Ben işte Hearthstone'da böyle kartları anlamıyorum, 3 tane 7 canlı miniona sahipsen zaten büyük oranda oyunda iyi durumdasındır, neden "iyi durumda olma şartıyla" oyunu iyice ezmeni sağlayan kartlar yapılıyor? Neden "kötü durumdayken oyunu çevirebilecek" kartlar yerine bu şekilde 7 mana 7/7 zaten iyi, ancak oyunu "zaten kazanıyorsan" ekstra güçlü kartlar var ben bu tasarım felsefesini anlamıyorum.
Asıl halinde kötü olan, ancak sahada iyi durumdayken ekstra gücünü gösteren kart tasarımıyla sorunum yok, örneğin şu kartla bir sorunum yok çünkü masada 2 tane minionun yoksa bu kart senin için 5 mana 2/2 bir karttır. Ancak 7 mana 7/7 kartın "zaten kazanıyorsan" daha güçlü olması bana çok tuhaf geliyor.