 27-02-2018, 19:26



Konuyu Okuyanlar: 4 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.