2019 Yaz Festivali: Paradox Soru Cevap Etkinliği
#22
(27-06-2019, 20:05)yafeshan : Would you explain the development cycle for a dlc in Paradox please? Especially where do you get the ideas, how influential are the suggestions in official forums? How do you test them and decide to implement them?

Paradox'daki DLC gelistirme surciini aciklayabilir misiniz. Ozellikle dlc iceriklerine resmi forumdaki tavsiyelerin etkisi ne kadardir, nasil testler yapiyorsunuz nasil uygulamaya geciyorsunuz?

It starts with the Game Director saying "I wanna do this". In my case that's DDRJake and he usually gets a sense of what he wants to do from the forum and other social medias. I then get started on writing down all our crazy ideas into something feasible we can do with our resources at hand, a lot of those crazy ideas being inspired by suggestions from the forum. If I am "stuck" I'll usually scroll through or search around to get other people's opinion. Design is presented to the team and they start dividing up the work and organizing who does what when. As things get implemented we the entire team sit and play with the features to make sure "it feels right" and do any changes as we feel appropriate and we keep doing that until we get to the code freeze date where we lock in and say "Alright done, no big changes anymore" to avoid any nasty suprises..

Çeviri :Oyun direktörünün "şunu yapmak istiyorum" demesiyle başlıyor. Benim örneğimde bu kişi DDRJake ve genellikle forumlarda veya diğer sosyal medya alanlarında zaman geçirerek ne istediğine karar veriyor. Ardından bu husustaki tüm çılgın fikirlerimizi listeleyip, elimizdeki kaynaklar neticesinde yapılabilir olanları öne çıkartıyoruz, bu çılgın fikirlerin büyük bir kısmı forumdaki önerilerle şekilleniyor. Eğer "duvara toslarsak", daha fazla aramalar yapıp diğer kişilerin fikirlerine danışıyoruz. Oluşturduğumuz tasarım ekibimize sunuluyor ve bu ekip takımlara ayrılarak bu tasarımı gerçeğe dönüştürmek adına organize oluyor. Mekanikler oyuna eklendikçe tüm ekip olarak oturup ortaya çıkan işi deniyoruz ve "doğru hissettirdiğinden" emin oluyoruz, ardından herhangi bir son dakika sürpriziyle karşılaşmamak adına "Tamamdır, daha fazla büyük çapta değişiklik yapmak yok" dediğimiz kod kilitleme tarihine kadar gerekli olduğunu düşündüğümüz değişiklikleri uyguluyoruz.
[+] 1 üye Groogy nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
2019 Yaz Festivali: Paradox Soru Cevap Etkinliği - Yazar: Groogy - 27-06-2019, 20:30



Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.