07-09-2018, 18:22
(Son Düzenleme: 07-09-2018, 18:28, Düzenleyen: fff7.
Düzenleme Nedeni: 3 seferde bi "oyun" yazamadım kopyala yapıştır yapıyorum.
)
Yapay zeka ve optimizasyon için konuşmak çok erken. Paradoxun bazı DLC politikalarını bende beğenmiyorum fakat oyunlar da gelişen şeylerdir. Hatta oyunlar doğar büyür yaşar ve terk edilir desek yanlış olmaz. Bazı oyunculara göre oyun komple yapılıyor nihai OYUN (yada ona en yakın hali) elde ediliyor sonra DLC ile eklenecek kısımlar çıkarılıyor. İlk oyun böyle piyasaya sürülüyor. Böyle bir strateji mümkün olmaz. Yazılım açısından bu durum katliam olur.
Geliştirici takım minumum çalışan ürün ile piyasaya girmeyi istiyor çünkü oyunu yazarken backend denilen bizlerin birebir oyunda görmediği alanda çok iş var ve takım bunların meyvesini yemek, test etmek için sabırsızlanıyor. Yönetimde ekonomik olarak buna sıcak gözle bakıyor. Bu durumu yanlış kullanan birçok geliştirici var. Minimum olayını abartıp ilk izlenimini kaybedip potansiyel müşterilerinden oluyorlar.
Oynamayacağımız ülkeler derken neyi kastettiniz tam manasıyla anlayamadım. Oynamayacağımız ülkelere NPC(non player character) olarak görebilirsiniz ki bu size göre hiç oynanmayacak ülkelerdir. Bir başkası random olarak bile oynayabilir. Öyle olmasa bile NPCler olmasa oyun çok yavan kalırdı.
Geliştirici takım minumum çalışan ürün ile piyasaya girmeyi istiyor çünkü oyunu yazarken backend denilen bizlerin birebir oyunda görmediği alanda çok iş var ve takım bunların meyvesini yemek, test etmek için sabırsızlanıyor. Yönetimde ekonomik olarak buna sıcak gözle bakıyor. Bu durumu yanlış kullanan birçok geliştirici var. Minimum olayını abartıp ilk izlenimini kaybedip potansiyel müşterilerinden oluyorlar.
Oynamayacağımız ülkeler derken neyi kastettiniz tam manasıyla anlayamadım. Oynamayacağımız ülkelere NPC(non player character) olarak görebilirsiniz ki bu size göre hiç oynanmayacak ülkelerdir. Bir başkası random olarak bile oynayabilir. Öyle olmasa bile NPCler olmasa oyun çok yavan kalırdı.